Minden, amiről beszélni kell...

Minden, amiről beszélni kell...

A trolloknak se könnyű..

2017. július 10. - A Polgi

beware-of-internet-trolls-bmt-micro1.jpg

- Szevasz! Most, hogy bevetted a tudatmódosítót beszélgessünk!

- Mi a foglalkozásod? Hol dolgozol?

- Fizetett kommentelő vagyok. A Szeretet minisztériumban dolgozom.

- Ez bejelentett munkahely? Mi a munkád és mennyit keresel?

- Persze. Havi nettó 190.000 forintot kapok, mint kommunikációs munkatárs. Különböző neveken kell létrehoznom profilokat és facebookon, vagy blogger oldalakon képviselnem a kormányzati álláspontot.

- Honnan tudod egy-egy kérdésben, hogy mi a kormányzati álláspont?

- Hetente többször is kapunk un. message-boxot, ami a kormánypárt álláspontját mutatja egy-egy aktuális kérdésben. Havonta egyszer kell mennünk továbbképzésre. Ezeken a meetingeken azt is elmondják, ha nincs még kormánypárti álláspont valamilyen kérdésben, akkor a blogger által felvetett témát relativizálni kell. Esetleg elterelni a hozzászólók figyelmét úgy, hogy egy-egy szóba, vagy kifejezésbe kell belekötni.

- Szereted ezt csinálni? Kielégít ez a munka?

- Nem, nem szeretem, de még mindig jobb, mint gályázni egy munkahelyen nyolctól fél ötig. Tudok utazgatni, hiszen már a legtöbb helyen van wi-fi, így akár Balatonról, vagy a tengerpartról is tudom tenni a dolgomat.

- Tudomásod szerint mi ezzel a cél?

- Ma már minden fronton megy a politikai harc. Így pl. a kibertérben is. Az én és társaim megbízása arról szól, hogy egy átlag internet felhasználó, ha odatéved egy olyan oldalra, amelyik nem kormánybarát és esetleg bloggolni is lehet rajta, neadjisten szörfözik a face-n, akkor azt lássa, hogy a lakosság többsége támogatja a kormányt. Hiszen egy-egy kormánykritikus megjegyzésre rögtön egy tucat beírás jelenik meg, amelyik rávilágít a blogger ostobaságára. Másodlagos cél a bloggerek elbizonytalanítása. A legtöbb blogger hiú majom. Elolvassa a kommenteket. Ha szembesül azzal, hogy a hozzászólók nagy többsége elküldi őt melegebb éghajlatra, hamar feladja az írást. Persze hamarosan jön egy másik próbálkozó, de a mi munkánk az, hogy ezeket is amortizáljuk.

- Szívesen csinálod?

- Ez egy hülye kérdés. Egy kukás, vagy egy csatornamosó szívesen csinálja a melóját? Valószínűleg nem, de azt is el kell végeznie valakinek. Ha én undorodva, orromat befogva felállnék a klaviatúra mellől, azt hiszed nem teremne rögtön ott tíz másik? Ez is csak egy meló. Eleinte élveztem. Olyan volt, mint az Avatár film, csak nekem több avatárom volt. Lehettem nyugdíjas öregasszony, egyetemi tanár, „eccerű” melós. Izgalmas volt eljátszani a szerepet. Bővíteni, vagy éppen a minimumra csökkenteni a szókincset. Szándékos helyesírási hibákat ejteni. Azt mondta a főnök, hogy kreatív vagyok. Olyan jól dolgozom, mint Winston Smith az Igazságügyi Minisztériumban, mikor megteremtette Ogilvy elvtárs fiktív karakterét. Olvastam a könyvet, értettem a célzást. Jól esett a dicséret.

- Hát köszi. Jót dumáltunk.

- Nincs mit. Megyek és ránézek az oldalakra, amik nekem vannak kijelölve. Ma még nincs meg az elvárt leütés szám. Beülök egy kávézóba és megvédem a munkám.

A bejegyzés trackback címe:

https://apolgi.blog.hu/api/trackback/id/tr512654967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.07.10. 18:51:23

@MaxVal BircaMan HJCD: te szarházi, ez rólad szól.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.10. 19:30:54

@hullajelölt88:

Rólam semmiképpen. Inkább a hozzád hasonló névtelen majmokról...

2017.07.10. 20:02:13

@MaxVal BircaMan HJCD: nem én trollkodok a fideSS megbízásából. Névtelenségről meg... ugye nem érted magad kicsit sem röhejesnek? :D
Gerincbajnok...

2017.07.11. 11:11:27

@MaxVal BircaMan HJCD: neked ez a név szerepel az útleveledben?
Maxim Valerij Birka

Sir Galahad 2017.07.11. 11:14:12

Kíváncsian várom a folytatást, amiben egy ellenzéki trollt interjúvolnak. Vajon mennyi lesz a különbség?

