Minden, amiről beszélni kell...

Minden, amiről beszélni kell...

Levél a távolból...

2017. december 20. - A Polgi

letter.jpg

Levelet kaptam Szita Károlytól. Szita Károly a Megyei Jogú Városok Szövetségének az elnöke. Idézek néhány mondatot ebből az írásból:


„Nagyon sokan aggodalommal figyeljük a Soros György felől érkező híreket, különösen annak fényében, hogy Brüsszel továbbra sem tett le a felső korlát nélküli kötelező betelepítési kvótáról, amely ráadásul azokat az országokat érintené a legnagyobb mértékben, amelyekben nincs, vagy kevés a bevándorló. Hazánk is ilyen ország, és szeretnénk, ha ilyen is maradna.

Szeretnénk, ha gyermekeink és unokáink továbbra is egy biztonságos országban nőhetnének fel.

Az elmúlt hetekben egy újabb aggasztó hír látott napvilágot. Az Európai Parlament  november 16-án elfogadott határozata konkrétan tartalmazza, hogy a civil szervezetek aktívan vegyenek részt a bevándorlás szervezésében. Ezzel párhuzamosan Soros György bejelentette, hogy több százezer dolláros támogatással civil irodákat kíván nyitni a magyar vidéki városokban. Két ilyenről már tudunk is: Debrecenben és Pécsett már meg is kezdték a szervezkedést.

Soros a hatalmas összeget arra szánja, hogy népszerűsítse saját migrációs elképzeléseit és elő is segítse azok megvalósítását. Ennek ismeretében nyugodtan nevezhetjük ezeket az irodákat bevándorlásszervező irodáknak. Nekünk, polgármestereknek a legfontosabb feladatunk, hogy nyugalmat és biztonságot teremtsünk településeinken. Ez most veszélyben van, hiszen a bevándorlásszervező irodák működése esetén megszűnne a mindennapok biztonsága!"


Többször elolvastam a levelet, mert nem hittem a szememnek!

Az érzésem az, hogy az elnök úr Soros György ügynökeinek tartja azokat civileket, akik ételt osztanak a rászorulóknak. Azt szeretné elérni, hogy az olyan vidéki polgármesterek, mint amilyen én vagyok, készítsünk egy előterjesztést, amiben elítéljük ezeket a civil szervezeteket és ezt fogadtassuk el a közgyűléssel. Az pedig még jobb lenne, ha a nélkülözőkön segítőket egyenesen bevándorlásszervező irodáknak bélyegeznénk.


Én is egy civil szervezet jelöltjeként kerültem a polgármesteri székbe! Már második ciklusomat töltöm! Előttem egy fideszes hölgy volt a polgármester. Hagyott kívánnivalót maga után a működése. Munkának inkább nem nevezném.

Rajtam kívül még sok száz településen civil szervezetből megválasztott polgármester vezeti a települést. Tapasztalataim szerint sokkal sikeresebben, mint ahol pártemberekből választottak. És most jön Szita úr és arra akar rávenni, hogy köpjem le civileket.

Az a Szita Károly osztja nekem az észt, aki Krakus Péter nevű ügynökként még a húga esküvőjéről is jelentett. De Krakus Péter III/II-es jelentéseiben nem csak családjáról, hanem egykori munkatársairól és az NSZK-s rokonságról is adott információkat megbízóinak. Nem is tudom mit mondjak. De mégis! Tegnap láttam egy pólót ezzel a felirattal: Minden férfi egyenlőnek születik, de gázszerelők csak a kiválasztottak lehetnek!

Talán ki kellene egészíteni azzal a sorral is, hogy közgyűlési elnök sem lehet akárki! Megfelelő pedigrével kell rendelkezni!

