Minden, amiről beszélni kell...

Minden, amiről beszélni kell...

Migránsok miatt van szemétkáosz!

2018. október 28. - A Polgi

szemet.png

Észrevettétek, hogy amikor túltolja a kormány az „okosságot” rögtön elindulnak a migránsok a balkáni útvonalon?

Először a Belügymiszter elrendeli a határzárat a három vasúti átkelőhelyen, mert úgy gondolja, hogy ismét elfordulhat az, hogy a horvátok egy vonatnyi – azaz 1500 – embert átnyomnak a határon.

A következő lépésben Kósa Lajos (az örökösök örök réme) bejelenti, hogy 70.000 migráns elindult Magyarország irányába.

Mivel nem tartom autentikus információforrásnak Kósa Lajost, ezért megnéztem a rendőrség honlapján található illegális migrációs adatokat, amiből azonban az látszik, hogy a magyar határon az elmúlt hetekben nem történt semmilyen változás az előző időszak trendjeihez képest.

Az ORFK már nem is napi, hanem heti bontásban közli az adatokat, vélhetően, mert annyira lecsökkent a zöldhatáron határátlépéssel próbálkozók száma. 2018 42. hétében például egyáltalán nem volt olyan külföldi, aki elfogtak, vagy előállítottak volna, és a feltartóztatottak száma is alig haladta meg a 100-at.

Akkor meg miért? Nos két dolog történt az elmúlt héten, amiről terelni kell a nép figyelmét. A CEU ügy, ami nem sok embert érdekel, mert sikerült tudásellenessé tenni a magyarokat. Oda jutottunk, hogy a pedagógusi, kutatói, irodai munka az nem értékelhető. Az inkább valami gyanús dolog. Munka csak az, ami kétkezi. Gödröt ásni, vagy szalag mellett állni egy összeszerelő üzemben.

A másik a kezdődő szemétkáosz. Meglehet, hogy az évek óta Fideszre szavazók szemete is ott marad a ház előtt. Ez már mégiscsak felháborító lenne, ha…

Ha nem dobná be a nyerő lapot a kormánypropaganda.

És ettől a ponttól kezdve már nem baj, ha ott marad a szemét. Nem baj, ha nincs lomtalanítás. Nem probléma, hogy nem viszik el az összegyűjtött faleveleket. Megértik a helyzetet. Kell a pénz a migránsok feltartóztatására. És nyomja éjjel – nappal az összes tv és rádió! Kezdődik! Jönnek! Félni kell!

Az emberek agyát és figyelmét le kell foglalni másod- és harmadrangú problémákkal. Ennek érdekében figyelmüket el kell vonni a valós és súlyos szociális gondokról, mégpedig olyan hírekkel, amelyek társadalmi jelentősége kicsi ugyan, de érzelmileg erősen megérintik őket. Támaszkodjunk a bulvársajtóra, amely hű szolgánk lesz.

Így működik a mai politikai rendszer! És beszopjuk! Nem kicsit, nagyon!

A bejegyzés trackback címe:

https://apolgi.blog.hu/api/trackback/id/tr1114328589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Homyak 2018.10.29. 14:34:30

@maxval balcán bircaman:
"S miért kellene kritizálnom a Fideszt, mikor jelenleg ők a legjobb a kínálatból Mo-on? Egyébként meg kritizáltam őket is. "

Tudod azt, hogy mit kezdene a hatalommal egy jobbik, egy lmp, egy momentum? Nem, mert még sosem voltak hatalmon. Azt, hogy ők lennének a legjobbak azt nem mondhatnám. Azt mondod kritizálod őket? Akkor miért írod minden blog alá, hogy ballib hisztériakeltés? Ez neked kritika, mert ezen kívül nem olvastam tőled mást.
Majd ha elfogulatlanul tudsz egy témához hozzászólni, akkor elhiszem, de eddig ez nem sikerült.

Homyak 2018.10.29. 14:35:46

@maxval balcán bircaman:
"Az emberek oda mennek, ahol több a pénz, s nem a politikai rendszerhez mennek. "

És valyon miért ezekben a politikai rendszerekben van a több pénz? Ezen el tetszett gondolkodni?

Egéridomár 2018.10.29. 14:38:44

@Kampfer: Szia fideszgeci :)
Szarni azt tudsz. Mintha hájjal kenegetnének... Légysz írj még, légyszi, légyszi! :D
Ugass csak fideszgeci :D

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.29. 14:55:37

@Homyak: kuvaitban meg dubaiban is cseledkedik sok magyar

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 15:03:11

@Homyak:

Hosszú a magyarázat.

Röviden: a magállamok stabilitása nélkül nem működne a világrend, így a magállam proletárjainak nagyobb morzsát adnak a nagyurak.

Kampfer 2018.10.29. 15:16:11

@Egéridomár: Én magam is szomorúnak tartom, hogy a 'túloldal' támogatóinak jelentős részét az olyan agyamputált nyomorékok teszik ki, mint amilyen te magad is vagy. Ez nagyon nem jó, mert a kormányoldal random politikusa kényelmesen hátradőlve számolhatja a hónapokat '22-ig! És jó eséllyel azután is... Mert amíg a fajtádból és a hozzád hasonlókból áll a 'zellenzék' és támogatói köre, addig a fidesznek egyszerűen SEMMI OKA aggódni vagy változtatni a politikáján. Esetleg fékezni a korrupciót... És ez szerintem is probléma. A fidesznek (és a választóknak is) egy értelmes és vállalható ellenzékre volna szüksége. Egy (vagy több) alternatívára. De csak ti vagytok... És ez szomorú. A rendszer halála sajnos ti vagytok.
Kamp.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.29. 15:17:33

@Kampfer: Azért a cigók most is jól elvannak.