2017.07.11. 11:26:38

@MaxVal BircaMan HJCD: Az, hogy mi megy a soroséknál, kérdezd meg az Orbánt, vagy a Kövér Laci bácsit, ugyanis ők sorosbérencek. Támogatta őket az öreg. A CEU-s haverod a Kovács Zoli visszaadta diplomáját? Ezt magyarázd el fideszesbaromállat!

Consuela NO NO 2017.07.11. 11:27:20

@hullajelölt88: dehogynem, a te internetes működésed teljesen (és szándékosan) kontraproduktív. mindenki tudja rólad, h egy munkanélküli pöcs vagy, ráadásul kormánypárti. a stílusod a létező legalkalmasabb stílus az ellenzéktől való elrettentésre.

a poszt meg nagyon ciki.

incognito ergo sum 2017.07.11. 11:31:15

@Sir Galahad:

jól csinálod, ez az a pont amikor "relativizálni" kell :-)

vNHM 2017.07.11. 11:34:57

Ja, olvastam a moNOmentumos fijukrol, hogy fizetett kommenteloket keresnek, de nem gondoltam, h ennyit fizetenek.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.11. 11:41:37

Egyébként a szerző alapvetően téved: a bérkommentelő NEM troll.

Szerintem bérkommentelőkről akart írni, nem trollokról.

Manapság a legtöbb bérkommentelő cégeknél dolgozik, s szimpla marketing munkát végez. Nekem is van ismerősöm, akinek ez a munkája.

S természetesen a politika is használja ezt az eszközt, különösen választási kampányokban. Mi ebben a meglepő?

A vicces csak az, amikor az egyik oldal azt állítja, neki nincsenek bérkommentelői, bérbloggerei, míg a másik oldal összes híve meg felbérelt ember.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.07.11. 11:41:41

Soros bérencek vallomása...

Megjegyzem a sok tízezer fizetett kommentelőből csak sikerült volna már egy darabot találni a ballibeknek nem ?

De még álriportra se futotta, mint annak idején, a szavazatvásárlásos videó hamisításnál, amit a ballibek csináltak.
hirtv.hu/ahirtvhirei/megrendezett-hamisitvany-a-lejarato-bajai-kisfilm-1191017

Marad az álriport.. :DDD

2017.07.11. 11:49:24

@MaxVal BircaMan HJCD: A gazdád, hogy van? Ő fogja megnyitni a víziVB-t? Ha igen, akkor hatalmas showműsor lesz, ugyanis mostanában nem sikerült beállítani a gyógyszereit. :-D

chrisred 2017.07.11. 11:49:40

@Sir Galahad: Annyi biztos, hogy nem a többi kommentelő által fizetett adóból kapja a fizetését.

2017.07.11. 11:50:59

@MaxVal BircaMan HJCD: Visszaadta már kovács haverod a ceus diplomáját?

chrisred 2017.07.11. 11:53:07

@MaxVal BircaMan HJCD: Attól függ, kit tartasz trollnak. Elég tág a fogalom, a spamszemeteket eregetőket is oda sorolják, az meg már a marketing munkához tartozik.

nick papagiorgo 2017.07.11. 12:13:56

A bejegyzés nem vicces.

Ráadásul összetéveszti a bérkommentelőt a trollal.
A bérkommentelő pénzért dolgozik (tehát pl. beírja 20 néven, hogy milyen jó is volt a fogyókúrástabletta, vegyétek ti is).
A troll meg (wiki) "olyan személy megnevezése, aki provokatív, ingerlő módon, tárgyhoz nem tartozó üzenetekkel bombáz...agy személyes hitbeli meggyőződését ellentmondást nem tűrő, pökhendi erőszakossággal sulykolja, azzal a konkrét szándékkal, hogy más felhasználókból heves reakciókat provokáljon ki, vagy más módon zavarja, lehetetlenítse el a témába vágó eszmecserét.

Tehát az egyik egy "munka" a másik meg egy stílus.
Bérkommentelők is tudnak trollkodni, meg tudnak értelmesen is érvelni, és fordítva, a troll is dolgozhat pénzért, de ingyen is.

Ezt így mellőzve ilyen cikket írni, szerintem ciki.

