Minden, amiről beszélni kell...

Minden, amiről beszélni kell...

Jó ez így!

2019. január 20. - A Polgi

speak_magyarr.jpg

Kiépült a Nemzeti Együttműködés Rendszere, vagy ahogy a költő mondta: Be van fejezve a nagy mű, igen. A gép forog, az alkotó pihen. Év-milliókig eljár tengelyén, Míg egy kerékfogát ujítni kell.

Kialakult – most nem beszélünk arról hogyan – az új burzsoázia. A magyar tőkésosztály. És mindenki boldog. Mert nem a nyugati karvalytőkéé, a világhatalomra törő zsidó elité a gazdasági hatalom, hanem a jó magyar munkásemberé, aki saját tudásának, szerencséjének és még néhány apró dolognak köszönheti ép elmével felfoghatatlan gazdasági sikereit.

Az új elit öntudatára ébredt és él a hatalmával. Ugyan mi baj van ezzel? Miért gondolja közületek bárki is azt, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk? Orwell nevű pasi ezt már régen megfogalmazta, miszerint vannak egyenlők és egyenlőbbek. Egy Lázár nevű pasi konkretizálta Magyarországra, miszerint mindenki annyit ér, amennyije van!

Te boldog voltál egy pillanatig, hogy részese lehettél az újabb és újabb kétharmados sikernek. Te, aki mindig az élet vesztese voltál elhitted azt, hogy majd neked is jobb lesz. Mert neked is járna valami a jóból, egy új autó, egy biztos párkapcsolat, vagy csak egy kis magabiztosság, hogy ne a fal mellett osonó kis lúzer maradj világ életben.

És most nagyra nyílt szemmel csodálkozol azon, hogy az elit megvédi a frissen szerzett kiváltságait? Ugyan mi a baj azzal, hogy jó pénzért tartott sajtómunkások helyére teszik a dolgokat.

Én nem látok problémát abban, hogy Bencsik András, azt bírta kipréselni magából a gimnazista lány megalázásának szándékával, hogy Nagy Blanka ne csodálkozzon azon, ha útszéli ribancként beszélnek vele, hiszen ő is útszéli ribanc módjára beszél másokról.

És ugyan miért fáj neked az, ha egy másik elitkiszolgáló így nyilatkozik a tüntetés szónokáról: Ő a mi kis Blankánk, a jövő politikusasszonya, ugye, aki ha gimnazista, akkor maximum 18 éves lehet, és már egy igazi, kretén, barom állat. És még csak 18 éves. No, hát akkor, kedves Blanka! Az a helyzet, hogy te nem hős vagy, hanem egy szerencsétlen, nyomorult, ócska, kis proli. És hogyha így folytatod, akkor belőled nem hős lesz, hanem maradsz egy szerencsétlen, nyomorult, rohadt, kis proli.

Úgy érzed megváltozott a társadalmi státuszod? Esetleg azt gondolod magadról, hogy az új uralkodóosztályhoz tartozol? Ugyan már, akkor nem ezt a blogot olvasnád, hanem Ibizán a tengerre néző villádban szívnád a fehér port. De te itt vagy. Vagy mint pénzért dolgozó troll, akinek az a dolga, hogy elhitesse az olvasóval azt, hogy ez minden világ legjobbika és ezért kár is toporzékolni, mert ennél már tökéletesebb nem is lehet. De az is lehet, hogy mint sorstársam vagy itt, aki ugyanolyan nyomorult proli, mint amilyen én vagyok. És együtt reméljük azt pillanatot, amikor a nagy mű (NER) kerékfogát ujítni kell!

Hogy van-e remény? Nem különösebben rajongok Horthy Miklósért, de erre a kérdésre egy Horthy idézettel felelek: „vezető szerepre csak akkor igazán alkalmas valaki, ha generációkon át tisztességes, becsületes embernek nevelték” A következtetést vond le saját magad.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apolgi.blog.hu/api/trackback/id/tr7414574528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Populista Pista 2019.01.21. 14:05:36

Gyerekek, ennél már a Valóvilág is kezd izgalmasabb lenni. Ott mindennap történik valami, punci fütyi lantás meg beszólások. Blankának is kéne már valami újat villantani.

rallus 2019.01.21. 14:10:28

1.Semmi garancia nincs rá, hogy egy Jókai stílusában küldött üzenetet Blanka képes lenne felfogni.
2. Neki joga van akár a négy gyermekes, jogász végzettségű, nagy többséggel megválasztott köztársasági elnököt ordenáré módon minősíteni, de róla kijelenthető, hogy: " Csak hódolat illet meg, nem bírálat."

arabok balrol 2019.01.21. 14:11:46

Nem igaz hogy mindenki boldog lenne. Mondjuk olyan orszag nincs.

Ti lipsik pl. boldogsagotokban nyuszitetek?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2019.01.21. 14:16:26

Az új elit boldog, mert,
Nem ő, kit a sors most vert,
S szívből szereti a NER-t.

(tánc!)

Nagy Anita Sv 2019.01.21. 14:30:03

@arabok balrol: es te boldogsagodban nyuszitessz 2/3-os?:)

nemecsekerno_007 2019.01.21. 14:32:09

Nagyon el vagytok tévedve, de ezt már sokan, sokszor írták. Úgy kezelitek a valóságot mint Alföldi egy színdarab forgatókönyvét. Kitaláltok, eltorzítotok karaktereket, szituációkat írtok át aztán csodálkoztok, hogy nem passzolnak szinte senkire és semmire. Közben meg nem értitek mi is a helyzet és meg sem próbáljátok megérteni. Feltételezés ugyan de ha a rendszerváltáskor lett volna ún. Nemzeti tökés réteg akkor nem olyan lett volna a privatizáció, meg más sem.

nemecsekerno_007 2019.01.21. 14:40:35

Van egy alapvető gondolati sémátok amiben mindig ugyanoda juttok vissza, az eredményessége meg látható, ill. az látható, hogy nem látszik. Kíváncsi vagyok hanyadik kommentben kapom meg a "Fidesztroll" v. "Orbáncsicska" jelzőt v. valami hasonlót?! Faterom sose szavazott a Fidesz-re 2018-ig, de azt mondta, hogy látva az ellenzék balf@szkodását nem volr más választása...

2019.01.21. 14:43:52

@MAXVAL bircaman közíró: Igen, göbbelszkém, ez a fityiszes kriptokomcsi narratíva. Remélem, egyre kevesebben hiszik el.

2019.01.21. 14:46:02

@nemecsekerno_007: " Feltételezés ugyan de ha a rendszerváltáskor lett volna ún. Nemzeti tökés réteg akkor nem olyan lett volna a privatizáció, meg más sem." Ha nem lett volna komcsi államosítás, akkor lett volna.

pizo 2019.01.21. 15:11:35

@MAXVAL bircaman közíró: Hát te nem is bírsz mást elképzelni. Ja igen! És pont rólad szól ez a poszt.

Zoli

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 15:16:22

"vezető szerepre csak akkor igazán alkalmas valaki, ha generációkon át tisztességes, becsületes embernek nevelték”
No hát ekkora zagyvaságot is már régen hallottam. Ha ezt tényleg a főaljassága alsógatyasai horthy főkancellár mondta jó nagy kretén lehetett. Nemhiába jutott 25 éves dúlása, alatt oda az ország ahova jutott. Aszongya hogy értelmezve eme magasröptű filozófiai merengést, magamra vetítve: csak akkor lehetek jó vezető ha generációkon keresztül (1 generáció 25 év) becsületesen neveltek. Kik? A szüleim, tanáraim, barátaim, ismerőseim? Vagyis 2,3,4x 25(50,75,100) évig becsületesen neveltek. Hát noormális az ilyen ember, aki ilyet mond? Nevelni szerintem valakit max. egy generáción keresztül (20-25év)nevelnek, utána már magát fejleszti az ember, önképzéssel, tanulással.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.21. 15:18:14

@pizo:

Én eél tudok képzelni sok mindent. De attól még nem lesz más a létező kínálat.

Weißkopf 2019.01.21. 15:19:20

@MAXVAL bircaman közíró: A többség nem Orbánékra szavazott, rémlik?

Yoss 2019.01.21. 15:19:51

@nemecsekerno_007: Hát BM, ha még 2010-ben szavazott volna rájuk, akkor még talán lenne esélye, de aki 2018-re buzult bele a fideszbe, ott nagyon komoly bajok vannak a toronyban. Vagy esetleg érdekelt a rendszer működésében. Más lehetőség nemigen van..

Yoss 2019.01.21. 15:21:36

@MAXVAL bircaman közíró: !A liberalizmus tette lehetővé, hogy szabadon pofázz baromságokat bulgáriából, te szarzsák..

nemecsekerno_007 2019.01.21. 15:44:23

@pityókaborsommelier: Így viszont a korábbi komcsikból lett a tőkés réteg, ők viszont nem voltak nemzetiek...

nemecsekerno_007 2019.01.21. 15:47:43

@Yoss: Jól látod; érdekelt a rendszer fenntartásában. Ezek vannak többségben és ez nagyon jó. Akkor fog bukni a Fidesz ha eltávolodik a többségtől, ez egyelőre inkább az ellenzéknek sikerült.

2019.01.21. 15:48:45

@MAXVAL bircaman közíró: inkább görény, mint patkány

Yoss 2019.01.21. 15:50:29

@nemecsekerno_007: Nem, nincsenek többségben. 2010-ben talán volt kétharmaduk, utána már egy sem, csak hát a gerrymandering, meg a választási törvény teljes mértékű átszabása ugye meghozta "gyümölcsét". Másrészt amit a fidesz kormányzás címén művel, az elég konkrétan hazaárulás. És aki ezt a rendszert támogatja, az hazaáruló. Csak mondom.

