Minden, amiről beszélni kell...

Minden, amiről beszélni kell...

Migránsok miatt van szemétkáosz!

2018. október 28. - A Polgi

szemet.png

Észrevettétek, hogy amikor túltolja a kormány az „okosságot” rögtön elindulnak a migránsok a balkáni útvonalon?

Először a Belügymiszter elrendeli a határzárat a három vasúti átkelőhelyen, mert úgy gondolja, hogy ismét elfordulhat az, hogy a horvátok egy vonatnyi – azaz 1500 – embert átnyomnak a határon.

A következő lépésben Kósa Lajos (az örökösök örök réme) bejelenti, hogy 70.000 migráns elindult Magyarország irányába.

Mivel nem tartom autentikus információforrásnak Kósa Lajost, ezért megnéztem a rendőrség honlapján található illegális migrációs adatokat, amiből azonban az látszik, hogy a magyar határon az elmúlt hetekben nem történt semmilyen változás az előző időszak trendjeihez képest.

Az ORFK már nem is napi, hanem heti bontásban közli az adatokat, vélhetően, mert annyira lecsökkent a zöldhatáron határátlépéssel próbálkozók száma. 2018 42. hétében például egyáltalán nem volt olyan külföldi, aki elfogtak, vagy előállítottak volna, és a feltartóztatottak száma is alig haladta meg a 100-at.

Akkor meg miért? Nos két dolog történt az elmúlt héten, amiről terelni kell a nép figyelmét. A CEU ügy, ami nem sok embert érdekel, mert sikerült tudásellenessé tenni a magyarokat. Oda jutottunk, hogy a pedagógusi, kutatói, irodai munka az nem értékelhető. Az inkább valami gyanús dolog. Munka csak az, ami kétkezi. Gödröt ásni, vagy szalag mellett állni egy összeszerelő üzemben.

A másik a kezdődő szemétkáosz. Meglehet, hogy az évek óta Fideszre szavazók szemete is ott marad a ház előtt. Ez már mégiscsak felháborító lenne, ha…

Ha nem dobná be a nyerő lapot a kormánypropaganda.

És ettől a ponttól kezdve már nem baj, ha ott marad a szemét. Nem baj, ha nincs lomtalanítás. Nem probléma, hogy nem viszik el az összegyűjtött faleveleket. Megértik a helyzetet. Kell a pénz a migránsok feltartóztatására. És nyomja éjjel – nappal az összes tv és rádió! Kezdődik! Jönnek! Félni kell!

Az emberek agyát és figyelmét le kell foglalni másod- és harmadrangú problémákkal. Ennek érdekében figyelmüket el kell vonni a valós és súlyos szociális gondokról, mégpedig olyan hírekkel, amelyek társadalmi jelentősége kicsi ugyan, de érzelmileg erősen megérintik őket. Támaszkodjunk a bulvársajtóra, amely hű szolgánk lesz.

Így működik a mai politikai rendszer! És beszopjuk! Nem kicsit, nagyon!

A bejegyzés trackback címe:

https://apolgi.blog.hu/api/trackback/id/tr7014328589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magentax 2018.10.29. 08:05:59

Én csak azt nem értem, évek óta nem látott itt szinte senki migráncsot, a határvédelmisek is csak hébe-hóba - az ostoba egybites népség meg még mindig beszopja a migráncshordákkal való riogatást.
Szomszéd néni is a minap nagy hangon migráncsozott, amikor rákérdeztem - tudja-e egyáltalán mi az a migráns és ő vagy valamelyik rokona/ismerőse látott-e már akár egyet is - csak hümmögött és hápogott.
Mondtam még neki, biztosan azért nem láthattak, mert a kerítés olyan jól megvéd minket - akkor viszont mire fel ez a nagy ijedezgetés? Na erre már hápogni sem tudott.
Tudom, hogy régi, de megemlítettem neki, tudja-e, hogy ha idejönnének a migráncsok, kötelezővé tennék az arab számok használatát is - na erre jól megijedt. :D
Ennyit arról, hogy az ostoba emberek gondolkodás nélkül elhisznek minden hazugságot, amivel a kormány be akarja etetni őket.

Nemzeti Dohányos 2018.10.29. 08:20:41

Volt valaha arról felmérés, hogy hányan szavaztak a Fideszre csak a migránsozás miatt? Tehát olyanok, akik e nélkül otthon maradtak volna, vagy ad absurdum az ellenzékre szavaznak, nem olyanok, akiknél ugyan az volt a legfontosabb téma, de eleve megrögzött Fideszesek? Mert nekem inkább úgy tűnik az ellenzék ezzel magának próbálja megmagyarázni a vereséget, nem bennük van a hiba, és legutóbb sem bennük volt, hanem a rezsicsökkentés.

Kampfer 2018.10.29. 08:39:24

Polginál ismét elgurult a tabletta? Nem kéne inkább a feladattal foglalkozni? Vagy az is csak így megy...?

"Észrevettétek, hogy amikor túltolja a kormány az „okosságot” rögtön elindulnak a migránsok a balkáni útvonalon?"

Nem baj, legalább saját magát láttatja hülyének a poszter, nem kell ehhez senki már! Ember! Nyilván a magyar kormány szervezte a boszniai helyzetet is, igaz? Nyilván maga a patásorbán buzdította a koszhadékokat a horvát rendőrök ellen! Nem? Esetleg maga a Kósa? Ember! Te tényleg ennyire hülye vagy???

"A következő lépésben Kósa Lajos (az örökösök örök réme) bejelenti, hogy 70.000 migráns elindult Magyarország irányába."

HAZUDSZ! Nem ezt jelentette be, hanem azt, hogy ennyien VANNAK jelenleg a balkáni útvonalon. Ezek jelentős része megindulHAT EURÓPA (ergo NEM CSAK Magyarország irányába)! A lehetőségre és a kockázatra hívta fel a figyelmet!

"Mivel nem tartom autentikus információforrásnak Kósa Lajost, ezért megnéztem a rendőrség honlapján található illegális migrációs adatokat, amiből azonban az látszik, hogy a magyar határon az elmúlt hetekben nem történt semmilyen változás az előző időszak trendjeihez képest."

Az ne zavarjon, hogy az adott események kb. 4 napja történtek!!! ;-) Az se zavarjon, hogy a jelenlegi állapot sem véletlen! Nem a rossz idő vagy a sok szűnyog tartja távol a koszhadékokat a határtól! Vagy szerinted igen?

"Az ORFK már nem is napi, hanem heti bontásban közli az adatokat, vélhetően, mert annyira lecsökkent a zöldhatáron határátlépéssel próbálkozók száma."

Már hónapokkal ezelőtt is heti bontású adatokat közöltek. A sajtó érdeklődésére továbbra is adnak napi bontású információkat is.

"2018 42. hétében például egyáltalán nem volt olyan külföldi, aki elfogtak, vagy előállítottak volna, és a feltartóztatottak száma is alig haladta meg a 100-at."

És ezzel mi a problémád? Nagyon helyes, hogy így van! Addig jó, amíg a koszhadékok úgy tudják, hogy erre nincs is értelme próbálkozni! Ez a határvédelem célja. Vagy nem?

"Akkor meg miért? Nos két dolog történt az elmúlt héten, amiről terelni kell a nép figyelmét."

Az föl sem merül benned, hogy valóban pusztán arról szól a történet, amit az adott miniszter közzétesz? Esetleg semmi más nincs a dolog mögött, mint pusztán maga a határvédelem?

"A CEU ügy, ami nem sok embert érdekel, mert sikerült tudásellenessé tenni a magyarokat."

Ostoba balliba propaganda! Egy büdös libsikeltető kapja végre azt, ami kijárt neki! Tudás...? Miféle tudásról beszélsz? Arról, hogy hogyan lehet 82. nemet is definiálnia egy az orrát magától kitúrni képtelen nyomorult picsogó libának? Azt a nemzetellenes és 'píszí' propagandaháborút tudománynak nevezni, amit az a semmirevaló banda művel, már önmagában is hülyeség!
Továbbá nem a tudásellenesség miatt szarják le az emberek ennek a bandának a sorsát! Egyszerűen azért, mert az elmúlt évek bizonyították, hogy mindaz, amit képvisel, valójában mit jelent és mit eredményez. És ebből egy értelmes ember nyilván nem kér.

"A másik a kezdődő szemétkáosz. Meglehet, hogy az évek óta Fideszre szavazók szemete is ott marad a ház előtt."

Ezen a hídon majd akkor menjünk át, ha odaértünk! Mellesleg évek óta megy a küzdelem amiatt is, hogy a lomtalanítások idején mit művelnek a 'ceu' nagy kedvencei...!

"Az emberek agyát és figyelmét le kell foglalni másod- és harmadrangú problémákkal. "

Ha a polgi szerint a migráció kérdése egy harmadrangú probléma, az nem bizonyít mást, mint azt, hogy tökfelesleges volt a közpénzt rá költeni! Csak egy hülye nem látja be, hogy mit eredményezhet, ha ezek a koszhadékok beteszik ide a lábukat! Mellesleg, '15-ben itt voltak körülöttünk is. Napokig. Akkor is volt ám szeméthegy, bűz és erőszak is. Mégse érdekelt senkit sem a lakókon kívül. Persze, szoci*nista rágcsáló a kerület polgija, nem is nagyon várhattunk tőle mást!

"Támaszkodjunk a bulvársajtóra, amely hű szolgánk lesz."

Az eddig is az volt. De legalább a megfelelő színvonal szolgál majd ki titeket!

"Így működik a mai politikai rendszer! És beszopjuk! Nem kicsit, nagyon!"

Talán végre fölfogjátok, hogy tényleg hogyan működik. Most már csak azt kellene fölfognotok, hogy amit nyolc éve erőltettek, az a ballibákon kívül a kutyát sem érdekli! Ők meg láthatóan nincsenek elegen, hogy hangosabban üvöltözzetek. Rá kéne már döbbennetek, hogy titeket sokkal jobban rühell elegendő ember, mint amennyire az orbáni korrupciót! De ez valahogy nem esik le nektek... És megy a meglepett picsogás, hogy már megint el lettetek hajtva! Igen, így is lesz mindaddig, amíg ennyire nem vagytok képesek fölfogni, hogy egy szemétkérdés megoldható. A ceu nélkül is bőven jól elboldogulhat az ország! De ha a migrik betették a lábukat, onnan már nincs visszaút! Akkor az csak rosszabb lesz. Nem fogjátok föl. Sebaj. Marad nektek a bulvársajtó! Amíg őket is érdekli egyáltalán a téma. Utána pedig már csak a harmincfős tüntikézés és 'ellenállás' (meglaol...) lesz a jussotok! A ti hülyeségetek eredménye, nem másé. Szerintem...
Kamp.

rallus 2018.10.29. 08:39:29

@Magentax: Jó szöveg a "szomszéd néni", de van köztetek olyan, akinek az anyukája "hülyefideszes" és az azért ütősebb rizsa...

frikazojd · http://kocs.ma 2018.10.29. 08:48:08

Nekem az tetszett, hogy ha épp egy fasiszta disznóra kellett szavazni (Magyar, Olasz, most USA) akkor hogy, hogynem/mit ad isten, elindult egy migránskaraván amit lehet mutogatni meg intézkedéseket hozni ellene és ezt a migránskaravánt a Soros fizeti de persze szigorúan csak pont a választások előtt, semmiképp sem utána :D

Kampfer 2018.10.29. 08:53:31

@Észmegálló: Láthatóan az én befektetett időmnek VAN értelme. Ellentétben apádék művével... Idióta!
Kamp.

2018.10.29. 08:53:47

@Kampfer: Örülök, hogy végre valaki meglelte a bölcsek kövét és mindenre tudja a választ.
Akkor remélem arra is ilyen frappáns válaszod van, hogy ki fogja a szemetet összeszedni? A tűzoltók, a katasztrófavédelem iroda dolgozói, a titkárnők? És ez vajon mennyivel lesz olcsóbb, mintha egy rendes hulladékszállító céget rendesen megfizetnének. Persze ezt a jóval drágább szállítási formát nem az emberek fogják megfizetni, hanem az állam, ami tudjuk Viktor magánvagyona mostanában.

exilis 2018.10.29. 09:00:44

Amikor államosították a szemétszállítást, a szakértők már akkor szóról szóra leírták, hogy ez fog történni. Törvényszerűen. A szocializmus így működik, az ország is így fog, csak ott lassabban vesszük észre.

Homyak 2018.10.29. 09:01:15

@maxval balcán bircaman:
"Ballib műbotrány. "

Mondj már nekem valami olyan fideszhez köthető negatív eseményt, ami szerinted nem ellenzéki műbotrány. Ha nem tudsz ilyet, akkor jobb ha nem komentálsz, mert azt jelenti, hogy elfogultságod elvakítja a szemed.

Kampfer 2018.10.29. 09:03:29

@roli101: Nem tudom, hogy ki és hogyan fogja összegyűjteni a szemetet. A Katasztrófavédelem sztoriban kevésbé hiszek. Egyelőre még nem látszik a megoldás, de sanszosnak érzem, hogy ha kezelhetetlennek látják a problémát, akkor vagy visszakoznak (ahogy a rendőrök/katonák túlórapénze esetében történt - helyesen), vagy egy extra tőkeinjekciót biztosítanak. Én ezt a kérdést is egy újabb korrupciógyanús esetnek érzem. Mintha egy 'közeli' tényező be kívánna szállni ebbe az üzletbe is... Szerintem.

"Örülök, hogy végre valaki meglelte a bölcsek kövét és mindenre tudja a választ."

Francot tudom mindenre a választ! Sosem állítottam ilyet. Most sem. Azt tudom, hogy a jelenlegi ellenzéket a tetejétől a talpáig a büdös p*csába kívánom, de inkább a pokolba! Ceustól és eu-s ügyészségestől, ahogy vannak!
Kamp.

rallus 2018.10.29. 09:04:56

@roli101: Nem frusztrál benneteket, hogy amíg 2010-ben az IMF, a bankok, a közmunka, a megemelt minimálbér és a rezsicsökkentés miatt tört benneteket a frász, addig ma már be kell érnetek a feltételezett szeméttel? Ráadásul félő, hogy megint csalódni fogtok...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.29. 09:08:32

@Kampfer: a migrik vagy nyolcvan éve betették a lábukat Angliába, mégse érzem, hogy rosszabbul élnének, mint a magyarok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 09:09:02

@Homyak:

Van ilyesmi is. Pl. különböző korrupciós ügyek, ezeknek jellemzően van valóságtartalmuk.