A cikk tartalmi részéhez direkt nem akarok hozzászólni.

bbalintus 2017.07.11. 12:14:35

Eljutottunk tehát abba a világba, ahol a két szekértábor fizetett kommentelői vívják ádáz csatájukat... a semmiért, mert szinte csak ők olvassák a hsz-eket :D :D

Mekkora magas élet ez baszki, bérkommentelni...

patkányarcúáginéni 2017.07.11. 12:14:50

@hullajelölt88:

"szarházi"...te nyomorult libbant, ez a jelző rád illik, ne osztogasd.

a szösszenet írója mennyit kapott ezért a fosért? remélem, megérte, különben mehet mosogatni londonba.

zokogjatok 2017.07.11. 12:19:37

Sőt mi kormányzati trollok nem csak sok néven kommentelünk, hanem sok néven is szavazunk, ezért szokott nyerni a fidesz nyilván :D

Na most eddig szervezett internetes kommentelést három párt csinált, az SZDSZ még "Nettkommandó" (sic) néven, az MSZP a piros bögrékért, illetve az Együtt utalványokért. Ezek közül melyik a fidesz?

zokogjatok 2017.07.11. 12:21:38

Tök jó, hogy van egy elképzelt riport egy kormányzati trollal, és majd egy igazi ellenzéki trollal is lesz riport? :D

vastagbor.blog.hu/2010/01/19/kommentelj_pontokert_a_szociknak

"Az elmúlt napokban munkatársaink telefonon felkerestek minden az országban élő SOCIETAS tagot és szimpatizánst, akikből több mint száz fő fogadta el felkérésünket. Ebből a csapatból szándékunkban áll egy hatékony és ütőképes online csapat megszervezése, amely képes lesz az MSZP politikájának képviseletére a világhálón. A feladat nem könnyű, de hisszük, hogy veletek, Veled képesek leszünk a hazai
internethasználó közvélemény érdemi meggyőzésére. A mai naptól Te is ennek a csapatnak vagy tagja, ezért köszöntünk Téged!"

Wikus Van De Merwe 2017.07.11. 12:22:22

Kérem szépen, már a kiindulópont hibás. A kormánynak nem kommentelőket, hanem bloggereket, újságírókat kell fizetnie, hogy írásaikkal vonzzák, csalogassák a mezei trollokat, aki mindenfélék.
A másik hibás állítás, hogy az úgynevezett kormánypárti trollsereg méretével elhiteti, hogy a kormánynak óriási támogatottsága van. Egy átlagosan elbaszott politikai blogon egy kormánypárti hozzászólóra több ellenzéki jut.
Szintén hibás állítás, hogy a troll nem szívesen csinálja. De igen, hisz lételeme a bosszantás, a parttalan, értelmetlen vita...csak a vita kedvéért csinálja.
Ha az ellenzéki bloggereket zavarja a kormánypárti trollok megjelenése, akkor tiltsák ki őket.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.11. 12:24:24

@chrisred:

A troll az, aki élvezi, ha zavart kell. Képes bármit tenni, csakhogy ez sikerüljön. Míg a bérkommentelő valamilyen ügy elkötelezettje, azaz nem mond bármit.

2017.07.11. 12:24:28

@MaxVal BircaMan HJCD: Mert a soros egyetemen kapta. Szóval miért nem adta vissza?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.11. 12:25:16

@Dr. Trejo:

Ki az, s hogyan tudható, hogy valaki valakinek a gazdája?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.11. 12:26:02

@Dr. Trejo:

S ez miért ok? Letette a vizsgákat, megkapta a diplomát. Miért kellene visszaadni?

zokogjatok 2017.07.11. 12:26:04

A societas-os nem kitalált, hanem tökre valódi trollkodásáról akkor nem lesz szó?

m.cdn.blog.hu/ke/kepviselofunky/file/VERSENYKI%C3%8DR%C3%81S%20-%20Netkamp%C3%A1ny%2020100112.pdf

Ilyen csemegék vannak benne, hogy hány hozzászólásért hány pont jár meg ilyenek :D

Sátán meg a Jocó 2017.07.11. 12:27:00

Én egyáltalán nem bánom, hogy az index címlapon hozza az Ellenzéki Humor csúcsteljesítményét :)))

zokogjatok 2017.07.11. 12:28:40

Itt az MSZP-s nem képzeletbeli, hanem nagyon is valós netpropaganda pontozási táblázata, figyelem, új blog indításáért 5 pont jár, minden 10 hozzászólásért további +1 pont, a főnyeremény egy wellness hétvége :D

m.cdn.blog.hu/ke/kepviselofunky/file/VERSENYKI%C3%8DR%C3%81S%20-%20Netkamp%C3%A1ny%2020100112.pdf

2017.07.11. 12:29:22

@MaxVal BircaMan HJCD: Mert, ha nem adja vissza, akkor mindenki azt gondolja (jogosan), hogy sorosbérenc. Ha úgy védi a sorostól az országot, hogy közben a sorosféle diplomával parádézik, doktorkodik akkor kit szolgál? A orbánt és a magyarokat, vagy sorost?