2019.01.21. 15:52:53

@nemecsekerno_007: Inkább felelősen gondolkodó, beszélő és cselekvő vállalkozói réteg kellene. Ehhez viszont olyan jogi környezet kelletik, mely nem az ügyeskedőket, járadékvadászokat, csalókat jutalmazza. Itt van a politika felelőssége.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 15:53:33

vezető szerepre csak akkor igazán alkalmas valaki, ha generációkon át tisztességes, becsületes embernek nevelték”
No akkor orbánc alkalmatlan. 1. Ezt a kretént max. 10 évig nevelték. 2. Az alatt a 10 év alatt is csak pofonokat(kokik és sallerek kíséretében) kapott az apjától, amitől meg skizofrénné vált.

Szelid sunmalac 2019.01.21. 15:54:46

Nyeh...pont olyan gerintelen fergek vagytok, mint a kihalofelben levo nemzeti filmproducerek. Hajra! Kopkodtok egy gimnazistara, ti nagy megmondoemberek. Azert le ne fossatok a bokatokat tole bazdmeg.... egyre szanalmasabbak vagytok.

arabok balrol 2019.01.21. 15:55:18

@Yoss: Kemeny vagy csoki.

Kb. az ellenzek is itt tart 10 ev taknyon csuszas utan, hogy O1G (fasisztakommunista diktator)

Szerencsere a hulyeseg nem faj...:)

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 15:55:55

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: 3. Csak a lopást, hazudozást, csalást tanulta meg, ami meg aztán minden, csak nem becsületes.

2019.01.21. 15:56:39

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: Tulajdonképpen nem mondott rosszat. Lehet, hogy nem saját magára értette :)

2019.01.21. 15:58:17

@nemecsekerno_007: tekintve, hogy a fityisz kezében van a morzsás-zsák, és nem fél használni.

2019.01.21. 16:03:18

@Yoss: hát igen, van néhány húzásuk, ami nem éppen Btk 258. § kompatibilis. De ha nem, akkor is ott van a Btk. 376. § (hűtlen kezelés) sokkal számosabb cselekedetükre. eleve a választási rendszer átszabását is lehetne az alkotmányos rend megdöntésére irányuló cselekménynek tekinteni.

Weißkopf 2019.01.21. 16:05:42

@MAXVAL bircaman közíró: "magasan nyerte a választásokat Orbán": lásd erre Yoss lényeglátó bejegyzését 15:50-kor.

Girhes Joe 2019.01.21. 16:06:21

"Nagy Blanka ne csodálkozzon azon, ha útszéli ribancként beszélnek vele, hiszen ő is útszéli ribanc módjára beszél másokról."

Ebben speciel igaza van a Bencsiknek, legalábbis attól a ponttól kezdve, hogy nem a kocsmában fejti ki a nem éppen irodalmi véleményét egy tucat alkesz haverjának. Blankácska saját maga állt ki a nagy nyilvánosság elé, hogy ordenáréskodjon az elnökkel, akkor meg mit csodálkozik, hogy az ellenoldal hasonló stílusban lő vissza? Az úgy kezdődött, hogy Andris visszaütött, mert hát azért Ádernek mégse lett volna illendő tévébeszédben közölni, hogy B1G...

chrisred 2019.01.21. 16:08:18

@rallus: Ő, egészen pontosan a családja fizeti a köztársasági elnököt (a többi magyar családdal együtt), joga van kritizálni. Bayer viszont nem tartja el se őt, se a családját.

arabok balrol 2019.01.21. 16:08:20

@pityókaborsommelier: lehetne, mar csak diplomat kellene szerezned hozza vmelyik jogi karon, aztan szakvizsgazni

de a diplomahoz erettsegi kell eloszor

chrisred 2019.01.21. 16:09:15

@Girhes Joe: Bencsik ezzel Bayert is útszéli ribancnak nevezte.

2019.01.21. 16:10:49

@arabok balrol: van az országban elég ügyvéd, ügyész és bíró. Tán neked is jut majd egy-egy.

Girhes Joe 2019.01.21. 16:10:56

@chrisred:

A kritizálás nem egyenlő a bajszosszarral meg az o1g-vel, bár van az a szint, ami alatt már ez arat tetszést. De az ellenzék igazából ott vágja maga alatt a fát, hogy nem magukat kellene meggyőzniük arról, hogy pocsékul érzik magukat a NER-ben, hanem a fideszeseket arról, hogy ennél jobb is lehetne, arra viszont ilyen primkó o1g-zés elég erősen kontraproduktív. Én szóltam.

arabok balrol 2019.01.21. 16:15:36

@pityókaborsommelier: Es melyiknek van gondja Orban dolgaival?

Vagy az a gyanus, hogy nem gyanus?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.21. 16:18:53

@Weißkopf:

Láttam. Baromság.

Te komolyan hiszed, hogy az ellenzéknek többsége van?

Weißkopf 2019.01.21. 16:24:37

@MAXVAL bircaman közíró: Nem hiszem. Tudom. Effektív több szavazatot kapott az ellenzék, mint a Fidesz-KDNP. Ha nem hiszed, nézd meg a választási eredményeket.

chrisred 2019.01.21. 16:24:48

@Girhes Joe: Az valóban nem, de a kritika a túlóratörvény jóváhagyására vonatkozott, amit Áder nem magánszemélyként, hanem köztársasági elnökként tett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.21. 16:44:59

@Weißkopf:

Még ez se igaz. Kit értesz ellenzék alatt? A Fideszhez közeli MIÉP és a Munkáspárt együtt számítandó a ballibekkel? A nemzetiségi listák ellenzékiek? Akamupártok ellenzékiek?

De még az LMP, a Jobbik, s a ballibek se vehetők egybe.

rallus 2019.01.21. 16:48:45

@chrisred: A családja jobban tenné, ha a közt. elnök helyett valami illemtanárt fizetnének...
Ha Blanka megtanul egy kicsit visszafogottabban fogalmazni, akkor mehet Gyurcsányhoz beszédírónak...

eloi 2019.01.21. 16:50:41

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: Úgy érted, hogy Trianon és a Tanács(szovjet) köztársaság romjain újjáépítette az országot?! Igen, ez azért valami!
És ha győznek a németek (a harmincas évek végén - Bécsi-döntések - nem volt egyértelmű, hogy nem), akkor ma egy lényegesen nagyobb országban emlékeznénk rá is.

2019.01.21. 16:52:05

@arabok balrol: hát poltnak biztosan nincs

Weißkopf 2019.01.21. 16:53:07

@MAXVAL bircaman közíró: "Kit értesz ellenzék alatt?" Mindenkit, aki nem Orbán-Semjén. Érthető?

Weißkopf 2019.01.21. 17:00:31

@Girhes Joe:
"A kritizálás nem egyenlő a bajszosszarral meg az o1g-vel": mert az 5-ös számú Fidesz-tagkönyv tulajdonosa olyan cizellált és míves mondatokban szokta kioktatni és minősíteni ellenfeleit, ugye?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.21. 17:01:05

@Weißkopf:

Ami abszurd állítás. Ezen az alapon az ÖSSZES eddigi választáson - 1994 és 2010 kivételével - az ellenzék nyert.

Hogyan vagy képes egymást ellenző pártokat ellenzéknek venni? Legalább a kisebbségi listákat vedd ki a számolásvból.

Fidesz: 2824551 szavazat – 49,27 %
mindenki más, kisebbségi lsták nélkül - 2870200 - 50,07 %

Weißkopf 2019.01.21. 17:04:16

@MAXVAL bircaman közíró: tudsz számolni? Akkor vonj ki 2.870.200-ból 2.824.551-et. Ha nem megy, menj vissza az ált. iskola alsó tagozatába.

eloi 2019.01.21. 17:05:11

@Weißkopf: Ez marha nagy demagóg önbecsapás! Ugye nem két párt indult a választáson, egy Fidesz-Kdnp nevű, meg egy Ellenzék nevű!
Ha ebbe kapaszkodtok, újabb bukták sora jön! (Már mint, hogy AZ ÖSSZES TÖBBI PÁRT EREDMÉNYE ÖSSZEADVA esetleg több...)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.21. 17:05:30

@Weißkopf:

S ennek mi az eredménye, értelme? Mi a levonandó következtetés?

arabok balrol 2019.01.21. 17:10:14

@pityókaborsommelier: Ja, Polt az ELTEn tanit es vizsgaztat vagy 20 eve, ezek szerint oda sem jartal....:)

Weißkopf 2019.01.21. 17:10:31

@MAXVAL bircaman közíró: "A kamupártok ellenzékiek?" Aligha, őket Orbánék kreálták kimondottan a választás idejére, hogy szavazatokat szippantsanak el a komoly pártoktól. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a fideszes Domokos vezette számvevőszék elfelejtette visszakövetelni tőlük a felvett állami támogatást, miközben szívatja a Momentumot és a Párbeszédet ugyanezért.

Weißkopf 2019.01.21. 17:12:42

@MAXVAL bircaman közíró: Q.E.D. Vagyis hogy kevesebb szavazatot kapott a Fidesz-KDNP. mint az összes többi párt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.21. 17:19:42

@Weißkopf:

Akkor miért számolod ellenzéki szavaztnak a kamupártok szavazatait?

Weißkopf 2019.01.21. 17:19:47

@arabok balrol: "Polt az ELTEn tanit es vizsgaztat": és ne felejtsük el, hogy a jogi kar megtagadta tőle a (ha jól emlékszem) díszdoktori címet, kénytelen volt az Orbán-féle köz(?)szolgálati egyetemével beérni.

2019.01.21. 17:20:04

@arabok balrol: nem vagyok ügyvéd, nem is mondtam, hogy az lennék. Avagy ügyvédek kiváltsága paragrafusokat idézni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.21. 17:20:41

@Weißkopf:

S ennek mi a jelentősége? Közismert adat, hogy a Fidesz 49 %-ot kapot, azaz minden más szavazat több, mint 49 %.