A bejegyzés trackback címe:

https://apolgi.blog.hu/api/trackback/id/tr1113513373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.20. 09:44:12

Soros ügynökei nem az ételosztók, hanem azok akik lobbiznak neki.

conchita wurst 2017.12.21. 09:31:17

etelosztasbol gazdagodott meg az oreg

ja nem, a naciknak segitett sido vagyont rekviralni

megbizhato figuranak tunik

anyadmajma 2017.12.21. 09:45:05

@conchita wurst: egy hazaáruló bolsevik geci vagy, kisköcsög.

anyadmajma 2017.12.21. 09:45:52

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: egy hazaáruló bolsevik geci senkiházi vagy, aki többet árt a puszta létével az emberiségnek, mint az összes himlő együttvéve.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.21. 09:55:58

Nem kéne összekeverni a Soros által működtetett bevándorlás szervező, irányító, civiljeit a valódi független civilekkel.

Nem méltó ez az összevetés az igazi civilekhez.

A Soros féle bagázs az embercsempészekkel összejátszva az EU-ba hordaná a migránsok millióit, és politikai tevékenységet folytatnak az adófiezetők pénzéből, a valódi civilek meg önerőből, és támogatásból valódi humanitáriánus célokat teljesítenek.

Persze egy Soros bérencnek ezt magyarázhatom.

Kapitány_1 2017.12.21. 10:02:10

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Oké de ezt magyarázd el a kis fideszes majmoknak mert ők minden olyan civil ellen vannak akik nem az ő almukból létezik.

Kapitány_1 2017.12.21. 10:02:39

@Legeslegalja: téged sem az eszed miatt szeretnek....

Kapitány_1 2017.12.21. 10:03:52

@conchita wurst: ostoba egy élőlény vagy barátom. Igazi kétharmados droid.

conchita wurst 2017.12.21. 10:07:18

@Kapitány_1: ezt mar a 2 masik nikkeden is elmondtad

Nem gaz, hogy a ballib 2 kedvenc milliardosa kozul Soros sidokat irt ossze ifju koraban a nacikoknak, a masik meg Orban kedvenc oligarchaja es szobatarsa?

Merlot 2017.12.21. 10:09:03

Köpd le Te is - helyettem is - ezt a mocsok Szitát, az egykori spiclit, ha találkoznál vele.

Merlot 2017.12.21. 10:10:33

@vajdasagi: "Mondd, te beteg vagy?"

Ez még kérdés lehet nálad? :D

Terézágyú 2017.12.21. 10:26:58

Ugyanezek a figurák írták le negyven évvel ezelőtt, hogy harcolni kell a gaz impreelisták ellen, mert azok meg akarják támadni épülő és szépülő cocilista államunkat, amely a dolgozó népé.
És nagyon jól éltek abból, hogy ilyeneket írtak, akár hittek ebben, akár nem.

Most a sorosozásból lehet ilyen jól megélni, akár hisznek benne akár nem.

El lehet dönteni, hogy melyik a jobb: ha tényleg elhiszik ezeket a szövegeket, vagy ha nem, de leírják, mert "párttitkárok"...

VaradiJanos 2017.12.21. 10:38:45

Anyádat vagy te civil, korrupt féreg

VaradiJanos 2017.12.21. 10:39:49

@anyadmajma: oh, cúnát montak a szponzorbácira, könnyenelksptukuram?

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 10:40:08

@conchita wurst:

Te meg idiótának láccól innen messzről is, ez pedig nem akármilyen teljesítmény a részedről. Az 1930-ban született Soros György 1944-ben is csak 14 éves volt. Kinek és mit is segített rekvirálni?

Nem ártana, ha néha használnátok a fejeteket, hátha kiderülne, hogy a káposztalé mennyire híg.

VaradiJanos 2017.12.21. 10:40:36

@vajdasagi: báncák a szponzorbácit? Jujj

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.21. 10:41:01

@Kapitány_1:

Ez egyszerűen nem igaz. Senkinek se jelentenek gond a nem politizáló, valódio civilek.

VaradiJanos 2017.12.21. 10:43:04

@látjátok feleim szümtükkel: escobar is kölyökként kezdte hullarablással, gyuri bácsi is

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 10:43:53

@Legeslegalja: "...a valódi civilek meg önerőből, és támogatásból valódi humanitáriánus célokat teljesítenek."

