Minden, amiről beszélni kell...

Minden, amiről beszélni kell...

Ne gecizz?

2019. január 10. - A Polgi

otpor.jpg

Sok embernek nem jön be ez az O1G logó. Én nem csak az idősebbekről van szó. Beszéltem huszonévessel és beszéltem politika iránt érdeklődő tizenévessel is, aki azt mondta, hogy ez sok. Gusztustalan. Én magam is így gondolom. De! Minden szerveződő mozgalomnak szüksége van egy szimbólumra. Olyanra, mint pl. a Coca-Cola piros-fehér jele. Bármerre mész a világba, ha meglátod ezt a szimbólumot és Cola függő vagy, már fordulsz is be a boltba, hogy megvedd kedvenced. Magyarországon mindig, minden másképpen történik. Máshol volt rendszerváltás, elszámoltatás, ügynöklisták nyilvánossá tétele. Hazánkban sokan azt gondolják, hogy gengszterváltás történt. Az politikai eliteket lepacsiztak egymással és akinek eddig politikai hatalma volt, az minden felelősségre vonás nélkül átváltotta a kapcsolati tőkéjét gazdasági hatalommá. Na ezért van az, hogy nálunk nem lesz olyan szimbólum, mint az amerikai polgárjogi mozgalomnál a „Fekete Párducoknál” a kifejező fekete ököl. Természetesen voltak olyan országok, ahol a helyi mozgalmak átvették ezt a bevált jelképet. Így lett a Milosevic diktatúra ellen küzdő Otpor (ellenállás) nevű mozgalomnak a logója (kis átalakítással) a fekete ököl. Egy este többszáz falra fújták anno a belgrádi fiatalok a fekete öklöt. Sőt, akik csatlakozni akartak az ellenálláshoz, azoknak feladatként jelölték ki, hogy Belgrád utcáin, terein, minél több fekete öklöt fessenek különböző helyekere. A csatlakozni vágyók ezzel is bizonyítothatták elkötelezettségüket, illetve az Otpor így próbálta kiszűrni azt, hogy soraikba a Milosevic-rendszer ügynökei beépüljenek.

Hogy mire volt jó elcsúfítani a várost? Abban az időben Milosevic és titkosrendőrsége mindenkit rettegésben tartott. Egymást jelentették fel a szomszédok. Az emberek féltették családjukat, féltették a megélhetésüket, féltek egymástól. A graffitik mégis reményt adtak. Azt az érzést keltették, hogy valami nagy és jól szervezett dolog készül. Így van ez az O1G feliratokkal, matricákkal, hóba taposott nyomokkal is. Értem én azt, hogy gusztustalan, de a magyar ellenzéki politikusok annyira bénák, hogy még egy logóimportot sem tudtak elkövetni. Ez maradt. Kicsit savanyú, kicsit balga, de a miénk!

Alpári, és mégis működik! Reményt ad azoknak, akik még hisznek abban, hogy lehet változás. Hogy nem csúszunk keletre az európai útról. Hogy nincs két valóság. Érzik ezt a kormánypárti agytrösztök is, de nem találják (még) az ellenszerét. Hatalmi szóval sepertetik rá a havat a parkba taposott O1G-t formázó lábnyomokra. De ez már nem elrettenést vált ki, hanem mosolyt. A vég kezdete az, mikor egy politikus vagy politikai rendszer önmaga karikatúrájává válik. Mert amin nevetnek az emberek, attól már nem félnek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apolgi.blog.hu/api/trackback/id/tr5614553486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boekkenoe 2019.01.10. 11:31:21

Teljesen mindegy ki áll ki mögött, hiszen attól, hogy nem tudjuk Ki mozgatja a kormány a háttérből azt látjuk, hogy mit tesznek. Látjuk, hogy ugyanaz a retorika, amiben nem ténylegesen válaszok vannak, hanem kitérő válaszok. Látjuk, hogy a közszférában nem vállalhatják nyíltan kormányellenes véleményüket, mert az állásukkal játszanak. Látjuk, hogy a kormány beleszól a kultúra és a sajtó szabadságába, holott mindkettőnek lényege a szabadság.
Egy jól működő társadalomban nem a kormány hovatartozása a lényeg, hanem az állampolgároknak biztosított jogok és lehetőségek. Ezek, az ember természetes esendősége miatt, csak akkor biztosítottak, ha a polgár saját választói felelőssége okán azt a hatalmat, ami nem biztosít, hanem korlátoz lemondatja. Ez nem lehetőség, ez kötelesség. Ez az, amit mi magyarok - mint megfélemlítéshez, korrumpálódáshoz, panaszhoz szokott - nem tudunk természetesen jogos feladatunkként érvényre juttatni sajnos.

Kivlov 2019.01.11. 08:26:05

Ezt találta ki az óvoda.
"Majd megunják és hazamennek..." GyF2006

_B_ 2019.01.11. 08:27:55

Amit az ellenzék az elmútnyócévben művelt, az valami katasztófa.
Egyetlen hiteles párt a jobbik volt, de már elmúlt.
A többi meg egy vicc, a "párt" kezére játszanak (a szocik teljesen nyíltan, de az emberek vakok, szóval mindegy is).
Igazából sosem szűnt meg az egypártrendszer, csak papíron. Amit most láttok, az csak cirkusz a népnek.
A Momentum is teljesen hiteltelen, nem változást akarnak, csak beülnének ők is a nagy fazék köré. Kell a fiatal utánpótlás, a mostaniak már nagyon öregek.
Ugyanaz a tervük, mint a fiatal Orbánéknak. Látják, milyaen faszán élnek ott az adónkból. Nem változtatni akarnak ezen, hanem beülni a helyükre, és még "jobban" csinálni.

Orbán veje 2019.01.11. 08:28:20

Az O1G-vel semmi gond, visszatükrözi orbán teljesítményét.

Ugyanis ez a gané ember szétlopta az országot és szétverte a jogállamot. Visszavitt minket oda, amiből 1990-ben szabadulni akartunk. Lerombolta az egészségügyet, tönkre vágta az oktatást, a jövőt szolgáló történelmi jelentőségű Eu pénzeket bűntársaival ellopta.

Tehát meggyalázta a múltunkat, elrabolta a jövőnket.

Ezért Orbán egy geci. A börtönben a helye, csakúgy mint az egész fidesz névre hallgató szervezett bűnszövetkezetnek.

Sir Galahad 2019.01.11. 08:32:17

Az O1G-vel az alapvető probléma az, hogy nem alkalmas pozitív kötődés kiváltására. Egy óvodás szintű trágárság, ami egyszer egy bizonyos rétegnek persze lehet érdekes, de hosszabb távon semmire sem jó.

8CyB4 2019.01.11. 08:34:52

Az idosebb korosztaly cinikus vigyorral nezte evtizedekig hogy bassszak tonkre a jovonket. Leginkabb kussban kene lapitaniuk es azon idegeskedni hogy hozzak rendbe. 'Gecire nem erdekel mi a velemenyuk.

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 08:42:26

De !

A kurva anyádat baszd szájba !

Remélem megérted !
Pontosan ugyanazon indokok mentén, mint amit te hablatyolsz !

Vagy pedig mindenki maga eldönti, hogy szart okád, vagy sem ! Ez a másik út !

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 08:44:49

@Orbán veje:

Hidd el isszuk a szavaidat !
És hidd el azt is háromszorosan kaptok vissza mindent !
A gecizést, a tolvajozást, a börtönt és minden mást is.

Mert háromszor annyian vagyunk, mint a ballib elkúrók csicskái !

Bobby Newmark 2019.01.11. 08:45:15

Valójában meg pont az értelmi szintjén szólítja meg az országot. Ezzel a részével pont nincsen baj. Akit be lehet szopatni a migráncsolással, az EZT érti.

A baj azzal van, hogy Simicskától ered, aki meg egy PONTOSAN UGYANAKKORA GECI, mint Orbán, csak őt picsánrúgták és elhajtották a húsosfazéktól, és arra megsértődött.
Ha rendesen beleállt volna a dologba, és nyilvánosságra hoz mocskos ügyeket, amiről tud, lehetett volna egy hős is(mondjuk a sitten, de hős). De aztán becsicskult megint, és behúzta fülét-farkát. A G-nap óta lófaszt se csinált.

Ez a baj az O1Gvel, nem az alpárisága.

Populista Pista 2019.01.11. 08:50:38

Eleve szánalmas egy olyan mozgalom, aminek még a jelképét is az ellenség találta ki. Vagy Simicskának ezek szerint minden el van már felejtve? Mert az még szánalmasabb, amikor valaki oda megy kuncsorogni, ahonnan tegnap még a pofont kapta.

frikazojd · http://kocs.ma 2019.01.11. 08:55:51

ugyanmár. a bohócmédiához tartozó elmebetegek mémei, logói és jelszavai nem gusztustalanok? ott van az Elég nevű nyílrt komcsi fos, az mi már? és a zárt csoportokhoz képest az semmit. vagy a szarpajtások, ami még a zárt csoportokban folyó kommunikációt is kiteríti: megverni, zaklatni, elüldözni, deportálni, felakasztani, kibelezni..