Weißkopf 2019.01.21. 17:21:49

@MAXVAL bircaman közíró: az a pár tucat nem oszt és nem szoroz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.21. 17:25:31

@Weißkopf:

összes kamupárt: 45546 szavazat = 0,79 %

Fidesz + kamupártok = 50,06 %, azaz te azt állítpd, a Fideszre többen szavaztak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.21. 17:26:43

@Weißkopf:

S kisebbségi listák együtt számolva: 37532 szavazat – 0,65 %, amit megint nem tudsz ellenzékinek venni. Főleg, hogy az 1 darab bekerült nemzetiségi kisebbségi képviselő fideszes.

eloi 2019.01.21. 17:29:17

@Weißkopf: És ebből mi következik? SEMMI! Alig van ország, ahol a kormányt alakító pártok 50%-nál többet kapnának egyedül. Mindig az nyer, akire a legtöbben szavaztak! Aztán az vagy elég ahhoz, hogy egyedül kormányozzon, vagy bevesz maga mellé koalíciós társat. És ennyi.
Igen szánalmas vergődést mutat, ha ezek után az ellenzéki nem nyert pártok azt magyarázzák, hogy valójában rájuk szavaztak többen. Tehát nekik kellene kormányozni.
Szánalmas.

De ha gondoljátok, kipróbálhatjuk, amikor majd nem a Fidesz kapja a legtöbb szavazatot, és mégis ők alakítanak majd kormányt, a ti hülyeségetekre hivatkozással! Hogy ugye, ha az övéket, meg az összes többiekét azon az egyen kívül, aki nyert, összeadjuk, akkor ők nyertek... Jó?

arabok balrol 2019.01.21. 18:31:27

@Weißkopf: fake news

Fogalmam sincs micsoda Polt a kozszolgalatin, az ELTEN buntetojogot meg buntetoeljarast tanit, szigorlatoztat allamvizsgaztat legalabb 20 eve. Ez nem zarja ki hogy mas egyetemeken is tanit.

élhetetlen 2019.01.21. 18:36:20

@nemecsekerno_007: Tényleg, csak egy kérdés, és nem politika. Láttad Alföldi rendezésében a Machbethet, vagy csak tudod, hogy „nem jó”? Hol voltak eltorzított karakterek, átírt szituációk? Több száz darabot felejtettem már el, amit életem során láttam, ez megmaradt, mert tényleg drámai volt.

élhetetlen 2019.01.21. 18:47:32

@nemecsekerno_007: „Van egy alapvető gondolati sémátok amiben mindig ugyanoda juttok vissza, az eredményessége meg látható, ill. az látható, hogy nem látszik.”. Neked is van egy alapvető sémád. Most minden jobb. Igaz, hogy te csak annyit tettél, hogy teljhatalmat adtál a társaiddal valakinek, és nem tudom, mit kapsz cserébe. Az egykulcsost? Aprópénz, ha csak nem keresel havi öt millát. Rezsicsökkentést bedőlt szemétszállítással, ELTE tanárok leépítését? Ettől boldog vagy? Esetleg boldogabb lennél, ha valaki felkarolná a szuper ötletedet, hogy akinek nincs gyereke, vagy külföldön dolgozik, az ne kapjon nyugdíjat? Te nem vagy bezárva egy sémába?

élhetetlen 2019.01.21. 19:02:27

@pityókaborsommelier: „Ha nem lett volna komcsi államosítás, akkor lett volna.”. Az volt. Nézzük, mi van ma. Most mi lesz a NER államosításból? A szemétszállítást látjuk, az ELTE tanári kar leépítését látjuk, a KLIK-et látjuk, állami divatügynökség, úgy kell, mint egy falat kenyér, és a Balaton, ahol, ha nem egy kemping van a parton, vagy szálloda saját stranddal, ott zárt tagságú jacht club, stb. Lehet, hogy ez neked jó, nekem nem tetszik.

arabok balrol 2019.01.21. 19:18:39

@élhetetlen: fake news

nincs allamositas, mit allamositottak?

élhetetlen 2019.01.21. 19:23:23

@rallus: Ja, ne csináld már! „Ha Blanka megtanul egy kicsit visszafogottabban fogalmazni…”. A visszafogottságnak nem egy ilyen szónoki emelvényen van helye. A csuhások, térdre, imához, az illemtudóbb volt? Vagy csak szenilis vagy, és felejtesz? Egyébként kíváncsi lennék, kiálltál-e nem ezer, csak pár száz ember elé valaha is, és mennyire illedelmesen mondtad el a saját véleményedet valamiről, amit nem tartasz helyesnek. Nem, egy műszaki prezentáció az nem érvényes, mert nem az érzelmekről szó. Mondhatnám, hogy gondold át, de semmi értelme.

élhetetlen 2019.01.21. 19:41:46

@arabok balrol: Csak kérdezem Hülye vagy, vagy csak vak és süket? NHKV. Volt egy csoportos beszedési megbízásom Siófokkal, államosították a számlázást, de két év alatt nem tudták bedolgozni a megbízásomat. Kaptam egy 7000 ft-s számlát 2017-ről, ez látszott a kiküldött sárga csekkeken, befizettem. Most kaptam egy 4000 ft-s számlát 2017-ről, és ennek nyoma sem volt, mint tartozásnak eddig. Nem tudom kiválogatni, hogy mit találtak. KLIK. Amíg az általános iskolák, gimik önkormányzati kézben voltak, akkor ha beázott az épület, az önkori másnap kiküldött egy szakit, és az bestoppolta. Most, levél a KLIK-nek, közben esik, és mire válasz jön, hogy kapnak-e pénzt a javításra, addig már a vakolat is leázott a falakról, és a javítás sokkal többe kerül. De nem számít, ez gazdaságos, mert egy kézben van x iskola. Nem sorolom tovább. És, ha most azzal jössz, hogy állami szervezet kezébe kerül a teljes irányítás, de az nem államosítás, akkor maradj úgy.

katamara 2019.01.21. 19:47:18

@rallus: Arról a gyomorbajos alkoholista áderről röfögsz. Az egy paprikajancsi.
Csoda hogy nem azt csinálja amit a nemzet golyóstolla hogy a parlamentben várja
hogy aláírhassa a fideSS újabb aljas törvényét.

Girhes Joe 2019.01.21. 19:50:36

@élhetetlen:

Blankácskának vagy bárki másnak szíve joga olyan stílusban megnyilatkozni, amilyenben csak akar, nem ezt vitatja tőle el senki. Itt csak arról van szó, hogy amilyen stílust választ, olyanban fogja kapni az ellentámadásokat is. Bayer, Bencsik is kapott hideget-meleget, sokszor jogosan, de ők ebbe beleálltak, a Blankánál meg megpróbálják megetetni a néppel, hogy valójában egy finom úrinőről van szó. Lófaszt, mama!

katamara 2019.01.21. 19:51:39

@eloi: A határon túli magyarokra gondolsz, ahol még a halottak nevében is szavazhattak
levélben ? Milyen jogon szólnak bele a mi életünkbe ? Mi sem megyünk Romániába, Szlovákiába vagy Ukrajnába szavazni. Szégyelljék magukat a Júdás pénzért szavatzók !

arabok balrol 2019.01.21. 19:57:05

@élhetetlen: fingom nincs mirol beszelsz, azt meseld el mit allamositottak

katamara 2019.01.21. 19:57:07

@Girhes Joe: Hát ha a napi életben nem érzed hogy egyre szarabbul élsz akkor veled van a baj. Esetleg seggnyaló vagy és neked jut bőven a kizsákmányolásból. Ha nem érzed hogy semmibe vesznek, nem vagy ember mert nem vagy elég gazdag akkor jó gyógyszereket kaphatsz.

arabok balrol 2019.01.21. 19:58:11

@élhetetlen: iskolak allami kezben vannak az 50es evektol, azon mit allamositasz ami allami?

arabok balrol 2019.01.21. 19:58:41

@katamara: fake news

meselj, mit tudsz?

Nagy Anita Sv 2019.01.21. 19:59:20

@eloi: A választási eljárásról 2013 szeptemberében meghozott törvény alapján az egyik első lépés az volt, hogy kiiktatták azt a szoftvert, amelyet 2010 előtt a választási csalások kiszűrésére alkalmaztak. A választási csalás megakadályozásának követelménye egy az egyben kikerült a törvényből, így a választás előtt országoslista-állításig kormánypárti többségű választási bizottságok könnyedén hivatkoznak a hatáskör hiányára, amikor elutasítják a kifogásokat.

Magyarországon nemcsak az évi 80 milliárd forintból finanszírozott közmédia harsogja a kormánypropagandát ellenzéki jelöltek megszólaltatása nélkül, hanem egy magánkézben lévő, ám legalább annyira kormánypárti és közpénzekből finanszírozott médiabirodalom is. Így az ellenzéki üzenetek el sem jutnak a Fideszhez hű szavazókhoz, illetve a kevésbé tudatos, alacsonyabban iskolázott, jellemzően vidéki emberekhez.

Vidéken csak elvétve látni ellenzéki plakátokat, ennek oka, hogy a jogszabályok csűrésével-csavarásával először értékes hirdetési felületeket szereztek meg a kormányhoz közel álló vállalkozók, majd az új tulajdonosok a kormánnyal összejátszva gyakorlatilag az utcákon is korlátozták, hogy megszólaljon az ellenzék.

Sir Galahad 2019.01.21. 20:03:14

De unalmas már ez a trágár nő...

Girhes Joe 2019.01.21. 20:09:48

@katamara:

Ha valamitől érezhetem kellemetlenül magam (rosszul nem, az túlzás lenne), hogy itt a cégnél is a kollégáim úgy kb. fele tele pofával szidja a rendszert (amivel nincs bajom, joguk van hozzá), arra hivatkozva, hogy micsoda megfélemlítésben és rosszlétben telik az életük (amivel viszont már van bajom, mert az előző tagmondat után tételesen nem igaz, főleg, hogy a főnök is mérsékelten kormánykritikus, és a fizetések is kifejezetten jók). Ha ti elvakultságról beszéltek kormánypárti oldalon, akkor bizony az is elvakultság, ha szerinted valaki seggnyalás, politikai kötődés, és elkorrumpált vagyonok nélkül nem élhet normálisan a jelen politikai helyzetben. Ez már nálatok whishful thinking esete, rosszabb esetben pszichózis! Nota bene, gyerekem sincs, tehát még az adókedvezménnyel se lehet érvelni, hogy arra kattantam rá.