A cöf-röfre teccett maga gondolni? Ja, úgy más. Ha az MVM 500 milkájából békamenetelnek a kormány mellett, az tényleg valódi humanitárius cél.

conchita wurst 2017.12.21. 10:45:17

@látjátok feleim szümtükkel: magad is utananezhecc, nem csinalom meg neked a hazit

teny hogy SOROS naci volt, van vele interju a jutyubon ahol kerdezgetik errol, mondta NA ES?

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.21. 10:49:48

@látjátok feleim szümtükkel:

Dehogy...
A CÖF ugyanúgy politikai céllal jött létre, mint a Soros által irányított és pénzelt szervezetek.

Leginkább onnan lehet megismerni a politikai célból létrejött, és azt szolgáló álcivileket, hogy politikai célokat szolgálnak.

Így Soros álciviljei a migráns betelepítést a Soros-Terv betője szerint, jogászai és aktivistái a Soroshoz lojális politikai formációk hatalomra juttatátását szolgálják.
A CÖF pedig a Fideszét.

Az igazi civilek ezeken túl találhatóak.
És sértő bármelyik ilyen formációval az összevetés rájuk nézve.

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 10:50:04

@VaradiJanos:

Te midi óta vagy ennyire okos?
Vajon te mit kezdtél volna magaddal, ha a családodat elviszik egy kis elgázosításra, és egyedül maradsz tizenegykét évesen a háború közepén? Itt, a saját hazájában.

Nem hiszem, hogy a fideszben arra biztatják a tagokat és a hívőiket, hogy dobják el a józan eszüket. Bár ha jól belegondolunk, akkor csak józan ész nélkül lehet ennyire imádni őket.
Mondjuk az apósom vagy 30 éve azt mondta, ha olyan tempóban szaporodnak a degenerált családok, mint amilyenben, akkor az ország gyerekeinek közel a fele 20 év múlva kisegítő iskolába fog járni. Te is oda jártál?

seismograph 2017.12.21. 10:52:46

Én a cikk irójával egyetértek..remélem a többi épeszü polgármester is elitéli ezt a fajta uszitást és félelemkeltést..mivel ezzel terelik a figyelmetr amig szétlopnak mindent..és tesznek tönkre több 100 000 családot..jön a választás..lehet a hívőket hülyiteni...a belső ellenséggel kellene elbánni ..először,,

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 10:55:43

@Legeslegalja:

Hát azét a Soros pénzén jutott hatalomra az Orbán és csapata is. Az nem baj?

Mellesleg ide másolhatnád már te, vagy valamelyik elvbarátod azt a soros tervet, mert sajnos még senki nem látta, csak hallotta valakitől, aki meg mástol hallotta, hogy van. Kimondta ugyan is múlt napokban a központi nyomozó hatóság, hog soros terv nincs. Mert a tisztességes ellenzéki képviselő nem pufogtatott, mint Orbán, hanem feljelentette Sorost, mint hazaáruló bűnözőt. No ki is vizsgálta az orbáni hivatal, és azt találta mondani nincs soros terv. A Soros György akár mit is mondott vagy mond, az vélemény, a vélemény meg szabad. Olvasd el az alaptörvényben is benne van.

conchita wurst 2017.12.21. 10:58:59

@látjátok feleim szümtükkel: 14 eves sido a legjobb korban van a nacisaghoz, nem nagyon jartal Izrael fele gondolom

rasszista fasisztaallam

ne menj oda

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 10:59:20

@conchita wurst:

Mikor volt náci? 11 éves korában, hiszen 1945-ben is csak 15-ik éves volt. Az ilyen kor ped még bőven a gyerekkor körül járt és jár ma is.

Persze ha belegondolunk abba, amit nyomatsz, akkor már érthető miért járnak a fdiesz politikusai az óvodákba, és miért vannak óvodások az avatási cirkuszaikon. Mert a nagyobb gyerekek már kiröhögik őket.

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 11:00:39

@conchita wurst:

B+, nem Izraelről szól ez a poszt. Vagy már azt sem birod elolvasni? Szívj kevesebbet, menj tiszta levegőre!