Én szarabbul jártam pénzügyileg.
Még jó,hogy kirúgtak!:))

Tehetnénk feljelentést esetleg a legfőbb ügyésznél?
fidesznek első alkalommal voltál szavazója..aha ja.

Egéridomár 2018.10.29. 15:22:11

@Kampfer: Szia fideszgeci :)
És írtál! :D:D:D Még, még, még fideszgeci :D
És igen, biztosan leszarsz, nem érdekellek, bla bla bla bla :D:D:D
Imádom a ratyi fejedet fideszgeci :D:D:D:D

Homyak 2018.10.29. 15:23:34

@maxval balcán bircaman:
"Ballib társutasok, talán az LMP kivételável. "

A Jobbik, mint ballib társulat! Csak gratulálni tudok megint..
Kifejthetnéd, hogy miért is, had röhögjek egy jót.

Homyak 2018.10.29. 15:25:32

@maxval balcán bircaman:
"Hosszú a magyarázat.

Röviden: a magállamok stabilitása nélkül nem működne a világrend, így a magállam proletárjainak nagyobb morzsát adnak a nagyurak. "

Micsoda kommunista megfogalmazás, aminek a lényege, hogy a liberális demokráciában jobban élnek az emberek, mint másutt. Király :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 15:32:43

@Homyak:

Nem. A magállamokon kívüli liberális demokráciákban nem élnek jól az emberek.

Nagykörúton túli magyar 2018.10.29. 15:38:01

@Fülig José: Itt csak te mehetsz, komcsikám! Felfoghatnád, ha lenne egy kis eszed.

Homo fideszbirkusz 2018.10.29. 15:40:23

@Kampfer: "Én magam is szomorúnak tartom, hogy a 'túloldal' támogatóinak jelentős részét az olyan agyamputált nyomorékok teszik ki, "

Szegény Homo fideszbirkuszom, akkor te duplán szomorú vagy. Egyrészt mert a túloldal a te oldalad, másrészt mert abban a túloldalban így te is benne vagy. Dupla sorscsapott vagy.

Mert ugye az hamisítatlan statisztika, meg a Századvég is megírta, hogy a fidesz szavazók a társadalom legostobább rétegéből kerülnek ki. Nyomasztó túlkínálat van fidesz szektatagok oldaláról a magadfajta segghülyéből, akik még csak titkolni sem akarják hogy Homo fideszbirkuszok, hanem egyenesen élőben jelentkeznek be orbán gazdi seggéből.

Az ember mindig azt röhögi, hogy a magatokfajta prolik diktatúrája akkor sem örökéletü, ha azt annak gondoljátok. Sőt, a röhej az, hogy a proli diktatúrát egy napon pont ti a prolik döntitek meg. Akkora élvezet lesz nézni, amikor a magadfajta egykori Kádár seggnyaló, mai fideszkomcsi egy nap mégis csak megvilágosodik és a saját imádott gazdáját akarja lámpavasra húzni.

Tudja ezt orbán is hogy rá is az ukrán sors vár, nemhiába jár úgy a szeme a beszédei közben jobbra-balra mint a ringlispíl, szegény hibbantja minden másodpercben azt figyeli hogy honnan törhet rá az ellenség.

neko1967 2018.10.29. 15:49:02

@Kampfer:

"balliba szartartály"
"faszjankó!"

Hogy is van a mondás?
"Stílus maga az ember"

Bár az ember kifejezés a te esetedben barokkos túlzás, vesztes!

Homyak 2018.10.29. 16:14:47

@maxval balcán bircaman:
"Társutasok. "

Még mindig várom a magyarázatot. Miért is?

Homyak 2018.10.29. 16:16:21

@maxval balcán bircaman:
"Nem. A magállamokon kívüli liberális demokráciákban nem élnek jól az emberek. "

Pl.? Akármelyik demokráciában jobban élnek az emberek, mint a diktatúrákban.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.29. 16:30:35

@Homyak: Pl. szaud-arabiaban, dubaiban nagyon szarul elnek, meg szingapurban is

Kampfer 2018.10.29. 16:35:34

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Azért a cigók most is jól elvannak."

Igen, ezt jól látod. Csak egy közbevetés: múlt heti stat volt a születések alakulásáról. A legszegényebb megyékben esett vissza a 2010-es adatokhoz képest a legjobban a születésszám. Miközben országosan minimális javulás volt. Beszédes.

"Én szarabbul jártam pénzügyileg."

Ezt sajnálom! Remélem a következő lehetőség már pozitívabb lesz. Én nemzetgazdasági átlagbér fölött kerestem 2010 előtt is és most is. És '10 előtt körökkel szarabbul boldogultam, mint most.

"Tehetnénk feljelentést esetleg a legfőbb ügyésznél?"

Miért ne tehetnél? Állampolgári jogod. Az egy másik kérdés, hogy elutasítják-e, vagy befogadják... Illúzióid azért ne legyenek.

"fidesznek első alkalommal voltál szavazója..aha ja."