2018.10.29. 09:20:37

@rallus: Leszarom mi volt 2010-ben. Ha neked nincs tapasztalatod, hogy milyen körülmények uralkodnak a közszférában, a közszolgáltatásoknál, akkor te egy szerencsés ember vagy. Őrülj neki és szard le, hogy mások szemetét nem viszi el senki, másnak nem jut orvosi ellátás vagy rendes iskolai oktatás. Pedig mindenható kormány van hatalmon 10 éve.

dont be such a jew 2018.10.29. 09:22:40

1. nincs szemetkaosz

2. nagyobb a tisztasag egybol hogy nincsenek a homik szanaszet

Nagykörúton túli magyar 2018.10.29. 09:25:17

Végre egy libsi poszt.
Végre valaki aki ír a szemétügyről is.
Most már csak az kellene, hogy mondjuk a hajléktalanokról is írjon valaki, mert ebben az annyira, de annyira elnyomott médiában ilyenekről nem írnak sosem.

Minden ballib bérretteg 2018.10.29. 09:32:05

Múlt héten csak az nem olvasta a Bosnyák Horvát határon a migránsok nyomulását, aki csőlátásban szenved.
A migránsok jönnek. Több milliárdan fognak útra kelni a következő 10-20 évben.
Afrikában vízhiány, és túlnépesedés várható.
Aki nem védi meg a határait az elveszett.

A ballib bérrettegő bloggerek, meg ma is arra hivatkoznak, hogy ide nem jönnek. Nem hát, mert mi védjük a határokat, ami miatt akkor szintén bérrettegtek agyatlanul.

A szemét kérdés meg meg lesz oldva nyilvánvalóan. Migránsozás ide vagy oda.
Persze majd arról is írtok valami baromságot, hogy miért nem jó úgy és az a megoldás ami lesz.

Kampfer 2018.10.29. 09:32:06

@Igazamvanvagyigazamvan?: "a migrik vagy nyolcvan éve betették a lábukat Angliába..."

Talán még régebben. És meg is látszik rajtuk. Biztos láttál már épp elég videót a londoni viszonyokról, illetve hallottál épp elég hírt az ottani kisebbségek és az őslakosok közti ellentétről. Nem fogok itt erről túl sokat írkálni, ha kint élsz, szerintem magad is láthatod. De abban is biztos vagyok, ha lehetőségeid (akár anyagiak is) engedik, akkor te magad is elkerülöd ezeket a problémákat.

"...mégse érzem, hogy rosszabbul élnének, mint a magyarok."

Szerintem senki sem állította, hogy rosszabbul élnek, mint a magyarok. Azt állították, hogy olyan problémákkal küzdenek, amelyekkel a magyarok nem (illetve kevésbé, hisz a cigányokkal kapcsolatban épp elég gond van itt is).
Kamp.

Minden ballib bérretteg 2018.10.29. 09:36:56

@Kampfer: Az Indexen mai hír:
kivultagasabb.blog.hu/2018/10/28/a_sotet_igazsag_a_fiatal_drogfutarokrol

Persze arról nem írnak, az Indexes hírhamisítók, hogy a bandaháborúk migránsok között zajlanak, de attól ez még közismert.

Kampfer 2018.10.29. 09:51:54

@Minden ballib bérretteg: A 'zindex'??? Független 'sajtó'? Közröhely...! Egy szemét, hungarofób álhírgyártó és propagáló szemét!

Múlt héten épp az a munk 'pásztoralbertegytökfej' veronika nevezetű képződmény reklámozta, miért is olyan kurvára független és objektív (meglaol...) az a patkány index! Épp múlt héten 'magyarozták' végig az országot, hogy 'magyarok' tartottak rabszolgaságban 'magyarokat' az angoloknál és végre elítélték őket. Persze azok úgy voltak magyarok, ahogy a csenyétei 'kolompár leonszió' és hasonszőrű társaik. De azért csak 'magyarozni' kellett ugye, hiszen magyar állampolgárok voltak! De amikor a szerbiai magyar (tehát szerb állampolgár) bűnözőt kergették az olaszoknál, a 'zobjektív' (meglaol...) 'zindex' akkor is csak 'magyarozni' tudott ezerrel. Akkor már nem számított az állampolgárság! A svédeknél is minden bűnöző svéd! Sőt! Szőke és rohadék nacionalista. Ha kézigránátokat hajigáló nigger, akkor is...
Egy szó, mint száz, a 'zindex', 444, hvg (a hontandrások ugye) és társaik a legjobb példái annak, miért ostobaság a részükről lakájmédiázni! Azt képviselik és propagálják erőszakosan, amiért a 'zellenzék' szerencsére már nyolc éve a pöcegödörben rohad (rohadjon is ott örökké szerintem), illetve amiért a 'ceu' nevű képződményt is rühellik! Ahogy látszik, szerencsére nem nekik áll a zászló...
Kamp.

$pi$ 2018.10.29. 09:54:41

@Igazamvanvagyigazamvan?: "a migrik vagy nyolcvan éve betették a lábukat Angliába, mégse érzem, hogy rosszabbul élnének, mint a magyarok."

Ez az érved hibás logikára épül. Nem állítja senki, hogy a migránsok miatt rosszabbul élnek mint a magyarok, azt állítják sokan, hogy a migránsok miatt rosszabbul élnek mint nélkülük élnének.

Ha például ellopják az autódat, akkor rosszabul élsz, mintha nem lopták volna el, de lehet, hogy még így is jobban élsz, mint a szomszédod. Lényegtelen, ettől függetlenül megkárosítottak.

exterminador 2018.10.29. 09:59:44

Mi van, fiúk, elindult a műszak a Lendvai utcában? Tessék rendesen dolgozni a pénzért!

Homyak 2018.10.29. 10:14:56

@maxval balcán bircaman:
"Van ilyesmi is. Pl. különböző korrupciós ügyek, ezeknek jellemzően van valóságtartalmuk."

Érdekes, eddig azokra is mindi azt írtad, hogy "ballib műbalhé".
Most végre elismersz valamit?

dont be such a jew 2018.10.29. 10:17:20

@Homyak: Ahhoz elobb vmit allitani kene vmit, hogy meg lehessen cafolni.

A korrupcios vadak alt. a kovetkezok a libbant sajtoban: Orban rendszere korruptabb mint barmelyik eddigi, Meszaros mindent ellop stb.

Azaz -tudatosan- nem allitotok semmit, igy cafolni se lehet semmit.

Homyak 2018.10.29. 10:18:30

@Minden ballib bérretteg:

"Több milliárdan"??
Te túlteszel a fidesz kommunikációján is. Afrikában momentán 1,2 milliárdan élnek, azt meg kötve hiszem, hogy a teljes kontinens el akarna vánrorolni. Te nem érzed nonszensznek?

Oké, hogy védjük a határt, de eléggé röhejes, hogy akkor is szükség állapot van, amikor havi szinten száz migránst sem tartóztatnak fel a határon.

Homyak 2018.10.29. 10:21:47

@dont be such a jew:

Nem állít semmit az ellenzéki sajtó? Eléggé röhejes.
Tiborcz vagyonosodása?
Mészáros, aki ostobább, mint egy cipőtalp jobban gyarapodik, mint bárki más a világban.
Orbán luxusutazásai (amit egy közpénzen gazdagodott haver finanszíroz).
Mondjak még?

2018.10.29. 10:27:39

Ha mindenki a hanyatló nyugatról és annak haldokló kultúrájáról beszél, akkor miért sírtok, hogy a migránsok elfoglalják és megsemmisítik az ellenséget. Örülnétek inkább, hogy elesik Brüsszel és Soros. Végre mi leszünk Európa vezető hatalma. Betonfalat építünk az ország határára körbe és védjük a pogányoktól, ahogy régen. Micsoda dicső nemzet leszünk ismét.

dont be such a jew 2018.10.29. 10:31:56

@Homyak: Vagyonosodni szabad. Mondj inkabb egy korrupcios vadat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 10:38:20

@Homyak:

Maguk az ügyek valódiak, csak a ballib tálalásuk ballib PR-akció.

Homyak 2018.10.29. 10:42:43

@dont be such a jew:
"Vagyonosodni szabad. Mondj inkabb egy korrupcios vadat."

Tudod nem sok fideszes ismerősöm maradt, de a maradék is elismeri a korrupció tényét.
Szabad vagyonosodni, de nem mindegy hogyan. Ne mond már nekem, hogy egy mezei egybites gázszerelő saját magától gazdagodott milliárdossá.
Ne mond nekem, hogy a miniszterelnök sógora nem az uniós támogatások lenyúlásából gazdagodott meg.
Ne mond már nekem, hogy az sem korrupció, ha egy közbeszerzéseken arató haver milliárdos luxusutakra viszi Orbánt.
Elárulom neked, hogy pl a NAVosokat azért is kirúghatják, ha egy apró szívességért ajándékot fogadnak el.

Homyak 2018.10.29. 10:44:58

@maxval balcán bircaman:
"Maguk az ügyek valódiak, csak a ballib tálalásuk ballib PR-akció. "

Aha, szóval ha pl a Jobbik is ezzel támadja őket, az ballib PR akció. Ne nevettesd már ki magad.
Én sem vagyok ballib, mégis "ezzel támadom őket".

sas70 2018.10.29. 10:55:31

Teljesen törvényszerű a helyzet. Ha egy szolgáltatásnak nem fizetik a valós árát, akkor a szolgáltató tönkre megy. Nincs ebben semmi különös. Amúgy is csak a népámító rezsiharc számít!

dont be such a jew 2018.10.29. 11:02:38

@Homyak: mondom mondj egy ugyet, olyan vagy mint a papagaj bazdmeg

Egéridomár 2018.10.29. 11:02:58

@Homyak: Ezzel a Birca szép arcú retadáltal nagyon nem érdemes semmilyen szinten sem vitába bocsátkozni. Egyrészt azért, mert egy szép arcú retardált, másrészt pedig egy hontalan gané, orosz troll. Több értelme van kutyát nyávogni tanítani, mert annak lehet, eredménye is lenne :)

Egéridomár 2018.10.29. 11:07:07

@dont be such a jew: Szia fideszgeci :) Figyuka cuncus, nagy nemzethy fideszgeci létedre, hol tanultad a magyar nyelvet? Tanfolyamon?

Homyak 2018.10.29. 11:09:50

@dont be such a jew:
"mondom mondj egy ugyet, olyan vagy mint a papagaj bazdmeg"

Írtam. Ha ezeket te nem nevezed korrupciós ügyeknek, akkor veled komoly bajok vannak.
Mit szeretnél konkrétabbat? Pl az Olaf vizsgálat neked nem volt elég?

Itt van Tiobrcz, ahogy említettem. A vizsgálat kiderítette, hogy a pályázatokat kifejezetten az Eliosra írták, persze alaposan túlárazva. Ha ez neked nem konkrétum, akkor sötétebb vagy egy feketelyuknál.

Homyak 2018.10.29. 11:12:04

@maxval balcán bircaman:

"A Jobbik ballib útitárs párt. "
Magyarul neked mindegy ki deríti ki a piszkos ügyeket az csak ballib bérenc.
Csak gratulálni tudok elméd helytelen működéséhez.

neko1967 2018.10.29. 11:14:37

@Kampfer:
Órabérbe vagy karakter számban fizet a Kreml neked? Mert ha jól fizetnek én is jelenkezek.
Mert van az a pénz, amiért az ember ezerrel nyomja azokat a szarokat, amiket te írsz.....
Ja, neked nem fizetnek, te meggyőződésből csinálod....
Annál rosszabb!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 11:16:38

@Homyak:

Semmi gond a kiderítéssel, de politikailag nincs ennek jelentősége.

Kampfer 2018.10.29. 11:33:00

@m.t.: "Akkor miert olvasod?"

Azért, hogy lehetőleg képbe kerüljek azzal, miről és hogyan ír és vélekedik a 'túloldal'. Tudod, nagyon nehéz arról véleményt alkotni, amit nem ismersz. Ha nem olvasod a 'zindexet', ha nem vagy képben azokkal az eseményekkel, véleményekkel, amiről ott (is) írnak, akkor hogy alkotsz róla véleményt? Hogyan veszed észre a hazugságaikat, a manipulációikat?

@neko1967: "Órabérbe vagy karakter számban fizet a Kreml neked?"

Biztos meglep, de fogalmam sincs, hogy a Kreml hogyan fizet. Nincs közöm hozzá. A munkáltatóm fizet. Részben fix havi bérrel, részben mozgóbérrel.

"Mert ha jól fizetnek én is jelenkezek."

A Kremlbe? Tőlem nyugodtan. Számomra irreleváns, mit csinálsz.

"Mert van az a pénz, amiért az ember ezerrel nyomja azokat a szarokat, amiket te írsz..."

Biztosan van. Én nem ezért kapok fizetést. Másrészt, hogy mi a szar és mi nem az, az nézőpont kérdése. Olvasva téged, meg kell állapítsam, hogy csak erősíted a fajtáddal kapcsolatos sztereotípiákat. A mondandód érdemi része nulla, hozzáadott információ nulla. Fröcsögés ezerrel, általánosságok és ostoba lózungok ezerrel. Ez pedig az, amit te írsz.

"Ja, neked nem fizetnek, te meggyőződésből csinálod..."

Hívhatod meggyőződésnek is, igen. Az a meggyőződésem, hogy amiket ez a polgi írkál és amit úgy általában a balfasz ellenzék csinál, az közröhej. A politikájuk egy vicc, a retorikájuk még nagyobb vicc. És meggyőződésem az is, hogy ezerszer többet ártanak, mint a korrupció. Nem nagyon frusztrál, hogy ez számodra probléma. Sőt, azt is mondhatom, hogy leszarom.

"Annál rosszabb!"