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.21. 11:04:25

@látjátok feleim szümtükkel:

vigyazo.blog.hu/2017/01/11/dokumentum_soros_gyorgy_es_a_budapesti_deportalasok_interju_magyar_felirattal
– És látta, amint sokakat a haláltáborokba szállítanak.

– Igen, 14 éves voltam. Elmondhatom, hogy akkor alakult ki a személyiségem.

– Milyen tekintetben?

– Olyan értelemben, hogy az embernek előre kell gondolkodnia, és meg kell érteni és előre kell érezni az eseményeket, amikor az embert fenyegetés éri. Ez a gonosz erős fenyegetése volt. Úgy értem, hogy nagyon személyes módon tapasztaltam meg a gonoszt.

– Úgy tudom, hogy a védelmezőjével együtt járt-kelt, aki megesküdött, hogy ön az ő örökbe fogadott keresztfia.

– Igen, igen.

– Valójában együtt ment vele és segített neki a zsidó vagyonok elkobzásában.

– Igen. Ez így volt, igen.

– Úgy tűnik nekem, mintha ez egy olyan megtapasztalás lenne, ami miatt sokan hosszú-hosszú éveken át pszichiáterhez kényszerülnének. Nem volt nehéz ez önnek?

– Nem, egyáltalán nem. Egyáltalán nem. Talán gyerekként az ember nem látja az összefüggést. De ez nem okozott semmi, de semmi problémát.

– Semmi bűntudatot nem érzett?

– Nem.

– Például olyat, hogy “Zsidó vagyok és itt állok, látom, amint ezeket az embereket elviszik. Könnyen én is ott lehetnék. Ott kellene lennem.” Semmi ilyen nem volt?

– Nos, természetesen ott lehettem volna a másik oldalon vagy egyike lehettem volna azoknak, akiket elvisznek. De nincs értelme annak, hogy miért ne lettem volna ott, mert ez – nos, tulajdonképpen vicces módon – olyan ez, mint a pénzpiacokon. Ha én nem vagyok ott, akkor természetesen én nem csinálom meg, de mindenképpen elviszi helyettem valaki más. És akár ott voltam, akár nem, csak egy szemlélődő voltam, a vagyont tőlem függetlenül elvették. Ezért nem volt semmi szerepem abban, hogy azt a vagyont elvették. Ezért aztán nincs bűntudatom.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.21. 11:06:38

@látjátok feleim szümtükkel:

"nem Izraelről szól ez a poszt."

Ez igaz..
Izraelben ugyanúgy rühellik Soros-t és szervezeteit mint nálunk.

berrettegok.blog.hu/2017/12/15/napi_berretteges_2017_12
Nézzünk is egy idézetet Netanjahu-tól, aki már elmondta hogy Sorost támadni nem antiszemitizmus:

"ideje megakadályozni azoknak a szervezeteknek a támogatását, amelyek aláássák az ország és kormány működését, és megakadályozzák, hogy Izrael megvédje magát. Blokkolni kell forrásaikat és meggátolni, hogy ártsanak otthonunknak!"

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.21. 11:09:52

@látjátok feleim szümtükkel:

Megdöbbentő, hogy az agyhalott ballibek máig tagadják a Soros Terv létezését is, holott bárki elolvashatja 2015 óta a neten:
"Mellesleg ide másolhatnád már te, vagy valamelyik elvbarátod azt a soros tervet, mert sajnos még senki nem látta"

www.project-syndicate.org/commentary/rebuilding-refugee-asylum-system-by-george-soros-2015-09

The EU needs a comprehensive PLAN to respond to the crisis,
...
Here are the six components of a comprehensive PLAN.
...

----

Szívesen.
Azt is ide tudom másolni, ahol a Soros által listázott EP képviselők ( legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf ) megszavazták a tervét múlt hónapban:

www.europarl.europa.eu/news/hu/press-room/20171115IPR88120/dublini-reform-kezdodhetnek-a-targyalasok
Nem az a tagállam lenne felelős a kérelem elbírálásáért, ahová a menedékkérő megérkezik
Minden tagállamnak ki kell vennie a részét a menedékkérők befogadásából
Aki nem működik együtt, uniós forrásokat veszíthet

----

Ezt is szívesen.