Pontosan. Nem hiszem, hogy magyarázkodnom kellene. Nem kell!

@Egéridomár: "És igen, biztosan leszarsz, nem érdekellek, bla bla bla bla :D:D:D"

Nagyjából igen. Szórakoztató az ostoba primitívséged. De most már inkább unalmas...

"Imádom a ratyi fejedet fideszgeci :D:D:D:D"

Ezt én személyes sértésnek veszem. Akkor rosszul csináltam valamit... Egy magadfajta büdös patkány ne szeressen! ;-) Na, pá!

@Homo fideszbirkusz: "Szegény Homo fideszbirkuszom, akkor te duplán szomorú vagy. Egyrészt mert a túloldal a te oldalad, másrészt mert abban a túloldalban így te is benne vagy."

Szerintem olvasd újra azt is, amit én írtam és azt is, amit te magad. Valami nagyon nem stimmel nálad, gyépéharc! Annyira vagyok benne, amennyire egy egyszerű választó benne lehet. Jobban nem. Jobban nem is volt szándékomban!

"Dupla sorscsapott vagy."

Már nem! Az akkor voltam, amikor még a fajtád fújta itt a passzátszelet. Szerencsére ennek már vége.

"Mert ugye az hamisítatlan statisztika, meg a Századvég is megírta, hogy a fidesz szavazók a társadalom legostobább rétegéből kerülnek ki."

Ez engem egy csöppet sem frusztrál. Azt nem egy közvéleménykutató fogja definiálni, hogy ki mennyire ostoba, vagy nem. Olvasgatva itt a hozzászólásokat, szerintem nálatok sokkal komolyabb a baj!

"Az ember mindig azt röhögi, hogy a magatokfajta prolik diktatúrája akkor sem örökéletü, ha azt annak gondoljátok."

Azt majd pontosan írd meg, idézd, hogy hol és mikor írtam olyat, hogy ez a rendszer örökéletű lesz! Nem lesz az. De a fajtád azért elég hosszú időt elintézett nekik már most is a magatok kis ostobaságával és tehetségelenségével! És ez rád is igaz! Te is egy egyszerű, egybites kis szerencsétlen vagy, akiknek a hülyesége csak támogatja a rendszert. Nem lep meg, ha nem fogod föl ennek a lényegét!

"Sőt, a röhej az, hogy a proli diktatúrát egy napon pont ti a prolik döntitek meg."

Bizonyos mértékben most értünk egyet! Igen, én is azt gondolom, hogy a fidesz a belső folyamatok miatt fog megdőlni. Légy erős! Már négy éve is ezt gondoltam...!

"Akkora élvezet lesz nézni, amikor a magadfajta egykori Kádár seggnyaló, mai fideszkomcsi egy nap mégis csak megvilágosodik és a saját imádott gazdáját akarja lámpavasra húzni."

Egyrészt: mivel a korábbi körülményekhez képest most is jelentősen könnyebb és gondtalanabb az életem, így épp nem én vagyok az általad emlegetett célközönség. Függésben sem vagyok a hatalomtól, már amennyire egy egyszerű választóról ez elmondható. Ergo nem engem érint közvetlenül, ha megdől a rendszer. Másrészt azt azért ne feledd, hogy a balliba patkányokat legalább annyira rühellik már most is, mint a fideszt! Indulj ki az eredményekből! Ha ők mennek a lámpára (és saját híveik által), gondold el, mi lesz akkor a ballibákkal! ;-) Na, ezt az egyenletet rendezd 'x'-re és oldd meg!

"Tudja ezt orbán is hogy rá is az ukrán sors vár..."

Őszintén szólva engem nem nagyon izgat, hogy milyen sorsot vizionál a maga számára az Orbán. Az én szempontjaim szerint irreleváns.

@neko1967: Na mi van, gyépéharc? Rövid az idézőjeled! Az előzményeket nem sikerült idézned...? Ilyenek ezek a magadfajta balliba rágcsálók. :-) Újabb öröm, hogy ismét csak igazolod a sztereotípiákat ;-) Utólag is köszi!

"Bár az ember kifejezés a te esetedben barokkos túlzás, vesztes!"

Ugyan...! Nem kell, hogy istenítst! Tényleg csak egy egyszerű ember vagyok, te kis laborpatkány! Na, pá...! Sajnos nagyon szinten aluli vagy és már unalmas is. Gyakorolj még, kisautó!
Kamp.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 16:37:31

@Homyak:

Mert azonos a cél. A konzik csak őszintébbek a ballibeknél, de alapjaiban ugyanazt akarják.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 16:38:17

@Homyak:

Nagyon nem igaz.

Hol élnek jobban az emberek, Dubaiban vagy Indiában?

neko1967 2018.10.29. 16:41:56

@Kampfer:
Hozzászólásod hosszából, mondandójából és stilusából egyértelműen látszik, hogy mentálisan beteg vagy, vesztes! Persze aki utolsó leheletéig védi a csuti tolvajt, milyen lehetne? Nálatok ez alapelvárás! Nyugodtan válaszolhatsz, de legfeljebb még mélyebbre süllyedsz a sertés fekáliában!

Homo fideszbirkusz 2018.10.29. 16:49:58

@Kampfer: "Csak egy közbevetés: múlt heti stat volt a születések alakulásáról. A legszegényebb megyékben esett vissza a 2010-es adatokhoz képest a legjobban a születésszám. Miközben országosan minimális javulás volt. Beszédes."