élhetetlen 2019.01.21. 20:16:36

@Girhes Joe: Nem érdemes felhívni a figyelmedet arra, hogy nem Blanka prolizott, csak Bayernek válaszolt arra,hogy prolizott, mert nem érted. Nem válaszolhatott úgy, hogy drága Bayer úr, önnek nincs igaza, mert az ön által prlolinak nevezett emberekből él. Mert egy úrinő, ráadásul ki sem állt volna az emberek elé, kiküldött volna valakit maga helyett, ugye, a párját, az inasát, bárkit. Nem úrinőként lépett elő, csak nőként. És poénként. Lófasz, lófasz, szólt a grófnő, s hogy leplezze zavarát, picsán rúgta legkedvesebb agarát.

élhetetlen 2019.01.21. 20:31:44

@arabok balrol: Nem tudok, mit mondani. Ha nem érted, hogy hogy mi a különbség aközött, hogy az önkörmányzatok is állami intézmények, de helyi döntési lehetőséggel, vagy van egy vízfej felettük.B+, nem az iskolákat államosították, hanem a fenntartásukat. Fel tudod, fogni? Nem. Vagy van egy szemétszállító cég, aki tudja, mit vitt el, és azt számlázza, vagy van egy vízfej, aki elvileg számlázna, de nem képes rá,akkor nem lett államosítva a számlázás, csak központosítva, Ja. Eddig tart az eszed, maradj magadnak.

Girhes Joe 2019.01.21. 20:31:45

@élhetetlen:

Elfelejtetted, hogy az úgy kezdődött, hogy az ellenfél visszaütött. Blankácska kezdte az egészet a bajszosszarozással. Ha én kiállok a DK gyűlésen, hogy Gyurcsány egy f@sz, nyilván engem is el fognak küldeni anyámba, bár jobb esetben én számítok is erre. De ezen vitatkozni, hogy ki kezdte, ovis szint, én is unom már. Csak hagyjuk már végre, hogy "jaaaj báncsák szegény ártatlan gimislyányt". Beleállt a szardobálásba, oszt kap belőle ő is, ennyi az egész.

Ti azt nem veszitek észre, hogy amit "közhangulatnak" adtok el, valójában egy hangos kisebbség hangulata. Felőlem a Holdra is felfesthetitek, hogy O1G, akkor is csak magatokkal hitetitek el a hazugságot, hogy ti vagytok a túlnyomó többség, miközben nem hiszitek el, hogy igencsak sokan köszönik, egész jól elvannak ebben a rendszerben. (Budapest-vidék ellentétet is érdemes figyelembe venni ám.) Ha valaha is választást akartok nyerni, ahhoz nem saját magatokat kellene tovább hergelni, hogy a NER milyen sz@r, hanem talán a Fidesz szavazóknak olyan jövőképet mutatni, amire csettintenek: "jééé, hát ez tök jó, ezt még a Viktor se csinálná meg így!" Ez még attól is tök független, hogy ki szerint mi valójában az igazság. Sima politikai pragmatizmusnak hívják, hogy az ellenfelet kell legyőzni, nem magunkat kikiáltani győztesnek.

Nincs közöttünk csicska 2019.01.21. 20:37:07

@élhetetlen: A kozpontositas meg az allamositas 2 dolog.

A kozpontositas neked nem tetszik, nekem igen. Legkozelebb nem szavazol Orbanra, eddig se szavaztal.

Problema?

Weißkopf 2019.01.21. 20:54:55

@élhetetlen: szemétszállítás: a faluban, ahol éppen lakom, éveken át egy érdi telephelyű vállalkozásé volt a hulladékszállítás. Nem emlékszem, hogy gond lett volna velük. 2 vagy 3 éve elvették tőlük, megkapta (pusziért) egy székesfehérvári cég. Azóta tavaly többször, legutóbb ma fordult elő, hogy a naptárukban meghirdetett szelektív hulladékot otthagyják a kapuk előtt. Ja, a pénzt felmarkolni jó dolog, teljesíteni érte már nem annyira.

Nincs közöttünk csicska 2019.01.21. 21:06:10

@Weißkopf: Valoszinuleg hazudsz, mert pont forditva volt. Az erdi telephelyu lipsi vallalkozo puszira kapta a lipsiktol a szerzodest, ezert halomban allt a ganaj a faluban. Amikor fideszes lett a polgi, kirugtak a lipsiket az osszes szerzodesbol.

Na azota van rend, bar a 100 km-es korzetunkben mar sehol nem maradt lipsi polgi, vagy lipsi szemetszallito, vagy csatornaturo, vagy ilyesmi.

Weißkopf 2019.01.21. 21:12:27

@Nincs közöttünk csicska: és a fehérvári ugyan miért kapta a megbízást? Mert megbízható fideszes szavazó.
Amúgy meg te hazudsz, én tényeket írtam.

Nincs közöttünk csicska 2019.01.21. 21:16:52

@Weißkopf: A teny annyi, hogy sose lattunk a faluban.

élhetetlen 2019.01.21. 21:24:35

@Girhes Joe: Na, itt hagyom abba. Ha nem vagy képes elfogadni, hogy ÉN leírtam az ÉN véleményemet, akkor menj TI a francba, és felejts el.

Girhes Joe 2019.01.21. 21:49:31

@élhetetlen:

Tőőőlem... :)

Egyébként sose értettem, miért vannak sokan felháborodva azon, hogy ha a SAJÁT véleményük alapján be lehet sorolni valamilyen csoportba, akkor megszólításra kerülnek többes számban. Én semmi sértőt nem találok abban, ha nekem valaki "ti, kormánypártiak"-ként ír.

élhetetlen 2019.01.21. 22:23:32

@Girhes Joe: Ha nem érted, hát nem érted. A SAJÁT véleményem adott témáról szól. Nem vagyok elkötelezett, mindkét oldal csinál hülyeséget, akinek megvan hozzá a hatalma az többet. Te lehetsz TI, a kormánypárti. Én miért ne lehetnék független, aki adott esetet csak a körülmények függvényében nézi, és nem pártpolitikailag? „Én semmi sértőt nem találok abban, ha nekem valaki "ti, kormánypártiak"-ként ír.”. Mert te besoroltad magadat egy masszába, én meg nem. Ennyi a különbség.

csakegyvalaszto 2019.01.22. 01:05:15

@Girhes Joe: "Ha valaha is választást akartok nyerni, ahhoz nem saját magatokat kellene tovább hergelni, hogy a NER milyen sz@r, hanem talán a Fidesz szavazóknak olyan jövőképet mutatni, amire csettintenek: "jééé, hát ez tök jó, ezt még a Viktor se csinálná meg így!""

Mert a Fidesz olyan fantasztikus jövőképet mutat bármiben is. Tiszta programból áll ki...
Pont múltkor is mikor a fidesz programját olvastam...ööö, ja nem, olyan nincs neki. 4 éve is letettek egy olyan programot, hogy: "folytatjuk". Igen, így ennyit. És még Te mondod az ellenzéki pártokra, hogy nem tesznek le programot és jövőképet? Megsúgom, majd' mindnek van, kinek jobb, kinek rosszabb döntse el mindenki saját ízlése szerint. A "Viktor se csinálná így"-en a lopásra, vagy a diktatúraépítésre gondolsz, vagy a nemzet kettészakítására?
Nem védeni akarom az ellenzéki pártokat, némelyiket szívesebben venném, ha feloszlana, hiszem, hogy ezzel nagy szívességet tennének a hazánknak, de a fideszes húzásoktól hányingerem van. Meglátásom szerint a kormányzásuk nem tart semerre, a külpolitikájuk egy aggastyán faszi vegzálására épül, a családpolitikájuk rossz (és a jelenlegi modell károsabb, mint a demográfiai válság), leépítették az igazságszolgáltatás minden szintjét, egyre inkább nem jogállamban élünk, és egyre több ember azt érzi nincs igazság. Elfogadják az EU-tól a pénzt, közben szidják. Az új stratégiai partnereink kína, oroszország és törökország... Az EU-s pénzeket ellopják, legnagyobb része nem azokhoz kerül, akiknek szüksége lenne rá a növekedéshez, hogy a magyar gazdaság ténylegesen erősödjön, hanem az "egyre átláthatóbb" közbeszerzéseken már gyakorlatilag nem indul más csak NER vállalkozó, a többi bármit csinál akkor is veszít. Felesleges pénzkidobás számukra indulni.
Intézményes a korrupció, egyre romlik a központosított oktatás színvonala (Thx KLIK), ott tartunk, hogy egyetemet üldöznek el innen. Az egészségügyi csontot sokszor lerágtuk már, de tényleg épphogy működik, szar működési struktúrával, alulfinanszírozottan, mind bér, mind eszköz oldalról... Gondolom így akarják megoldani a nyugdíjproblémát, amit a MANYUP pénzek lenyúlásával teremtettek...