A kommunisták kezdték. Ők honosították meg az alpári stílust rögtön 2010 után. A nép nem tehet mást mint átveszi ezt, mert a kurvaanyádra nem lehet cuki nyuszikkal válaszolni. A csúti disznó hangosan szókimondó világot akart - hát tessék elviselni a híveinek is.

Populista Pista 2019.01.11. 08:58:12

@Bobby Newmark:
Nagy elmék találkozása megtörtént látom.

Még annyit tennék hozzá, Simicska azon rágott be, hogy neki is kell reklámadót fizetnie, micsoda dolog! Ilyen kontextusban hangzottt el az ominózus O1G. Egy kivételezett oligarcha lázadása, amiért túl kicsi az extrawurst.

Orbán veje 2019.01.11. 09:02:42

@Minden ballib bérretteg:

Haver! Te rühes orbán pribék! A magyar nép mindig megszabadult az elnyomóitól. A töröktől, a labanctól, a nyilasoktól és a kommunistáktól is.
A rohadék diktatúraépítő tolvaj fidesz fajtáddal szemben is kivívja szabadságát. A kérdés csak az, hogy szimpla börtönbüntetéssel ússzátok meg, vagy lámpavason végzitek. Demokrataként én az első verziót támogatom.

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 09:04:25

@frikazojd:

Elviseljük nyugi.
Mitöbb át is vesszük a magadfajta ÁVH-s komcsi tempót.
Csak majd győzd elviselni a kultúrát amit sikerült kiharcolnod, mikor mosod le magadról, meg MSZP-s DK-s kedvenc csinovnyikjaidról a szart ! :DDD

Vagy azt hitted hogy ti nem lesztek legecizve meg a kedvenceid ? Sokkal különb jelzőket is kaptok majd a pofátokba, hisz ezt akartátok !
SIkerült, gratulálok hozzá !

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 09:06:04

@Orbán veje:

A hazaáruló ballib elkúróktól most is megszabadultnk, és ez így is marad még jó ideig !

És te ettől nagyon szenvedsz, én meg sokat röhögök a szenvedéseden. :DDDD

KUHULIN 2019.01.11. 09:08:15

Ennyit tud ma a "demokratikus" ellenzék. Átvesz azorbán' tettestárástól egy alpári "szlogent" és ezzel akar forradalmat csinálni. Amúgy a "gecizés" tipikusan cigány duma.

Bobby Newmark 2019.01.11. 09:09:15

@Populista Pista: Muhaha, reklámadó. Lófaszt, babám! Az már a második lépés volt a szivatásának.

A Közgép az ország legnagyobb építési vállalkozója volt, és minden közbeszerzést megnyert, iszonyat bevétele és profitja volt. Ezt vettél el Simicskától első körben.
Közben a Közgép szakembereit és eszközeit átlapátolták a Duna Aszfaltba, Mészáros és Mészáros Kft-be és a Hódútba.
Aztán kezdték szopatni a többi érdekeltségével is, mint pl a reklámfelületek.

Gyakorlatilag azért történt a G-nap, mert Simicska a fasz rossz oldalára került. Nem az elcseszetten korrupt rendszerrel van neki baja, mert azt élvezte. Azzal van csak baja, hogy már nem ő kanalaz a fazékból.

frikazojd · http://kocs.ma 2019.01.11. 09:09:29

@Minden ballib bérretteg: ti kezdtétek, ávós fattyak.

(mondjuk az mszp-dkról nem lemosnám a szart hanem eltemetném benne)

gomorra 2019.01.11. 09:10:31

@Minden ballib bérretteg: Uram, hová tűnt a trollok oly erős magabiztossága, hogy itt, orbániában minden a legnagyobb rendben van?

Hová, uram? Elvitte a cica?

KUHULIN 2019.01.11. 09:12:25

@Bobby Newmark: Tegyük hozzá, hogy a nagyon okos, "űber-manager" Simicska Orbán nélkül egy nulla.

Thunder_th 2019.01.11. 09:15:45

Sok igazság van az írásodban polgi. Azzal egyetértek, hogy egy normális társadalomban, normális értékrenddel rendelkező emberek lakta helyeken sem a logó sem a mondanivaló nem működik. De ha körülnézünk akkor ebben az országban sem normális társadalom sem normális értékrenddel rendelkező emberek nincsenek. A közbeszéd állapotáért a fidesz a felelős csak és kizárólag. Ő ment ki széljobbra, ő radikalizálja a saját ostobáit. Olyan szintű sötétséget hozott, ami ellen nem lehet úriemberek módján harcolni. Már rég itt volt az ideje, hogy a másik pldal ez ne némán tűrje és játsza a jó úri fiút, hanem vegye fel a kesztyűt végre. Az O1G ennek egy eleme. Ráadásul a PC is megszűnt elvileg, szóval nyugodtan és őszintén kijelenthetjük, hogy Orbán egy geci. Mégpedig a legundorítóbb fajtából. Ez bizony O1G

József Körmendy 2019.01.11. 09:18:09

O1G Orbán egy géniusz , és tényleg.

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 09:18:29

@gomorra:

Soha nem mondta senki, hogy minden rendben van. Én pl számtalanszor mondtam, hogy természetesen a Fidesztől lehet jobban csinálni a gazdaságot, a korrupciós szintet csökkenteni, ... mindent.

Az MSZP-DK-SZDSZ-Együtt-PM-es elkúróktól szarabbul viszont szinte lehetetlen.

Hujber Tünde · http://egyszeruen.blog.hu 2019.01.11. 09:19:15

Az O1G-vel nem az a baj, hogy alpári, hanem hogy nem lehet belőle kiolvasni, hogy mit akar mondani. Én pl. meglepődtem, amikor először láttam: ó-egy-gé? Ezzel meg mi az ördögöt akarnak mondani? A gugliban kellett utánanéznem, hogy mit jelent. De sajnos azóta se látok bele mást, csak annyit, hogy ó-egy-gé. Semmitmondó. És erre még Orbán is mondhatja, hogy hát ő csak annyit lát, hogy ó-egy-gé, és ebbe mindenki azt magyaráz bele, amit akar. Vagy mondjuk ki fehéren-feketén, mit akarunk, vagy hagyjuk a fenébe.

Etniez 2019.01.11. 09:19:48

Jó az O1G. Annyira jó, hogy nem tudnak mit kezdeni vele a kormányoldalon, pedig erőlködnek rendesen.

Tetszik a kátyútömő program is, oda kell fújni az aszfaltra, hogy O1G, azaz ott 1 gödör és akkor valószínűleg aszfaltot cserélnek. Ahogy elolvad itt a hó, kipróbálom.

1957-ben volt a MUK, azaz márciusban újra kezdjük, azzal is ugyanezt csinálták, csak akkor még Kádárék.
A diktatúra módszerei nem változnak, csak a szereplők....

Az idősek meg levannak szarva, soha nem ők csinálnak forradalmat és amúgy is kussolva féltik az egzisztenciájukat.

bontottcsirke 2019.01.11. 09:20:08

Gusztustalan? Az nem gusztustalan hogy szétlopták az országot?

Buncog 2019.01.11. 09:21:04

Én már nagyon várom, hogy megváltozzon ez a logo O1H-ra.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2019.01.11. 09:21:22

Tetszik a blog logója is. Munkásököl, vasököl, oda sújt, ahova köll!!!

Egyszerű jelszavak kellenek a proliknak: OG1, Balyszos szar, SZRTÁJK!
Ennél összetettebb mondanivalót kár várni az ellenzéktől, fanatikus híveiktől, és az elvakult Orbánfóbiásoktól.

KUHULIN 2019.01.11. 09:21:38

@Thunder_th: "De ha körülnézünk akkor ebben az országban sem normális társadalom sem normális értékrenddel rendelkező emberek nincsenek."
Nem csak a családodból és a közvetlen környezetedből kéne kiindulni... Kijössz a cigánysorról és majd csodálkozol egyet, Gazsi! :D

Orbán veje 2019.01.11. 09:22:51

@Minden ballib bérretteg: Haver! Látom meg vagy kergülve és a történelmet átkozod, hogy a magyar nép minden elnyomó rendszertől megszabadult, nem csak az egyik félétől. Így hát a rohadt, tolvaj fideszfajtád sem kerülheti el sorsát.
Neked pedig mocskos orbán pribékként valóban az a dolgod, hogy sivalkodj, mint pengős malac a vágás előtt.

Orbán veje 2019.01.11. 09:25:43

@József Körmendy: Haver. Persze. Az a jelentése amit írsz. Ezért nyugodtan hordjál ilyen logót, vagy fesd fel a viskód ajtajára.

:)))))

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 09:31:01

@Orbán veje:

Csak ismételni tudom magam, ahogyan te is ezt teszed végső soron mindig, heveny IQ hiány következményeként.