Az a beszédes Homo fideszbirkusz, hogy míg a ballibsik alatt az éves átlagos születések száma 96 ezer volt, addig a Fideszbirka kormányzatod alatt ez bezuhant átlag 91 ezerre. A trend pedig további csökkenő, amit persze te orbán segglyukából nyilván nem látsz. A tömegkivándorlásról meg már ne is beszéljünk.

Szóval trikolór troll, orbánod keményen rárakta az országot a kihalási pályára, nincsen generáció, amlyik a troll életpályád után összedobná neked majd a havi 70 ezres nyugdíjt sem. Ebben az országban már csak a magadfajta leghhülyébbjei maradnak meg, igaz, orbánod ebben leli gyönyörét, ezért imád titeket Homo fideszbirkusz tenyészetet.

Kamp be!

Homo fideszbirkusz 2018.10.29. 16:52:09

@maxval balcán bircaman: "Hol élnek jobban az emberek, Dubaiban vagy Indiában?"

Bugáriában te ruszki troll ügynök, ahol gyözött már az illiberalizmus. Egész Nyugat-Európa ezért Bulgáriába akar bevándorolni, ugyebár te Homo Puytinfaszszopó?

$pi$ 2018.10.29. 16:57:52

@maxval balcán bircaman: "Hol élnek jobban az emberek, Dubaiban vagy Indiában?"

Dubaiban biztos azért élnek olyan jól az emberek, mert nincs demokrácia. Nyilván az olajnak semmi köze sincs hozzá. Persze, ez megint olyan nagyon értelmes érvelés volt.

$pi$ 2018.10.29. 17:00:57

@Homo fideszbirkusz: "Szóval trikolór troll, orbánod keményen rárakta az országot a kihalási pályára,"

Persze, mert aurópa más országaiban, ahol nem a patás a legény, ott mind szaporodnak mint a nyulak. Ugyan már öregem, neked is mindenről *az* jut eszedbe... mármint az orbán. :D

$pi$ 2018.10.29. 17:04:29

@Halál kamionja mindenkit elgázol: "Szingapur sem demokracia."

Baromi különböző országok, különböző történelemmel, kultúrával és különböző erőforrásokkal. Nem tudod azt mondani, hogy "jobban élnek, mert nincs demokrácia, mert van demokrácia". Minden más.

Egy dolgot viszont tudsz: megkérdezed azokat, akik éltek ugyanabban az országban demokráciával és anélkül, megkérdezed őket, hogy ugyan már melyikben érezték jobban magukat. Aztán statisztikát csináls belőle és megvizsgálod, hogy az adott országban az embereknek bejött -e.

Én annyit tudok mondani, hogy nekem bejött, én sokkal jobban érzem magam demokráciában mint annakelőtte.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 17:06:18

@$pi$:

S ahol nincs olaj, ott se szempont ez.

Pl. a diktatúrának kikiáltott - valójában persze demokratikus - Belaruszban jobb az életszínvonal sokkal, mint Szenegálban. 8-szor (nyolc) jobb.

Belarusz helyezése 6 a FreedomHouse szerint, azaz szinte teljes diktatúra (a teljes diktatúra 7), Szenegál meg 2, majdnem tökéletes liberális demokrácia (a teljes demokrácia 1).

Ráadásul Szenegálbna van egy kevés olaj, míg Belaruszban egy csepp se.

Homyak 2018.10.29. 17:07:25

@maxval balcán bircaman:
"Mert azonos a cél. A konzik csak őszintébbek a ballibeknél, de alapjaiban ugyanazt akarják."

Mi a cél? Nem magyaráztál el semmit, csak süketen dumálsz.
Ha ugyanaz a cél, akkor miért nem közösültek a választáskor.

A fejedbe vettél valami hülyeséget, és azt osztod.

$pi$ 2018.10.29. 17:11:27

@maxval balcán bircaman: "Ráadásul Szenegálbna van egy kevés olaj, míg Belaruszban egy csepp se."

Elárulok egy titkot! Két ország közt nem csak az olaj lehet a különbség, egy csomó más is. Van ahol ez van, van ahol az. A különbségek sora igencsak hosszú lehet. Görögországban például van napsütés, turisták meg tengerpart, finnországban van tengerpart, de kilenc hónapot kell fűteni és annyi turista van, hogy egy sátorban elférnek.

Komolyan, a kikötőjükben van egy sátor, ahol lehet italozni. Reklámként az van kiírva rá, hogy "21 celsius", merthogy fűtik. ;)

$pi$ 2018.10.29. 17:15:45

@maxval balcán bircaman: "Belaruszban jobb az életszínvonal sokkal, mint Szenegálban"

Az meg a másik, hogy az "életszínvonal" sem sokat mond. Ha például dubajban élsz nőként, a férjednek három másik felesége van és hetente megver, akkor lehet, hogy elég boldogtalan vagy annak ellenére, hogy az életszínvonal magasabb mint mondjuk svédországban.

Amikor nincs demokrácia, akkor általában sok olyan ember szokott lenni, akik nem élhetnek szabadon és a szabadság hiánya általában boldogtalanságot okoz. Akkor is, ha az átlagkereset mondjuk magasabb, vagy a GDP szépen növekszik.

$pi$ 2018.10.29. 17:21:34

@maxval balcán bircaman: "Azaz nem a liberális demokrácia hozza a jólétet."