Számotokra? Mindenképp! És jól is van ez így.
Kamp.

Homyak 2018.10.29. 11:48:11

@maxval balcán bircaman:
"Semmi gond a kiderítéssel, de politikailag nincs ennek jelentősége. "

Tudod, normális országban kell, hogy legyen, mert ott ennél jóval kevesebbekért is buknak. Nem is beszélve pl. Japánról, ahol egy rosszul sikerült kiejelentés után is távoznak.
A hozzád hasonló, kevésbé okos emberek azt nem veszik észre, hogy minél jobban hagyjuk nekik a lopást, annál jobban fognak vérszemet kapni, és annál többet fognak lopni. Szerinted ez rendben van?
Csak a hülye mond erre igent.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 11:52:22

@Homyak:

Komolyan azt mondod, hogy a fideszes korrupció miatt a korrupt ballibeket kellene hatalomba segíteni?

Minek? Mivel a korrupció kis mértékű és társadalmilag elfiogadott, ezért MÉG SOHA nem bukott Mo-on párt korrupció miatt.

m.t. 2018.10.29. 11:55:04

@Homyak:
Persze hogy rendben van, mert a lipsik sirnak miatta, es orul a szive ha valami a lipsiknek rossz. Az hogy neki ugyanolyan rossz, teljesen irrelevans. Ezt a kort mar sokszor lefutottuk a bircaval.

neko1967 2018.10.29. 11:59:39

@Kampfer:
Szóval te meggyőződésből vagy idióta! Légy büszke magadra......

neko1967 2018.10.29. 12:05:42

@maxval balcán bircaman:

"Mivel a korrupció kis mértékű és társadalmilag elfogadott,"

Birkahere! Ilyet csak a hozzád hasonló agyhalottak írnak!

Leszel kedves felsorolni azokat a baloldali politikusokat, akik stadiont építtettek a kertjük végébe közpénzből, akiknek a gyereke 12 milliós órát villogtat miközben eldobja a szaros pelenkát, akinek a gyerekkori fogyatékos barátja a politikus regnálása alatt a leggazdagabbak közé emelkedett, ha már nem a leggazdagabb, azt a baloldali politikus nevét, aki egy állami pályázatokon tíz és száz milliárdokat nyerő vállalkozó magángépén repked......

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 12:07:31

@neko1967:

2000 előtt alig volt nem-ballib a magyar felső osztályban, emlékszel?

Nyilván a Fidesz is ki kellett hogy építsen egy ilyen réteget. Mi ezzel a gond?

Kampfer 2018.10.29. 12:10:20

@neko1967: "Szóval te meggyőződésből vagy idióta!"

Mint említettem, soraid olvasva látnivaló, hogy egy haszontalan kis balfasz vagy. Konkrétum nulla, érvelés nulla, hozzáadott információ nulla. Fröcsögés ezerrel. Ahogy azt egy taknyos kis frusztrált napközistől várhatja egy kultúrember. Sebaj. Most írhatnám, hogy a jó qrvaanyád, de semmi értelme nem volna, jó eséllyel azt sem fognád föl. Ami persze szintén lényegtelen, hiszen akár az ország, akár a társadalom számára lényegtelen, hogy egy ilyen magadfajta surmó kis porpatkány mit és hogyan próbál meg elképzelni. És az is mindegy, hogy ez az iskolád kudarca, vagy anyádé. Ez már a ti gondotok legyen!

"Légy büszke magadra..."

Több ok miatt is az vagyok, de köszi a biztatást! Majd drukkolok neked...! Ja, nem fogok... ;-) Maradj ott a 'zellenzéki' pöcegödörben te is, mindenkinek jobb lesz így! Szerintem.
Kamp.

neko1967 2018.10.29. 12:16:36

@Kampfer:
"Kultúrember"
Egy fudessnyik/bolsevik szájából furcsán hangzik!
Pöcegödörben most az ország van, a csuti vajdád jóvoltából!

Érvelés?

Akkor adok neked feladatot!

Érvelj a fociba fektetett milliárdok mellett!
Érvelj a nemzet veje mellett!
Érvelj az egészségügy jelenlegi helyzete mellett!
Érvelj pénztáros lőrinc mellett, takonygerincű kommunista!

neko1967 2018.10.29. 12:18:29

@maxval balcán bircaman:
Ne terelj, neveket írj birkahere! Szóval ki is építtetett stadiont a földjére? Ki lopta el Nyíregyházáról a kisvasutat?

seol 2018.10.29. 12:22:58

@Kampfer:

Ha az ember eltűnődne, milyen félanalfabéta fehércigányoknak szól a retardált fideszes propaganda -- íme.

seol 2018.10.29. 12:28:45

@Minden ballib bérretteg:

Az úgy megvan, kedves idióta, hogy ha több milliárd ember útrakel, akkor az ötszörös áron, százmilliárdos lopással felhúzott csirkekerítés annyit fog érni, mint egy cérnaszál? Egyelőre egy átlagos kétgyerekes családot se tud megállítani. Attól meg rettegjünk kicsit, hogy pár száz menekült és migráns táborozik a bosnyák-horvát határon, meghalunkmind.

Kampfer 2018.10.29. 12:35:06

@neko1967: "Egy fudessnyik/bolsevik szájából furcsán hangzik!"

A gond az, hogy magad sem érted, amit írsz. Legalább olvasd vissza a szöveged, mert írottan is igénytelen! ;-)

"Pöcegödörben most az ország van, a csuti vajdád jóvoltából!"

Milyen vajdám? Bombatölcsérben élsz, hogy másról ilyesmit feltételezel...? Furcsa lehet a társadalmi helyzeted, kis rágcsáló!

"Érvelés?"

Igen. Normális helyeken ezt így hívják. Érdekes, eddig valahogy nagyon nem sikerült ilyesmivel előrukkolnod!

"Akkor adok neked feladatot!"

Anyukádnak, kisautó! Az anyukádnak leginkább! Már, ha nem ver le egy taslást a hülyegyerekének kapásból! ;-)

"Érvelj a fociba fektetett milliárdok mellett!"

Miért tenném? Részben korrupció, részben presztízsberuházásokra és presztízscélokra elvert pénzek. Kétes haszonnal, vitatható megtérüléssel. Közvetett haszna leginkább a fiatalok sportolási lehetőségeit illetően van/lehet.

"Érvelj a nemzet veje mellett!"

Miért tenném? Korrupció. A célja a politikai erő pénzügyi/gazdasági hátterének megteremtése, miközben a baloldalt elvágták a pénzügyi forrásaiktól.

"Érvelj az egészségügy jelenlegi helyzete mellett!"

Szélmalomharc. Az elmúlt években nagyon komoly fejlesztéseket valósítottak meg, nagyon komoly pénzeket toltak bele a rendszerbe, de a személyi kérdés megoldása reménytelen. A nyugati bérekkel versenyezni esélytelen. A leterheltség csak növekedni fog. A tárgyi feltételek és a körülmények javulása esetén sem várható a jövedelmek versenyképessége a nyugati jövedelmekkel szemben. Csak zárójel, hogy a mai német egészségügyi rendszerből szövetségi szinten több, mint tízezer doki és szakápoló hiányzik! A németeknél! Pedig ott elvileg mézes tej folyik a kolbászkerítésen!

"Érvelj pénztáros lőrinc mellett..."

Miért tenném? Korrupció. A célja a politikai erő pénzügyi/gazdasági hátterének megteremtése, miközben a baloldalt elvágták a pénzügyi forrásaiktól.

És a lényeget ismét megpróbálom leírni neked, bár látható, hogy a képességeid erősen behatárolnak. Így jársz, ha a szüleid édestestvérek... Tehát: mindezeket sem rühellem annyira, mint a balfaszokat és a liboldókat! Mindezek sem ártottak annyit az életem során, mint amit a koszhadék liboldók és a balfaszok. Ennyi a lényeg.

"...takonygerincű kommunista"

Értem én, hogy apád-anyád az volt, de emiatt ne másra haragudj, kicsirigó! ;-) Ez a te családod problémája! Beszéld meg velük! ;-)
Kamp.

Kampfer 2018.10.29. 12:37:22

@seol: Ezzel most semmit nem mondtál, te is csak ostoba és infantilis fröcsögéssel próbálod levezetni a frusztrációid. :-) Engem nem zavar, rólad szól, nem másról! De ugye '22-ben is ott leszel majd tüntikézni az Oktogon sínpárain, ha ismét mentek a levesbe...!? Idióta...
Kamp.

Homyak 2018.10.29. 12:37:23

@maxval balcán bircaman:
"Komolyan azt mondod, hogy a fideszes korrupció miatt a korrupt ballibeket kellene hatalomba segíteni?"

Komolyan gondolod, hogy van a fidesz meg a ballib? Nem csak fekete és fehér van. Az meg, hogy te mindent ballibnek tekintesz, ami nem fidesz az a te szegénységi bizonyítványod.

"S kit érdekel pár stadion építése? Nem oszt, nem szoroz."

Kit érdekel a rohadó egészségügy, oktatás, szemétszállítás, stb., neked az nem oszt nem szoroz, mert a Orbán anyádat is megerőszakolhatja, akkor is rájuk szavazol.

"2000 előtt alig volt nem-ballib a magyar felső osztályban, emlékszel?

Nyilván a Fidesz is ki kellett hogy építsen egy ilyen réteget. Mi ezzel a gond? "

Ezt a hülyeséget honnan szedted. Már 2000 előtt is megvoltak a fidesz oligarchák, csak azóta az értelmi szintjük csökkent.

Fülig José 2018.10.29. 12:40:47

@Kampfer: te isten szánalmas fideSSbarma... ha szar az index, minek tepersz itt a ballibrettegő csúcspatkánnyal meg szelesbettikével minden istenverte nap? Hát ki a kurva anyádnak képzeled magad bazmeg?! Ócska fasszopó fideSSkutyák! Húzzatok szemetet szedni gecik, legalább hajtotok vmi hasznot.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 12:42:36

@Homyak:

"Komolyan gondolod, hogy van a fidesz meg a ballib?"

Jelenleg csak ez van. Majd ha lesz más, szólj.

"Kit érdekel a rohadó egészségügy, oktatás, szemétszállítás"

Egyik se rohad. Szintjük stabilan közepes.

Fülig José 2018.10.29. 12:46:29

@maxval balcán bircaman: te mà csak tudod Bulgáriàból...kezdesz tenyérbemászóbb lenni mint az egybites narancspatkányok...vagy leszóltak fentről hogy hozzájuk képest kevés vagy már... ez lehet...

neko1967 2018.10.29. 12:47:54

@maxval balcán bircaman:

"S kit érdekel pár stadion építése? Nem oszt, nem szoroz."

Birkahere, megint terelsz!

Kórházak jelenlegi tartozása 46 milliárd!
Új Puskás stadion 200 milliárd
csuti pálya 12 milliárd
csuti sportcsarnok 7 milliárd
várda stadion 2,49 milliárd
Székesfehérvár stadion 13,6 milliárd
Haladás stadion 15 milliárd

Összesen annyi mint 240,09 milliárd! Néhány perc guglizás után!

Nézzünk néhány más adatot:

Csípőprotézis műtét Észak-Magyarország 496 nap várakozás
Ortopédiai nagyműtét Dél-Dunántúl 799 nap várakozás
Térdprotézis műtét Észak-Magyarország 575 nap várakozás

Tudod, egy okos ember tudja, hogy mikor kell visszavonulni de rád, meg az elvtársaidra nem vonatkozik!

Fülig José 2018.10.29. 12:51:05

@Kampfer: jaj-jaj bántottak a rendőrök pubi? Nem kellett vóna lopni a bótban, szarfaszú geci. Mit magyarázol itt? Ki a fasz kérdezett? Egyaltelán: ki a faszom vagy te? Jaaaaaa! A BÁTOR FIDESSZES, AKI MEGMENTI AZ ELTÉVELYGŐKET...csak nehogy magadra hagyjon a vajdád... véletlen... huhuuuu, te leszel a legnépszerűbb ondótartály a faludban, kicsibolyler. Majd akkor is imádkozz vityakirályhoz...

Kampfer 2018.10.29. 12:51:16

@Fülig José: "te isten szánalmas fideSSbarma..."

Mi van idegbaj? :-) Elfogyott a tabletta? Ilyen ez... Ha sok kell belőle, gyorsan fogy.

"ha szar az index, minek tepersz itt a ballibrettegő csúcspatkánnyal meg szelesbettikével minden istenverte nap?"

Föntebb már pontosan megválaszoltam egy nálad értelmesebb kérdező hasonlóan ostoba kérdését. Nem lep meg, hogy hülye vagy ahhoz, hogy elolvasd, de nem teszem meg neked azt a szívességet, hogy idézem. Keresgélj! :-) Vagy ne, nekem tökmindegy, leszarlak.

"Hát ki a kurva anyádnak képzeled magad bazmeg?!"

Egy egyszerű állampolgárnak. Választónak. Adózónak, munkavállalónak. Magyarnak. És értelmesnek. :-)
Sejtésem szerint a fentiek neked nem sokat mondanak, de ez továbbra sem az én problémám... Kérdezz rá az ápolódnál, hogyan tudnál kitörni abból a reménytelen sötétségből, amiből a tabletták sem tudnak kirántani! Biztos elmondja majd... Vagy nem! ;-)

"Húzzatok szemetet szedni gecik, legalább hajtotok vmi hasznot."

Neeem, nem húzunk el! :-) Itt maradunk! Itt leszünk és holnap is, jövőre is, négy év múlva, de nyolc év múlva is itt leszünk! És nagyon sok hasznot fogunk hajtani! ;-) Ha csak egy magadfajta idegbaj is agyvérzést kap, már sokat segítettünk az országnak és a társadalomnak! ;-) Szóval csak nyomjad, termeld azt a gyomorsavat, ne add föl! ;-) Te balfasz...
Kamp.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 12:51:38

@Fülig José:

A határokon nem áll meg az információ.