Szóval:

A hazaáruló ballib elkúróktól most is megszabadultnk, és ez így is marad még jó ideig !
És te ettől nagyon szenvedsz, én meg sokat röhögök a szenvedéseden. :DDDD

I-Work 2019.01.11. 09:37:39

@ A Polgi
Cimbora, az o1G jelentéstartalmát én sem érzem korrektnek.
Orbán ugyanis egy gazember, pontosabban bűnöző.
Ugyan nem reprezentatív az ismeretségi körömben lévő uszkve háromezer ember nagyjából egybehangzó véleménye erre, de egy ilyen aljas senkiházinak, de a kiszolgáló körének is börtönben lenne a helye,

I-Work 2019.01.11. 09:39:00

@Minden ballib bérretteg: Valljad be, hogy fletőval@I-Work: szoktál titokban csőrözni.

kalandfereg 2019.01.11. 09:41:13

Pont ugyanezt gondolom. Amíg az ellenzék az O1G szlogen alatt politizál, Orbánnak nincs félnivalója, mert ez egy komolyan vehetetlen, igénytelen, dedós, primkó baromság.
Amit ráadásul egy volt oligarcha talált ki, akinek ha rajta múlt volna, az égvilágon semmi baja nem lenne ma se Orbánnal.
Annyi erkölcsi aggálya van csak a mukinak, hogy elrugdosták a mézesbödön mellől.

Orbán veje 2019.01.11. 09:42:10

@Minden ballib bérretteg: Haver! Semmi gond, ismételd magad! Rohadt orbánpropagandistaként mást tulajdonképpen nem is tehetsz.
De a sorsod nem kerülheted el, meg a geci gazdád sem. Ezt tanítja a magyarok történelme.

I-Work 2019.01.11. 09:43:18

@Buncog: orvbán 1 hős, vagy orbán egy humorista? Esetleg orbán egy hazafi...
Azt tudjuk, hogy orbán egy hazug és orbán 1 hülye, - klinikai pszichiátriai értelemben.

gomorra 2019.01.11. 09:44:18

@Minden ballib bérretteg: Azt hiszem, téved Uram.

Orbán beszéde tökéletes s ez megtéveszti Önt s elvbarátait. Orbán gazdaságilag hihetetlen elmaradásba viszi az országot. Próbálja meg értelmezni ezt, annak tükrében, hogy tekintsen el a multik teljesítményétől, mert azok a saját hasznukat gyarapítják (ez persze így természetes), s ehhez a hasonhoz óriási mértékben hozzájárul Orbán támogatása amultik felé. Ha eltekint a multik teljesítésétől, ami a GDP-t növeli, az ország teljesítőképessége minimális, s ez látszik meg a lakosság színvonalán, fogyasztásán, az oktatásban, az egészségügyben.

Orbán beszéde tökéletes, a tettei abszolút tökéletlenek. Ilyen kért még magyar vezető a magyar gazdaságban nem tett.

Populista Pista 2019.01.11. 09:46:19

@Bobby Newmark:
Rosszul emléxel, ebből látszik hogy nem is érted a kifejezés mit jelent. Az orbángecizőknek meg eleve kiütötte az agyát a méreg.

A geci a német geizig azaz fukar "elmagyarosítása" (mint ahogy a a fukar meg a Fugger névé). Simicska helyesen használta a kifejezést, amikor Orbán nem engedte el neki a reklámadót, vagyis geciskedett potom százmillióval. Akik meg átvették Simicska szájából, csak ismételgetik amit nem is értenek, de ez náluk nem meglepő.

I-Work 2019.01.11. 09:46:34

@Minden ballib bérretteg: ó édes cimbora, jönnek a választások és sok politukust fogsz te látni az oszlopokon.

I-Work 2019.01.11. 09:48:28

@József Körmendy: orbán egy görény, orbán egy gennyláda - és tényleg.

GyMasa 2019.01.11. 09:48:28

@Bobby Newmark:
"Ha rendesen beleállt volna a dologba, és nyilvánosságra hoz mocskos ügyeket, amiről tud, lehetett volna egy hős is(mondjuk a sitten, de hős). De aztán becsicskult megint, és behúzta fülét-farkát. A G-nap óta lófaszt se csinált."
Arra ugye meg veletlenul sem gondoltal, hogy az egesz G-napos balhe tulajdonkeppen csak egy igen jol megszervezett es brilliansan vegrehajtott fidesz akcio volt az - akkor meg legnagyobb - rivalis jobbik teljes szetkurasara?
Azaz, hogy simicska mondjuk ugyis vissza akart vonulni, mert mittudomen, inkabb rozsakat szeretne metszeni a kertjeben, es azert meg bevallalt egy utolso muveletet.
Mert, ha igy nezed, akkor bizony elegge van is ertelme annak a "becsicskulasnak", ami tulajdonkeppen nem is a volt.

GyMasa 2019.01.11. 09:50:47

@frikazojd:
"...mert a kurvaanyádra nem lehet cuki nyuszikkal válaszolni. "
Mar hogyne lehetne!
Mondjuk nyuszival meg nem csinaljak, de "cuki" ketfarku kutyaval igen.

Orbán veje 2019.01.11. 09:54:34

@Populista Pista: Haver! Látom akkora a gáz, hogy már át akarod írni a magyar nyelvet! Édes öregem, értelek én, szarházi orbán csicskaként próbálkoznod kell mindennel.

És sikerült! Érted, haver? Sikerült! Még reggel 10 óra sincs, és nap Leghülyébb FideszTalpnyaló címe máris a tiéd ebben a rendkívül erős mezőnyben.

rallus 2019.01.11. 09:57:26

Azt mondják a trágár emberre, hogy a lóf.sz állandóan a szájában van. Ezek ugyanabba a kategóriába tartoznak és nem kell ahhoz pszichológusnak lenni, hogy pontos képünk legyen az egyéniségükről. Már amennyire egyéniség az, aki falkában üvölt bármit, amit elé löknek és amivel a magasan felette állót egy kicsit sározhatja...

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 09:58:03

@gomorra:

Nézd. A te véleményed az, hogy Orbántól nincs gazdaságilag kártékonyabb, az enyém meg az, hogy az MSZP-SZDSZ-DK-Együtt-PM-es elkúróktól nincs kártékonyabb formáció.

Ez eddig rendben van. De annyit azért segítek, hogy ezért gondolják sokkal többen azt amit én mondok, és kevesebben azt amit te mondassz, mert minden gazdasági grafikon engem igazol.
Google Data Exlorer, Eurostat adatok. Össze tudod hasonlítani más országok teljesítményét minden téren, statisztikák alapján.
És láthatod, hogy tévedsz, én meg igazat mondtam. Az elkúróktól EU szerte nem volt szarabb senki !

https://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp
vagy
https://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+unemployment
vagy bármi más.

Populista Pista 2019.01.11. 09:58:18

@Orbán veje:
Az se semmi, hogy a magadfajta jobber meg csupa jiddis kifejezést használ a szövegében (háver).

Előbbre jár a nyelvetek, mint az agyatok.

asdkasjbdaksjdbasd 2019.01.11. 10:01:02

@Orbán veje: "Amiből 1990-ben szabadultunk".

Én ugyan még kisgyerek voltam a '81-es születésemmel, de arra emlékszem, hogy volt 2 autónk, minden szülőmnek és nagyszülőmnek és rokonomnak volt munkája, voltunk csomót nyaralni, és minden happy volt.

A fene nagy rendszerváltás óta pedig egyszer tudtam elmenni a családommal nyaralni, autón 1992 óta nincs egy darab sem (én 2 éve gürizek azért mindent félre rakva, hogy tudjak egyet venni idén), az iskoláról és EÜ rendszerről meg már nem is beszélek inkább... De igen, szidd az "átkost" nyugodtan, de azért kicsit érezd, hogy az tényleg működött emberileg IS.

Ballib vagyok mert rettegek 2019.01.11. 10:01:42

Az IQ hiányos Soros bérenc ellenzék megint öngólt lőtt, mert megint aljas és hazug eszközökkel próbálta lejáratni Orbán Viktort és a nemzeti magyar nagytőkés osztályhoz tartozó családját. A magyar embrek nem vevők a durva és hazug beszédre. Csak a valóságra. És épp ezért nem vevők az ellenzék lejárató hazudozásaira, hanem ehelyett Orbán Viktorra figyelnek akitől mindent megtudnak a valóságról és ezért követik őt. Megtudják tőle hogy 100 millió kecskebaszó analfabéta afrikai muszlim söpredék akarja lerohhani Európát, hogy aztán halomban erőszakolják meg a magyar asszonyainkat, meg hogy terror cselekményt hajtsanak végre a városokban, felvakban, hogy patakokban fojjon a fehér kereszeny ember vére az utcán.
Hát ez a különbség az ellenzéki mocskolódása és a Fidesznek az embreknek szóló, érthető és igaz kommunkációs nyelvezete között.