Attól függ, hogy kinek, hogy mit nevezel jólétnek és mit nevezel liberális demokráciának. Heteroszekszuális fehér középosztálybeli iskolázatlan férfinak általában nem nagyon van szüksége liberlizmusra. Ha viszont például más a véleményed a politikáról mint a többségnek, akkor elég boldogtalan életed lehet csak azért, mert nincs szólásszabadság vagy ha férfi létedre a fiúk tetszenek és ezért lelöknek a tetőről, akkor elég vonzónak találhatod az ún. "liberális demokráciákat".

Orbán veje 2018.10.29. 17:29:30

@$pi$: Hát haver. Én még itten nem láttam olyan blogot ahol te ne nyaltad volna ki a korrupt tolvaj diktatúraépítő orbán seggét. Énszerintem te egy mocskos fizetett orbántroll vagy.

Orbán veje 2018.10.29. 17:30:49

Ezt a szarházi fideszbérenc hazug bircament gyömöszölje már valaki vissza orbán seggébe. Kösz.

neko1967 2018.10.29. 17:36:50

@Homo fideszbirkusz:
A "legszebb" az egészben az, hogy a külföldön - liberális demokráciákban, fúj, fene a gusztusukat! - élő magyar nők az arányokat tekintve sokkal több gyereket szülnek, ellentétben az itthon maradt sorstársaikkal.
Vajon miért?

m.hvg.hu/itthon/20170216_Gyerekvallalas_megfekezi_a_felelem

Rоdney_2 2018.10.29. 17:37:30

@Kampfer: Látom nagyon hülyére vert téged a Kurt úrfi. Mégis utolért az Örsön, hiába futottál?

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.29. 17:39:03

A szemétkáosz ballib rémhír.
Mi most a választás után a teendő? A magyar nép többsége az országos építő munka, a belső rend és a demokratikus egység mellett döntött. E döntés parancsolóan megköveteli, hogy sürgősen vessünk véget a meddő politikai viszályoknak és fondorlatoknak, amelyeket jogos visszatetszéssel néznek a dolgozó tömegek. Azonnal rá kell térni az alkotó munkára, a népünket közvetlenül érintő gazdasági, pénzügyi és politikai ügyek rendezésére.

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.29. 17:40:49

@Homyak: Nem, nem osztok. Én egy közíró vagyok aki a világosságot hozok nektek, irányt mutatok akár egy világítótorony.

$pi$ 2018.10.29. 17:42:43

@Orbán veje: "Hát haver. Én még itten nem láttam olyan blogot ahol te ne nyaltad volna ki a korrupt tolvaj diktatúraépítő orbán seggét."

Ezt már megbeszéltük: neked esélyed sincs megérteni amit írok, teljesen felesleges beletrollkodnod.

@neko1967: "A "legszebb" az egészben az, hogy a külföldön - liberális demokráciákban, fúj, fene a gusztusukat! - élő magyar nők az arányokat tekintve sokkal több gyereket szülnek"

Köztudomású, hogy egy országban minél nagyobb a szegélység, minél nagyobb a nyomor, minél elmaradottabb a társadalom annál nagyobb a gyermekvállalási kedv. Szóval ennyit arról, hogy nálunk kevés a gyerek, mert nagy a nyomor.

A külföldre költözöttek közt meg azért nagy a gyermekvállalási kedv, mert ugyanazok, akik vállalják a külföldre költözést gyereket is nagyobb hajlandósággal vállalnak. Fiatalabbak, nagyobb a vállalkozó kedvük, kevesebb a magányos köztük. Közös ok, nem a külföldre menés az oka a gyermekvállalásnak.

$pi$ 2018.10.29. 17:44:24

@maxvaI baIcán bircaman: "Én egy közíró vagyok aki a világosságot hozok nektek, irányt mutatok akár egy világítótorony."

Néha szerintem érdemes lenne mások véleményét is meghallgatnod, mert úgy tűnik hajlamos vagy becsapni magadat. :D

Rоdney_2 2018.10.29. 17:46:20

@Kampfer: " Csak egy közbevetés: múlt heti stat volt a születések alakulásáról. A legszegényebb megyékben esett vissza a 2010-es adatokhoz képest a legjobban a születésszám. Miközben országosan minimális javulás volt. Beszédes."

Te totál hülye vagy.
www.ksh.hu/nepmozgalom

"Kevesebb halálozás és születés, mérsékeltebb természetes fogyás, Népmozgalom, 2018. január–április
Az előzetes adatok szerint 2018. január–áprilisban a születések száma 1,7, a halálozásoké 4,4%-kal kevesebb volt, mint 2017 azonos időszakában. Ennek következtében a természetes fogyás 8,1%-kal, 1680 fővel csökkent 2017 első négy hónapjához képest. 2018 áprilisában az élveszületések száma 1,9, a halálozásoké 1,6%-kal kevesebb volt az egy évvel korábbinál. A 3739 fős természetes fogyás 45-tel kevesebb volt az előző év áprilisi értékénél."

Kampfer 2018.10.29. 17:48:25

@Ildomár: Álom-álom, édes álom... Miért kellett volna futnom, kis majmocskám? Nagyon gyengécske ez tőled. Persze nem is szokatlan, csak hozod a szinted.
Kamp.

neko1967 2018.10.29. 18:04:33

@$pi$:
Persze, hogy nem a külföldre menés az oka a gyermekvállalási kedv növekedésnek, hanem a kiszámítható jövőbe vetett bizalom!