Vagy azt mondod, megáll? Ez esetben antiszemita vagy, hiszen ezzel azt állítod, Soros kussoljon, mert nem Mo-on él.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 12:52:24

@neko1967:

S lám, így is jóval magasabb az életszínvonal, mint Gyurcsány alatt, nem furcsa?

neko1967 2018.10.29. 12:55:17

@Kampfer:
Terelsz, terelsz és terelsz!
Szerintem te németh sziszi meg kósa lali szerelemgyereke vagy! sziszitől a szépségét, lalitól meg az eszét örökölted!

Soha nem voltam kommunista - ellentétben a csuti vajdáddal meg dagi lacival szemben, akiket annyira védelmezel- meg egyébként is a felmenőim között volt kisnyilas meg csendőr! Szóval utálom a kommunistákat, különösen azokat, akik most keresztény meg konzervatív színekben próbálnak tündökölni!

Szerencsére mindig találok hozzád hasonló idiótákat, akiket jól be lehet ugrasztani, és elárulják magukról, hogy bűnözők seggét nyalják!

Kampfer 2018.10.29. 12:55:56

@Fülig José: Szerintem minden kormány hálát adna az Égieknek, ha ilyen lenne az ellenzéke, mint ti! :-D De jókat röhögök rajtatok! És még ti nem értitek, hogy miért szavaz inkább a kormányra, aki csak egyszer is meglát titeket...! Kész röhej... :-D Egy főnyeremény vagytok a kormány számára! Minél többet írtok és beszéltek, annál könnyebb a dolguk! Csak szólok, hátha fölfogod. Bár, sejtésem szerint ezt sem nagyon értetted... Igaz? :-) Te balfasz...
Kamp.

Kampfer 2018.10.29. 12:57:25

@neko1967: Tehát ahogy sejtettem. Szövegértésből gyakorlatilag nulla vagy. Azt hiszem, anyádnak valaki szólhatott volna, hogy a méhlepényt nem kell fölnevelni... Mindkettőtöknek jobb lett volna! ;-)
Kamp.

Ballib vagyok mert rettegek 2018.10.29. 13:02:58

A Soros bérenc ballib migránssimogató álmagyarok megint próbálják lehazudni a csillagot is az égről. Akkor is hazudtak amikor Orbán Viktort bélygezték elmebetegnek hogy minden nap retteg a migránsoktól, mert nincsenek is migránsok Magyarországon, miközben azok a migránsok itt voltak, behatoltak az országunkba és el akarták venni a földjeinket, a munkáinkat és tömegében akarták megerőszakolni a magyar asszonyainkat.

Ezt Orbán Viktor először úgy akadályozta meg hogy élő rendőr határzárat húzott a százezernyi migráns elé. De azok áttörték a kordont és megindultak hogy elfoglalják Budapestet.
Szerencsére Orbán Viktor a migráns hadsereget hetekig feltartózatta a Keleti pályaudvarnál majd aztán mindet átvagonozta Ausztriába. Így védte meg a hazánkat Orbán Viktor a Keleti pályaudvarnál, mint ahogy Dobó védte a hazát Eger váránál. Ausztria pedig elesett, az arabok elfoglalták és uralkodnak a bennszülött osztrákok felett, mint ahogy ezt Lázár János megmutatta a bécsi videójában.

Orbán Viktor minden nap tájékoztatja a magyar társadalmat hogy 100 millió afrikai migráns indult meg Magyarország felé hogy áttörve a kerítést bejussnak hozzánk az európai jóléti államba. Kósa Lajos és Német Szilárd pedig személyesen mentek el megnézni hogy az első egymillió migráns már itt is van a bosnyák határon és nem akarnak megállni Röszkéig. A haza veszélyben van tehát megint, meg kell védeni, és Orbán Viktor pont ezt teszi!

A ballib hazaárulók meg megint csak hazudnak meg röhögnek azon hogy a magyar nemzeti kormány megint erőn felül telejesít a magyar társadalom felvilágosításában és készenlétben tartására, nehogy elaludják ezeket az éveket amikor a migránsok betörnek a hazánkba.
A lippsik felől az arabok leigázhatnak bennünket mert a lippsiknek nincs hazájuk, de mi meg fogjuk védeni a szögesdrót kerítésünket, mert ez a garancia a kárpát medencei megmaradásunkra.
Meg a mindennapi Soros és Brüsszel elleni harc.

Fülig José 2018.10.29. 13:05:03

@Kampfer: idegbajt? Tőled? Vagy a másik asztalnál ülő ugyanilyen patkánytól? Pfff, kisfiam..ne is reménykedj! Na figyi: legfeljebb díszmagyar vagy, de okos semmiképp. FideSS szavazóként beszoptad a cigányvajda összes hazugságát, rettegésben élsz és tudatlan vagy. Két dologra vagytok képesek: gyűlölködni és hőzöngeni. Semmi másra de sebaj, a gazdád nem is szán nektek más szerepet. Tudom hogy itt lesztek, a világ végéig is de ez a dolgotok, ezt a szar munkát is csinálnia kell valakinek. Küldöm sikereitek elismeréseként a következő kis vidót, nézd milyen szép is miattatok népünk megítélése Európában. Szívélyes üdvözlettel a napos oldalról te retkes náci paraszt.
www.youtube.com/watch?v=5cMstd_eDF4#action=share

Nagykörúton túli magyar 2018.10.29. 13:07:54

@neko1967: már ennyire lecsökkentek a várólisták 2010 óta?? Ez meglepő.

neko1967 2018.10.29. 13:09:20

@maxval balcán bircaman:

Birkahere! Mindig sikerül mélyebbre manőverezni magad!

Nézzünk egy példát:
Van 9 ember havi százezer nettóval meg egy havi egy millióval Mindenki a jövedelme mondjuk 10 % költi mondjuk kultúrára. vagyis átlagosan tizenkilencezret.
Egy év múlva a 9 ember még mindig százezret keres de az az egy már kettő milliót. Most már átlagosan huszonkilencezret költenek kultúrára! Persze a valóságban csak egynek van több pénze, a kilencnek nem.

Gyurcsány időszak rossz példa, mert pont világválság volt .

Szóval ha néhánynak nagyot nőtt az életszínvonala, de sokaknak meg stagnált, vagy kis mértékben csökkent, attól még átlagosan statisztikailag nőhetett az életszínvonal.

www.napi.hu/magyar_gazdasag/kiderult_mekkora_a_letminimum_ennyien_elnek_ennel_is_kevesebbol.663483.html

csak egy mondat: "2017-ben a magyar háztartások: 48 a tartozott a társadalmi minimum alatt élők közé. Továbbá kijelenthető, hogy a lakosság 53 százalék olyan háztartásban él, ahol nem éri el a társadalmi minimumot a jövedelmi szint. 2016-ban a társadalmi minimum összege 112 136 forint volt."

Homyak 2018.10.29. 13:10:15

@maxval balcán bircaman:
"
"Komolyan gondolod, hogy van a fidesz meg a ballib?"

Jelenleg csak ez van. Majd ha lesz más, szólj.

"Kit érdekel a rohadó egészségügy, oktatás, szemétszállítás"

Egyik se rohad. Szintjük stabilan közepes. "

A ballib, akiket te annak nevezel az mszp, meg dk. Emellett van jobbik, momentum, lmp, Dúróék új pártja, stb. Ha te mindent ballibnek tartasz az a te agymenésed. Röhejes, ahogy a valóságod ferdíted egyfolytában. Mert ha egy új párt jelenne meg te egyből ballibeznéd. így nincs értelme veled vitatkozni, mert nem gondolkodsz.

Pedig sajnos rohadnak a dolgok, hozzád meg csak a fityeszmédia hírei jutnak el, vagy csak azt fogadod el kritika nélkül, mert nem látom, hogy tisztában lennél a forráskritika fogalmával.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 13:13:56

@neko1967:

Nem állítottam, hogy ma az átlagmagyar gazdag. Nem az, de a szint mindenképpen nőtt 2012 óta.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 13:16:19

@Homyak:

Magyar médiafogyasztásom kb. 85-90 %-a ballib médiák nézése, olvasása, azaz ezzel nagyon félrementél. Fideszes médiát nagyon ritkán olvasok, néha szoktam nézni a Hír Tv-t és az Echo Tv-t, átlag hetente 3 órában.

neko1967 2018.10.29. 13:17:57

@Kampfer:

Mi van bűnöző, ennyit tudsz? Érvelni a gazdáid bűnei mellett? " Korrupció. A célja a politikai erő pénzügyi/gazdasági hátterének megteremtése, miközben a baloldalt elvágták a pénzügyi forrásaiktól."
Csak ezt a rossz pártállami dumát tudod nyomni, elvtárs! Mi lesz, ha a gazdáid nem lesznek megelégedve veled?

Homyak 2018.10.29. 13:19:14

@maxval balcán bircaman:
"Magyar médiafogyasztásom kb. 85-90 %-a ballib médiák nézése, olvasása, azaz ezzel nagyon félrementél. Fideszes médiát nagyon ritkán olvasok, néha szoktam nézni a Hír Tv-t és az Echo Tv-t, átlag hetente 3 órában. "

Ebben az esetben meg kell állapítsam, hogy valami nagy baj van veled. Ha ilyeneket olvasol akkor mi az oka annak, hogy mégis folyton ballibezel? Ezen felül visszacsatolok előző hozzászólásomhoz, mely alapján megállapítható, hogy nem megfelelő forráskritikával rendelkezel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 13:25:07

@Homyak:

Aki valamit elolvas, az kötelezően hisz is benne? S miért gond a ballibeket ballibeknek nevezni?

A gondolkodó ember eleve kritikusan áll hozzá mások véleményéhez.

neko1967 2018.10.29. 13:26:08

@maxval balcán bircaman:

Birkahere! Vonulj már vissza! Ezt a meccset az első pillanatban elvesztetted!
Na figyelj, megpróbállak egy viccel felvilágosítani, hátha megérted.

A szovjet feltaláló elmegy a találmányi hivatalba.
- Mit talált fel?
- Borotváló gépet!
-Hogy működik?
- A vendég beteszi ide a lukba a fejét, és a borotva megorotválja4
-De elvtárs, minden embernek más alakú a feje!
-Igen. De csak először!

Szóval nincs olyan, hogy átlagmagyar! Van egy NER gazdag réteg, akik elképzelhetetlenül nagy vagyont összeloptak maguknak, és ezzel emelik az átlagot. De ha véletlenül elapadnak az uniós források, attól még ők lopni fognak, de akkor már tőled meg tőlem!

nick papagiorgo 2018.10.29. 13:26:41

(jóindulattal)
Értem én, hogy most vankb a szüret meg a pálinkafőzés ideje is, de mértékkel kéne fogyasztani, főleg egy "polginak".

oldaltól függetlenül, ez a bejegyzés kb a "migránsok...jönnek...Bosznia...70ezer...Kósa Lajos.....szemetek...büdös fidesz...beszoptuk" kb összefüggéstelen beszédhalmazra emlékeztet, amit Lajosbácsi a Makkhetesben a szokásos 5-6 felese után előad. Hiányolom a végéről az "igyunk még egyet"-et.

Mia jóisten akar ez lenni? A migránsok azért jönnek, mert személthelyzet? Vagy fordítva? Vagy mire gondolt a költő?

neko1967 2018.10.29. 13:28:56

@Szél Bernadett börtönben van már?:

És 2010 előtt hány stadiont is építettek közpénzből baloldali politikusok kertvégébe?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 13:32:26

@neko1967:

Szóval az egész világon lehet átlagot számolni, kivéve Magyarországon nem?

neko1967 2018.10.29. 13:37:21

@nick papagiorgo:
Nem érted a csíziót!

A választás előtt megkérdezték a vidéki nénit az ország helyzetéről:
- Hát kedves, nincs háziorvos, sokat kell várni a kórházban, de ritkán megy a busz , meg rosszak az utak, az unokák meg a junióban vannak!
- És kire tetszik szavazni?
- A fidessre, mert megvéd a migráncsoktól!
- És tetszett már látni egyet is?
- Nem, de ott állnak a határon!

Szóval így függ össze a szemétszállítás és a migráncsozás! A migráncsozás egyszerű terelés! Ki van jelölve a gyűlölet iránya, és hajrá!

Szívesen javasolnám minden fidessnyik/bolseviknek Orwelltől az 1984-et, de nem hiszem, hogy fel tudnák fogni!

neko1967 2018.10.29. 13:38:28

@maxval balcán bircaman:

Birkahere! Nem tudod mikor kell veszteni?

Nagykörúton túli magyar 2018.10.29. 13:40:45

@neko1967: 2010 előtt semmit sem építettek, csak hiteleket vettek fel rá.

neko1967 2018.10.29. 13:43:52

index.hu/belfold/2018/10/28/kis_szilard_nyomozas_megszuntetes/

Ilyen a NER! Több mint 5000 vízumot intézett kurváknak és bűnözőknek! És miért szüntette meg a nyomozást az ügyészség?

A dokumentum tanúsága szerint remekül sikerült a nyomozás, például:

egy orosz üzletember beperelte Kiss Szilárdot, mert hiába fizetett neki 80 ezer eurót azért, hogy szerezzen be vízumokat a “barátainak", Kiss a pénzt eltette, de az ígért vízumokat nem szállította le. Az orosz bírósági végzés szerint a kenőpénzt Kissnek vissza kellett fizetnie, de a nyomozás során a magyar rendőrség ezt az orosz bírósági végzést valamiért képtelen volt beszerezni.
egy magyar konzul hiába vallotta, hogy még a németek is hivatalosan szóltak nekik a visszaélésekről (valaki 700 eurót fizetett egy vízumért), a német külügyet sem keresték meg a magyar hatóságok a nyomozás során.
a magyar Külgazdasági és Külügyminisztérium azokat a meghívóleveleket, amiket Kiss Szilárd több mint 5800 vízumhoz kiadott, és bizonyítékok lehettek volna, egyszerűen leselejtezte, írja Panyi.

neko1967 2018.10.29. 13:45:22

@maxval balcán bircaman:
Birkahere! Milyen igaz ügy? Fejtsd már ki bővebben!

Kampfer 2018.10.29. 13:46:01

@Fülig José: "idegbajt? Tőled? Vagy a másik asztalnál ülő ugyanilyen patkánytól? Pfff, kisfiam..ne is reménykedj!"