Kataj 2017.12.21. 11:10:00

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Remélem, kevesen vannak már, akik ne tudnák rólad, hogy a KGB fizetett ügynöke vagy. Ez a "munkád", hogy védd a putyinbérenc "kedves" Vezérét hazánknak. Minden sorod ezt támasztja alá.
Napi 9 órában egy "multi"-nál dolgozol"? Bruhaha! Végülis nem olyan komoly hazugságod ez, mint a többi. Ha úgy vesszük, akkor a KGB is egy nemzetközi szervezet, "multi".

conchita wurst 2017.12.21. 11:11:15

@látjátok feleim szümtükkel: igen, akkor volt naci amikor ay volt erdekeben, 1944ben

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.21. 11:14:05

@Kataj:

berrettegok.blog.hu/2017/12/14/udvozlunk_a_blog_hu-n_77128
Természetesen létezik a Putyin féle cenzúra, és összeesküvés elmélet. Ahogyan létezik ennek az ellenpólusa is, a balliberálisok által vezérelt cenzúra, és összeesküvés elmélet is.
Ami persze meglehetősen gagyi, de működő módszertan.
A számukra kényelmetlen híreket, egész egyszerűen Putyinnak tulajdonítják, és a fejüket a homokba dugják.
Az agyatlanabb ballib szavazók, a saját anyjukat is letagadják, ha leírja az index, hogy Putyin találta ki, az értelmesebb, pedig odabiggyeszti pl a Soros-Terv elé az 'állítólagos' szócskát, hogy ne cisnáljon tök hülyét magából.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.21. 11:15:26

@Kataj:

Így igaz, szürke proletár vagyok egy amerikai-francia multinál.

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 11:15:34

@Legeslegalja:

Ja, ha a regnáló hatalmat a saját állampolgártársaik ássák alá, akkor talán el képne vinni őket valami gázosító üzembe? Vajon a hatlamon lévőket örök időkre felkenték?
Mert mellesleg a Soros magyar földön született állampolgár nem úgy, mint azok, akik határainkon túl születtek, és megkapták a fidesztől a magyar állampolgárságot. Ha adót nem is fizetett ide, akkor is sokat támogatta az országot, köztük személyesen Orbán Viktor, és sok fideszes vezetőt. Visszadaták már ezt a támogatsát? No amíg nem, addig miről habatyoltok? Vagy ez csak akkor és nekik járt, most és másnak meg nem jár?

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 11:18:08

@Legeslegalja:

El i tudod olvasni azokat amiket belinkeltél? Én valahogy kételkedek ebben.:D

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.21. 11:21:17

@látjátok feleim szümtükkel:

Soros módszere, hogy politikusokat támogat, és képez is ideológiailag.

Azokról akik hűségesen szolgálják Soros és sleppje érdekeit listát vezet:
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

Ezek nem az országuk érdekét tartják szemelött hanem a Soros által vezetett klientúra érdekét, pénzügyi körök érdekeit.

Soros már rendszerváltáskor is a bankárokat hozta ki győztesnek Magyarország ellenében:
kkbk.blog.hu/2010/12/07/rabar_ferenc_az_antall_kormany_penzugyminisztere
"A Rabár-vallomásból az is kitűnik, hogy a bankárokat elsősorban a magyar nemzeti vagyon megkaparintása érdekelte. Ezért volt a megbeszélés fő témaköre az államadósságnak állami tulajdonnal való megváltása, majd mikor ez gyakorlatilag kivihetetlennek bizonyult, a bankárok hunyorítottak egyet, hogy "sebaj, fiúk, majd megszerezzük más úton, - és - de az adósságot pontosan fizessétek" intéssel, útjára bocsátották az Antall-csapatot. "

---

Szóval én annál boldogabb vagyok minnél többen fordítanak hátat a hazaáruló Sorosnak és csinovnyikjainak.