Vegyünk egy példát! Egy fiatal pár elmegy nyugatra, és belekezdenek mondjuk egy trafikba. Kell félniük attól, hogy a kormánypárt elveszi az üzletét,és leosztja a csókosoknak? Nem! És itt kell félnie? Igen!

Vesz egy ingatlant külföldön. Kell félnie, hogy mondjuk egy kisvasutat hip-hop keresztűl vezetnek rajta? Nem! És itthon? Már megtörtént!

Nyugaton érhet állami alkalmazattat retorzió azért, mert ellenzéki parlamenti pártot vagy politikust lájkolt? Nem! És itthon? Megtörtént!

www.hrportal.hu/hr/antall-jozsef-tudaskozpont-kirugas-egy-lajkert-20170602.html

Egy németországi magyar melós így írta le a különbséget:
"A német politikus elveszi a morzsát és meghagyja a kenyeret, a magyar elveszi a kenyeret és meghagyja a morzsát!"

És igen a korrupció mértéke az itthonihoz képest arányát tekintve szinte elenyésző!

Rоdney_2 2018.10.29. 18:08:53

@Kampfer: Te írtad hogy elhúztatok amikor megérkeztek. De úgy tűnik utolértek titeket.

neko1967 2018.10.29. 18:09:19

@Ildomár:
Jó füled van, hogy még meghallod ennek kankónak vagy kampfkonak, vagy hogy a fenébe hívják hangját! Olyan mélyen lesüllyedt már a pénztáros lőrinc sertés-hizlaldájának a fekália tárolójába, hogy már csak azt az undorító bugyborékolását hallom!

Rоdney_2 2018.10.29. 18:11:09

@Kampfer: Ez már a múlt hogy Kurt úrfi helyben hagyott téged. Beszélj a születésszámról!

morph on deer 2018.10.29. 18:11:45

@$pi$:
“neked is mindenről *az* jut eszedbe... mármint az orbán. :D”

Miért, Simicska szerint egészen komoly kapcsolat van orbán és a szaporodás között! Mármint hímivarsejtileg...:)

Rоdney_2 2018.10.29. 18:11:57

@neko1967: Csak felemlegetem neki hogy rábaszott amikor ujjat húzott valakivel.

neko1967 2018.10.29. 18:15:26

@Ildomár:
Szerintem akkor is jó a hallásod! Ém már nem is erőlködöm.....

Homyak 2018.10.29. 18:23:27

@maxval balcán bircaman:
"Nagyon nem igaz.

Hol élnek jobban az emberek, Dubaiban vagy Indiában?"

Ha mi is belefulladnánk az olajba, akkor lehetne itt akármilyen diktatúra, gáz lenne szarul élni.

Homyak 2018.10.29. 18:25:02

@maxvaI baIcán bircaman:
"Nem, nem osztok. Én egy közíró vagyok aki a világosságot hozok nektek, irányt mutatok akár egy világítótorony."

Egy feketelyuk hozzád képest lámpatest.
Ha akkora közíró vagy, akkor érvelj már az mellett, hogy miért is tartozik egybe a jobbik a ballibekkel.
Jah, hogy ez nem megy, mert amelyik kutya ugat..

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.29. 18:29:30

@Homyak: Mindkettőt a Soros pénzeli. Azért most a választás után a teendő, mivel magyar nép többsége az országos építő munka, a belső rend és a demokratikus egység mellett döntött, e döntés parancsolóan megköveteli, hogy sürgősen vessünk véget a meddő politikai viszályoknak és fondorlatoknak, amelyeket jogos visszatetszéssel néznek a dolgozó tömegek. Azonnal rá kell térni az alkotó munkára, a népünket közvetlenül érintő gazdasági, pénzügyi és politikai ügyek rendezésére.

Kampfer 2018.10.29. 18:34:52

@Ildomár: Majd ha pontosan, szó szerint idézed, hogy hol, mikor írtam ilyesmit, álmodozó retardált kis ballibám! Majd akkor... :-) Az, hogy a csakkkúrnagép mit és hogyan álmodozott össze, mit és hová írkált, az az ő dolga, nincs vele dolgom.

@neko1967: És még az olvasás se megy... :-) Mondom én, hogy apád-anyád édestesók voltak, ezért ver téged az ég... A legjobb érv vagy az abortusz mellett! Legelább ennyi értelme van a létezésdnek, kis bélgiliszta! ;-)
Na, sajnos már tényleg nagyon egysíkú és unalmas vagy. Kevésbé szórakoztatsz. Továbbá szép álmodozást és értetlenkedést! Jah, és ha '22-ben is meglepődnél azzal az ostoba haveroddal, miközben tüntikéztek az esti síneken, két sárkánysör között azért emlékezz vissza itt némelyek gondolataira. Talán eljut az agyhelyedig, miért vagytok még mindig a pöcegödörben (ahová egyébként valók vagyok egytől-egyig)! Te kis balfasz...
Kamp.

neko1967 2018.10.29. 18:41:15

@Kampfer:
Nem értem mit böfögsz, mert amikor felfele nézve, úszva a fekáliánban, keresel engem a magasban, nagyon megfeszül a nyakad! Majd ha kimászól, beszélhetsz velem!