Hogy tőlem, vagy mástól, édesmindegy. De ahogy olvasom gyermeteg szöveged és a tipikus aluliskolázott retorikád, egyértelműen látszik a frusztrációd. :-) De ez csak jó lehet, hátha megpattan egy ér az agyhelyeden! ;-) Akkor sem leszel sokkal haszontalanabb, mint most vagy. Anyád legnagyobb kudarca, te...! Balfasz...

@neko1967: "Mi van bűnöző, ennyit tudsz?"

Láthatóan még ez is túl sok neked, te kis vérfertőzött balliba.

"Érvelni a gazdáid bűnei mellett?"

Szövegértés neked sem jött össze, igaz, balfaszkám?

Így kezdtem: "Miért tenném?"
Vagyis: miért érvelnék mellette? Ezt SEM sikerült fölfognod! Miért érvelnék amellett, amit én is simán korrupciónak tartok, te ostoba gyökér? :-) És erre íme: számon kéred rajtam, hogy mellette érvelek. Te tényleg valami laborkísérlet lehetsz, mert Isten még kibaszásból se rakathat össze egy ekkora rakás szart, mint ami te vagy!

Ezt írtam:
"Korrupció. A célja a politikai erő pénzügyi/gazdasági hátterének megteremtése, miközben a baloldalt elvágták a pénzügyi forrásaiktól."

Erre te:

"Csak ezt a rossz pártállami dumát tudod nyomni, elvtárs!"

Segítségül azért megosztom veled a titkot, hogy ez a rossz 'pártállami duma' a rögvalóság, kisautó! Ez a célja mindannak, amit esténként a szellőpistikétől hallasz és ezek az intézkedések (is) vágták haza a ballibák pénzügyi helyzetét. EZ volt ugyanis a másodlagos cél a saját pénzügyi-gazdasági bázis megteremtése mellett. Igen, sejtettem, hogy ezzel újat közlök veled, de hát ilyen az, amikor egy retardált végre nem csak pornót néz a neten, ha anyukája néha odaengedi a géphez... Mert ezek a tények este hétkor, te kis egyhengeres!

"Mi lesz, ha a gazdáid nem lesznek megelégedve veled?"

Irreleváns, a munkám és rendszeres jövedelmem szempontjából nem függök tőle.
Kamp.

neko1967 2018.10.29. 13:47:28

@Szél Bernadett börtönben van már?:
Téged sem az eszedért szeretnek...

"A magyarországi autópálya-hálózat 1168 kilométer volt 2015-ben, amely 101 kilométeres növekedést jelent 2010-hez viszonyítva. 2005 és 2010 között ezzel szemben 431 kilométer épült - derül ki a KSH 2005-től 2015-ig terjedő adataiból."

5 másodperc google

neko1967 2018.10.29. 13:48:42

@Kampfer:
Dehogynem függsz! Ez látszik, ahogy pánikolsz!

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.29. 13:49:16

@neko1967: Magyarorszag az EU egyik legkisebb vagyoni kulonbsegekkel rendelkezo allama

csekkold a wikipediat, barom

Kánikula 2018.10.29. 13:51:09

@Minden ballib bérretteg: Jó megoldás nem lehet a szemétre. Árat a rezsi csökkentés miatt nem fognak emelni, de a szolgáltatás veszteséges.

Ha állami pénzen megy a a veszteség elhárítás akkor az közvetett áremelés ugye, mert ugyan nem fizetsz többet a szemét szállításért, de fizetsz adót és ebből az adóból fizetik a szemétszállítást is. Na most ez az adót fizetőnek többe kerül, mintha mindenkinek emelnék, mert a nem adó fizetőnek a szemetét is ő fizeti.

Ergó nincs nem kritizálható megoldás..

Mondjuk ha kiderítik, hogy a vezetők ellopják a lóvét a cégből, akkor az egy pozitívan kommentelhető esemény lesz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 13:51:26

@neko1967:

Az 1984 éppen a Fideszt erősíti, s elveszi a ballib logikát.

Kérdező: - Miért szavaz a ballibekre?
Ballib törzsszavazó: - Mert Orbán diktatúrát vezetett be, s mert Európa.
Kérdező: - Jobban él, mint 10 éve?
Ballib törzsszavazó: - Igen, kicsivel, de ez nem Orbán érdeme, mert az EU adja a milliárdokat.
Kérdező: - Jobb volt az egészségügy 10 éve?
Ballib törzsszavazó: - Nem, de akkor próbáltak rajtani javítani, most meg Orbán direkt ellopja és stadiont épít belőle.
Kérdező: - Mik a várakozásai?
Ballib törzsszavazó: - Minden össze fog omlani, 100 % lesz az infláció, 101 % a munkanélküliség, elmenekül az országból a fiatalok 102 %-a, 10 kisdiákból átlag 11 éhesen fog kizuhanni a padból, megfagy télen 100 ezer ember, London lesz a legnagyobb magyar város, Mészárosé lesz az összes budapesti híd és híddíjat fog szedni, a rendőrség sortüzet fog leadni, ha 2-nél több ember beszélget a buszmegállóban.
Kérdező: - De mindezt 2010 óta jósolják a ballib szakértők, sose jött be eddig.
Ballib törzsszavazó: - Maga fasiszta, nem beszélek többet magával!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 13:53:05

@neko1967:

A nép tengere lassan elsöpri a liberális diktatúrát, s vége lesz lassacskán annak a rendnek, mely 400 éve markában tartja az emberiséget.

RHalacska 2018.10.29. 13:56:46

@maxval balcán bircaman: Na írjál már egy címet, mert az utcánkból elküldenék neked úgy 12 m3 műbotrányt.

Nagykörúton túli magyar 2018.10.29. 13:59:20

@Fülig José: Nem takarodok. :) A rohadt komcsi fajtádnak meg kellene már szoknia a véleményszabadságot. Három évtized sem volt elég?? Nagyon beléd nevelhették azt a rendszert.

Homyak 2018.10.29. 14:01:59

@maxval balcán bircaman:
"Aki valamit elolvas, az kötelezően hisz is benne? S miért gond a ballibeket ballibeknek nevezni?

A gondolkodó ember eleve kritikusan áll hozzá mások véleményéhez. "

Képzeld én is olvasok olyan médiát, aminek nem hiszek, de csak elenyésző mértékben, mert nem vagyok mazochista. Felmerül a kérdés, ha folyamatosan a kormánypárti médiának hiszel, akkor miért is olvasol olyan oldalakat, melyeket te magad nem tartasz hitelesnek? Ha meg ilyen tartalmakat olvasol, akkor miért is az általad kevésbé követett médiának hiszel.

Az a baj, hogy te csak az egyik oldal felé vagy kritikus. A fidesz felé még nem olvastam semmiféle krtitikát tőled, így nem vagy hiteles, és nem vagy mondható gondolkodó embernek.

Nagykörúton túli magyar 2018.10.29. 14:01:59

@maxval balcán bircaman: Durva vicc, már csak az a durvább, hogy nem az. :)

A Polgi 2018.10.29. 14:03:16

Bértollnokok! Menjetek, fietésnap van!

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.29. 14:03:54

@A Polgi: Hat ez qrva eredeti volt foleg hogy te elsz kozpenzbol.

Homyak 2018.10.29. 14:06:10

@maxval balcán bircaman:
"A nép tengere lassan elsöpri a liberális diktatúrát, s vége lesz lassacskán annak a rendnek, mely 400 éve markában tartja az emberiséget. "

Miért van az, hogy a kivándorlók jelentős része az általad "ballib diktatúrába" vándorol és nem a követendő törökökhöz meg oroszokhoz?
Megint kifejtetted, hogy diktatúrát akarsz, mert ezek szerint cselekvőképtelen vagy, és szereted, ha az állam irányít téged.

m.t. 2018.10.29. 14:06:27

@maxval balcán bircaman:
"A nép tengere lassan elsöpri a liberális diktatúrát, s vége lesz lassacskán annak a rendnek, mely 400 éve markában tartja az emberiséget."

:DDDDD

Es en azt hittem te mar nem tudsz ujat mondani nekem... valahol elaludhattam tortenelemoran gimiben

Egéridomár 2018.10.29. 14:08:24

@Kampfer: Szia fideszgeci :)
Olvasgatom a remekbeszabott kis „kultúrlényhez illő” szösszeneteid és eltűnődtem: téged ki rakott össze? Nem valószínű, hogy anya szült, inkább kutyákra gondolok… Igen, csakis ez lehet, hiszen csak ugatni tudsz…

Minden bizonnyal jól élsz, nyertese vagy a NER-nek, a fidesz szavazója vagy. De ez megvilágítja a valós lényed. Minden megnyilvánulásod a gőgről, az empátia teljes hiányáról tanúskodik, azaz rohadsz belülről. De mit is lehetne várni mást, valami felemelőt egy olyan ratyitól, aki a fideszre szavaz?

Sajnos a mai magyar kormány minden tagja egyszerű bűnöző. Minden bizonnyal te is az vagy. Most lubickoltok. Igen, a szar van felül, de minden elrohad egyszer, ti is. Nekem van időm bőven, hogy élve lássam majd mindezt :)

Kampfer 2018.10.29. 14:09:06

@neko1967: :-) Nem kell pánikolni, semmi okom rá! Tőled főleg nem. Ha majd egyszer akár egy értelmes gondolatot is össze tudsz rakni, meg tudod indokolni, akkor majd kelj föl a tolószékedből és próbálj meg kimenni a napra. Akkor talán majd elindul valami az agyhelyeden és képes leszel bonyolultabb dolgokra is! Vagy nem...

@A Polgi: Ha a tisztségedben is ennyiben merül ki a képességed, akkor szerintem lassan csomagold a piperét! Egy karácsonyod még lehet a 'nyugiban'! Olvasgatva a szánalmas ostobaságokat, azt hiszem, hogy kint a 'piaci' viszonyok közt nagyon komoly lesz ám a baj! ;-) Mármint neked!

"Bértollnokok! Menjetek, fietésnap van!"

Csak a szokásos igényességgel... Egyébként mi van, ha utalással kapják? ;-) És még csak 'menniük' sem kell érte? Vagy ez ott feléd még új? Nem szóltak, hogy már ilyen is van??? :-) Te szegény...
Kamp.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 14:09:21

@Homyak:

Hol a kapcsolat a hitelesség és a helyesség között? Sehol. Pl. a HVG egy teljesen hiteles liberális média, de álláspontjuk butaság szinte mindig, leghalábbis a politikai alapelvekben.

A 168 óra, a 24.hu és még egy sor hasonló liberális média se hiteltelen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 14:10:31

@Homyak:

S miért kellene kritizálnom a Fideszt, mikor jelenleg ők a legjobb a kínálatból Mo-on? Egyébként meg kritizáltam őket is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 14:11:43

@Homyak:

Az emberek oda mennek, ahol több a pénz, s nem a politikai rendszerhez mennek.

Fülig José 2018.10.29. 14:12:52

@Szél Bernadett börtönben van már?: véleményed neked nincs te nyomorék, eszed se sok csak egy fecnid amit eléd tol a politikai tiszted. Azt idehányod. Szóval: a zorigó a te helyed, ott rettegj fideSSkullancs.

neko1967 2018.10.29. 14:15:04

@Kampfer:
"Bértollnokok! Menjetek, fietésnap van!"

Hoppá, ezt a haverjaidnak akartad küldeni!

Olyan vagy Hitler '44 telén! Minden értelmes ember tudta, hogy halott, de ő még akkor is a győzelemről fantáziált!

Te is egy erkölcsi nulla vagy, csak még nem vetted észre!

Fülig José 2018.10.29. 14:15:39

@Kampfer: na ezt is jólmegaszontad rózsabimbó...nem keresnek firkászt( pardon: másolót) a zorigón? Neked is több lenne a lé...gondolom... bár ahogy látom trolléknál nincs munkaerő -hiány... seggfejből van errefele 2,7 millió

A Polgi 2018.10.29. 14:16:26

Észak-Kelet Pest és Nyugat-Nógrád megyében a helyi hulladékgazdálkodási cég nem tudja – finanszírozási okok miatt – a továbbiakban ellátni a szemétszállítást. Ez összesen 350 ezer helyi lakost érint.
A cég az állami Nemzeti Hulladékgazdálkodási Zrt-hez, ismertebb nevén Kukaholdinghoz, fordult segítségért. A kormánytól azt a választ kapták, hogy nem engednek a zsarolásnak és nem engednek a rezsicsökkentésből sem. Ha kell majd a katasztrófavédelem megoldja a dolgot.
A kialakult helyzethez az vezetett, hogy még 2011-ben államosították a szemétszállítást. Országszerte a munkát, magát a szállítást és feldolgozást csak önkormányzati, nem piaci alapon működő, nonprofit cégek végezhetik. Ők már nem közvetlenül a lakosságtól, hanem az államtól havonta kapják a támogatást. Ez az összeg viszont csak ennek az egy cégnek az esetében, havonta 130 millióval kevesebb mint amennyiből a szolgáltatást biztosítani tudják. A pénz sok esetben késve is érkezik. De vannak a szolgáltatók között olyanok is, akik az átlagnál sokkal kedvezőbb helyzetben vannak. De a hulladékos cégek többségének évek óta egyre nagyobb adósságot kell felhalmoznia a működése érdekében.
Az országban több mint 20 hulladékgazdálkodó cég működik, többségüknél már jelentkeztek a problémák. Sokuknál már nem viszik el a szelektíven gyűjtött szemetet és zöldhulladékot.
A zöldhulladék szállítás leállítása, különösen most az őszi avarégetéses időszakban környezetvédelmi problémákat is érint. Magyarországon a légszennyezettség mértéke kirívóan magas, egyes területein Kínánál és Indiánál is rosszabb a helyzet. Ennek köszönhetően nálunk az emberek átlagosan 1,8 évvel élnek kevesebbet és becslések szerint évente kb. 14 ezren halnak meg légzőszervi és ezzel összefüggő betegségeben

Kampfer 2018.10.29. 14:22:36

@Egéridomár: "Szia fideszgeci :)"

Szia, te balliba szartartály!