Az ellenzéki Gyurcsány csicskának meg üzenjük, hogy mi fideszesek ezenúl szintén O1G pólót fogunk hordani, O1G plakátokkal fogju telerakni a magyar városokat és falvakat, mert

ORBÁN 1 GOD!

ember100 2019.01.11. 10:03:44

@kalandfereg:
Helló !

Értem én hogy simlicska valahol lenyilatkozta hogy az RTL és az oroszok miatt veszett össze a Fényességes Vezetővel , de hát rmészetesen hazudik.
Mosdassátok csak a rablóbandát :)

zord íjász · zordidok.blog.hu 2019.01.11. 10:07:37

@I-Work: Hagyjuk ki szerintem ebből a történetből a görényeket. A görények védtelenek és bűntelenek. Nem érdemlik ezt meg.

gomorra 2019.01.11. 10:08:18

@Minden ballib bérretteg: A statisztikák tökéletesek, ahogy mondtam. A multik piszok jól dolgoznak. A jövedelem, amit a magyar munkavállalóknak adnak, minimális, erről gondoskodott orbán, mikor a szakszervezeteket megvette aprópénzért és olyan sztrájktörvényt hozott, hogy a munkavállalóknak lófaszt a seggibe.

A statisztikák tökéletesek, csak épp a magyar lakosság kurva szegény s a magyar tulajdonú cégek - hála az orbáni lopás és korrupciós ügyeknek - teljesítménye pedig béka segge alatti.

2019.01.11. 10:11:43

@Minden ballib bérretteg:
ebben igazad van, tényleg háromszor annyi a tolvaj, korrupt, protekcionista magyarországon, mint a becsületes ember sajnos.

kalandfereg 2019.01.11. 10:12:06

@ember100:
Persze, nyilván muszáj volt valami fennkölttel indokolnia, azt mégse mondhatja Simicska, hogy O1G, mert mostantól mással lop, nem velem.
Egyébként meg, azért egy ilyen kirúgásnak van egy hályogeltávolító hatása, azt elhiszem.
Pontosabban a lopnihagyásnak van hályogosító hatása. Aki nekem kamionnal önti a pénzt, az biztos csak jó ember lehet, ugye...

Ballib vagyok mert rettegek 2019.01.11. 10:12:47

@GyMasa:

Te Gyurcsány csicska, Orbán Viktor alatt végre sikerült leszakadnunk az EU-ról, 2010 óta itt a magyar tündérmese íródik, amire az egész világ felfigyelet és utánozni akarja. Az elkúróid alatt ki se tudtunk jönni az EU szorításából, ott tartott benn minket a közepesen alulfejlett országok közt, mára ennek rég vége van!
Hála Orbán Viktornak, ma már nem az EU felé konvergáció útját járjuk hanem a sajátunkat és olyan példa lettünk az EU-ban, akikről állandóan beszélnek.

Orbán Viktor sikerei pedig önmagukért beszélnek:

https://www.google.com/publicdata/directory#!_leszakadoban_a_magyar_novekedes

https://www.google.com/publicdata/directory#!_egymillio_magyar_vandorolt_ki_az_elmult_nyolcevben

https://www.google.com/publicdata/directory#!_tortenelmi_melysegben_a_magyar_szuletesi_szamok

és így van ballibek:

O1G!

antiinternáci 2019.01.11. 10:16:05

Azt írja: gusztustalan, de a bolsevitáknak jó lesz...
Mit lehetne ehhez még hozzátenni?

pioneer2016 2019.01.11. 10:16:23

@Minden ballib bérretteg: "Mert háromszor annyian vagyunk, mint a ballib elkúrók csicskái !"

Na azért ez nem annyira lehet igaz. A geci vezéred elcsalta (átírta) a választási szabályokat, ezért lehet neki 50 % alatt is 2/3-a. Annyira meg tartalak, hogy számolni tudsz még.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2019.01.11. 10:17:10

@Ballib vagyok mert rettegek: :-))) Rendíthetetlen vagy. Valószínűleg itt is lesznek néhányan ismét, akik rácuppannak erre. Profi módon űzöd ezt. Le a kalappal.

hidroponi 2019.01.11. 10:18:23

@Minden ballib bérretteg: majomka..az lehet hogy 3x annyian vagytok mint a ballibek, de 100-ad annyian akiket a szarban tonkretett...

Etniez 2019.01.11. 10:20:26

@Ballib vagyok mert rettegek: "ORBÁN 1 GOD!"

Neked meg nem ártana megtanulni angolul, mert ez így nem jelent semmit. Az angolban az "1" számot jelent, a határozatlan névelőjük "a" vagy "an".
Tehát max Orbán a God, így meg nem adja ki.
Látod, ezért jó ez az o1g, mert sehogy nem adja ki nektek és ez láthatóan idegesít titeket :D

József Körmendy 2019.01.11. 10:25:31

@Orbán veje: Tetszik vagy sem 2009 vége óta mindent megnyert. 100 év alatt sem fogja senki utána csinálni.

2019.01.11. 10:25:37

Nem tudom, ki hogy van vele, de én a parlamenti választásokon szolgákat megyek választani, nem pedig uralkodót és uralkodóosztályt. Ahogy látom, a szolgalelkű magyar kisebbség inkább az utóbbit, aki előtt aztán hajlonghat és a hátsóját nyalhatja. Aztán idejön és szaros szájjal bizonygatja, hogy milyen finom és hazaáruló, aki nem így tesz. Ha egy takonygerincűt követsz, akkor te magad is azzá válsz.
Az orosz seggre kevesen emlékeznek, de ők is elfelejtették, ezért várják lelkesen, hogy újra kipróbálhassák, hiszen a vezérük azt mondja finom és 1990-ben nem gondolta komolyan, hogy "ruszkik haza", hanem fiatal volt és meg kellett élnie, ezért megélhetésből kiabálta.

enrikokaruszo 2019.01.11. 10:27:20

...öööö....most akkor nálunk nem lesz fekete ököl, hanem az o1gé a fekete ököl, ami reményt ad mert megjelenik, értem...
esetleg van ott valami értelmes ember, aki összerántaná ezt a rakás hülyegyereket?

József Körmendy 2019.01.11. 10:28:34

@I-Work: Azok szoktak ilyen stílusban reagálni, akiket Orbán szembesíti a saját niemandságukkal és ezt nem tudják elviselni.

József Körmendy 2019.01.11. 10:30:35

@vitéz Beverneky: Ceausescu egyetlen választást sem nyert volna többpárt rendszerben.

enrikokaruszo 2019.01.11. 10:31:05

@roli101: beszélj szakemberrel, elkaphatsz valami csúnya betegséget

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.01.11. 10:32:39

szoval sokak szerint, idoseket es fiatalokat is beleertve, egyszeruen gusztustalan tempo. de amikor valaki lesoporteti/lesopri az altala tulajdonolt/felugyelt teruletrol az ismeretlenek altal odarittyentett gecizest, az hatalmi szora tortent. hat, biztos igy volt.

GiaMarie 2019.01.11. 10:34:03

Nem az a baj ezzel, hogy megvan a célközönsége. Az a baj, hogy az ellenzék szeret azzal páváskodni, hogy ők a balliberális ÉRTELMISÉG. Egy értelmiségi nem óbégatja, hogy geci a politikai ellenfelére. Egy értelmiségi véleményformáló NEM tüzeli fel a tömeget arra, hogy ordibálják a köztársasági elnökre, hogy Bajszos Szar. Majd ezután, büszkén magát kihúzva vallja, hogy az Orbán kormány tál gulyással vette meg a hátrányos helyzetűeket, meg Bözsivel az "agyhalott nyuggereket". Szegény nyuggerek amúgy, kíváncsi lennék, hogy négy évente változnak pufajkás munkásrőrből vérfideszessé, és fordítva? Na, mindegy. Ja, és az ÉRTELMISÉG nem dobál "partykelléket" a rendőrökre. Értem én, a Való Világ nézőit is érdemes megcélozni, ez az a szint, csak akkor másnap nem páváskodjon azzal, hogy ő az értelmiségi, mert ezt minden ténylegesen értelmiségi ember kikéri magának. A saját törzsbázisa fordul el szégyenkezve, a vállalható törzsbázisát cseréli Berki Krisztián rajongói táborára. Nem hiszem, hogy bárki prominens, akik eddig a balon álltak, odaáll, ahol O1G kiáltások mellett dobálják a partykelléket. El nem tudom képzelni pl Vágó Istvánt, amint azonosul ezzel a csőcselékkel. Lesz még ennek ára, még ha most jó bulinak is tűnik...

GyMasa 2019.01.11. 10:34:47

@Ballib vagyok mert rettegek:
Hat, gyurcsanycsicskanak sem neveztek meg...
De tetszik az ironiad!