Tényleg, mondj már valami pozitívat, amit az elmúlt 3 2/3-os kormányzásuk alatt elértek. A gazdasági növekedést azt nem ér (kedvező világpiaci helyzetben az EU-tól támogatás formájában évente megkapjuk kb a GDP 6%-át, és ebből csinálunk kb 4,8%-os növekedést, úgy hogy az államadósság nagyjából stagnál). De most komolyan ezek után tényleg azt mondjátok, hogy a fidesznél nincs jobb?
Várom a fantasztikus sikerek sorolását...

csakegyvalaszto 2019.01.22. 01:26:51

Tudom, ez is többször lerágott csont, de egy picit számoljunk már. A Forbes által közölt adatok szerint Mészáros Lőrinc vagyona 381,3 milliárd forint. Azt hagyjuk, hogy ez most Mészárosé, Orbáné, vagy a Fideszé. 381,3 milliárd az 381.300 millió Ft. Tekintettel arra, hogy a vagyonát erősen valószínű, hogy korrupcióval szerezte, így ezt a magyar gazdaságból és a magyar emberek jövőjéből "tulajdonították el".
Ehhez minden magyarnak (elvileg 9,7M-an vagyunk) azaz csecsemőnek, gyereknek, dolgozónak, nyugdíjasnak, külföldön élőnek fejenként 40.000 Ft-jába került. Ha azt nézzük, hogy a munkából élők (kb 4,5M fő), mivel ők adóznak leginkább ha az ÁFA-t nem nézzük; fejenként 85.000 Ft-tal járultak hozzá a nemzet gázszerelője vagyonosodásához.
Ha pedig azt nézzük, hogy csak 2018-ban 275,6 milliárddal nőtt a vagyona, akkor csak 2018-ban egy év alatt minden magyar lemondott 28.500 Ft-ról, vagy ha jobban tetszik minden magyar munkavállaló 61.250 Ft-ról. Ez valóban csekély ár a nemzeti gázszerelő géniusz vagyongyarapodásáért...

renaultfan 2019.01.22. 01:55:34

@csakegyvalaszto: Semmi pozitívat nem fog tudni mondani. Méghozzá abból az egyszerű okból nem, hogy ahhoz körbe kellene néznie, és lehet, hogy meglátná a valóságot. Az meg nem biztos, hogy tetszene neki... Így aztán marad a szivárványszínű szemüveg, amit 2010 óta hord.

Ami Blankát illeti, valóban kicsit sok. De azért nézzük csak meg jobban: Áder annak idején amikor megválasztották (...) kijelentette, hogy majd Ő... Aztán szépen sorban aláírta mindazt, amit a bajsza alá toltak. Voltak kivételek, de gondolom azért, mert a kivétel erősíti a szabályt. Komolyan gondolta bárki, hogy meg mer vétózni bármit is?? Ő is csak egy bólogató kutya a Zsiguli hátuljában... De he kicsit messzebre megyünk, kik is hozták ezt a stílust a közéletbe? Hallgatom... Valami keresztes lovag ha jól emlékszem... Akkor az lovagkeresztet ért... Ez miért lenne kevésbé dícséretes? Úgy látszik, a normális beszédből nem értenek. Akkor jöjjön a trágár... Úgy látszik ezt értik, mert azonnal reagáltak. Hol a probléma ??

renaultfan 2019.01.22. 01:59:20

Ami pedig a trágárságot illeti, sajnos ilyen egy közbeszéd... Elmehetsz szinte bármelyik általános iskolába, már alsó tagozatban is kötőszó a b@zdmeg...

csakférfi 2019.01.22. 05:26:43

@csakegyvalaszto:
"leggazdagabbak vagyona tavaly összesen 900 milliárd dollárral (252 ezer milliárd forinttal) nőtt, ami napi 2,5 milliárd dolláros (700 milliárd forintos) növekedésnek felel meg, miközben a világ legszegényebb felének összvagyona átlagosan 11 százalékkal csökkent - húzta alá a civil szervezet.
...
...

"Ha megfordulna a tendencia, a kormányok többségének elég bevétele lenne a közkiadások finanszírozására" - vélekedett a szervezet, hangsúlyozva, hogy a gazdagok aránytalanul kevés adót fizetnek.
Az Oxfam szerint egy adódollárból mindössze négy cent fakad a gazdagok megadóztatásából.

index.hu/kulfold/2019/01/21/napi_700_milliarddal_no_a_leggazdagabb_ember_vagyona/

A poszolò olyan naív.....mintegy kisliba.
Blankàval egyetemben.
Csak egy...habzò szàjú fiatal csitri.
Vilàgot ....sem a poszt...sem a csitri..sem a tràgàr odamondàs...NEM fog.
Marad minden a régiben.
A gazdag még gazdagabb lesz a szegény mégszegényebb.
Megmosolyogtatò.
Miért?

"Sándor Mária (Baloghné Sándor Mária) (Budapest, 1973. június 28. –) csecsemő- és gyermek szakápoló, a „fekete ruhás nővér”, a Magyarország a Magyar Egészségügyért Civil Társaság elnöke,
...
2016. áprilisban bejelentette, hogy elfáradt, nem küzd tovább. „Nem tartozom azok közé, akik nem tudnak visszalépni és nem tudják elismerni – megbuktam. Szégyellem, hogy egy olyan országban kell élnem, ahol az ország vezetése mindent fontosabbnak tart, mint maga az ember! Ezt a csatát bebuktam. Egy év telt el. Feladom!

..
Állandósuló konfliktusai miatt öngyilkosságot kísérelt meg, felvágta az ereit, de megmentették.[8] 2017. júniustól Iványi Gábor Oltalom szükségkórházában dolgozik.[9]

Wiki idézet.

Na ezért!
Kiàll egy kis tini picsa a tömeg elé szàjkaratézni.
Bakker....ennél màr nincs lejjebb!

chrisred 2019.01.22. 05:43:07

@Girhes Joe: De most magadnak választottad ki a csoportot, amibe szeretnél kerülni. Szóval innentől azokat, akik nem a kormány pártján állnak, leszel szíves "ti, nem kormánypártiak" megszólítással illetni. És akkor ez egy elég nagy halmaz, mindenki beletartozik, aki nem a kormánypárt(ok)ra szavazott.

anyo05 2019.01.22. 06:30:34

Tavaly 136ezer autót vettek a magyarok, a kisker forgalom napról napra növekszik, munkanélküliség gyakorlatilag nincs, biztonságban vagyunk, ami a legnagyobb kincs!!!!!!! Vajon mit akar az "új elit", amely valójában a régi?????
Ja, ha Gyurcsány uralkodnék, akkor rögtön lenne demokrácia, meg jogállamiság!!:DDDDDD
Looserek vagytok!!!!!!!

Behajtó70 2019.01.22. 06:41:37

Bayer úr minősítését még annyival egészíteném ki, hogy ócska szar ki proli! Hogyan ez a “gimnazista” Köztársasági Elnökről beszél nagy nyilvánosság előtt, az a legalja. Ez az kis szarkupac egy szellemi absnicli!

Behajtó70 2019.01.22. 06:47:26

@csakegyvalaszto: ha nem Mészáros, akkor ki? De balfék mellébeszélés helyett konkrétumot mondj! Valami osztrákot szertnél? Svédet? Németet? Úgy mégis kinek vannak még ilyen gépei, csapata, hogy pl plázát, autóplyát építsen?

Szánalmas, agyatlan hülyék vagytok. Egy lépéssel sem tudtok előre gondlkodni, csak addig, hogy orbántakarodj. És utána, te szerencsétlen?

Behajtó70 2019.01.22. 06:53:51

@élhetetlen: minden szavad hazugság! A yachtklubok az egész világon zártak, mivel drága hajók állnak ott, és ti prolik csak lefújnátok spray- vel irígységetekben. KLIK azért mert giga-adósságot hagyott hátra a sok igazgatni nem tudó igazgató és azt a pénzt mégiscsak az állam adja, ahogy előtte is, ELTE tanárokat nem kellene kirúgni, ha az államtól kapott pénzt nem herdelná faszságokra az egyetem vezetése!

Te ahhoz is ostoba vagy, hogy tudd mit jelent az államosítás.

csakegyvalaszto 2019.01.22. 07:26:59

@Behajtó70: "ha nem Mészáros, akkor ki? De balfék mellébeszélés helyett konkrétumot mondj! Valami osztrákot szertnél? Svédet? Németet? Úgy mégis kinek vannak még ilyen gépei, csapata, hogy pl plázát, autóplyát építsen?"

Ha Garancsi-Mészáros és a többiek nem korlátlan urai lennének a közbeszerzéseknek, akkor már régen több magyar cég is képes volna autópályát és plázát építeni. Olyat kérsz számon amit jelen állás szerint lehetetlen elérni, ha valaki nem kap olyan munkákat, amikhez ilyen gépek kellenek nem fog beruházni rájuk, mert nem önt bele egy rakat pénzt, hogy utána lássa a pénzét állni. Ezt hívják verseny torzító hatásnak.
Ha egy kutya világra hoz öt kiskutyát, de valamiért nem szoptat közülük csak kettőt, akkor elég álságos belekötni a maradék 3 kiskutyába hogy véznák és gyengék. Nem tehetnek róla, torzul a verseny. Ha mind kapna rendesen enni, akkor mind szépen gyarapodna, és öten könnyebben kergetnek el farkast, mint ketten...
Én azt savallom tehát, hogy ezt a pénzt/munkát nem magyar kis- és középvállalkozások kapták meg, azt savallom, hogy nincs igazi verseny a közbeszerzésekben, azt savallom, hogy túlárazzák a megvalósuló projektet, valamint felesleges presztizsberuházások valósulnak meg, ahelyett, hogy ezt a pénzt a gazdaság megerősítésére költenék, hogy a gazdasági növekedésünk ne az EU-s támogatások volumenétől függjön. Azzal, hogy kitermelték a szupergazdag Mészárost a magyar vállalkozások kárára, létrehoztak egy teljesen torz piacot, ami önállóan megélhetésre és növekedésre képtelen. Csak segítséggel.

gomorra 2019.01.22. 08:13:29

@nemecsekerno_007:

Orbán geci mióta nemzeti? Mi az apád faszáért hiszitek el, hogy aki a nemzet szót pofázza ezerszer napjában, az nemzeti? Hogyan lehettek ennyire bambák, átverhetőek, gondolattalanok? Miért nem látjátok, hogy a multik kiszolgálása, a magyar dolgozók kiszolgáltatottsága, a magyar és magyar közötti különbségtevés, a gazdaságpolitika semmibevevése, a társadalompolitika semmibevevése éppen nemzetellenes, mert gyengíti a nemzetet, jelentős részét ellehetetleníti, kontraprodukciót hoz létre s ezzel ismét csak gyengíti, mikor fogjátok már fel az apátok faszába, hogy ez így nem hogy nincs rendjén, de éppenséggel a lehető legrosszabb?!