"Nem valószínű, hogy anya szült, inkább kutyákra gondolok… Igen, csakis ez lehet, hiszen csak ugatni tudsz…"

Ugyan már! Hát már te is csak egy ilyen szánalmas kis frusztrált böfögésre vagy képes? Nem rám nézve ciki, de te tudod... :-)

"Minden bizonnyal jól élsz, nyertese vagy a NER-nek, a fidesz szavazója vagy."

Abból a szempontból a nyertese vagyok, hogy már nem 36%-ot adózom a bérem után (szuperbruttóval), gond nélkül tartom fönn a lakást, a telket, autót és nyaranta már belefér a két hét pihenés. Végre jól pofánverték a nyaralót anno fosztogató cigányhordát és eltakarodtak a környékről. A munkáltató is prosperál, viszonylag stabil a piacon. Igen, ebből a szempontból nyertese vagyok az utóbbi 8 évnek. Munkavállalóként. És szerintem állampolgárként is. A fidesznek első alkalommal voltam a szavazója. Már ezerszer leírtuk többen is, hogy miért, eddig sem értettétek meg. Ez engem egy csöppet sem zavar, nem nagyon érdekel a véleményed!

"Minden megnyilvánulásod a gőgről, az empátia teljes hiányáról tanúskodik, azaz rohadsz belülről."

Te sem nagyon vagy ott a szövegértésben, igaz? Segítek. Tudod, az a kulcs, hogy sokkal jobban gyűlölöm a balfaszokat és a libbantakat, mint az orbáni korrupciót. Vagy megérted, vagy nem, ez a te dolgod. De szívem joga aszerint szavazni, hogy mit tartok a kisebb rossznak! És a balfaszoknál és a libbant tetveknél csak jobb létezhet! Vagy kevésbé rossz, ha úgy tetszik.

"De mit is lehetne várni mást, valami felemelőt egy olyan ratyitól, aki a fideszre szavaz?"

Tőletek ilyet várni hülyeség. Ha megpróbálnátok megérteni, közelebb kerülnétek a megoldáshoz. De meg sem próbáljátok! Ti bajotok, nem nagyon zavar.

"Sajnos a mai magyar kormány minden tagja egyszerű bűnöző. Minden bizonnyal te is az vagy."

Szarban lennél, ha ezt bizonyítanod is kellene, kicsirigó! Nem is kérdezem, hogy ezt ugyan honnan voltál képes kiagyalni. Nem is fontos... :-)

"Most lubickoltok. Igen, a szar van felül, de minden elrohad egyszer, ti is. Nekem van időm bőven, hogy élve lássam majd mindezt :)"

Nem lubickolok, egyszerűen csak élem az életem, semmi extra. És biztosan sok időd van, nekem is van bőven, de az nem mindegy, hogy addig hogyan töltöd az idődet. Ha ezen múlik a jókedved, akkor sokáig szar életed lesz! De ugye engem az sem kell érdekeljen. Tehát nagyjából szarok is rád! ;-)
Kamp.

Kampfer 2018.10.29. 14:25:15

@neko1967: "Hoppá, ezt a haverjaidnak akartad küldeni!"

:D :D :D Te tényleg egy retardált vagy...! A posztert idéztem, te ostoba faszjankó! :D Idióta...

Olvasás, kisautó! Olvasás és szövegértés! Csak ez nem megy neked, na meg persze az összes többi... Idióta... Komolyan mondom, már a puszta lényed egy komédia! :D
Kamp.

Homyak 2018.10.29. 14:34:30

@maxval balcán bircaman:
"S miért kellene kritizálnom a Fideszt, mikor jelenleg ők a legjobb a kínálatból Mo-on? Egyébként meg kritizáltam őket is. "

Tudod azt, hogy mit kezdene a hatalommal egy jobbik, egy lmp, egy momentum? Nem, mert még sosem voltak hatalmon. Azt, hogy ők lennének a legjobbak azt nem mondhatnám. Azt mondod kritizálod őket? Akkor miért írod minden blog alá, hogy ballib hisztériakeltés? Ez neked kritika, mert ezen kívül nem olvastam tőled mást.
Majd ha elfogulatlanul tudsz egy témához hozzászólni, akkor elhiszem, de eddig ez nem sikerült.

Homyak 2018.10.29. 14:35:46

@maxval balcán bircaman:
"Az emberek oda mennek, ahol több a pénz, s nem a politikai rendszerhez mennek. "

És valyon miért ezekben a politikai rendszerekben van a több pénz? Ezen el tetszett gondolkodni?

Egéridomár 2018.10.29. 14:38:44

@Kampfer: Szia fideszgeci :)
Szarni azt tudsz. Mintha hájjal kenegetnének... Légysz írj még, légyszi, légyszi! :D
Ugass csak fideszgeci :D

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.29. 14:55:37

@Homyak: kuvaitban meg dubaiban is cseledkedik sok magyar

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 15:03:11

@Homyak:

Hosszú a magyarázat.

Röviden: a magállamok stabilitása nélkül nem működne a világrend, így a magállam proletárjainak nagyobb morzsát adnak a nagyurak.

Kampfer 2018.10.29. 15:16:11

@Egéridomár: Én magam is szomorúnak tartom, hogy a 'túloldal' támogatóinak jelentős részét az olyan agyamputált nyomorékok teszik ki, mint amilyen te magad is vagy. Ez nagyon nem jó, mert a kormányoldal random politikusa kényelmesen hátradőlve számolhatja a hónapokat '22-ig! És jó eséllyel azután is... Mert amíg a fajtádból és a hozzád hasonlókból áll a 'zellenzék' és támogatói köre, addig a fidesznek egyszerűen SEMMI OKA aggódni vagy változtatni a politikáján. Esetleg fékezni a korrupciót... És ez szerintem is probléma. A fidesznek (és a választóknak is) egy értelmes és vállalható ellenzékre volna szüksége. Egy (vagy több) alternatívára. De csak ti vagytok... És ez szomorú. A rendszer halála sajnos ti vagytok.
Kamp.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.29. 15:17:33

@Kampfer: Azért a cigók most is jól elvannak.

Én szarabbul jártam pénzügyileg.
Még jó,hogy kirúgtak!:))

Tehetnénk feljelentést esetleg a legfőbb ügyésznél?
fidesznek első alkalommal voltál szavazója..aha ja.

Egéridomár 2018.10.29. 15:22:11

@Kampfer: Szia fideszgeci :)
És írtál! :D:D:D Még, még, még fideszgeci :D
És igen, biztosan leszarsz, nem érdekellek, bla bla bla bla :D:D:D
Imádom a ratyi fejedet fideszgeci :D:D:D:D

Homyak 2018.10.29. 15:23:34

@maxval balcán bircaman:
"Ballib társutasok, talán az LMP kivételável. "

A Jobbik, mint ballib társulat! Csak gratulálni tudok megint..
Kifejthetnéd, hogy miért is, had röhögjek egy jót.

Homyak 2018.10.29. 15:25:32

@maxval balcán bircaman:
"Hosszú a magyarázat.

Röviden: a magállamok stabilitása nélkül nem működne a világrend, így a magállam proletárjainak nagyobb morzsát adnak a nagyurak. "

Micsoda kommunista megfogalmazás, aminek a lényege, hogy a liberális demokráciában jobban élnek az emberek, mint másutt. Király :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 15:32:43

@Homyak:

Nem. A magállamokon kívüli liberális demokráciákban nem élnek jól az emberek.

Nagykörúton túli magyar 2018.10.29. 15:38:01

@Fülig José: Itt csak te mehetsz, komcsikám! Felfoghatnád, ha lenne egy kis eszed.

Homo fideszbirkusz 2018.10.29. 15:40:23

@Kampfer: "Én magam is szomorúnak tartom, hogy a 'túloldal' támogatóinak jelentős részét az olyan agyamputált nyomorékok teszik ki, "

Szegény Homo fideszbirkuszom, akkor te duplán szomorú vagy. Egyrészt mert a túloldal a te oldalad, másrészt mert abban a túloldalban így te is benne vagy. Dupla sorscsapott vagy.

Mert ugye az hamisítatlan statisztika, meg a Századvég is megírta, hogy a fidesz szavazók a társadalom legostobább rétegéből kerülnek ki. Nyomasztó túlkínálat van fidesz szektatagok oldaláról a magadfajta segghülyéből, akik még csak titkolni sem akarják hogy Homo fideszbirkuszok, hanem egyenesen élőben jelentkeznek be orbán gazdi seggéből.

Az ember mindig azt röhögi, hogy a magatokfajta prolik diktatúrája akkor sem örökéletü, ha azt annak gondoljátok. Sőt, a röhej az, hogy a proli diktatúrát egy napon pont ti a prolik döntitek meg. Akkora élvezet lesz nézni, amikor a magadfajta egykori Kádár seggnyaló, mai fideszkomcsi egy nap mégis csak megvilágosodik és a saját imádott gazdáját akarja lámpavasra húzni.

Tudja ezt orbán is hogy rá is az ukrán sors vár, nemhiába jár úgy a szeme a beszédei közben jobbra-balra mint a ringlispíl, szegény hibbantja minden másodpercben azt figyeli hogy honnan törhet rá az ellenség.

neko1967 2018.10.29. 15:49:02

@Kampfer:

"balliba szartartály"
"faszjankó!"

Hogy is van a mondás?
"Stílus maga az ember"

Bár az ember kifejezés a te esetedben barokkos túlzás, vesztes!

Homyak 2018.10.29. 16:14:47

@maxval balcán bircaman:
"Társutasok. "

Még mindig várom a magyarázatot. Miért is?

Homyak 2018.10.29. 16:16:21

@maxval balcán bircaman:
"Nem. A magállamokon kívüli liberális demokráciákban nem élnek jól az emberek. "

Pl.? Akármelyik demokráciában jobban élnek az emberek, mint a diktatúrákban.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.29. 16:30:35

@Homyak: Pl. szaud-arabiaban, dubaiban nagyon szarul elnek, meg szingapurban is

Kampfer 2018.10.29. 16:35:34

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Azért a cigók most is jól elvannak."

Igen, ezt jól látod. Csak egy közbevetés: múlt heti stat volt a születések alakulásáról. A legszegényebb megyékben esett vissza a 2010-es adatokhoz képest a legjobban a születésszám. Miközben országosan minimális javulás volt. Beszédes.

"Én szarabbul jártam pénzügyileg."

Ezt sajnálom! Remélem a következő lehetőség már pozitívabb lesz. Én nemzetgazdasági átlagbér fölött kerestem 2010 előtt is és most is. És '10 előtt körökkel szarabbul boldogultam, mint most.

"Tehetnénk feljelentést esetleg a legfőbb ügyésznél?"

Miért ne tehetnél? Állampolgári jogod. Az egy másik kérdés, hogy elutasítják-e, vagy befogadják... Illúzióid azért ne legyenek.

"fidesznek első alkalommal voltál szavazója..aha ja."

Pontosan. Nem hiszem, hogy magyarázkodnom kellene. Nem kell!

@Egéridomár: "És igen, biztosan leszarsz, nem érdekellek, bla bla bla bla :D:D:D"

Nagyjából igen. Szórakoztató az ostoba primitívséged. De most már inkább unalmas...

"Imádom a ratyi fejedet fideszgeci :D:D:D:D"

Ezt én személyes sértésnek veszem. Akkor rosszul csináltam valamit... Egy magadfajta büdös patkány ne szeressen! ;-) Na, pá!

@Homo fideszbirkusz: "Szegény Homo fideszbirkuszom, akkor te duplán szomorú vagy. Egyrészt mert a túloldal a te oldalad, másrészt mert abban a túloldalban így te is benne vagy."

Szerintem olvasd újra azt is, amit én írtam és azt is, amit te magad. Valami nagyon nem stimmel nálad, gyépéharc! Annyira vagyok benne, amennyire egy egyszerű választó benne lehet. Jobban nem. Jobban nem is volt szándékomban!

"Dupla sorscsapott vagy."

Már nem! Az akkor voltam, amikor még a fajtád fújta itt a passzátszelet. Szerencsére ennek már vége.

"Mert ugye az hamisítatlan statisztika, meg a Századvég is megírta, hogy a fidesz szavazók a társadalom legostobább rétegéből kerülnek ki."

Ez engem egy csöppet sem frusztrál. Azt nem egy közvéleménykutató fogja definiálni, hogy ki mennyire ostoba, vagy nem. Olvasgatva itt a hozzászólásokat, szerintem nálatok sokkal komolyabb a baj!

"Az ember mindig azt röhögi, hogy a magatokfajta prolik diktatúrája akkor sem örökéletü, ha azt annak gondoljátok."

Azt majd pontosan írd meg, idézd, hogy hol és mikor írtam olyat, hogy ez a rendszer örökéletű lesz! Nem lesz az. De a fajtád azért elég hosszú időt elintézett nekik már most is a magatok kis ostobaságával és tehetségelenségével! És ez rád is igaz! Te is egy egyszerű, egybites kis szerencsétlen vagy, akiknek a hülyesége csak támogatja a rendszert. Nem lep meg, ha nem fogod föl ennek a lényegét!

"Sőt, a röhej az, hogy a proli diktatúrát egy napon pont ti a prolik döntitek meg."

Bizonyos mértékben most értünk egyet! Igen, én is azt gondolom, hogy a fidesz a belső folyamatok miatt fog megdőlni. Légy erős! Már négy éve is ezt gondoltam...!

"Akkora élvezet lesz nézni, amikor a magadfajta egykori Kádár seggnyaló, mai fideszkomcsi egy nap mégis csak megvilágosodik és a saját imádott gazdáját akarja lámpavasra húzni."

Egyrészt: mivel a korábbi körülményekhez képest most is jelentősen könnyebb és gondtalanabb az életem, így épp nem én vagyok az általad emlegetett célközönség. Függésben sem vagyok a hatalomtól, már amennyire egy egyszerű választóról ez elmondható. Ergo nem engem érint közvetlenül, ha megdől a rendszer. Másrészt azt azért ne feledd, hogy a balliba patkányokat legalább annyira rühellik már most is, mint a fideszt! Indulj ki az eredményekből! Ha ők mennek a lámpára (és saját híveik által), gondold el, mi lesz akkor a ballibákkal! ;-) Na, ezt az egyenletet rendezd 'x'-re és oldd meg!