zokogjatok 2017.07.11. 12:34:34

MSZP-s netes akciók összeszervezésére szolgáló propagandaanyag, nem kitalált, mint a fenti, hanem kifejezetten valós, új blogért 5 pont jár, 10 hozzászólásonként +1 pont! Legalább 3 email címmel kell jelen lenni! Főnyeremény egy wellness hétvége! Ne hagyjátok ki, küldjétek a print screeneket :D Leghatásosabb, ha közben a fideszt vádoljátok ugyanezzel! :D

m.cdn.blog.hu/ke/kepviselofunky/file/VERSENYKI%C3%8DR%C3%81S%20-%20Netkamp%C3%A1ny%2020100112.pdf

nemecsekerno_007 2017.07.11. 12:36:04

A két szekértábor proxiháborút vívat a droidokkal :) Eddig a kormány áll nyerésre, no nem a cyberharc, hanem az eredmények miatt.

chrisred 2017.07.11. 12:36:24

@MaxVal BircaMan HJCD: Írtam, hogy tág kategória. A trollkodásba beletartozik a tárgyhoz nem tartozó üzenetek küldése és a saját meggyőződésének folyamatos propagálása is. Azt meg senki sem tudhatja, hogy az adott személynek mekkora élvezetet okoz mások megzavarása. Bizonyára okoz, különben nem csinálná, de ha fizetik érte, akkor akár kedve ellenére is csinálnia kell.

Sir Galahad 2017.07.11. 12:50:28

@chrisred: Ja, legalább is mióta nem az ő megbízói vannak kormányon. És addig, amíg nem lesznek megint.

aranea 2017.07.11. 12:56:44

nem is gondoltam Birca, hogy interjút is adsz... egész jó lett!

Ballib Cenzúrázók Réme 27 2017.07.11. 13:00:03

Üzenjük ennek a hazaáruló Soros bérenc migriket az otthonába befogadó bloggernek hogy a liberális elvtársait járassa le, ne pedig egy becsületes szakmát, amihez széles tudás és napi tájékozttság kell.

Az meg mit számít, hogy valaki Budapestről vagy esetleg Bulgáriából kommentel?
Nem mindegy, ha az illetőnek igaza van és nem akar se EU gyarmat, se EU rabszolga lenni, hanem Orbán Viktorral akar menetelni az illiberalizmus dicső útján? És nem Junkerrel akar szövetséges lenni, hanem Putyinnal? Azzal a Putyinnal akit a Századvég legutóbbi közvélemény kutatása alapján a megkérdezettek 80,4%-a tartja korunk legnagyobb emberjogi aktivistájának és a béke és gazdasági fellendülés egyedüli zálogának.

Ellenben itt vannak a liberális trollok, a migri simogató álnihilisták, akiknek semmi önálló gondolatuk nincsen csak a Soros által előírt, a norvég álcivilek által terjesztett hauzdozásokat tudják nyomni, mint a majmok. Orbán Viktort nem nagyon szeretem, sose szavaztam rá, de meg kell mondanom, hogy azért amit csinál akár az utolsó leheletemig is követni fogom, mert végre Orbán Viktor nem engedi meg a multiknak hogy a közbeszerzésen lopott száz milliárdos profitokat kivigyék az országból hanem azt csakis a megbízható nemzeti szívü magyar vállalkozóinak adja oda. Márpedig ez a Karpát medencei megmaradásunknak a záloga.

nick papagiorgo 2017.07.11. 13:15:43

Szerintem túlértékelik ezt a bérkommentelést itt páran.
Vélhetőleg amúgy is "elkötelezett" figurákról van szó, akik némi pénzért (bögréért stb) csinálják azt, amit amúgy ingyen is csinálnának.
De sokat nem fizethet: a lényeg ugye az lenne, hogy a bizonytalanokat a saját oldalunk felé hajlítsuk, legalábbis ez (lenne) a pártok célja. Namost, ha Balos Béla bés Jobbos Józsi bérkommentelők írkálnak egymásnak 100-100 hozzászólást "Durvaanyád" stílusban, attól vajon hány semleges/bizonytalan ember lesz megnyerve? Vélhetőleg egy sem. Tehát igen kicsi a hatékonyság. Azért meg nem fizetnek vagyonokat.
A dolog legvalószínűbb végkimenetele, hogy a jóérzésű emberek azt mondják, hogy egyik hülyébb mint a másik, és a blogot se fogják olvasni többé.
Vélhetőleg, többek között ezért is nagy a "bizonytalanok" száma a közvéleménykutatók szerint :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.11. 13:17:09

@Dr. Trejo:

Azt mondod, ott a diplomát csak osztogatják, valós teljesítmény nélkül? Én utálom Sorost, de ezt még se tudom elhinni róla.

chrisred 2017.07.11. 13:19:04

@Sir Galahad: Hát igen, az ő bérkommentelésük közpénzt érintő hatását legfeljebb időgéppel felszerelkezve lehetne értékelni. :)

Netuddki. 2017.07.11. 13:29:43

Nem baj fijjugg! Aki szerepel valamelyik kifizetési listán, az a tolvajokkal való cinkosság büntetéseként vissza fogja fizetni kamatostul a bérkommentelésért kapott pénzt az államkasszába. Járulékos büntetésképpen, elrettentésül a jövő fizetett trolljai számára, a fényképe, elérhetőséggel együtt kirakatik a netre.