2019.01.22. 08:26:01

@élhetetlen: Félreértettél. A mostani államosításról semmit nem mondtam de ha megkérded, akkor semmivel sem tartom jobbnak, mint az akkorit. Én annak idején az elbaszások ellenére örültem a privatizációnak, úgy is, hogy semmi hasznom nem származott belőle (90-ben 23 éves voltam).

Nancsibacsi 2019.01.22. 09:26:42

Azt az egyet nem tudom, hogy ha mondjuk valamelyik liberális tini lánya azt mondaná, hogy "Fater, te egy büdös nagy köcsög vagy, húzz el a p.csába, mert elegem van belőled!" - akkor vajon az lenne-e a válasz, hogy "Rendben van kislányom, máris pakolok."

gomorra 2019.01.22. 09:41:06

@Nancsibacsi: Nem is fogod megtudni valószínűleg. Mert aki liberálisan neveli a gyermekét, valószínűleg nem fog úgy beszélni vele a gyereke, hogy szülém, te köcsög vagy. A liberális gondolkodású általában okosabb, műveltebb, gyereklélekhez is jobban ért, s így jobban neveli azt, nem a tulajdonaként tekint rá, hanem mint önálló emberre.

Persze előfordulhat az amit írtál liberális családban is, s ilyenkor ha elég okos, elgondolkodik, mi a francot rontottam el, hogy tiszteletlen velem szemben.

Ahogyan hasonlóan kell elgondolkodjon egy nem liberális is, ha ilyet hall gyerekétől...

martineden 2019.01.22. 09:46:06

@MAXVAL bircaman közíró: ,,Orbán vagy liberális görénykurzus."..........nalad nagyobb goreny nem letezik, bulgar.

Nincs közöttünk csicska 2019.01.22. 09:49:48

@gomorra: "A liberális gondolkodású általában okosabb, műveltebb, gyereklélekhez is jobban ért"

Meg az allamCSODhoz, ahhoz ert a legjobban.

Weißkopf 2019.01.22. 09:54:07

@Nincs közöttünk csicska: "A teny annyi, hogy sose lattunk a faluban. " Melyik faluról beszélsz?

Nincs közöttünk csicska 2019.01.22. 09:59:17

@pityókaborsommelier: Annak idejen Zorban is orult a privatizalasnak, meg sorosnak. 90ben.

Csak o felnott, te meg hulyue maradtal.

gomorra 2019.01.22. 10:38:07

@Nincs közöttünk csicska:

Bebeszélték a hülye fejedbe az államcsődöt, ... attól tartok. Orbán geci pofázott 2010-ben is, a csődhöz semmi köze nem volt az országnak. Hogyan lehettek ennyire bambák, átverhetőek, gondolattalanok? Miért nem látjátok, hogy a multik kiszolgálása, a magyar dolgozók kiszolgáltatottsága, a magyar és magyar közötti különbségtevés, a gazdaságpolitika semmibevevése, a társadalompolitika semmibevevése éppen nemzetellenes, mert gyengíti a nemzetet, jelentős részét ellehetetleníti, kontraprodukciót hoz létre s ezzel ismét csak gyengíti, mikor fogjátok már fel az apátok faszába, hogy ez így nem hogy nincs rendjén, de éppenséggel a lehető legrosszabb?! Na, kölök, hát ez vezet az államcsődhöz, a szar gazdálkodás.

S arról szó sincs, hogy Medgyessy vagy Gyurcsány jól kormányzott volna! De legalább azok nem szállták meg Magyarországot, nem csináltak állampártot, nem csináltak leválthatatlanságot. Ó, barom ember, meddig hiszel még a szarjankónak?

Nincs közöttünk csicska 2019.01.22. 10:41:22

@gomorra: 3x ment csodbe a magyar allam a HABORU utan, mind3 BALLIB ELQRAS volt

eloszor a 80as evek elejen avatkozott be az IMF szinten seggig adosodas miatt

aztan Hornek vittek csodbe az Orszagot, aztan Gyurnaiek

GRATULALUNK, nincs tobb fellepes

csakférfi 2019.01.22. 10:44:13

@gomorra:
A "liberàlis" gyereke tökéletes.
Mint a szülö.
Te sem leszel màr sötétebb....mint az éjszaka.
Idealizàlsz egy àltalad elképzelt "szülö-gyerek" viszonyt.
A valòsàghoz nem sok köze.

Egy nemzetközi felmérés szerint a dán és a brit tizenöt éves lányok körében a legnagyobb a valószínűsége a berúgásnak az európai országokban.

www.google.com/amp/s/www.hazipatika.com/psziche/fuggosegek/cikkek/magyar_tinilanyok_a_pialas_elvonalaban/20131206115208/amp

Ez a "liberalizmus" Dàniàban.
Te sík hülye vagy.

Szelid sunmalac 2019.01.22. 10:57:15

@csakférfi: Uristen bazdmeg! Tinedzserek berugnak?! Micsoda ferto! Micsoda borzalom! Azonnal ordoguzot! Bezzeg konzervativok gyerkeivel ilyen nem fordulhat elo!

Nincs közöttünk csicska 2019.01.22. 11:01:37

@Szelid sunmalac: Az igazi verlippsik per definitionem kihalnak eleve. Gyereket nevelni nem liberalis dolog eleve, de ha mar megszuletett legyen legalabb homokos es legyen buszke ra.

A gyerek akarata a meghatarozo. Nem szabad a szulonek belebeszelni, hisz nem a szuloe a gyerek, hanem kie is? A lipsi media majd megtanitja az ejropai ertekre, azt jonapot. Works every time.

csakférfi 2019.01.22. 11:02:11

@Szelid sunmalac:
:)
Gúnyolòdsz?

"Gyülöletet takar a hazug ajak s ràgalmakat terjeszt az ostoba"
Azaz te.
Ferdítesz....hazudsz...gúnyolsz
Igazi "magyar" vagy.

felső határ nincs 2019.01.22. 11:08:44

Nem veletlen, hogy a nyugati faszik vagy azsiai, vagy keleteuropai feleseget keresnek maguknak. Csak mondom. A liberalis holgyeknek ezer dolguk van, nem ernek ra fajfenntartani.

gomorra 2019.01.22. 11:10:17

@Nincs közöttünk csicska: mondom, hogy elfogult vagy. S ez ártalmas az igazságra.

Mi a fészkes fenének hozod ide a szocializmust? Mindenki tudja, hogy szar volt, megbukott, kész.

Hahahaha. Hornék éppen nem csődbe vitték az országot, nem életél még akkor, vagy nem emlékszel. A nagy nemzeti és konzervatív Antall Jóska után kellett a szociknak helyre rakni a gazdaságot. Megszorítással érték el? Azzal, s ezt csak ez a szar orbán szokta pofázni, hogy nem kell megszorítás. Vannak idők, amikor kell s Hornnak volt bátorsága ehhez. Hahahaha, ha hülye vagy, ezt te ugyan sose meg nem érted. Hahahahaha.

Medgyessy és Gyurcsány szar volt, szót se róluk. Bajnai, na igen, ő látod ért a gazdasághoz, ha nem olyan rövid ideje van, ez a marha orbán labdába se rúghatott volna. Na meg persze ha gyucsányék el nem kúrják annyira, majdnem annyira, mint ez a szar orbán kölök.

gomorra 2019.01.22. 11:13:05

@csakférfi: Nem, a liberális is lehet épp hülye gyereknevelésben. Csak neki könnyebb dolga van, modernebb, jobban alkalmazkodik mint sok más embertípus. A libsik is tudnak hülyegyereket nevelni, naná, hogy tudnak. De te úgyse fogod ezt megérteni, neked a libsi szó vörös posztó, mer aszonták hogy vörös posztó és kész. gondolkodás nyista.

felső határ nincs 2019.01.22. 11:15:00

@gomorra: Tehat Hornek es Gyurnaiek megcsinaltak az elmult30 ev 2 legnagyobb nepnyuzasat, s ez a legnagyobb sikeruk.

Zorban nem is ertem hogy nem szoritott meg a 12 eve alatt, s megse szart be a gazdasag.

NINCS TOBB FELLEPES LIPSIK

felső határ nincs 2019.01.22. 11:16:50

@gomorra: "Nem, a liberális is lehet épp hülye gyereknevelésben. Csak neki könnyebb dolga van, modernebb, jobban alkalmazkodik mint sok más embertípus. "

A magyar lipsik sikeresen alkalmazkodtak

2014 Orban naci 13%
2018 Orban komcsi 10%

Most ott tartanak hogy O1G, a siker nem marad el.

Nincs közöttünk csicska 2019.01.22. 11:18:08

@gomorra: a szocik mindig kifogynak a mas ember penzebol, ez a sorsuk

gomorra 2019.01.22. 11:27:20

@Nincs közöttünk csicska: na látod, ez szentigaz, ez lesz ennek a marha orbánnak is a vége, ezért kellene erős magyar gazdaságot építeni, hogy ne fogyjon ki a píz. el fog fogyni, mert ott ahol lopnak és csalnak és a gazdasági, társadalmi törvényeket figyelmen kívül hagyják, azt úgy híjuk, hogy szocializmus s ott el fog fogyni a píz. a legnagyobb szocializmus építő orbángeci. Most kissé fura ezt hallani, de majd rájöttök.