Scott Tenorman Must Die 2017.12.21. 11:21:21

@látjátok feleim szümtükkel: lol, pedig ezt ő maga ismeri el. vágd pofán a tartótisztedet, h ma is hülyén küldött ki szájkaratézni

conchita wurst 2017.12.21. 11:22:19

@Legeslegalja: a ballibek ujabban azt is tagadjak h Soros 1944ben NACI volt

pedig nem semmi ha vki mar 14 evesen kiirtja a sajat fajtajat a haszonert

nyilvan mara megjavult es humanista lett

conchita wurst 2017.12.21. 11:24:08

@látjátok feleim szümtükkel: Mikor volt náci? 11 éves korában

butapesten 1941ben egy naci se volt....szoval soros akkor meg sido volt

NACI akkor lett, amikor bejottek a nemetek

Kataj 2017.12.21. 11:31:31

@Legeslegalja:
@conchita wurst:
@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Hát "persze"! Elie Wiesel meg Hitler volt álruhában, mi? Meg a Putyinotok se kebelezte be a Krímet és nem támadja Ukrajnát és nem fenyegeti a Baltikumot, és Skandináviát se, mi?

Olyan szépen összeáll a KGB bandanévsor egy ilyen hozzászólás sorozat esetében is: lásd itt fenn!
Bár a "legeslagalja" mindháromra a legtalálóbb név.

Kataj 2017.12.21. 11:32:54

@Kataj:
"legeslagalja"
=
"legeslegalja"

Willkommenskultur 2017.12.21. 11:45:18

@Kataj: Soros itt beszel NACISAGAROL, a Youtubeon: www.youtube.com/watch?v=_HpR0Gcd1m8

Persze ez sem igaz, ahogy Soros terv sincs.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.21. 12:01:56

@Kataj:

Putyin senkit se fenyeget, sőt neki köszönhető a világbéke.

A Krím népe pedig önrendelkezetett, a koszovói precdenes alapján, a nemzetközi jog szerint.

2017.12.21. 12:09:04

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

te nagyon mélyre süllyedt elemző, a világbéke annak köszönhető, hogy Putyin agressziója ellenére a nyugat mértékletesen viselkedett, nincs biztonságban a baltikum, de még Szeredőc se.

Willkommenskultur 2017.12.21. 12:13:07

@pizzaszeletvágó: Hatt nem orosz bazisok vannak szerte a vilagban hanem NATO bazisok az orosz hatar mellett korbe

ez az orosz agresszio kezzelfoghato jele gondolom

vagy beszopsz mindent amita szadba adnak

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.21. 12:29:32

@pizzaszeletvágó:

Nemlétező agresszió ellen könnyű védekezni.

Az agresszió nyugatról megy, a NATO éjjel-nappal agyal, hogyan tudna lerohani népeket. S sokszor meg is teszi, lásd Lívia, Irak, Szíria, stb. Szerencsére Oroszország és Kína ellen nem menek lépni, ez fogja le, csökkenti romboló öszteint a nyugatnak.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.21. 14:06:25

Te lettél a napi bérrettegés kategória második helyzettje.

De ne add fel, csak az utolsó pillanatban futott be banditapolitika blogja, hogy letaszítsona trónról..

berrettegok.blog.hu/9999/12/31/napi_berretteges_2017_12_257

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 14:15:21

@Legeslegalja:
"Soros módszere, hogy politikusokat támogat, és képez is ideológiailag."

A legjobb tanítványa meg Orbán Viktor. Ezért járnak az óvódások közé a kegyeltjei.

"Ezek nem az országuk érdekét tartják szemelött hanem a Soros által vezetett klientúra érdekét, pénzügyi körök érdekeit."

Meg is tanult, mert első kanyarban Simicska, most meg a nemzeti gázszerelő a barátja. Márpedig akinek az isten a barátja, a gyorsan - ésnagyon - idvezül. Ha meg elmúlik a barátság, akkor lássuk mi lesz a palktáhelyekkel.

Ércsük mi akkor is, ha Soros Györgyre mutogattok. Csak majd az elszámoláskor ne mondjátok, hogy ti nem is Orbánt imádtátok, és nem támogattátok a bánságot, mert rosszul fog neki esni.