Nem fenyegetés, hanem ígéret...

BéLóg 2017.07.11. 13:31:46

@bbalintus: Na ez az. Ilyenek közt a tartós nevűek/régi nikkek üdítőek. De hát ez már csak ilyen, mindenkinek van már kiberhadserege.
Mondjuk azt nem értem, miért kellett a "sorosalapítvány" szöveget "kormánypártra" cserélni, hát nem most bukott le "Fegyőr András a 3000 Ft-ot fizetünk kommentereknek" csoportja?
Ja, EZÉRT?
Akkor oké.

nick papagiorgo 2017.07.11. 13:33:34

@Netuddki.:
1. mi lesz a győztes párt bérkommentelőivel, azok is?
2. szerinted miért nem rakják ki már most mondjuk a fideszesek az MSZP-s bérkommentelők fényképét+elérhetőségét ?

:)

2017.07.11. 13:36:17

@MaxVal BircaMan HJCD: Erre nem is gondoltam. Tehát Kovács a genderegyetemen a semmire kapta diplomáját? Egyáltalán mit tanult ott? Valami műtudományt? Tenyérjóslást? Mi van, ha megfertőzték a libsik? Agymosáson ment keresztül, és azért viselkedik úgy, mint egy pöcs, mert így akarja tudatosan lejáratni a legkedvesebb vezetőt?

Ballib Cenzúrázók Réme 27 2017.07.11. 13:42:08

@zokogjatok:

te nagyon hülye Soros csicska, hagyd már az MSZMP-s troll leleplezéseidet, ma már mindegyik nekünk dolgozik. Több kellene belőlük, mert ezek a liberálisok nagyon nyomják, látszik hogy Soros naponta utalja nekik a dollár hegyeket. Ehhez képest a bulgár tagozatunknak csak napi 2 rubelt tudunk fizetni. Nehéz harc, de bevállaljuk a mocskos Soros ellen, hogy csak azért se ő nevessen a végén, hanem Obán Viktor!

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2017.07.11. 13:58:04

@Ballib Cenzúrázók Réme 27: Az "álnihiluzmus" jó volt. Nekem is ökölbe szorul tőle a kezem.

1349973572759 2017.07.11. 14:24:36

Miért lenne az baj, ha valaki a párttársaitól pénzt kap, mert kiáll a hite mellett? Én is kapok pénzt, és? Ez már nem tetszik, mi? Irigykedtek. De ez munka, és rengeteget kell telefonálnom, amikor valami agyas liberál gyerek itt okoskodik és nem értem, hogy mi van, akkor telefonálok. Segítenek, pénzt is kapok, hiszen a telefon is pénz.

Orbán Viktornak köszönhetnétek ezt is, de ti hálátlanok vagytok.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.11. 14:37:14

@Dr. Trejo:

Azt monod, Sprpd egyetemén minden oktatás valamilyen álszak? Ezt még én se hiszem, pedig Soros ellenfele vagyok.

talgaby 2017.07.11. 14:43:22

Valahol ironikus, hogy a bejegyzésben ott van, hogy ha nincs a témára hivatalos bérkommentelői utasítás, akkor rögtön terelni kell, erre az összes keményvonalas ismert kormánypárti arc rögtön pontosan ugyanazzal a buzzworddel (Soros) próbálja terelni a témát.

Ha másért nem, ezért tuti jár pár jó pont az írónak, ennyire jól megjósolni a saját posztjának kommentjeit előre…

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.07.11. 14:58:44

@MaxVal BircaMan HJCD:
"Adataim a honlapon."
Ennyi "adatod" van a honlapodon:
"A szerkesztő, maxval bircaman, a gondolkozni próbáló és gondolkozó birca 1967-ben született a Magyar Népköztársaságban. Jelenleg a sötét Balkán kellős közepén él, szürke proletárként. Szabadidejében populista közíró."
Vagyis nem tudni a nevedet, tehát névtelenül trollokodsz. :)

nick papagiorgo 2017.07.11. 15:00:43

@talgaby:
feltéve hogy nem ő írja a kommenteket is.
Ha már ilyen jól ismeri a bérkommentelők világát ugye :)
(az a gyanús, aki nem gyanús stb :)

Netuddki. 2017.07.11. 15:22:29

Embörök! Nem akartok birkát szopatni? Szólni kéne a FB-nak, a kamu profilja miatt!
Tudom geciség, de már régen megérdemelné.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.07.11. 15:33:04

@MaxVal BircaMan HJCD: Mivel itt a névtelenség volt a kulcskérdés, így adaton a valódi nevet szokás érteni. Pl. Hablaty Árpád alias MaxVal Bircaman. ;-)

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.07.11. 15:36:34

@talgaby:

Már amennyiben terelésnek számít, hogy közlöd a tényt, miszerint a hivatásos bérkommentelők seregének szervezésére, eddig csak a ballibek tettek kézzel fogható dokumentált kísérletet.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.07.11. 15:39:06

@Frady Endre:

A jobboldali kommentelőknek sajnos ma 2017-ben, valóban jogos félelmük van, a ballibek bosszúhadjáratait illetően.