Fülig José 2018.10.29. 18:42:38

@maxval balcán bircaman: @Kampfer: @$pi$: Csövi apikáim! Tök off de segíccstek má! (szelesbettit nem tanálom)
mi a pártutsítás a kurvatimi repülőzéséről? tökfrankó, hogy a rühes lepukkant ribanc a rühes macskáját a ti lóvétokon repteti ámerikába feltöltésre? csak kérdem..kibebeaszott kíváncsi vagyok, hogy erre mit tudnak a PÁRTBAN kiokosokdni... télleg nem zavar titeket...?! téged, bazmeg, ott a lendvaiban, az asztal mellett...TÉNYLEG NEM ZAVAR?????

Homyak 2018.10.29. 18:52:27

@maxvaI baIcán bircaman:
"Mindkettőt a Soros pénzeli. Azért most a választás után a teendő, mivel magyar nép többsége az országos építő munka, a belső rend és a demokratikus egység mellett döntött, e döntés parancsolóan megköveteli, hogy sürgősen vessünk véget a meddő politikai viszályoknak és fondorlatoknak, amelyeket jogos visszatetszéssel néznek a dolgozó tömegek. Azonnal rá kell térni az alkotó munkára, a népünket közvetlenül érintő gazdasági, pénzügyi és politikai ügyek rendezésére."

Ahhoz képest, hogy tájékozottnak tartod magad, jól beszoptad a fityfene propagandát. Mert Sorosnak annyi pénze van, hogy megéri neki a komplett magyar ellenzéket pénzelni, bele értve olyan pártokat, akik aztán semmilyen formában nem értenek egyet az ő szemléletével.
Jól megbuktál a logikus gondolkodás terén. Ennyit érsz.

Rоdney_2 2018.10.29. 18:58:30

@Kampfer: Ne magyarázkodj! Olyan szánalmas. Beverték a nagy pofádat ennyi. Lépj túl rajta és kerüld az úrfit!

Fülig José 2018.10.29. 19:06:40

@morph on deer: kösz, bazmeg.. ! :-) ...de egyik se válaszolt. Na most mi a fasz van? Lehet, hogy mégiscsak zavarja őket? Hm.

morph on deer 2018.10.29. 19:12:26

@Fülig José:
Na akkor még egy örömhír: a másik macskaszállítás is jól végződött, bár nem tudni, hogy kinek a gyengélkedő pussycatje utazott vele.
De mivel ilyen gépből nincs sok, annyira nem nehéz a feladvány!: ))
Javaslom, hogy a honnan-hová résznek is szentelj figyelmet...:

airportal.hu/futomuhibas-businessjet-miatt-volt-kenyszerhelyzet-ferihegyen/

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:30:01

a Fidiótának nem baj, ha nem szállítják el a szemetet, nem baj, ha tönkrement az oktatás, nem baj, ha ellopták a magánnyugdíját, nem baj, ha meg fog dögleni a kórházban, neki csak az a lényeg, hogy ne jöjjön a néger, aki egyébként amúgy se jönne, de hát ilyen ez a Fidióta, ez beszopja, hogy Orbán nélkül jönne. meg egyébként ha jönne, legfeljebb elvinné a szemetet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:31:24

@maxvaI baIcán bircaman: Soros egyetlen magyar pártot pénzelt, a Fideszt, te idióta barom!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:34:00

@maxvaI baIcán bircaman: "@$pi$: A te szádból Soros szól. "

pedig Fideszes. kérek egy kávét!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:39:13

@$pi$: "Köztudomású, hogy egy országban minél nagyobb a szegélység, minél nagyobb a nyomor, minél elmaradottabb a társadalom annál nagyobb a gyermekvállalási kedv. Szóval ennyit arról, hogy nálunk kevés a gyerek, mert nagy a nyomor."

Ez igaz lehet a harmadik világban, de az Európában akkora faszséágot írtál, mint a ház.

ktwop.files.wordpress.com/2017/03/europe-fertility-2015.png

dehát ti, Fidióták már csak ilyenek vagytok. mindig 2 perc alatt cáfolható baromságokat hazudtok, akár a csuti geci.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:41:11

@maxvaI baIcán bircaman: "Mi most a választás után a teendő? A magyar nép többsége az országos építő munka, a belső rend és a demokratikus egység mellett döntött. E döntés parancsolóan megköveteli, hogy sürgősen vessünk véget a meddő politikai viszályoknak és fondorlatoknak, amelyeket jogos visszatetszéssel néznek a dolgozó tömegek. Azonnal rá kell térni az alkotó munkára, a népünket közvetlenül érintő gazdasági, pénzügyi és politikai ügyek rendezésére. "

ezt a fstílust még a foxi-maxi képzőben tanultad. akkora kádárista vagy, mint a ház.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:45:31

@maxval balcán bircaman: általában a demokráciák jobban teljesítenek gazdaságilag és jólétileg. hogy most mondtál egy kivételt, aminek tudjuk az okát, az ezt nem cáfolja.

ráadásul lehet valakinek az a véleménye, hogy Indiában élnek jobban az emberek, mert a demokrácia neki annyival többet ér.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:46:14

@maxval balcán bircaman: special, ha nekem Dubai és India között kellene választani, lehet, hogy Indiát választanám.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 19:49:48

@Kampfer: "A legszegényebb megyékben esett vissza a 2010-es adatokhoz képest a legjobban a születésszám. Miközben országosan minimális javulás volt. "

hazudsz, ennyit tudnak a Fidióták.

remélem, a Mandiner elég jobbos forrás lesz neked, te kis geci !

mandiner.hu/cikk/20180824_iden_is_tovabb_csokkent_a_gyerekszuletesek_szama

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.29. 20:00:49

@maxval balcán bircaman:

1) Rosszabb az egészségügy és az oktatás, mint 10 éve.
2) Orbán diktatúrát épített ki.
3) Tényleg csak a segílykék tartják fenn az országot.
4) Mészárosék tényleg szétlopják:

Ha te nem látod, hogy ez tönkreteszi az országot, akkor idióta vagy. Amit egyébként amúgy is tundunk.

