Minden, amiről beszélni kell...

Minden, amiről beszélni kell...

Aki keres, az talál?

2017. január 25. - A Polgi

ovi.jpg

A mai világban a neten vásárlás már normális, szinte mindenki ismer rengeteg olyan oldalt, ahol adok-veszek cuccokat lehet jó áron kifogni vagy éppen eladni. Én rengeteget nézelődök, hátha találok ezt-azt, sosem tudom előre mit is keresek, csak úgy szörfözök.

Sokan látogatják az AliExpresszt. Aki nem tudná, hogy mi ez, annak elárulom, hogy ez a kínai jófogás. Lehet itt vásárolni mindent. Ceruzabéltől kezdve űrrakétáig. Időnként átnézem, mert gyakran jópofa dolgokra akadok. Engem ezúttal egyetlen egy dolog ejtett ámulatba. És ha nem fogom le hirtelen a bal kezemmel az öntörvényű jobb kezemet, akkor már túl is lennék a "kosárba tesz", és a "megrendelésen". Alig 20 - 30 nap az ígéretük szerint, és Miniszterelnökünk 36”-os olajfestménye máris ott figyelhetne irodám falán. Hogy miért avatkozott be a fránya balkezem? Miért adta ki az agyam a NEM parancsot a kezemnek? Mert eszembe jutott Hasek könyvében hogy járt Palivec úr a kocsmáros!

Bretschneider elhallgatott, és csalódottan körüljártatta pillantását az üres vendéglőben.

- Azelőtt a császár őfelségének a képe lógott azon a falon - szólalt meg egy idő múlva -, éppen ott, ahol most a tükör lóg.

- Az, jól tetszik emlékezni - felelte Palivec úr -, ott lógott, és leszarták a legyek, hát felraktam a padlásra. Mit tudom én, valaki még tehet rá egy megjegyzést, és csak kellemetlenségem lenne belőle. Kell az nekem?....

…Ezután visszatértek a vendéglőbe, és Švejk így szólt Palivec úrhoz:

- Volt öt söröm és egy kiflim virslivel. Most adjon még egy stampedli sligovicát, aztán el kell menjek, mert le vagyok tartóztatva.

Bretschneider Palivecnek is megmutatta a kétfejű sast, egy ideig farkasszemet nézett a vendéglőssel, majd azt kérdezte:

- Nős?

- Igen.

- És a felesége el tudja vezetni a boltot, amíg maga távol van?

- El.

- Akkor semmi baj, Palivec úr - mondta Bretschneider vidáman -, hívja ide az asszonyt, adjon át neki mindent, aztán este eljövünk magáért.

- Emiatt ne fájjon a feje - vigasztalta Švejk -, engem csak hazaárulásért visznek.

- És engem ugyan miért? - sopánkodott Palivec úr. - Amikor olyan óvatos voltam.

Bretschneider diadalmas mosollyal válaszolta:

- Azért, mert azt mondta, hogy a legyek leszarták a császár őfelségét. Majd odabent kiverik a fejéből az ilyen dolgokat.

 

Pedig biztosan megéri a festmény a pénzt!

Ha már ide kattintottam, akkor gondoltam megnézem azt is, hogy a művész még kikről készít portrét. Az első a sorban található, és a legdrágább (99 dollár) Stanislav Gross aki 2015-ig volt miniszterelnök a cseheknél. A második Vlagyimir Putyin csak 70 dollárért. Őt nem kell bemutatnom. A harmadik Wojciech Jaruzelski, aki 88 dollárt kóstál. Vajon hogyan került ide ez a veterán kommunista tábornok? A futottak még kategóriában egy Lenin portré. Ezzel kifújtak a politikusok.

Van még Kim Kardashian "amerikai televíziós személyiség", aki úgy szerzett ismertséget, hogy  egy nyilvánosságra került szexvideója miatt a bíróság 5 millió dollár kártérítést ítélt meg neki, de leginkább hatalmasra kerekedett fenekével keltett nagy feltűnést, és házasságával Kanye West-tel. Találtam még Jokert a Batmanből és egyéb hasonló nyalánkságok, de most ezt hagyjuk!

Mégis hogyan került Orbán Viktor az Ali babáról elnevezett honlapra? Vajon hogy keveredhetett ebbe a társaságba? Aki választ ad a kérdésemre, már is nyer 2 db olyan hangszórót, amit az AliExpresszen vásároltam meg. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apolgi.blog.hu/api/trackback/id/tr6412152209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arthur55 2017.01.25. 13:23:14

Ali Baba és a 40 rabló. Felkereste ali Babát a negyven rabló képviseletében :-)))))))))

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.25. 15:06:45

Nekem hunyadi a migránsölő képe van a garázsban.
süti beállítások módosítása