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 14:17:27

@conchita wurst:" butapesten 1941ben egy naci se volt.."

Persze, hogy nem, ezért születtek a zsidó törvények. Igaz? Vagy erről még nem is hallottál?

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 14:19:00

@Willkommenskultur:

Ez valami saját találmányú linked? Mert nem nyílik?;D

conchita wurst 2017.12.21. 14:20:29

@látjátok feleim szümtükkel: A sidotvek teljesen normalisak voltak az utobbi 2000 evben Europaban, elvegre ez nem zsido kontinens itt, se etnikailag se vallasilag.

1941ben az volt a mainstream europai politika, mindenhol voltak fajvedo tvek. Ma se artana.

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 14:20:42

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Líviát szerintem et rohantad le, csak majd nehogy zaklatásért bepereljen.;D

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 14:22:36

@conchita wurst: "1941ben az volt a mainstream europai politika, mindenhol voltak fajvedo tvek. Ma se artana"

Nem félsz emiatt a modatotod miatt?
Bezony ennek bűncselekmén szaga van. Olyan kis gyűlöletkeltő, uszító.

Scott Tenorman Must Die 2017.12.21. 14:38:23

@látjátok feleim szümtükkel: már belinkelték, szövegesen is. ne érts félre, leszarom Sorost, nem foglalkozok vele, nem hiszem, h ő lenne a sátán, nem ezért mondtam.

conchita wurst 2017.12.21. 15:16:25

@látjátok feleim szümtükkel: A fajvedelem uszitas?

Hat van ilyen szempont, de nem vk ra vevo.

vajdasagi 2017.12.21. 16:56:45

@VaradiJanos: Lehet, hogy nálad csak olyasmi képzelhető el, hogy valaki "eltart". És akkor azt szponzornak lehet nevezni. Lehet, hogy neked ilyened van, ebből élsz. A kurvákan is úgy élnek. De legalább csak a testüket adják el, a nemzetük jövőjét nem. Te meg a nemzetünk túlélési esélyeit rontod le a szponzorod kedvéért. Hasonlítsd már össze magadat a kurvákkal: letaglózó lesz a különbség a károdra.

Én a tudásommal keresem a kenyerem és nincs szponzorom. Tudod a farkasok dalából azt, hogy "fázunk és éhezünk, de szabadok vagyunk". Nos, Petőfi óta sokat javultak a dolgok. Ha képzett vagy, akkor fáznod és éhezned sem kell. Termelek és amit elkészítek, az működik és azt eladom. Jól élek a keresetemből. Úgyhogy köztünk ebben is fényévnyi távolság van.

2017.12.21. 18:17:48

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: azt hiszed nem ismerlek? :))) Nem tudom miket tettél az elmúlt tizenötévben?? Azt hiszed nem mentettem le a NEOLIBERÁLIS blogjaidat???? Amiből pálfordultál pénzért??? Kevés vagy, mint Szeredőcön a jegesmedve. Ismerlek az összes itteni haveroddal együtt. Fényképedet linkeljem ide ki, vagy te megteszed?

2017.12.21. 18:32:42

@Willkommenskultur: amit én adnék a szádba, azt nem bírnád benyelni, de nem erről van szó
Ukrajna.
Keresd meg a térképen. Nem a Krím. Ukrajna.
Szegény oroszok, körbeveszi őket a NATO.
Ekkora barmot, most komolyan...

Most figyelj.
Sima alku volt az orosz és az amcsi között.
Ti bekaphatjátok a Krímet, nem érdekel Ukrajna.
Ugyanakkor segítetek az iszlám állan ellen, és nem, vagy csak elvétve bombázzátok ott a felkelőket.
Kapjál már a farkadhoz oszt vedd be azt, ha eléred.