Egzisztenciákat ezidáig szintén csak ballibek tettek tönkre rendszerváltás óta, politikai okokból.
Lásd Sixx, Sajó permanens és gusztustalan uszítását jobboldali újságírók gondolkodók ellenében.

Lucifer Morningstar 2017.07.11. 15:52:09

putyinista birka elvtársnak nagyon betalált az igazság, még a megszokottnál is idiótább módon védi a kommunizmust és seggadó gazdáit.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.07.11. 15:56:52

@Lucifer Morningstar:

Ami az igazságot illeti:
A legjobb a magadfajta GYurcsnyista agyhalottakban hogy olvasni se tudnak, így nem fáj az emlékezet.

" a hivatásos bérkommentelők seregének szervezésére, eddig csak a ballibek tettek kézzel fogható dokumentált kísérletet."
vastagbor.blog.hu/2010/01/19/kommentelj_pontokert_a_szociknak

Illetve más álleleplezéseket is eszközöltek már 'apolgi' féle Gyurcsány csicska bloggerek parancsra.
hirtv.hu/ahirtvhirei/megrendezett-hamisitvany-a-lejarato-bajai-kisfilm-1191017

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.11. 16:06:57

@Frady Endre:

Te is tudod a valóságot, ne tettesd magadat hülyének..

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.11. 16:08:03

@Netuddki.:

Szólj nyugodtan, mivel NEM kamu a profil. Szóval jelentsd, s pofára fogsz esni.

GyMasa 2017.07.11. 16:22:29

@Sir Galahad:
...Kíváncsian várom a folytatást, amiben egy ellenzéki trollt interjúvolnak. Vajon mennyi lesz a különbség?..
Hihi!
Azert ne allj addig fel labon...

Andrei Chikatilo 2017.07.11. 16:35:26

Érdekes írás és mint minden hasonló összeesküvéssel kapcsolatban itt is felmerül a kérdés, ha ennyien csinálják miért nem kerül elő valami konkrétum soha? Van vagy 8-10 facebook accountom (több éves, bejáratott, hihető, ha kell ismerősös is, nemzetközi, magyar), proxy, eldobható mail, minden ami kell. Az email címeim felét meg már el is felejtettem. Tök ingyen trollkodom, illetve csak trollkodtam mióta "felhígult a szakma". Akinek van esetleg konkrét infója hol kapnék érte pénzt (mondjuk a cikkben is szereplő 180 körülit), keressen meg bizalommal, szívesen leakasztom a kabátot. Amúgy mostanában az index facebookját szoktam olvasgatni, hozzászólni kb. heti 1-2-t. A "trollokat/bérkommentelőket" kb. név szerint ismerem ők csak azok akiket a hírorvasós profilommal blokkoltam:
Lajos MonokiUnblock
Veronika SzabóUnblock
Zoltan NemethUnblock
Gigi BezzegUnblock
Istvan KutacsiUnblock
Jakab HubeleUnblock
Bartus MáriaUnblock
Ákos Orbánné KövérUnblock
Szépséges HajnalkaUnblock
Gabor KelemenUnblock
Gabor KelemenUnblock
Gabor KelemenUnblock
Lujza BattenbergUnblock

A lista természetesen nem teljes, Otilia Kerekest, Nacsa Zolit, Blackthorn Verát, Szigeti Andit, Farsang Petit és többieket direkt nem blokkoltam, mert ők legalább nem egy kaptafára trollkodnak. Annyi az érdekesség ezekben, hogy mind a liberálisnak csúfolt oldal követői.

Punxsutawney Mormota 2017.07.11. 17:07:27

@Consuela NO NO: Hála a jó égnek, hogy Te nem szaváznál az ellenzékre. Az már mindennek a legalja lenne, ha fizetett, takonygerincű éhbértrollok is átszavaznának.

Punxsutawney Mormota 2017.07.11. 17:08:37

@csentecsa: Relativizálod a témát, takonyseggű? :D Legalább ne itt csinálnád, ahol le van írva, narancselvtárs!

Punxsutawney Mormota 2017.07.11. 17:11:26

@Legeslegalja: Látom nicket váltottál gyökér... A helyesírási és stilisztikai hibáid viszont ugyanazok maradtak. Te mekkora egy balfék vagy, baszki!