2019.01.11. 10:35:12

@József Körmendy:
"Tetszik vagy sem 2009 vége óta mindent megnyert."

mint, sztalin, rákosi, kádár, stb...

nemecsekerno_007 2019.01.11. 10:35:51

Megint tévedtek :( De ti tudjátok.
Önmaga paródiája az ellenzék lett, a kormány egyre erősebb. Akkor lehet bajban a kormány ha az ellenzék eltűnik és nem lesz ellenpont.

nemecsekerno_007 2019.01.11. 10:36:50

@vitéz Beverneky: Csak ezek egyike se demokratikus választáson...

Etniez 2019.01.11. 10:37:28

@GiaMarie: Szeretem, amikor a kormánypártiak eldöntik, hogyan kell viselkednie az ellenzéknek :D

Egyébként az értelmiség mindig felhasználja a csőcseléket a maga érdekében, ezért értelmiségi...

Etniez 2019.01.11. 10:38:52

@nemecsekerno_007: kifizetted ma már a külföldön dolgozók szüleinek nyugdíját?

2019.01.11. 10:40:01

@nemecsekerno_007:

orbán meg elcsalt választásokon, van különbség tényleg.

moloy 2019.01.11. 10:42:16

@Boekkenoe:
- A kormánynak a KÖZ érdekét kell szolgálnia, ezért is választja meg a KÖZ.
- A KÖZférában dolgozóknak szintén a KÖZ-t kell szolgálniuk, ezért is kapják a fizetésüket a KÖZ-től.
Konklúzió: Egy KÖZ-t szolgáló nem lehet a kormány ellenes.
(Talán, másképp kellett volna fogalmazni: pl. a "kormányellenes" szó helyett a "kormánykritikus"-t használni!)

Etniez 2019.01.11. 10:42:50

Orbán 1 geci probléma, de mondjuk az "elkúró", "gyurcsótány" "libás" stb nem volt az.

:D

Ti tényleg szerelmesek vagytok ebbe a gecibe, úgy véditek.

2019.01.11. 10:43:52

@GiaMarie: Igazad van, de ebben az országban a Barátok közt, Szulejmán, Való Világ a legnézettebb műsorok, Bunyós Pityu, KisGrófó, Fásy Ádám jelenti a kultúrát a szavazók egy jelentős részének. Ilyen szintű szavazóknak hiába is próbálna bárki értelmiségi szinten politizálni. Az igazi értelmiség képes megérteni a nép nyelvét és az ő szintjükön utat mutatni.

Orbán veje 2019.01.11. 10:44:19

@Etniez: Haver! Énszerintem tiszteletreméltó, hogy egy segghülye orbánistát próbálsz tanítani. Respect.

Bár úgy látom, még egy ökör is könnyebben sajátítja el a betűvetés tudományát, mint egy orbánpribék az angolt, vagy a demokráciát.

Árpádházy Saul 2019.01.11. 10:44:19

mi a baj ezzel? Orbán egy géniusz.
Ezt csak az nem látja be akinek baj van az agyával vagy egy sikertelen senki maradt és marad egész életében.

antiinternáci 2019.01.11. 10:44:43

@gomorra:

Ha, mint írod, a magyar egy tehetségtelen fajta ("genetikialag alattvaló"), mert csak a multik hozzák létre a gdp-t, akkor az Orbán hibája?
Miért is?

A gazdasággal kapcsolatosan itt van egyébként egy grafikon. Tudod értelmezni? Kiváncsi lennék, mit látsz rajta...

moloy 2019.01.11. 10:45:34

@Sir Galahad: A tehetetlenség váltja ki (egyeseknél) a trágárságot.

Etniez 2019.01.11. 10:46:05

@Árpádházy Saul:
"Orbán egy géniusz." Így van, pontosan ezért írja fel mindenhova a magyar nép, nehogy elfelejtse. A fidesztálibok pedig azért akarják mindenhonnan eltüntetni, mert szerények.

:DD

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.01.11. 10:47:31

@roli101: ezek szerint orban bandaja igazi ertelmiseg, hiszen a falusi bunko parasztokkal nyerte a valasztast. legalabbis a blog.hu szerzoi szerint :)

Árpádházy Saul 2019.01.11. 10:48:00

sződligeten amúgy el van takarítva a hó vagy ott van hagyva ahogy a szocialista városokban általában szokás, megvárják míg elolvad ?

Orbán veje 2019.01.11. 10:48:18

@Árpádházy Saul: Jól mondod haver. Ezért kéne nektek, mint gerinctelen orbánistáknak is viselni az O1G kitűzőt. Képzeld, milyen szép lenne: az egész ország hordaná az O1G jelvényt. Úgy örülne a felcsúti tolvaj.

Hát hordjad te is. Szerezz örömet a gazdádnak. :)

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 10:49:16

@Etniez:

Nem probléma a gecizés se. Egyre mélyebbek az árkok, és sikeresen ássátok ezt még mélyebbre.
Én csak örülök neki.

Lassan már az se tud átugrani rajta aki szeretne.
Örökre egy leszarható negligálható kisebbség marad a magadfajta ballib hazaáruló banda, és ez így van jól. :DDD

Árpádházy Saul 2019.01.11. 10:49:28

kösz én maradok az évi egyszeri kokárdánál, nektek is inkább ahhoz kellene visszatérni. bár nem is, hiszen sok közötök nincs hozzá.

2019.01.11. 10:49:43

@Ballib vagyok mert rettegek:
kétségtelen orbán óta mo. fejlődée!
az üres stadionok, sportcsarnokok, futball akadémiák országa lettünk.
a világon egy államban sincs egy emberre számított stadion férőhely mint nálunk.
egy elmebeteg focista hobbiját kiszolgáló nemzet vagyunk, legyetek büszke rá!

2019.01.11. 10:51:35

@enrikokaruszo: Miért is? Sajnos a válaszod nem tartalmaz semmilyen érdemi információt arról, hogy mi a gondod az általam leírtakkal. Ha képes vagy azt is leírni, akkor tudunk vitát folytatni, mert ez így csak egy amolyan fideszes szintű böfögés.

Orbán veje 2019.01.11. 10:52:18

@droid_: Persze, hogy orbán is értelmiségi te narancsagyú barom. Mit gondolsz, mi a faszért mászkál egyedüli politikusként zsebrebaszott kézzel a nemzetközi protokollokon, vagy tartja fordítva a kést miközben zabál?

GiaMarie 2019.01.11. 10:53:49

@Etniez: Itt nem az a fő gond, hogy geciznek. Az a fő gond, hogy azzal páváskodtak, hogy a Fideszt a hülyék szavazták meg, az alacsony iskolai végzettségűek, bezzeg ők! Identitás zavar, ez a baj. A másik baj meg az, hogy ezek semmivel nem jobbak. Nekem párhuzamként csak Castro jut eszembe. Ő például őszintén jót akart, mindig, hasonló alap jellemmel, aztán nézd meg. Három Lőrinc fél tucat Rezsiszilárddal nem tudna annyi kárt okozni, mint ezek, puszta jószándékból. Átolvastam a Momentum programját, tételesen, mert érdekelt, és még mindig ott a gond, hogy ez a sok értelmiségi mind bölcsész látszólag. Kéne pár közgazdász is oda. Persze, mehet a karaktergyilkosság, hogy o1G, másik oldalról meg, mit tudnak ezek felmutatni? Büfé-ruhatár szakos pösze buzit, akinek a végső érve az, hogy bajszos szar. Hát, kösz, ez semmivel nem jobb, mint ami most van. Az LMP-Momentum egy év alatt vált önmaga meghasonlott paródiájává, és jelenleg a leghitelesebb baloldali erő az MKKP. Itt tartunk, és ezért nem lehet Orbánt okolni, akkor sem, ha egy geci, ebbe a kondérba a baloldal dobálta a hozzávalókat, a fakanál meg Gyurcsány Ferenc kezében volt kevergetni. Amíg a baloldal nem képes kivetni magából Gyurcsányt, addig eleve nincs miről beszélni.

József Körmendy 2019.01.11. 10:54:24

@vitéz Beverneky: Még sokan emlékezünk a kádár rendszerre , csak álmodtunk arról ami ma van.

konrada 2019.01.11. 10:54:33

@zord íjász: "Valószínűleg itt is lesznek néhányan ismét, akik rácuppannak erre. "
És nyert!;))

Mondjuk az elég ciki, hogy pont olyanok, akiknél a megszállott gyűlölet a címben szereplő anyaggal cserélte ki a szürkeállományt...;)

2019.01.11. 10:56:03

@Árpádházy Saul:
no, vannak még szocialista városok??
hogy képzelik ezt?
napalmot rájuk!!

2019.01.11. 10:57:47

@József Körmendy:
helyes, merjetek nagyot álmodni....

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.01.11. 10:58:14

@Orbán veje: teged eddig is csak atscrolloztalak, nem lesz valtozas e teren.

Netuddki. 2019.01.11. 11:04:57

Sajnos ezen a tolvaj maffia bandán nevetni nem lehet, mert minden nappal amit a hatalomban töltenek, egyre nagyobb kárt okoznak az országnak.