Nézzétek meg a focit, ha valami fontos ennek a marhának, hát akkor az a foci. De amikor egy sportot is a törvények betartása nélkül (alapvető társadalmi normák nélkül, a gazdasági törvényszerűségekről nem is beszélve) akarnak felvirágoztatni, nos, akkor a foci is olyan csakmagyar lesz. Szar. Sajnos, hogy a magyar szó nálam a szar szinonímája lett, pedig igen szeretem azt az országot.

gomorra 2019.01.22. 11:28:35

@felső határ nincs: nem értesz semmit, fiam, nem baj, majd az élet meg fog tanítani. Vagy örökre hülye maradsz.

csakegyvalaszto 2019.01.22. 11:30:00

@gomorra: Kiegészítenélek:

Meglátásom szerint (bár ezzel nem leszek népszerű) a mai MSZP és DK az Orbáni rendszer legnagyobb támogatója, és puszta jelenlétükkel biztosítják a fidesz győzelmet. Már lassan 12 éve nem hiszem, hogy ezt nem látják, ha nem újulnak meg teljesen, más néven, más emberekkel, akkor azt segítik akiket a főgonosznak tartanak (teljes joggal).
Egyszóval nem a liberalizmussal és a baloldali politikával van baj, hanem azokkal akik ezt képviselik, azaz a baloldali pártokkal és politikusaikkal. A baloldali ideológia a mai magyarországon tömegeket tudna megszólítani, de nem ezekkel a pártokkal és nem ezekkel a többnyire 90-es évek óta regnáló megélhetési politikusokkal. Teljesen hiteltelenek, amit maguknak és az elődjeiknek köszönhetnek.
Abban egyetértünk, hogy Bajnai 1 évével nem volt gond, én személy szerint nem vagyok baloldali beállítottságú, de azt az egy évet amit és ahogyan végigcsinált az szerintem korrekt volt, és nem tudok mondani más hasonlóan vállalhatóan kormányzott 1 évet az elmúlt 30 évben.

csakférfi 2019.01.22. 11:34:38

@gomorra:
"i. A bölcs fiú örömet szerez apjának, az ostoba fiú azonban szomorúsága anyjának."

85-ben érettségiztem.
Van 3 kamasz gyerekem.
Feleségem ,hàzunk,munkànk,autòink....stb.
Ismétlem.....
"SÍK HÜLYE vagy.

Nincs közöttünk csicska 2019.01.22. 11:36:09

@gomorra: Ja mar az IMF kirugasa ota vege lesz a vilagnak. JO REGGELT, az 8 eve volt.

"mert ott ahol lopnak és csalnak és a gazdasági, társadalmi törvényeket figyelmen kívül hagyják" Mindenhol lopnak es csalnak, Mo-n sem tobbet, mint a regioban mashol, viszont kevesebbet mint pl. Olaszorszagban ami azert (nem sokkal), de gazdagabb orszag igy is.

Viszont a lopas csalas ellenere sokkal jobban megy az orszagnak, es az atlagembereknek, mint korabban. 355e volt az atlagfizetes 2018 novembereben, 8 evvel korabban 200e, minimalis inflacio mellett, lehet pofazni a vilagba csak az ellenzek (kiprobalt resze) sokkal rosszabb, minden teren mint a kormany

Szelid sunmalac 2019.01.22. 11:45:38

@csakférfi: Koszonom, hogy erdemben reagaltal. Mindjart meg is vedted az igazad, es raadasekent meg az en lelkivilagom is felfedted teljes valojaban.

Varjunk csak...nem ta vagy az a papucs aki az asszonykaja minden szavara ugrik?

gomorra 2019.01.22. 11:51:17

@csakférfi:

74-ben érettségiztem. 77-ben kaptam diplomát.
Van 3 felnőtt gyerekem. Unokáim
Feleségem ,hàzunk,munkànk,autòink....stb.

Mit is ismételsz?

gomorra 2019.01.22. 11:54:26

@csakférfi: Uram, s hallott-e már a hatalmi ágak szétválasztásának szükségességéről demokráciában?

Ezt mondja meg Uram. Mert én hallottam, 1973-ban, az Amerika Hangja rádión először. S igen megjegyeztem, uram.

S mit gondol, uram, azok a szegénynek éppenséggel nem mondható amerikaiak miért tartják ezt mindenek fölött, uram? Miért gondolják, hogy a hatalom egy kézben a lehető legrohasztóbb, Uram?

csakférfi 2019.01.22. 11:57:12

@gomorra:
Sík hülye vagy!
Ezt ismétlem.

"@gomorra: "A liberális gondolkodású általában okosabb, műveltebb, gyereklélekhez is jobban ért"

Ezért !
Ezeket honnan veszed?
"Jobban ért"
Àlmodod....vagy mi?

csakférfi 2019.01.22. 11:59:11

@gomorra:
Baszki........menj orvoshoz.
Orbàn egy maffiaàllamot hozott létre.
Mi köze ennek a gyerekneveléshez?

felső határ nincs 2019.01.22. 12:02:12

@gomorra: Amerika minden csak nem demokracia, te hatokor.

Demoracia ott lehetseges, ahol viszonylag kisszamu ember el egyutt, viszonylag kis vagyoni kulonbsegekkel. Iskolapelda Svajc es a Skandinav allamok.

csakférfi 2019.01.22. 12:03:51

@Szelid sunmalac:
"Varjunk csak...nem ta vagy az a papucs aki az asszonykaja minden szavara ugrik?"

De az vagyok.
Meg az a férfi akinek az asszonykàja minden szavàra ugrik.

Persze ez neked "magas".
Nem éred föl ésszel.
Nem azért mert túl magas......hanem mert neked nincs......màrmint eszed.
Csak arrogàns ...kötekedö...gunyulòdò majom.....kb.
:)

gomorra 2019.01.22. 12:09:49

@felső határ nincs:

Igen, Amerika nem demokrácia és végtelenül szegény. Szegény fejed ezt beveszi, ejnye, Uram!

Ezt hallottam már a szocializmusban, ismerős. Most Orbán kommunizmusában ismét hallom.

Orbán kommunizmusa is úgy fogja végezni, mint Kádár szocializmusa.

gomorra 2019.01.22. 12:13:42

@Nincs közöttünk csicska:

Mindenhol lopnak … ezzel vigasztaljátok egymást bugyuta fidesznyikek. Nem igaz, hehehe!

Normális helyen nem lopnak. Nem. Ott gazdagszanak. Németország, Svédország, Norvégia, Angla, Egy. áll.

Szar helyen lopnak. Ja. Magyarország. Szerbia. Oroszország.

Marha. Bűnözés mindenhol van, naná, csak nem mindegy, hogy az állam s az államfő és kormányfő a fő bűnöző, vagy pedig piti lótolvajok. Naná.

Szelid sunmalac 2019.01.22. 12:16:59

@csakférfi: Na, most aztan vegkepp ratertel a lenyegre, gondolom ebbol ki is lehet kovetkeztetni, hogy mi az osszefugges az en ertelmi kepessegeim es a libarlais neveles, illetve a tinedzserkori ivaszat kozott.

Azert arra vigyazz, nehogy bevalld meg veletelenul mekkora marhasag a liberalis nevelesre fogni, hogy tinedzserek pialnak, mert a vegen meg oda a johired!

felső határ nincs 2019.01.22. 12:17:09

@gomorra: Amerika 1900 korul lett a vilag vezeto gazdasaga, akkor nem volt demokracia, hanem koztarsasag volt igen korlatozott, csak a vagyonos feher ferfiakra korlatozodo szavazati joggal

most lipsi demokracia, es 10 eve van meg mint a vilag vezeto gazdasaga, mielott megelozi egy nemdemokracia

Azaz amit te demokracianak nevezel az artalmas a joletre, gazdagsagra.

csakférfi 2019.01.22. 12:18:04

@gomorra:
Lopnak?
A gazdagok?
Itt a "sötét" keleten?

"leggazdagabbak vagyona tavaly összesen 900 milliárd dollárral (252 ezer milliárd forinttal) nőtt, ami napi 2,5 milliárd dolláros (700 milliárd forintos) növekedésnek felel meg, miközben a világ legszegényebb felének összvagyona átlagosan 11 százalékkal csökkent - húzta alá a civil szervezet.
...
...

"Ha megfordulna a tendencia, a kormányok többségének elég bevétele lenne a közkiadások finanszírozására" - vélekedett a szervezet, hangsúlyozva, hogy a gazdagok aránytalanul kevés adót fizetnek.
Az Oxfam szerint egy adódollárból mindössze négy cent fakad a gazdagok megadóztatásából.

index.hu/kulfold/2019/01/21/napi_700_milliarddal_no_a_leggazdagabb_ember_vagyona/

Szélsöségeket írsz!
Mindenhol lopnak.
A liberàlis demokràciàkban is.
Nem tünik fel hogy marhasàgokat àllítasz?

felső határ nincs 2019.01.22. 12:18:24

@gomorra: "Normális helyen nem lopnak. Nem. Ott gazdagszanak. Németország, Svédország, Norvégia, Angla, Egy. áll. "

Lipsik pechjere ezek nincsenek a szavazolapon, csak Orban es a lipsik.

csakférfi 2019.01.22. 12:20:27

@Szelid sunmalac:
Jòhírem?
Ki......nem.....sxarja....le kicsim hogy te (lúzer) mit gondolsz ròlam.
:)

felső határ nincs 2019.01.22. 12:22:32

@felső határ nincs: "Normális helyen nem lopnak. Nem. Ott gazdagszanak"

A nepirto gyarmatosito angol vilagbirodalom es a nepirto amerikai vilagbirodalom nem jo pelda arra, hogy hol nem lopnak.

Ne egesd magad testver.

Szelid sunmalac 2019.01.22. 12:46:17

@csakférfi: En? UGyanmar! Barki aki most olvassa ezt a blogot szemtanuja mennyire erkoldosz, hogy ne kelljen valaszolnod. Persze egyetlen eros, vagy lelemenyes visszavagasra sem telik, de hat mibol is...