Punxsutawney Mormota 2017.07.11. 17:13:17

@Legeslegalja: Mi a helyzet a párhuzamos Univerzumban? Ott is a Kispest nyerte a focibajnokságot? :D Örülök neki, hogy a fidelitaszos, szarzabáló éhbértrolloknak jól megy a soruk... Előléptettek a pénzhamisító részlegre, onnan is tudsz nyúlni?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.07.11. 17:38:10

@Legeslegalja: Aha! Amióta Mao Csútung van hatalmon, elég rendszeresen dobálnak ki embereket az állásukból csak azért, mert ellenzéki véleményt mertek megfogalmazni.
Épp tegnap rúgtak ki egy vidéki iskolaigazgatót:
444.hu/2017/07/10/22-ev-utan-kuldik-el-a-makoi-iskolaigazgatot-aki-kritizalni-mereszelte-az-oktataspolitikat
Korábban az Antall József Intézetből vágtak ki valakit, mert lájkolta a Momentum Nolimpia kampányát, de a legszebb az volt, amikor a névadó v. átnevezési bizottság tagjait nem csak ebből a testületből, de a civil munkahelyeikről is kirúgatta a Nemzetvesztő Elvtárs, mert nem értettek teljes mértékben a Liszt Ferenc repülőtér névvel.
És ők még jobban jártak, mint a csúti polgármester jelölt, akit egy megrendezett autóbalesetben tettek el lába alól...
Ennyike... ;-)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.07.11. 17:39:08

@MaxVal BircaMan HJCD: A valóságon a nevedet érted? Nem, azt nem tudom, bár végigsilabizáltam a blogodat. :)

bóvli ország jobban teljesít 2017.07.11. 17:56:18

@Legeslegalja: "jobboldali újságírók gondolkodók ellenében."

Jobboldali gondolkodók????!!!!

Öcsém, te vagy A NAP HÜLYÉJE!!!

eßemfaßom meg áll 2017.07.11. 18:22:31

"Kedves Momentum Szimpatizáns! Szeretnénk jobban megismerni szimpatizánsaink véleményét, és azt, hogy az országot érintő kérdésekről mit gondolnak – ezért szeretnénk, ha részt vennél egy online kutatásban. A kutatás a jövő hét folyamán 4 napon át napi 15-20 perc kommentelést, véleményezést igényel, a nap azon részében, amikor neked éppen megfelelő! Részvételedet egy 3000 forintos ajándékutalvánnyal jutalmazzuk."

Ravasz Figyelmeztetés 2017.07.11. 18:28:46

Csak egy kérdésem van: hol lehet jelentkezni? Nem jönne rosszul egy mellékállás nettó 190-ért...

Indriq 2017.07.11. 18:35:31

ez a kretén Legeslegalja milyen nicken futott eddig? a stílus ismerős, de annyira nem fogott meg ez se :)

Amúgy onnan látszik, hogy ezek (jó esetben) fizetett kretének, hogy egész nap a NAGY ELLENSÉG blogjain ülnek és nyomatják a propagandát. Van olyan épeszű ember, aki önszántából nap mint nap csak a neki nem tetsző blogokat olvassa és kommentel? (ismétlem, épeszű).

Consuela NO NO 2017.07.11. 19:12:44

@Punxsutawney Mormota: jajjaj te balfasz mormota, rendkívül okosat akartál mondani

Punxsutawney Mormota 2017.07.11. 19:21:27

@Consuela NO NO: Jajjjaajaa, hiába eszed naponta a szart nagykanállal és bizonygatod magadnak, hogy csokis pralniét zabálsz, attól az még szar marad barátom.

Szájkaratézni akarsz? Felőlem... Kezdheted, de túl korlátolt és szűklátókörú vagy ahhoz, hogy egy ilyenből jól gyere ki. Bár pont ez a képességed, illetve a valódi képességek hiátusa tesz alkalmassá arra, hogy éhbértroll legyél. Szép karrier... bár a kisegítőben még ilyet sem jósoltak, amikor anyádék a fogadóórára mentek.

Louiscyphre01 2017.07.11. 20:10:30

Hello, MaxVal, 444-ről bannolt sorstárs, bírom a hozzászólásaidat, a vinnyogókkal ne törődj, megvannak zavarodva a zombik, ha valaki témában jól felkészülten, jelentős tudás birtokosaként, ÉRVEL, ilyenkor pavlovi reflexként spontán beindul a száj habzása a liberáncs toleranciabajnokoknál.:)
Viszont. Tessék már mondani, hol lehet fizetett kommentelőnek jelentkezni? Tök jó lenne, ha fizetést is kapnék, és talán még Putyin is a haverom lehetne.:)
Am., libsik helyében szabadalmaztatnám a "bérkommentelő" kifejezést, valódi deus ex machina, egyfajta cizellált Kurva anyád! -helyett univerzálisan bevethető Jolly Joker, értelmesebb (60 IQ feletti) ballibek tetszés szerint variálhatják, lásd.még Putyin / Orbán-szopó, ruszk/náciibérenc, etc.