Meg különben is, tolvaj bűnözőkön, szellemi fogyatékosokon amúgy se illik nevetni.

Ez az O1G-s divat annak a kifejezése, hogy tisztában vagyunk vele kik bitorolják a hatalmat Magyarországon, nem félünk tőlük, és rá fognak faragni arra amit velünk és az országgal tettek. Igen, a felszopóik se fogják megúszni.

Etniez 2019.01.11. 11:06:28

@GiaMarie: Részben igazad van, de szerintem az ellenzék már régen elengedte Gyurcsányt, Gyurcsány nem engedte el az ellenzéket.

nnnnnnnn 2019.01.11. 11:07:43

szerintem az o1g hűen tükrözi az ellenzék és az ellenzéki szavazók jó részének értelmi színvonalát. ötlettelen, primitív, trágár.
kb az a szint mikor dópment megválasztottátok köztársasági elnöknek.
de a legszebb az, hogy eltelt lassan 9 év, és még mindig ugyanazon a szinten van az ellenzék mint 2010-ben. egyetlen komolyan vehető témát nem tudtak felkarolni. gyakorlatilag azon kívül hogy orbántakaroggy, 9 év alatt semmit nem tudtak felmutatni. ja de, végtelen primitívséget és önégetést, ezeket számtalanszor.

VT Man 2019.01.11. 11:13:04

@Bobby Newmark:
"A baj azzal van, hogy Simicskától ered, aki meg egy PONTOSAN UGYANAKKORA GECI, mint Orbán"

Akkor a Fidesz majd kitalalja a S1G logot. "Simicska egy geci".
Megvan az az elonye, hogy "Soros egy geci"-nek is lehet olvasni.

S1G

Tiszta ovoda...
es ezek akarnak nyerni???

Virgilius 2019.01.11. 11:13:41

Azért valahol patetikus hogy a mai ellenzék keresztapja Simicska, tőle vették a fő üzenetüket. Ennyire futotta.

VT Man 2019.01.11. 11:14:16

@nnnnnnnn:
"és még mindig ugyanazon a szinten van az ellenzék mint 2010-ben"

Ez meg hagyjan, de a valasztasokkol mindig olyan programmal keszulnek, hogy "fizessenek a gazdagok - adoemelest az atlagfizetes felett!""Majd szetosztjuk a szegenyeknek"

Ebbol aztan rohadtul nem kernek az emberek.

VT Man 2019.01.11. 11:15:57

@Etniez:
"de mondjuk az "elkúró", "gyurcsótány" "libás" stb nem volt az."

Szerintem a gyurcsotanyozas is ovodas dolog volt, meg a libasozas...

Világít a torony 2019.01.11. 11:17:06

Megmosolyogtat az agyatlanok erőlködése, hogy ondótlanítsák a vezért, ám az lehetetlen. Ha lenne zöldborsónyinál nagyobb agyuk, akkor rájönnének, hogy az egyik orbitális geci, nagyon is tudta mennyire orbitálisan geci a másik, hiszen az ő bűnöktől hemzsegő hátán mászott fel a csúcsra.
Csupán egy dolog van mely kétkedésre ad okot. Mélyen megalázó lehet az örökítő anyagot szállító ondó számára, hogy ezzel a két alakzattal vonják párhuzamba.

Etniez 2019.01.11. 11:21:41

@Világít a torony: Én sem értem, miért nem engedik el a témát. Ez elment, logó marad, jelentése marad, örökké.

@VT Man: Az lehet, hogy neked nem tetszik, akkor is benne volt a közbeszédben és látod, 13 év után is emlékszik rá mindenki. Még eszembe jutott a szemkilövető is.

Az van, hogy a Fidesz-tábor erkölcsi fölénye sem létezik, a plebs plebs marad mind a két oldalon. Ennyi. Marad a Gyurcsótány meg az O1G is. Ami bekerült a közbeszédbe, az marad is benne.
Szerintem ugorhatunk, uncsi.

Orbán veje 2019.01.11. 11:24:41

@GiaMarie: Haver a geci orbán bizonyítottan szétlopta az országot. Leváltandó, hiszen messze a legnagyobb tolvaj.

Csak a hozzád hasonló szarháziak nem akarnak lehetőséget és esélyt adni azoknak, akik még sohasem kormányoztak.
Egyébiránt orbán fasza kilóg a szádból, máskor jobban próbáld elrejteni.

nnnnnnnn 2019.01.11. 11:29:22

@Világít a torony: szerintem félreérted, senki nem akarja ondótlanítani orbánt, nem hiszem hogy a fideszeseket ez az o1g zavarná, sőt, még örülök is neki, ugyanúgy ahogy a dópmen köztársasági elnökjelöltségének vagy kunhalmi ajtónakrohanásának, stbsbt. ezek mind csak rólatok állitanak ki szegénységi bizonyítványt az átlagember szemében, tehát csak a fidesz malmára hajtják a vizet. 2022-ben meg úgyis ismét szarrá fossá lesztek verve a választáson, az addigi nyíglődéseteket meg öröm nézni :)

2019.01.11. 11:29:47

Az o1g-zés a ballibsi sötét butaság mélypontja.Óvoda,kiscsoport,dedó..

konrada 2019.01.11. 11:32:54

@Etniez:
Helyes! Legyen csak rajta az ellenzéki pártok választási plakátjain is, hogy lássák, mi lesz továbbra is a programjuk...

Etniez 2019.01.11. 11:35:37

@Hata Mari..: mi a különbség az o1g és a ballibsizés között, te fsz? :D

Mind a kettő egy politikai üzenet, az ellenfél felcímkézése. Azt eddig is tudtuk, hogy nem te vagy a legélesebb kés a fiókban, újra demonstráltad :D

enrikokaruszo 2019.01.11. 11:39:50

@roli101: ha ennyi eszed van, dolgozz ebből, nem állhatok neki mindent megmagyarázni neked

felucca02 2019.01.11. 11:45:49

@József Körmendy: Ezen a géniuszon lehet erőlködni, de a közbeszéd természetesen nem ilyen, a g már csak geci marad mindörökre, mert az vésődött be, nem a géniusz. Erről már csak az izzadtság szaglik. Most komolyan, minden indulat nélkül.

felucca02 2019.01.11. 11:49:18

@nnnnnnnn: Én nem látom azt a nagy örömöt, azt látom, hogy izzadnak rendesen, hogy mit tegyenek ezzel a felségsértéssel. Nekem mindegy, hogy melyik narratíva az igaz, de döntsétek már el, és azt képviseljétek egységesen!

Kösz!

2019.01.11. 11:50:29

A@Etniez: A ballibsizés olyan,mint amikor náciztok,te segg.Minősítő,de nem óvodás,mint az o1g-zés.De sebaj,vágjátok csak magatok alatt a fát.Ezzel is meg a decemberben debütált ballibsi bohóckülönítménnyel.Májusban ismét eljön az igazság pillanata számotokra..;)

nnnnnnnn 2019.01.11. 11:51:55

@felucca02: miért izzadna bárki is rajtatok? nézd már meg a közvéleménykutatásokat. a fidesz kb hátradőlve kávézgatva fogja nyerni újra kétharmaddal a 2022-es választásokat.

felucca02 2019.01.11. 11:52:51

@nnnnnnnn: De de, az ellenzék számtalan komolyan vehető programot kidolgozott már. Példának okéárt a Momentumnak lexikonvastagságú a programja. Csak ti erről nem vesztek tudomást, mert szerintetek ez nem program. Szerintetek az a program, hogy Sorosss!
Hát, nagyon sajnálom, de az ellenzék bármely pártja képtelen arra, hogy ehhez hasonló primitívségű programot dolgozzon ki, de ez talán nem baj.
Szóval, ha lusta vagy tájékozódni, azt nem kell mindjárt szét is kürtölnöd.

Árpádházy Saul 2019.01.11. 11:53:56

ez az ún. ellenzék színvonala, gecizés, meg szarozás.
azért ha belegondol az ember józan ésszel, mi lenne ha ezek megkaparintanák a kormányrudat, hát eléggé megijed.

felucca02 2019.01.11. 11:54:18

@nnnnnnnn: Ez minden bizonnyal így is van, nincsen ezzel semmi baj. Szép bizonyítványa a magyar népnek. Azonkívül mit akarsz mondani?

Sir Galahad 2019.01.11. 12:00:52

@moloy: Igen, és ez mentség is valamelyest, de az O1G mint jelszó ezt figyelembe véve is maximum a pillanatnyi feszültség levezetésére alkalmas, semmi többre.