"Tudja ezt orbán is hogy rá is az ukrán sors vár..."

Őszintén szólva engem nem nagyon izgat, hogy milyen sorsot vizionál a maga számára az Orbán. Az én szempontjaim szerint irreleváns.

@neko1967: Na mi van, gyépéharc? Rövid az idézőjeled! Az előzményeket nem sikerült idézned...? Ilyenek ezek a magadfajta balliba rágcsálók. :-) Újabb öröm, hogy ismét csak igazolod a sztereotípiákat ;-) Utólag is köszi!

"Bár az ember kifejezés a te esetedben barokkos túlzás, vesztes!"

Ugyan...! Nem kell, hogy istenítst! Tényleg csak egy egyszerű ember vagyok, te kis laborpatkány! Na, pá...! Sajnos nagyon szinten aluli vagy és már unalmas is. Gyakorolj még, kisautó!
Kamp.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 16:37:31

@Homyak:

Mert azonos a cél. A konzik csak őszintébbek a ballibeknél, de alapjaiban ugyanazt akarják.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 16:38:17

@Homyak:

Nagyon nem igaz.

Hol élnek jobban az emberek, Dubaiban vagy Indiában?

neko1967 2018.10.29. 16:41:56

@Kampfer:
Hozzászólásod hosszából, mondandójából és stilusából egyértelműen látszik, hogy mentálisan beteg vagy, vesztes! Persze aki utolsó leheletéig védi a csuti tolvajt, milyen lehetne? Nálatok ez alapelvárás! Nyugodtan válaszolhatsz, de legfeljebb még mélyebbre süllyedsz a sertés fekáliában!

Homo fideszbirkusz 2018.10.29. 16:49:58

@Kampfer: "Csak egy közbevetés: múlt heti stat volt a születések alakulásáról. A legszegényebb megyékben esett vissza a 2010-es adatokhoz képest a legjobban a születésszám. Miközben országosan minimális javulás volt. Beszédes."

Az a beszédes Homo fideszbirkusz, hogy míg a ballibsik alatt az éves átlagos születések száma 96 ezer volt, addig a Fideszbirka kormányzatod alatt ez bezuhant átlag 91 ezerre. A trend pedig további csökkenő, amit persze te orbán segglyukából nyilván nem látsz. A tömegkivándorlásról meg már ne is beszéljünk.

Szóval trikolór troll, orbánod keményen rárakta az országot a kihalási pályára, nincsen generáció, amlyik a troll életpályád után összedobná neked majd a havi 70 ezres nyugdíjt sem. Ebben az országban már csak a magadfajta leghhülyébbjei maradnak meg, igaz, orbánod ebben leli gyönyörét, ezért imád titeket Homo fideszbirkusz tenyészetet.

Kamp be!

Homo fideszbirkusz 2018.10.29. 16:52:09

@maxval balcán bircaman: "Hol élnek jobban az emberek, Dubaiban vagy Indiában?"

Bugáriában te ruszki troll ügynök, ahol gyözött már az illiberalizmus. Egész Nyugat-Európa ezért Bulgáriába akar bevándorolni, ugyebár te Homo Puytinfaszszopó?

$pi$ 2018.10.29. 16:57:52

@maxval balcán bircaman: "Hol élnek jobban az emberek, Dubaiban vagy Indiában?"

Dubaiban biztos azért élnek olyan jól az emberek, mert nincs demokrácia. Nyilván az olajnak semmi köze sincs hozzá. Persze, ez megint olyan nagyon értelmes érvelés volt.

$pi$ 2018.10.29. 17:00:57

@Homo fideszbirkusz: "Szóval trikolór troll, orbánod keményen rárakta az országot a kihalási pályára,"

Persze, mert aurópa más országaiban, ahol nem a patás a legény, ott mind szaporodnak mint a nyulak. Ugyan már öregem, neked is mindenről *az* jut eszedbe... mármint az orbán. :D

$pi$ 2018.10.29. 17:04:29

@Halál kamionja mindenkit elgázol: "Szingapur sem demokracia."

Baromi különböző országok, különböző történelemmel, kultúrával és különböző erőforrásokkal. Nem tudod azt mondani, hogy "jobban élnek, mert nincs demokrácia, mert van demokrácia". Minden más.

Egy dolgot viszont tudsz: megkérdezed azokat, akik éltek ugyanabban az országban demokráciával és anélkül, megkérdezed őket, hogy ugyan már melyikben érezték jobban magukat. Aztán statisztikát csináls belőle és megvizsgálod, hogy az adott országban az embereknek bejött -e.

Én annyit tudok mondani, hogy nekem bejött, én sokkal jobban érzem magam demokráciában mint annakelőtte.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 17:06:18

@$pi$:

S ahol nincs olaj, ott se szempont ez.

Pl. a diktatúrának kikiáltott - valójában persze demokratikus - Belaruszban jobb az életszínvonal sokkal, mint Szenegálban. 8-szor (nyolc) jobb.

Belarusz helyezése 6 a FreedomHouse szerint, azaz szinte teljes diktatúra (a teljes diktatúra 7), Szenegál meg 2, majdnem tökéletes liberális demokrácia (a teljes demokrácia 1).

Ráadásul Szenegálbna van egy kevés olaj, míg Belaruszban egy csepp se.

Homyak 2018.10.29. 17:07:25

@maxval balcán bircaman:
"Mert azonos a cél. A konzik csak őszintébbek a ballibeknél, de alapjaiban ugyanazt akarják."

Mi a cél? Nem magyaráztál el semmit, csak süketen dumálsz.
Ha ugyanaz a cél, akkor miért nem közösültek a választáskor.

A fejedbe vettél valami hülyeséget, és azt osztod.

$pi$ 2018.10.29. 17:11:27

@maxval balcán bircaman: "Ráadásul Szenegálbna van egy kevés olaj, míg Belaruszban egy csepp se."

Elárulok egy titkot! Két ország közt nem csak az olaj lehet a különbség, egy csomó más is. Van ahol ez van, van ahol az. A különbségek sora igencsak hosszú lehet. Görögországban például van napsütés, turisták meg tengerpart, finnországban van tengerpart, de kilenc hónapot kell fűteni és annyi turista van, hogy egy sátorban elférnek.

Komolyan, a kikötőjükben van egy sátor, ahol lehet italozni. Reklámként az van kiírva rá, hogy "21 celsius", merthogy fűtik. ;)

$pi$ 2018.10.29. 17:15:45

@maxval balcán bircaman: "Belaruszban jobb az életszínvonal sokkal, mint Szenegálban"

Az meg a másik, hogy az "életszínvonal" sem sokat mond. Ha például dubajban élsz nőként, a férjednek három másik felesége van és hetente megver, akkor lehet, hogy elég boldogtalan vagy annak ellenére, hogy az életszínvonal magasabb mint mondjuk svédországban.

Amikor nincs demokrácia, akkor általában sok olyan ember szokott lenni, akik nem élhetnek szabadon és a szabadság hiánya általában boldogtalanságot okoz. Akkor is, ha az átlagkereset mondjuk magasabb, vagy a GDP szépen növekszik.

$pi$ 2018.10.29. 17:21:34

@maxval balcán bircaman: "Azaz nem a liberális demokrácia hozza a jólétet."

Attól függ, hogy kinek, hogy mit nevezel jólétnek és mit nevezel liberális demokráciának. Heteroszekszuális fehér középosztálybeli iskolázatlan férfinak általában nem nagyon van szüksége liberlizmusra. Ha viszont például más a véleményed a politikáról mint a többségnek, akkor elég boldogtalan életed lehet csak azért, mert nincs szólásszabadság vagy ha férfi létedre a fiúk tetszenek és ezért lelöknek a tetőről, akkor elég vonzónak találhatod az ún. "liberális demokráciákat".

Orbán veje 2018.10.29. 17:29:30

@$pi$: Hát haver. Én még itten nem láttam olyan blogot ahol te ne nyaltad volna ki a korrupt tolvaj diktatúraépítő orbán seggét. Énszerintem te egy mocskos fizetett orbántroll vagy.

Orbán veje 2018.10.29. 17:30:49

Ezt a szarházi fideszbérenc hazug bircament gyömöszölje már valaki vissza orbán seggébe. Kösz.

neko1967 2018.10.29. 17:36:50

@Homo fideszbirkusz:
A "legszebb" az egészben az, hogy a külföldön - liberális demokráciákban, fúj, fene a gusztusukat! - élő magyar nők az arányokat tekintve sokkal több gyereket szülnek, ellentétben az itthon maradt sorstársaikkal.
Vajon miért?

m.hvg.hu/itthon/20170216_Gyerekvallalas_megfekezi_a_felelem

Rоdney_2 2018.10.29. 17:37:30

@Kampfer: Látom nagyon hülyére vert téged a Kurt úrfi. Mégis utolért az Örsön, hiába futottál?

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.29. 17:39:03

A szemétkáosz ballib rémhír.
Mi most a választás után a teendő? A magyar nép többsége az országos építő munka, a belső rend és a demokratikus egység mellett döntött. E döntés parancsolóan megköveteli, hogy sürgősen vessünk véget a meddő politikai viszályoknak és fondorlatoknak, amelyeket jogos visszatetszéssel néznek a dolgozó tömegek. Azonnal rá kell térni az alkotó munkára, a népünket közvetlenül érintő gazdasági, pénzügyi és politikai ügyek rendezésére.

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.29. 17:40:49

@Homyak: Nem, nem osztok. Én egy közíró vagyok aki a világosságot hozok nektek, irányt mutatok akár egy világítótorony.

$pi$ 2018.10.29. 17:42:43

@Orbán veje: "Hát haver. Én még itten nem láttam olyan blogot ahol te ne nyaltad volna ki a korrupt tolvaj diktatúraépítő orbán seggét."

Ezt már megbeszéltük: neked esélyed sincs megérteni amit írok, teljesen felesleges beletrollkodnod.

@neko1967: "A "legszebb" az egészben az, hogy a külföldön - liberális demokráciákban, fúj, fene a gusztusukat! - élő magyar nők az arányokat tekintve sokkal több gyereket szülnek"

Köztudomású, hogy egy országban minél nagyobb a szegélység, minél nagyobb a nyomor, minél elmaradottabb a társadalom annál nagyobb a gyermekvállalási kedv. Szóval ennyit arról, hogy nálunk kevés a gyerek, mert nagy a nyomor.

A külföldre költözöttek közt meg azért nagy a gyermekvállalási kedv, mert ugyanazok, akik vállalják a külföldre költözést gyereket is nagyobb hajlandósággal vállalnak. Fiatalabbak, nagyobb a vállalkozó kedvük, kevesebb a magányos köztük. Közös ok, nem a külföldre menés az oka a gyermekvállalásnak.

$pi$ 2018.10.29. 17:44:24

@maxvaI baIcán bircaman: "Én egy közíró vagyok aki a világosságot hozok nektek, irányt mutatok akár egy világítótorony."

Néha szerintem érdemes lenne mások véleményét is meghallgatnod, mert úgy tűnik hajlamos vagy becsapni magadat. :D

Rоdney_2 2018.10.29. 17:46:20

@Kampfer: " Csak egy közbevetés: múlt heti stat volt a születések alakulásáról. A legszegényebb megyékben esett vissza a 2010-es adatokhoz képest a legjobban a születésszám. Miközben országosan minimális javulás volt. Beszédes."

Te totál hülye vagy.
www.ksh.hu/nepmozgalom

"Kevesebb halálozás és születés, mérsékeltebb természetes fogyás, Népmozgalom, 2018. január–április
Az előzetes adatok szerint 2018. január–áprilisban a születések száma 1,7, a halálozásoké 4,4%-kal kevesebb volt, mint 2017 azonos időszakában. Ennek következtében a természetes fogyás 8,1%-kal, 1680 fővel csökkent 2017 első négy hónapjához képest. 2018 áprilisában az élveszületések száma 1,9, a halálozásoké 1,6%-kal kevesebb volt az egy évvel korábbinál. A 3739 fős természetes fogyás 45-tel kevesebb volt az előző év áprilisi értékénél."

Kampfer 2018.10.29. 17:48:25

@Ildomár: Álom-álom, édes álom... Miért kellett volna futnom, kis majmocskám? Nagyon gyengécske ez tőled. Persze nem is szokatlan, csak hozod a szinted.
Kamp.

neko1967 2018.10.29. 18:04:33

@$pi$:
Persze, hogy nem a külföldre menés az oka a gyermekvállalási kedv növekedésnek, hanem a kiszámítható jövőbe vetett bizalom!

Vegyünk egy példát! Egy fiatal pár elmegy nyugatra, és belekezdenek mondjuk egy trafikba. Kell félniük attól, hogy a kormánypárt elveszi az üzletét,és leosztja a csókosoknak? Nem! És itt kell félnie? Igen!

Vesz egy ingatlant külföldön. Kell félnie, hogy mondjuk egy kisvasutat hip-hop keresztűl vezetnek rajta? Nem! És itthon? Már megtörtént!

Nyugaton érhet állami alkalmazattat retorzió azért, mert ellenzéki parlamenti pártot vagy politikust lájkolt? Nem! És itthon? Megtörtént!

www.hrportal.hu/hr/antall-jozsef-tudaskozpont-kirugas-egy-lajkert-20170602.html

Egy németországi magyar melós így írta le a különbséget:
"A német politikus elveszi a morzsát és meghagyja a kenyeret, a magyar elveszi a kenyeret és meghagyja a morzsát!"

És igen a korrupció mértéke az itthonihoz képest arányát tekintve szinte elenyésző!

Rоdney_2 2018.10.29. 18:08:53

@Kampfer: Te írtad hogy elhúztatok amikor megérkeztek. De úgy tűnik utolértek titeket.

neko1967 2018.10.29. 18:09:19

@Ildomár:
Jó füled van, hogy még meghallod ennek kankónak vagy kampfkonak, vagy hogy a fenébe hívják hangját! Olyan mélyen lesüllyedt már a pénztáros lőrinc sertés-hizlaldájának a fekália tárolójába, hogy már csak azt az undorító bugyborékolását hallom!