Te mégis mi a faszt hiszel, mitől menne jól Magyarországnak, a stadionoktól, te barom?!

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.29. 21:11:17

@Kampfer: nem. Én Angliában élek, látom a migriket. Ők viszik az angol gazdaságot, nem az angol.
Bolt, gyógyszertár, kórház, de még a rendőrség is tele van velük.
Viszont segélyen az angolok élnek...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.29. 21:15:49

@Kampfer: ja, még annyit, hogy a no go zóna nem létezik. Ami kakás környék, az a bandaháborúk miatt van. A londoni bandák fele fekete, aztán jönnek az angolok, a lengyelek(!) és az ázsiaiak csak 6%-ban.
Egy skót pubban hamarabb vernek meg, mint a muszlim utcában...
Ezt benézted.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 05:58:35

@Fülig José:

A cekebkedés liberális dolog, legyen az ilyesmi a liberók problémája.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 06:15:49

@math0:

Adatokkal igazoltam, hogy SEMMI köze a liberális demokráciának a jóléthez.

citrix 2018.10.30. 07:54:12

@maxval balcán bircaman: "A cekebkedés liberális dolog, legyen az ilyesmi a liberók problémája."
Keresd meg Vajna urat Timike celebkedésével kapcsolatban. Tudja meg tőled a hírt miszerint ballib a neje :-)
Az el nem évülő kérdés: miért is szavaz a bolgár szavazó ide akinek semmi köze ide?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.30. 07:55:16

@Halál kamionja mindenkit elgázol: amíg még magyarul sem bírsz megtanulni, elmész a kurva anyádba!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.30. 07:56:39

@maxval balcán bircaman: a kurva anyádat se igazoltad, hazug Fidióta! Pofánkba hazudsz, mint a csuti geci. Ugyanolyan a köcsög, görény, elmebeteg vagy, mint ő.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.30. 07:58:56

@maxval balcán bircaman: Ne agyatlanozzál, az te vagy! Beismerted, hogy egy diagnosztizált elmebeteg vagy.

Egéridomár 2018.10.30. 08:19:52

@Kampfer: Jó nézni a vergődésed fideszgeci :) Van benned rendesen feszültség, már a hsz mennyiség is ezt tükrözi. De ez tetszik :) csináld, írj :D Nem igazán számit mit, mivel csak egy ratyi fideszgeci vagy :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 08:40:06

@citrix:

Nem ismerem politikai nézeteit, de ez nem is fontos: a viselkedése liberális.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 08:40:40

@citrix:

"miért is szavaz a bolgár szavazó ide"

Mert magyar szavazó.

citrix 2018.10.30. 08:55:00

@maxval balcán bircaman: Szavazzon oda ahol viseli a döntése következményeit. Ezen mit nehéz megérteni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 08:59:35

@citrix:

Minden állampolgár viseli a következményeket.

Ráadásul egy rakás ember viseli a következményeket, mégse szavazhat.

Azaz elved nem igazolható.

citrix 2018.10.30. 09:11:28

@maxval balcán bircaman: A bolgár állampolgár nem viseli a magyar választáson leadott szavazatának a következményét. Az ukrán szavazó se akit busszal hoznak ide szavazni és a levelezőn szavazók se.
Rakás ember nem szavazhat? Ők hol vannak rakáson? Akik nem szavazhatnak azok jogerősen elítéltek és a közügyektől eltiltottak. orosz ügynököket (kiről is lehet szó vajon) biztos nem engednék szavazni, még Bulgáriából se. Képviseljék a hazájukban a Kreml politikáját.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 09:20:41

@citrix:

Van több Mo-on élő, ott adózó ismerősöm, aki nem szavazhat, mert nem magyar állampolgár.

Azaz a parlamenti szavazás NEM az országlakosok, hanem az állampolgárok ügye.

Willkommenskultur 2018.10.30. 09:43:08

@citrix: Szakadj mar le errol.

Az ellenzek elvesztette, Orban megnyerte a hataron tuli szavazokat. Ennyi. Ezen a rendszeren ketharmaddal lehetne valtoztatni, azaz nem tartozik az ellenzek aktualis problemai koze.

citrix 2018.10.30. 10:00:52

@Willkommenskultur: Nem szakadok le erről, ha ilyen szépen kéred még akkor se. Hogy mi tartozik az ellenzék aktuális problémái közé, nos azt hiszem azt nem te határozod meg. Bízd rájuk mivel foglalkoznak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.31. 11:14:47

@Kampfer: Elvileg te régen talán normálisabb voltál.
Valahol elhagytad a gerincedet.

benko 2019.02.04. 06:32:44

Ez egy agymosás a birka magyarnak
süti beállítások módosítása