GiaMarie 2019.01.11. 12:01:23

@felucca02: Szerintem ezt félreérted. Sokan vagyunk, akik nagyon várják, hogy jöjjön egy olyan politikai erő, akire szavazhatunk a FIDESZ helyett, de nem jön, nem kapunk alternatívát. A probléma már ott kezdődik, hogy mindkét táborban az az alap, hogy ostoba-hülye-primitív-geci és egyébb jelzőkkel méltatják azt, aki nem ért velük egyet. Ezt mondjuk sosem értettem, miért kell ebből kiindulni? Sem ostoba, sem hülye, sem geci nem vagyok, simán megtanultam azt, hogy velem, a családommal és a szeretteimmel a balos kormányok általában mérhetetlenül kicsesznek, ezért SOHA nem szavaznék balra. Szerintem ez teljesen méltányolható, ahogy simán tiszteletben tartom azt, hogy a rossz anyagi helyzetű ismerőseim, akiknek esélyük nincsen mondjuk lakáshoz jutni most, ők balra szavaznak. Ettől még nem ostobák, hülyék, vagy gecik, csak elsődlegesen a maguk boldogulását tartják szem előtt. Ostoba meg hülye akkor lennék, ha olyan kormányra húznám az X-et, akinek tudom, hogy az első intézkedése az lesz, hogy a társadalmi igazságosság nevében jövedelmeket csoportosít át tőlem, másokhoz. Miért tenném? Ennek ellenére, hogy Fidesz-re húztam az X-et, látom, hogy mi a rossz. Sosem szavaznék balra, viszont rettenetesen szurkolok annak, hogy felálljon egy értelmes balos ellenzék, mert ez a mostani állapot egészségtelen egyértelműen, és még az értelmesebb FIDESZ szavazó is látja, hogy van baj. De mit mondjak arra, amikor a Jobbik kiáll Gyurcsánnyal együtt? Mit lehet erre mondani, azon kívül, hogy megérdemlik, Orbánnak kampányolni sem kell, csak hátradőlve élvezni az újabb 2/3-t. Olyan a Jobbik, amilyen, sok mindent el lehet róla mondani, de ez a Gyurcsánnyal együtt kiállás a még meglevő bázisuk szisztematikus leköpése volt . És ez (VOLT) a legtámogatottabb ellenzéki párt :(

Világít a torony 2019.01.11. 12:02:38

@nnnnnnnn:
"ezek mind csak rólatok állitanak ki szegénységi bizonyítványt az átlagember szemében, "
Te meg magadról az elmeszegénységi bizonyítványt. Az átlagember agyatlan, befolyásolható és humortalan. Olyan mint te. Pont olyan.
De nincs harag, ugye?

felucca02 2019.01.11. 12:03:15

@Árpádházy Saul: Biztosan igazad van, de számomra sokkal ijesztőbb, hogy az úgynevezett kormánypártnak nincsen programja azon kívül, hogy Sorosss! Bár véleményed szerint ez valamitől sokkal jobb, mint a gecizés.

Szerinted nyilván az lenne a helyes, hogy a frontális letámadásra és folyamatos likvidálási kísérletekre az ellenzék cuki cicákról és delfinekről szóló képeket osztana meg a lehetséges csatornákon. Más szerint meg kölcsönkenyér visszajár. A gecizés szerintem még túlságosan finom is.

csalezlopez 2019.01.11. 12:04:33

Én azt olvastam (talán itt az Indexen) hogy egy ügyvéd le akarja védetni az o1g logót. (Nem fog sikerülni de majd kiderül hol lakik az úristen ) . Úgyhogy, ezen felbuzdulva, és gondolva a későbbiekre, én is csinálok hasonlót. Mert ki tudja? Később valamikor még jól jőhet. Szóval levédetem a Gy1g -ét ,bár őszöd óta...nos nem hiszem hogy bárki komolyan szavazna rá...K1g , D1g, S1g,FGya1g, es meg 1 ráadás ...Sz1g.
Mert ki tudja ?

Világít a torony 2019.01.11. 12:04:42

@Árpádházy Saul: Józan ésszel még nem gondoltál bele, hogy kik és miként kaparintották meg a kormányrudat?

felucca02 2019.01.11. 12:07:11

@GiaMarie: De miért kellene balra szavaznod, nem értem.
Egyébként veled nem a bal baszott ki és téged nem a jobb jutalmaz, ez tévedés. veled egy konkrét alkalmatlan vezető baszott ki. Most pedig egy másik alkalmatlan vezető lopja el kábé az egész ország jövőjét.
Amúgy oda szavazol, ahová akarsz, ezt ki kérdezte most?

mikocami 2019.01.11. 12:08:52

Nem ilyen szarsággal kell felhívni a figyelmet az elégedetlenkedésre.Persze,ha Orbán úr egy gerinces,ízig-vérig komoly politikus lenne,és hajlana az értelmes párbeszédre az ellenzékkel,akkor korrektül előkészítene egy vagy akár több párbeszédet.
Meghallgatná pro és kontra mindenkinek a véleményét,keresne egy közös álláspontot és az ellenzékkel karöltve hozna meg országot érintő rendelkezéseket.
Meghiúsulnak a tervek,ha nincs megbeszélés,De,ha sok a tanácsadó,megvalósulnak.
A probléma az,hogy Orbán úr egy diktátor,és másnak a véleménye nem számít.

Orbán veje 2019.01.11. 12:09:51

@GiaMarie: "hogy jöjjön egy olyan politikai erő, akire szavazhatunk a FIDESZ helyett, de nem jön, nem kapunk alternatívát."

Haver! Ezt a hazugságodat a köztévén fél óránként leadják, a többi orbánista propaganda lapban pedig naponta.

Sőt, és most még jobban figyelj, mert orbán gazdádtól idézek:

„Nem azért dolgozott-e az elmúlt nyolc évben a társadalom, hogy soha többé ne legyen olyan kormányfője Magyarországnak, aki nyugodtan kijelentheti: rajta kívül nincs más alternatíva. Aki ezt állítja, az nem kormányozni, hanem uralkodni akar."

Minderre tekintettel megpróbálhatnál a fideszes kurva anyádnak hazudozni, te rohadt orbánbérenc.

csalezlopez 2019.01.11. 12:11:18

Amugy erdekes hogy kb 2000 ember kint lötyög az utcan mert ő vagy ők tiltakozik /nak az állam jelenlegi vezetése ellen de miért este amikor nincs a parlamentben senki?

ati27 2019.01.11. 12:11:52

@Bobby Newmark:
Szóról-szóra igazad van. Az O1G, szerintem zseniális. 3 betü, ennél már nem hiszem hogy lehet rövidebb üzenet. Pedig aztán a fityuszos fiuk se voltak gyengék a kis rövid egysorosaikkal. (Hoppá, ebbe benne van hogy "soros"!) Az ötletet meg tudjuk honnan vették....

csalezlopez 2019.01.11. 12:13:15

@felucca02: nem hiszem mert ez 1 párt én meg az ellenzékre is gondolok peldául : Gyurcsány Gy1g stb..

Világít a torony 2019.01.11. 12:13:57

@Etniez: Az alapvető különbség, hogy míg Gyurcsányra az ellentábora ragasztotta a bélyeget, addig Orbánra a "barátja és harcostársa" a harácsolásban.
Abban azonban adom az igazad, hogy a mai Magyarországon erkölcsről általánosan értekezni, teljesen értelmetlen. Az ország polgárainak nagy része menthetetlenül süllyed mélyebbre a mentális mocsárba, magával húzva a még levegőért kapkodó kevesebbeket. Mindezt egy olyan hatalmi maffia műveli, melynek a szolga és buta polgár az érdeke.