Rоdney_2 2018.10.29. 18:11:09

@Kampfer: Ez már a múlt hogy Kurt úrfi helyben hagyott téged. Beszélj a születésszámról!

morph on deer 2018.10.29. 18:11:45

@$pi$:
“neked is mindenről *az* jut eszedbe... mármint az orbán. :D”

Miért, Simicska szerint egészen komoly kapcsolat van orbán és a szaporodás között! Mármint hímivarsejtileg...:)

Rоdney_2 2018.10.29. 18:11:57

@neko1967: Csak felemlegetem neki hogy rábaszott amikor ujjat húzott valakivel.

neko1967 2018.10.29. 18:15:26

@Ildomár:
Szerintem akkor is jó a hallásod! Ém már nem is erőlködöm.....

Homyak 2018.10.29. 18:23:27

@maxval balcán bircaman:
"Nagyon nem igaz.

Hol élnek jobban az emberek, Dubaiban vagy Indiában?"

Ha mi is belefulladnánk az olajba, akkor lehetne itt akármilyen diktatúra, gáz lenne szarul élni.

Homyak 2018.10.29. 18:25:02

@maxvaI baIcán bircaman:
"Nem, nem osztok. Én egy közíró vagyok aki a világosságot hozok nektek, irányt mutatok akár egy világítótorony."

Egy feketelyuk hozzád képest lámpatest.
Ha akkora közíró vagy, akkor érvelj már az mellett, hogy miért is tartozik egybe a jobbik a ballibekkel.
Jah, hogy ez nem megy, mert amelyik kutya ugat..

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.29. 18:29:30

@Homyak: Mindkettőt a Soros pénzeli. Azért most a választás után a teendő, mivel magyar nép többsége az országos építő munka, a belső rend és a demokratikus egység mellett döntött, e döntés parancsolóan megköveteli, hogy sürgősen vessünk véget a meddő politikai viszályoknak és fondorlatoknak, amelyeket jogos visszatetszéssel néznek a dolgozó tömegek. Azonnal rá kell térni az alkotó munkára, a népünket közvetlenül érintő gazdasági, pénzügyi és politikai ügyek rendezésére.

Kampfer 2018.10.29. 18:34:52

@Ildomár: Majd ha pontosan, szó szerint idézed, hogy hol, mikor írtam ilyesmit, álmodozó retardált kis ballibám! Majd akkor... :-) Az, hogy a csakkkúrnagép mit és hogyan álmodozott össze, mit és hová írkált, az az ő dolga, nincs vele dolgom.

@neko1967: És még az olvasás se megy... :-) Mondom én, hogy apád-anyád édestesók voltak, ezért ver téged az ég... A legjobb érv vagy az abortusz mellett! Legelább ennyi értelme van a létezésdnek, kis bélgiliszta! ;-)
Na, sajnos már tényleg nagyon egysíkú és unalmas vagy. Kevésbé szórakoztatsz. Továbbá szép álmodozást és értetlenkedést! Jah, és ha '22-ben is meglepődnél azzal az ostoba haveroddal, miközben tüntikéztek az esti síneken, két sárkánysör között azért emlékezz vissza itt némelyek gondolataira. Talán eljut az agyhelyedig, miért vagytok még mindig a pöcegödörben (ahová egyébként valók vagyok egytől-egyig)! Te kis balfasz...
Kamp.

neko1967 2018.10.29. 18:41:15

@Kampfer:
Nem értem mit böfögsz, mert amikor felfele nézve, úszva a fekáliánban, keresel engem a magasban, nagyon megfeszül a nyakad! Majd ha kimászól, beszélhetsz velem!

Fülig José 2018.10.29. 18:42:38

@maxval balcán bircaman: @Kampfer: @$pi$: Csövi apikáim! Tök off de segíccstek má! (szelesbettit nem tanálom)
mi a pártutsítás a kurvatimi repülőzéséről? tökfrankó, hogy a rühes lepukkant ribanc a rühes macskáját a ti lóvétokon repteti ámerikába feltöltésre? csak kérdem..kibebeaszott kíváncsi vagyok, hogy erre mit tudnak a PÁRTBAN kiokosokdni... télleg nem zavar titeket...?! téged, bazmeg, ott a lendvaiban, az asztal mellett...TÉNYLEG NEM ZAVAR?????

Homyak 2018.10.29. 18:52:27

@maxvaI baIcán bircaman:
"Mindkettőt a Soros pénzeli. Azért most a választás után a teendő, mivel magyar nép többsége az országos építő munka, a belső rend és a demokratikus egység mellett döntött, e döntés parancsolóan megköveteli, hogy sürgősen vessünk véget a meddő politikai viszályoknak és fondorlatoknak, amelyeket jogos visszatetszéssel néznek a dolgozó tömegek. Azonnal rá kell térni az alkotó munkára, a népünket közvetlenül érintő gazdasági, pénzügyi és politikai ügyek rendezésére."

Ahhoz képest, hogy tájékozottnak tartod magad, jól beszoptad a fityfene propagandát. Mert Sorosnak annyi pénze van, hogy megéri neki a komplett magyar ellenzéket pénzelni, bele értve olyan pártokat, akik aztán semmilyen formában nem értenek egyet az ő szemléletével.
Jól megbuktál a logikus gondolkodás terén. Ennyit érsz.

Rоdney_2 2018.10.29. 18:58:30

@Kampfer: Ne magyarázkodj! Olyan szánalmas. Beverték a nagy pofádat ennyi. Lépj túl rajta és kerüld az úrfit!

Fülig José 2018.10.29. 19:06:40

@morph on deer: kösz, bazmeg.. ! :-) ...de egyik se válaszolt. Na most mi a fasz van? Lehet, hogy mégiscsak zavarja őket? Hm.

morph on deer 2018.10.29. 19:12:26

@Fülig José:
Na akkor még egy örömhír: a másik macskaszállítás is jól végződött, bár nem tudni, hogy kinek a gyengélkedő pussycatje utazott vele.
De mivel ilyen gépből nincs sok, annyira nem nehéz a feladvány!: ))
Javaslom, hogy a honnan-hová résznek is szentelj figyelmet...:

airportal.hu/futomuhibas-businessjet-miatt-volt-kenyszerhelyzet-ferihegyen/

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:30:01

a Fidiótának nem baj, ha nem szállítják el a szemetet, nem baj, ha tönkrement az oktatás, nem baj, ha ellopták a magánnyugdíját, nem baj, ha meg fog dögleni a kórházban, neki csak az a lényeg, hogy ne jöjjön a néger, aki egyébként amúgy se jönne, de hát ilyen ez a Fidióta, ez beszopja, hogy Orbán nélkül jönne. meg egyébként ha jönne, legfeljebb elvinné a szemetet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:31:24

@maxvaI baIcán bircaman: Soros egyetlen magyar pártot pénzelt, a Fideszt, te idióta barom!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:34:00

@maxvaI baIcán bircaman: "@$pi$: A te szádból Soros szól. "

pedig Fideszes. kérek egy kávét!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:39:13

@$pi$: "Köztudomású, hogy egy országban minél nagyobb a szegélység, minél nagyobb a nyomor, minél elmaradottabb a társadalom annál nagyobb a gyermekvállalási kedv. Szóval ennyit arról, hogy nálunk kevés a gyerek, mert nagy a nyomor."

Ez igaz lehet a harmadik világban, de az Európában akkora faszséágot írtál, mint a ház.

ktwop.files.wordpress.com/2017/03/europe-fertility-2015.png

dehát ti, Fidióták már csak ilyenek vagytok. mindig 2 perc alatt cáfolható baromságokat hazudtok, akár a csuti geci.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:41:11

@maxvaI baIcán bircaman: "Mi most a választás után a teendő? A magyar nép többsége az országos építő munka, a belső rend és a demokratikus egység mellett döntött. E döntés parancsolóan megköveteli, hogy sürgősen vessünk véget a meddő politikai viszályoknak és fondorlatoknak, amelyeket jogos visszatetszéssel néznek a dolgozó tömegek. Azonnal rá kell térni az alkotó munkára, a népünket közvetlenül érintő gazdasági, pénzügyi és politikai ügyek rendezésére. "

ezt a fstílust még a foxi-maxi képzőben tanultad. akkora kádárista vagy, mint a ház.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:45:31

@maxval balcán bircaman: általában a demokráciák jobban teljesítenek gazdaságilag és jólétileg. hogy most mondtál egy kivételt, aminek tudjuk az okát, az ezt nem cáfolja.

ráadásul lehet valakinek az a véleménye, hogy Indiában élnek jobban az emberek, mert a demokrácia neki annyival többet ér.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:46:14

@maxval balcán bircaman: special, ha nekem Dubai és India között kellene választani, lehet, hogy Indiát választanám.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:49:48

@Kampfer: "A legszegényebb megyékben esett vissza a 2010-es adatokhoz képest a legjobban a születésszám. Miközben országosan minimális javulás volt. "

hazudsz, ennyit tudnak a Fidióták.

remélem, a Mandiner elég jobbos forrás lesz neked, te kis geci !

mandiner.hu/cikk/20180824_iden_is_tovabb_csokkent_a_gyerekszuletesek_szama

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 20:00:49

@maxval balcán bircaman:

1) Rosszabb az egészségügy és az oktatás, mint 10 éve.
2) Orbán diktatúrát épített ki.
3) Tényleg csak a segílykék tartják fenn az országot.
4) Mészárosék tényleg szétlopják:

Ha te nem látod, hogy ez tönkreteszi az országot, akkor idióta vagy. Amit egyébként amúgy is tundunk.

Te mégis mi a faszt hiszel, mitől menne jól Magyarországnak, a stadionoktól, te barom?!

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.29. 21:11:17

@Kampfer: nem. Én Angliában élek, látom a migriket. Ők viszik az angol gazdaságot, nem az angol.
Bolt, gyógyszertár, kórház, de még a rendőrség is tele van velük.
Viszont segélyen az angolok élnek...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.29. 21:15:49

@Kampfer: ja, még annyit, hogy a no go zóna nem létezik. Ami kakás környék, az a bandaháborúk miatt van. A londoni bandák fele fekete, aztán jönnek az angolok, a lengyelek(!) és az ázsiaiak csak 6%-ban.
Egy skót pubban hamarabb vernek meg, mint a muszlim utcában...
Ezt benézted.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 05:58:35

@Fülig José:

A cekebkedés liberális dolog, legyen az ilyesmi a liberók problémája.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 06:15:49

@math0:

Adatokkal igazoltam, hogy SEMMI köze a liberális demokráciának a jóléthez.

citrix 2018.10.30. 07:54:12

@maxval balcán bircaman: "A cekebkedés liberális dolog, legyen az ilyesmi a liberók problémája."
Keresd meg Vajna urat Timike celebkedésével kapcsolatban. Tudja meg tőled a hírt miszerint ballib a neje :-)
Az el nem évülő kérdés: miért is szavaz a bolgár szavazó ide akinek semmi köze ide?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.30. 07:55:16

@Halál kamionja mindenkit elgázol: amíg még magyarul sem bírsz megtanulni, elmész a kurva anyádba!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.30. 07:56:39

@maxval balcán bircaman: a kurva anyádat se igazoltad, hazug Fidióta! Pofánkba hazudsz, mint a csuti geci. Ugyanolyan a köcsög, görény, elmebeteg vagy, mint ő.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.30. 07:58:56

@maxval balcán bircaman: Ne agyatlanozzál, az te vagy! Beismerted, hogy egy diagnosztizált elmebeteg vagy.

Egéridomár 2018.10.30. 08:19:52

@Kampfer: Jó nézni a vergődésed fideszgeci :) Van benned rendesen feszültség, már a hsz mennyiség is ezt tükrözi. De ez tetszik :) csináld, írj :D Nem igazán számit mit, mivel csak egy ratyi fideszgeci vagy :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 08:40:06

@citrix:

Nem ismerem politikai nézeteit, de ez nem is fontos: a viselkedése liberális.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 08:40:40

@citrix:

"miért is szavaz a bolgár szavazó ide"

Mert magyar szavazó.

citrix 2018.10.30. 08:55:00

@maxval balcán bircaman: Szavazzon oda ahol viseli a döntése következményeit. Ezen mit nehéz megérteni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 08:59:35

@citrix:

Minden állampolgár viseli a következményeket.

Ráadásul egy rakás ember viseli a következményeket, mégse szavazhat.

Azaz elved nem igazolható.

citrix 2018.10.30. 09:11:28

@maxval balcán bircaman: A bolgár állampolgár nem viseli a magyar választáson leadott szavazatának a következményét. Az ukrán szavazó se akit busszal hoznak ide szavazni és a levelezőn szavazók se.
Rakás ember nem szavazhat? Ők hol vannak rakáson? Akik nem szavazhatnak azok jogerősen elítéltek és a közügyektől eltiltottak. orosz ügynököket (kiről is lehet szó vajon) biztos nem engednék szavazni, még Bulgáriából se. Képviseljék a hazájukban a Kreml politikáját.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 09:20:41

@citrix:

Van több Mo-on élő, ott adózó ismerősöm, aki nem szavazhat, mert nem magyar állampolgár.

Azaz a parlamenti szavazás NEM az országlakosok, hanem az állampolgárok ügye.

Willkommenskultur 2018.10.30. 09:43:08

@citrix: Szakadj mar le errol.

Az ellenzek elvesztette, Orban megnyerte a hataron tuli szavazokat. Ennyi. Ezen a rendszeren ketharmaddal lehetne valtoztatni, azaz nem tartozik az ellenzek aktualis problemai koze.

citrix 2018.10.30. 10:00:52

@Willkommenskultur: Nem szakadok le erről, ha ilyen szépen kéred még akkor se. Hogy mi tartozik az ellenzék aktuális problémái közé, nos azt hiszem azt nem te határozod meg. Bízd rájuk mivel foglalkoznak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.31. 11:14:47

@Kampfer: Elvileg te régen talán normálisabb voltál.
Valahol elhagytad a gerincedet.

benko 2019.02.04. 06:32:44

Ez egy agymosás a birka magyarnak
süti beállítások módosítása