2017.12.21. 18:37:32

De maradnánk inkább a lényegnél fidesz szartolók!
Nektek minden és mindenki ellenség, aki vagy ami önszerveződő, működő közösség.
Mert abból bármi kinőheti magát.
Szegények segítése? Szociális segítségnyújtás?
Az nem lehet!!!
Hát hogy merik egyes civilek kétségbe vonni, a kormány és a fidesz, személyesen OV áldásos tevékenységét és a Balog pap, az is , hát ő a megoldás, civilre nincs szükség.
Nehogy már elismerjétek, hogy gond van, nehogy már ellenzék legyen belőle, nem Gyurcsányista, nem Vona, henem iagai.
Nektek minden civil ezért ellenség. Nem Soros miatt.
EZ az igazság.

2017.12.21. 18:39:04

@pizzaszeletvágó: *hú, de gyrosan gépeltem: hanem igazi, ez lett volna a szöveg, de nem rátok vagyok ideges, hanem a pizzafutárra... :)

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.21. 21:04:27

No, akkor ennyit a Soros tervről a kételkedőknek:

"De vajon miért az ellenzéknek kellett volna elmondania, hogy Soros nem akar kötelező betelepítési kvótát? A kormányt nem kötik az igazmondás keresztény követelményei? A tízparancsolat nyolcadik pontja alól felmentést ad a gránitszilárdságú alaptörvény?
Surján még azzal is megfejeli az egészet, hogy a “Soros-terv” bizonyos pontjaival a kormány is egyetért. Ilyen például a közös európai határőrség felállítása is, ezzel kapcsolatban például a konzultáció második pontjában hazudott a Fidesz."

merce.hu/2017/12/20/a-fideszes-ep-kepviselo-leplezi-le-a-soros-konzultacio-hazugsagait/

2017.12.21. 22:07:19

a bir..., akarom mondani a bárányok hallgatnak...

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.21. 22:18:22

@pizzaszeletvágó:

Mi a gond a pálfordulatban? A pálfordulat nem köpönyegforgatás.

Szinte minden cikkem fent van médiánkon, csak pár veszett el.

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.22. 10:50:20

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

A pálfordulóban egy undorító dolog van, mégpedig az, hogy a pálfordulók visszafelé köpködnek. Ettől pedig az köpönyegforgatás is.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 11:55:11

@látjátok feleim szümtükkel:

Téves megállapítás.

Minden köpönyegforgatás tekinthető pálfordulásnak, de a valóságban az egyik negatív, a másik pozitív jellegű.

A köpönyegforgató nem belső meggyőződésből változik, hanem érdekből. Míg a pálforduló esetében ez nem így van.

Visszafelé köpöködés? Ez természetes jelenség. Ha valamiben hittél, majd kiábrándulsz belőle, természetes emberi érzés a negatív érzelem az elhagyott régi iránt. De ez rendszerint múló, gyors érzelmi kitörpés, mely az okos embernál gyorsan elmúlik.

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.22. 14:31:37

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Hát a te nézőpontodból bizton van pozitív köpönyegforgatás is, de én még sosem fordítottam köpönyeget, így nem láttam semmi pozitívumot a köpönyegforgatásban, meg pálfordulásban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 14:49:08

@látjátok feleim szümtükkel:

Én se nem pálfordultan, se nem köpönyegforgattam eddig.

Volt több eszmei szakaszom is, de sose váltottam gyorsan.

A pálfordulást jellemzően GYORS változásként szokták definiálni, én meg mindig lassan változattam elveimen.

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.22. 20:04:05

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Szerintem az ember változik, okosodik, fejlődik, megbölcsül, de ez nem pálfordulás és nem köpönyegforgatás. Szerintem nem kell a két fogalom tartalmát kiforgatni, elferdteni. Aki tud magyarul, az érti.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 20:36:26

@látjátok feleim szümtükkel:

Ezt ne nekem mondd, mert ezzel teljesen egyetértek.

Azoknak mondd, egyes ballib megmondóembereknek és trolloknak, akik szerint ez gonosz köpönyegforgatás.

chrisred 2018.01.03. 05:38:09

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "A Krím népe pedig önrendelkezetett, a koszovói precdenes alapján, a nemzetközi jog szerint. "

Éljen a független és szuverén Krími Köztársaság!
süti beállítások módosítása