További jó vergődést, öröm nézni hogy lassan elfoglaltátok méltó helyeteket a történelem szemétdombján.:)

Consuela NO NO 2017.07.11. 20:25:27

@Punxsutawney Mormota: kicsit sok a szóismétlés, tökfej. egyelőre te szólítottál meg, eléggé nyomorult módon, de én felülemelkedtem ezen és válaszra méltattam szolga fajtádat. ennek örülnöd kell szolga!

Punxsutawney Mormota 2017.07.11. 20:28:48

@Consuela NO NO: Felülemelkedtél? Ezt kommunikálták a ruszkik is, amikor kiverték őket Afganisztánból. Nem vonultak vissza, hanem felülemelkedtek a konfliktuson... Látszik, hogy a gazdád kitől tanult kommunikációs stratégiát :D

lobaszopiatej 2017.07.11. 20:32:08

Hehe, tobzódik a Birca Majom :)

Punxsutawney Mormota 2017.07.11. 20:36:53

@Indriq: És tegyük hozzá, hogy az ostobák, illetve az ostoba tartóik pénzt hajtanak a blognak azzal, hogy odaküldik acsarkodni őket. Egyébként a legtöbb troll a fidelitasz köreiből kerül ki, kapnak pénzt, és remélik, hogy szorgalmas, és elvtelen nyalásuk következményeként lázári pályát futhatnak be. :)
Tudod, az ilyen típusú emberek '45-ben az egyik héten még a zsidókat hajtották a Nyugatra tartó marhavagonokba, majd a másik héten már már büszke kommunistaként a szomszédjukat terelték málenkij robotra.

legális 2017.07.11. 21:30:29

Ertem en, hogy troll/nemtroll, meg berkommentelo/nemberkommentelo.
Deazt magyarazza mar el valaki, hogy a nemfidesz oldalon, ahol allitolag elfogado es demokrata gondolkodok utik a klaviaturat, honnan terem annyi mocskospofaju, ordenare raero ember, aki az alkoto vagy tagado velemenye megformalasa helyett szapulja a miniszterelnokot, es sertegeti a vele nem azonos pletformon levot?
Az tuti, hogy ballib part nem penzeli oket,mert csak tovabb rontjak a megitelesuket, de az nem vilagos, hogy a ballib bloggazdak miert tenyesztik oket

Punxsutawney Mormota 2017.07.11. 21:36:18

@csentecsa:

Hogy egy halhatatlan lektűrírónk szavait idézzem: Uram, Ön egy marha!

Tudom, hogy kommentre fizetnek, de legközelebb próbálkozz meg azzal ,hogy valamit mondasz is, éhbértroll. Esetleg megszakérthetnéd megint a metró helyzetet Japánba, mert úgy tűnik, hogy a múltkor nem égtél elég nagyot. :D :D :D

De nézzük a kommentjeidet! Van saját gondolatod? Nincs. Kritikátlanul böfögöd vissza a Magyar Időket.
Nem azzal van baj, hogy hülye vagy - Istenem! Ilyennek neveltek, erre predesztinálnak a képességeid.
A baj azzal van, hogy egy droid vagy.

Punxsutawney Mormota 2017.07.11. 21:38:29

@csentecsa:

"De jó lesz titeket harmadjára is alaposan megszopatni..;)"

Nem, tévedtem. Az a legszomorúbb, hogy neked csak ennyi szexuális élmény jut az életben. Ha mindenáron engem akarsz szopatni, akkor mi bajod van a Pride-dal? :D Vagy titokban felvonultál? A nemzethy oldalon nem díjazzák az ilyesmit.

És tényleg. Mi a helyzet a japán metróvonalakon? Zsúfoltak még? :D

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.12. 10:50:20

@Frady Endre:

bircahang.org/szerzok/ - kattintás a névre, de magán a honlapon még a fényképalbumaim is fent vannk.

2017.07.12. 18:49:01

@Consuela NO NO: ezt te honnan veszed, kicsi fideSSes bérkommentelő köcsögöm? :D

2017.07.12. 18:49:49

@legális: miniszterelnök? Egy elmebeteg, köztörvényes bűnöző, nem miniszterelnök.

2017.07.12. 18:50:48

@MaxVal BircaMan HJCD: nincs neked neved, ne hazudozz! :D

Barkiád 2017.07.12. 19:33:09

Hol lehet jelentkezni??

legális 2017.07.12. 20:45:05

@hullajelölt88: igen, miniszterelnok. Sot, a rendszervaltas utan versenytars nelkul a leglobb ME. A tobbiek 1-2 ligaval alatta jatszottak. A 2. Antall lett volna, ha van valaki az mszmp es kozte, igy viszont Horn az
süti beállítások módosítása