élhetetlen 2019.01.22. 12:51:13

@Behajtó70: „minden szavad hazugság!”. Okos érvelés. „ha nem egy kemping van a parton, vagy szálloda saját stranddal, ott zárt tagságú jacht club”, írtam. Mit is hazudtam a jacht klubbokkal kapcsolatban? Vagy a zárt strandokkal kapcsolatba? Ne válaszolj, nem komolyan kérdezem. Csak arra céloztam, hogy a Balaton vize lassan megközelíthetetlen lesz, ha csak úgy arra jársz, és csobbannál egyet. A KLIK. Az, hogy a napi gondokat nem lehet helyben megoldani, hanem kérvényezni kell, és kivárni az elbírálást, és a jóváhagyást, ez biztosan a gazdálkodni nem tudó igazgatók gigaadóssága miatt van. Jól vagy? Az ELTE gazdálkodásáról meg biztosan mindent tudsz, te vagy ott a kancellár, ugye? Ne röhögtesd ki magad, okoska!

felső határ nincs 2019.01.22. 12:57:00

@élhetetlen: Nezzuk a tenyeket.

A Balaton a 70-es 80-as evek ota a legnagyobb fejlesztesi korszakat eli.

Valoszinu ennek az is a kovetkezmenye lesz, hogy kevesebb szabadstrand lesz. Baj ez, nem baj ez? Ki tudja, majd a turistak eldontik, ha nem mennek oda, akkor majd lemennek az arak. De amig egymast tapossak a Balatonert, addig nyilvan emelkedni fognak az arak.

torró 2019.01.22. 13:02:05

A kádár rendszerben azt hangoztatták mindenki egyenlő, és egyformán jólétben élhet, majd ha kommunizmus lesz! " ha majd a bőség kosarából mindenki egyaránt vehet. Bla bla bla! A lószart Mama! Akkor sem volt igaz, és a kurva életben soha sehol nem lesz igaz!4 Egyet tehetsz, kitalálod magad, vagy feltalálod magad, és akkor lesz valamid! Hiába mutogatnak sokan egyes emberekre, úgy tesznek mintha a világ nem így működne, Hiába várod a sült galambot barátom, az nem repül!De általában a népi bölcselet szerint az kiabál legjobban akinek a háza ég! Ezek a fűzfa képviselők is csak botránnyal jeleskednek. Amúgy csak úgy szőrszál mentén. Ha valaki pártlistán kap képviselői széket. Ha kilép a pártból! Milyen alapon tarthatja meg a székét? Minden esetre nincs olyan hogy mindenki egyenlő! A 8 általánost végzett ember nem tud egyenlő lenni egy proffal. Nézem sokszor, hogy zenészek , szinészek háborognak a nyugdíjuk miatt! Kellett volna talán spórolni arra az időszakra.! nem három emeletes ház árát eldorbézolni! És lehetne a dolgokat még folytatni. Sokan csak a tenyerüket tartják, de tenni semmit nem akarnak!Nem is értem ezt a hajcihőt a túlóra miatt! Volt úgy hogy 24 húztam le egyfolytában, és mégsem szartam össze magam! 16 évesen nyáron kombájnra tettek , napi 14 órát nyomtuk. és itt vagyok.

csakférfi 2019.01.22. 13:06:30

@Szelid sunmalac:

csakférfi
34 perce
@Szelid sunmalac:
Jòhírem?
Ki......nem.....sxarja....le kicsim hogy te (lúzer) mit gondolsz ròlam.
:)

élhetetlen 2019.01.22. 13:14:23

@pityókaborsommelier: Innét indultunk. „Ha nem lett volna komcsi államosítás”. De volt. Te örültél a privatizációnak, én nem. Végignéztem, ahogy a TSZ-t felszámolták, a gépparkot megvette egy-két erős ember a faluban, a többi ott maradt egy szál gatyában, mert mivel nem volt mivel megművelni a földet, azt is eladta olcsón azoknak, akik a gépeket megvették. Pár hónapja olvastam, hogy valahol csak átalakultak kft-vé, a teljes tagság, megvan a géppark, a föld, és ragyogóan élnek, fejlődnek. Ez jobb lett volna országosan is. A város. A Mekik, stb., ha nem vehették volna meg az épületeket, csak pl. 20-25 évre bérbe kapták volna, akkor is felújították volna, és még lenne valamink. Ugyanez most a Klotild palotáknál, Párizsi udvarnál, stb. Az államosításról ugyanaz a véleményünk. (Ja, és sokan lehülyéztek, hogy azt sem tudom, mi az államosítás, mert szerintük ha elveszik a számlázás jogát a munkát végző cégtől, és egy állami vízfejnek adják, NHKV, az nem államosítás.). Na, mindegy.

Roan 2019.01.22. 13:32:17

@MAXVAL bircaman közíró: "
Pedig ez a tényállás: Orbán vagy liberális görénykurzus" vs "Fideszhez közeli MIÉP és a Munkáspárt együtt számítandó a ballibekkel? A nemzetiségi listák ellenzékiek? Akamupártok ellenzékiek?

De még az LMP, a Jobbik, s a ballibek se vehetők egybe."

Egyszer egybevehetők, máskor meg nem? Döntsd már el, hogy melyik!

felső határ nincs 2019.01.22. 13:37:26

@Roan: Az osszefosas azert tul nagy sikereket nem mutatott fel eddig.

élhetetlen 2019.01.22. 13:46:05

@felső határ nincs: Kicsit másképp látjuk a dolgokat. Nem a szabadstrandokért aggódok, hanem a strandokért. Lesz sok sokcsillagos szállodánk, luxuskempingünk, zárt klubunk, aminek a strandjára nem mehetsz be. A turistáknak ez jó, nézd meg, mi van Hévizen, de mi lesz a nem túl gazdag magyarokkal, akik eddig talán le tudtak menni egy hétre nyáron. Kenese, Parti sétány. Ez az utca neve. Egy helyen lehet lemenni a vízhez, azt a stéget is mi tartjuk fenn, mint közösség. Tudod, néha elképzelem, hogy van egy három méteres sáv a vízparton, ahol lehet sétálni, és legfeljebb a vízparti telkek tulajdonosainak is át kell menni ezen a három méteren. (A saját stégjük, csónakjuk, maradna, legfeljebb egy kerítésre kellene beruházni).
Értem én, hogy fejlesztenek, de a hajam égnek áll, mikor homokos „tengerpartot” csinálnak a Balatonon egy strandból. Imádom a tengert, egy dolgot nem szeretek csak, hogy mivel nem él meg a fű, ezért van homok, ami aztán éget. Itt, ahol lehetne selymes fű, minek az ilyen „fejlesztés”? Persze tudom, jó drága belépőt lehet fizettetni. Brrr…

2019.01.22. 13:46:39

@élhetetlen: még mindig fenntartom, hogy az (a te példádban illusztrált) elbaszások ellenére jobb volt a privatizáció, mint állami tulajdonban tartani azokat a cégeket. Természetesen a legjobb az lett volna, ha nincs 1947-48-ban államosítás, így maradt volna egy működőképes gazdaságunk, és - tárgy híján - nem lett volna szükség a kilencvenes évek "rablóprivatizációjára" sem. Mondjuk, Magyarországon nem voltak annyira nyilvánvalóak az állami vállalatok hiányosságai, de pl. Romániában a komcsik ténylegesen működésképtelenné rombolták a reálgazdaságot.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.22. 13:47:50

@Roan:

Erre már válaszoltam. Sehogy se jön ki a ballib matematika, mely egyébként is értelmetlen, mert a Jobbik, az LMP, a Kutyapárt, s ballibek szavazői SOSE szavaznának le egymásra 100 %-os arányban.

S már így egyestíve is picit kevesebben vannak, mint a Fidesz. Egyesülve még kevesebben lennének.

csakférfi 2019.01.22. 13:48:30

@torró:

"Sokan csak a tenyerüket tartják, de tenni semmit nem akarnak!Nem is értem ezt a hajcihőt a túlóra miatt! Volt úgy hogy 24 húztam le egyfolytában, és mégsem szartam össze magam! 16 évesen nyáron kombájnra tettek , napi 14 órát nyomtuk. és itt vagyok."

...
brit lap Soros György filozófiája és annak végzetes tévedése című cikkében kifejti: az értelmiségi milliárdos egy olyan kozmopolita világot szeretne, amelyben nincs rasszizmus és béregyenlőtlenség, az amerikai birodalom pedig éppúgy a múlté, mint a kapitalizmus árnyoldalai. Sikertelensége ezért nem csak róla szól, hanem egy egész osztály, egy egész világértelmezés sikertelenségét jelzi.
"
mfor.hu/cikkek/vallalatok/a-vegzetes-hiba-ebben-nagyot-tevedett-soros.html?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery

Làtok némi ellentmondàst a soraid között.
:)

Roan 2019.01.22. 14:06:24

@MAXVAL bircaman közíró: tehát akkor az első állításod nem igaz, és nem csak két lehetőség van?

torró 2019.01.22. 14:56:02

@csakférfi:
Beleolvastam ebbe a Soros elgondolásba, de ha jól megnézed, elég viccesen hangzik egy miliárdostól, egy már már kommunista világrendhez hasonló álmodozás, holott jól tudja, hogy ebbe a milliárdos "tettes " társai soha nem mennének bele. Mivel mi már tapasztaltunk valamennyit a kommunizmus elő szobájából, látjuk, hogy nem működik. Szóval nem könnyű ez a dolog. Nézem néha a Spektrum műsorán a" beépített főnök" c sorozatot. Na ilyesmi hozzáállást el lehetne képzelni a vezető tulajdonosok részéről. De szerintem nem fog elterjedni ez a hozzáállás a munkavállalók felé. Nos az Öreg (Soros) jó pár riportban kifejti, hogy őt a profit érdekli elsősorban és nem gondolkodik az adott régió szociális problémájával. Néha tesz egy két jótékonysági tettet, és ezzel letudja hogy romba döntött egy országot. Ő megteheti, hogy álmodozzon. Jobb lenne ha nem tenné, ilyen morállal. egyébként a mi viszonyainkról csak annyit, hogy ha most a szociknak lenne 2/3-k , nincs kétségem affelől, hogy a hold udvaruk nekik sem lenne szégyenlős!
süti beállítások módosítása