nnnnnnnn 2019.01.11. 12:15:57

@felucca02: az ellenzék nemtudom milyen programokat dolgozott ki, amit látni belőlük az az, hogy milyen ügyek mögé állnak be. gyakorlatilag azt látni, hogy amiből csak tudnak, próbálnak hisztériát kelteni, erőlködnek úgy hogy majd be szarnak közben, hogy összehozzanak valami kis népharagot, de sose sikerül nekik.
láttál most a túlóratörvény kapcsán az ellenzéki médiákban melósokat garmadával nyilatkozni hogy milyen rossz a túlóratörvény? a hajléktalantörvény kapcsán felbőszült embertömegeket akik mellüket verve követelik hogy legyen továbbra is hugyszag az aluljárókban? stbstb. az ellenzék egyfolytában próbálkozik hogy hisztit keltsen, de sose sikerül nekik. nem látni hogy értelmes dolgokért hisztiznének. pedig lehetne ezt máshogy is csinálni. konstruktívan, normálisan, ügyeket kézbe venni, végigvinni, felkarolni. csak az ellenzéki pártok a valóságban tojnak az emberekre és a problémáikra. hisz fogalmuk sincs milyen problémáik vannak az embereknek, amiket felkarolva és kűzdve értük meg lehetne nyerni a szimpátiájukat. csak ez lassú és fáradtságos munka lenne. fel lehetne építeni, fel lehetett volna építeni egy tiszta pártot. emlékszel még a millára? fideszesként mondtam juhász péternek, hogy ne álljon be senki mögé, ne paktáljon a bajnaival, ők egy tiszta csoport, van támogatottságuk. el lehetne kezdeni építkezni, és 2014-ben már 10 vagy mégtöbb százalékkal benn lennének a parlamentben, 2018-ban pedig már komoly többtíz százalékkal érvényesíthették volna az akaratukat, sok szavazóval, megszorongatva és döntéskényszerbe hozva közügyekben a kormánypártot. 2022-ben akár váltópárt is lehettek volna. de ehhez kitartás kell, dolgozni, utánamenni a problémáknak és építkezni az alapokról. mi volt a válasza szerinted? áh, mi most legyőzzük orbánt, megdöntjük a rendszert. hát nem sikerült. pontsan ez a baj az ellenzékkel. nem akarnak dolgozni. egyből a hatalmat akarják. nemértik meg hogy ezt így nem lehet. annyira hataloméhesek hogy felmorzsolják saját magukat a hatalommániában, mert nem bírják kivárni és munkával tölteni azokat az éveket amíg ellenzékben vannak. nem tudnak szavazókat gyűjteni, mert azzal hogy orbántakaroggy, nemlehet. lehet vannak programjaik, de az kit érdekel? a szavazók nem ez alapján döntenek. az alapján döntenek amit látnak. és mit látnak? ajtónak rohanó kunhalmit, stb. egyetlen ellenzéki pártot nem látok, aki azt mondaná, hogy dolgozik a népért, nem azért hogy választást nyerjen elsősorban, hanem hogy jobb legyen az embereknek. egy sincs akinek lenne türelme évekig dolgozni és felépíteni egy pártot rendsen a nulláról. azt látni hogy a legkönnyebbik utat keresik. ezért nem fogják leváltani a fideszt. pedig ha 2010-ben elkezdték volna, már most komoly erőt képviselnének benn a parlamentben. 8 év ment el az ellenzéknél a semmire gyakorlatilag. ugyanott álldigállnak mint 2010-ben. és ugyanaz a felfogásuk is mint akkor. ezért nem fognak nyerni választást. teljesen nyugodtan kijelenthetem, hogy 2022-ben is simán kormányt alakít a fidesz.

erkölcsi hulla 2019.01.11. 12:16:10

Mikor az ellenzéki összefogás kimerül egy alja cigány közösségektől pesti parasztok által átvett mocskolódó kifejezésben.

A 'geci' szót még mai is, minimálisan kulturáltabb közbeszédben nem használja a magyar ember. Van egy bizonyos határ, ami alá meg egy kőműves sem megy, és az a gecizés.

felucca02 2019.01.11. 12:18:55

@csalezlopez: Valahogy az az érzésem, hogy neked fontosabb Gyurcsány, mint nekem. De miért?:)

Populista Pista 2019.01.11. 12:21:10

@Etniez:
Gyurcsányt nem tudja elengedni az ellenzék és nem is akarja. Ez egy legatyásodott asztaltársaság, akiknek Gyurcsány tudja kifizetni a cechet. A szocik fülig el vannak adósodva, a Jobbik Simicska nélkül egy rakas ráfizetés, a többiek meg eleve csak Soros pénzére hajtanak. Pénz beszél, kutya ugat.

És akkor még nem is beszéltem arról, hogy Gyurcsánynak van jelenleg a legstabilabb szavazóbázisa.

felucca02 2019.01.11. 12:21:28

@nnnnnnnn: Nem értem, miről írsz. Milyen ügyet karol fel a fidesz? Milyen emberek fontosak a fidesznek? Kikkel nem áll össze a fidesz, ha hatalomról van szó? Mi érdekli a fideszt?

csalezlopez 2019.01.11. 12:21:34

@felucca02: Sz1g, ez jobb? Én csak a penz utan kaparok, ea üzletet szimatolok amig tartanak a tiltakozások döl a lé, megyek oda langost arulni

nnnnnnnn 2019.01.11. 12:25:04

@felucca02: az ellenzékről beszéltem, olvasd el mégegyszer. ha kötözködni akarsz, olyat is játszhatunk. én normálisan irtam neked.

felucca02 2019.01.11. 12:29:04

@nnnnnnnn: Világos, hogy mit írtál. Csak arra mutattam rá, hogy olyat kérsz számon az ellenzéken, amit a fidesz nyomokban sem tartalmaz. Amilyen a kormánypárt, olyan az ellenzék, nem?

Egyébként nem, de mindegy. A többit nem ismertem annyira, de konkétan a momentum utánamegy a dolgoknak és próbál megoldást kínálni, helyi szinten is. Csak ezt nehéz meghallani, olyan hangos a sorosozás.

nemecsekerno_007 2019.01.11. 12:29:29

@Etniez: Vicceskedünk, vicceskedünk. A patás mondta a tegnapi kormányinfón, hogy sok pénzt utalnak haza a külföldön dolgozók és nem akkora probléma.
Szóval valszeg marad minden. Az Orbán-kormány is...

nemecsekerno_007 2019.01.11. 12:30:51

@vitéz Beverneky: "orbán meg elcsalt választásokon, van különbség tényleg."

Hát persze :) Szajkózzátok még ezt sokáig, biztos lesz eredménye. Ja nem..... Muhahahahahaha!!!!!!

Etniez 2019.01.11. 12:32:20

@nemecsekerno_007: Pedig már megrendeltem a szobrot rólad, a tisztességes magyar adófizetőről.

Etniez 2019.01.11. 12:34:00

@Populista Pista: "hogy Gyurcsánynak van jelenleg a legstabilabb szavazóbázisa."

Igen, ez engem is megrémít.

2019.01.11. 12:37:28

@erkölcsi hulla:
jó lenne, ha nem a származása, haem a tettei után ítélnéd meg a kedves vezért és szavazóit...:)

nnnnnnnn 2019.01.11. 12:40:35

@felucca02: egyrészt mi köze ehhez a kormánypártnak? másrészt a fidesz nem véletlenül ennyire sikeres. hoznak egy csomó döntést ami érinti az embereket. hajléktalantörvény, túlóratörvény, csók, közmuka, stbstb. rengeteg dolgot lehetne sorolni ami nagyon sok ember életére közvetlenül hatást gyakorol. ezt csinálják már 9dik éve. és mégis kétharmaddal nyernek. tehát valamit jól csinálnak. az ellenzék meg nem. ráaádsul a fidesz sem ma kezdte, és nem is rögtön kormánypárt volt.

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 12:40:49

@Etniez:

Meg a legöregebb szavazóbázisa is neki van. Hiába na. Az egykori KISZ-esek és ÁVH-sok lassan kihalnak.

antiinternáci 2019.01.11. 12:47:49

@felucca02:
A Momentum belépett a Verhofstadt-féle liberráltak közé... Innentől nincs mit mondani róluk,elásták magukat.
Nézd meg az embert: Vehofstadt habzó szájjal hadonászik, ordítozik. És akkor a förtelmes dolgokat amiket beszél, még nem is említettük.
Ha majd elkopnak a kópiák, amik a magából kivetkőzve szónokló Hitlert mutatják, akkor Verhostadt lesz a politikai elmebaj demonstrálására használt figura.
Akinek ez az ember politikai partner, az Magyarországon szalonképtelennek számít.

Bobby Newmark 2019.01.11. 12:51:22

@GyMasa: Hm, és akkor vajon mivel lett kifizetve, ha éppen, hogy elvettek tőle ezermilliárd forintos bevételeket?

Volt már egy pár egészen nyilvánvaló politikai gyilkosság Fidesz részről, szerintem csak szóltak neki, hogy ezt hagyja abba, vagy különben véletlenül elüti egy autó, vagy meglepetésszerűen megöngyilkolja magát, esetleg megmarja egy egzotikus kígyó egy rendőrautó hátsó ülésén...

felucca02 2019.01.11. 12:51:33

@nnnnnnnn: Te is tudod, hogy mitől nyer kétharmaddal: a valamiért itt szavazó erdélyiek miatt és a permanens világvégével és magyar lányokat erőszakoló migránshordákkal való fenyegetőzés miatt.

Nem tudom, hogy ebben kellene-e követni őket, szerintem ebben inkább ne kövesse senki, akkor inkább maradjon a fidesz.

felucca02 2019.01.11. 12:53:34

@antiinternáci: Mondod te. Az átlagbutamagyar azt sem tudja, az micsoda, tehát elásódni sem tud. Aki meg képzett, annak semmi baja ezzel. Te valahol középen lehetsz, annyi sütnivalód már van, hogy kavard a szart az elmédben, de sikertelenül...

nnnnnnnn 2019.01.11. 12:53:47

@felucca02: ezen a szinten vagy? nekem elég sok ismerősöm van. egyikse erdélyi és egyikse a migránskérdés miatt szavaz rá. mellesleg mind diplomás családos ember. ez a másik amiért nem nyer az ellenzék. azt hiszik a fidesz tábora ilyenekből áll akiket leírtál az előbb.

felucca02 2019.01.11. 12:56:49

Ez a sok ismerősöm van, ez olyan uncsi lemez. Nekem is sok ismerősöm van, egyik sem szavaz oda, mind diplomás, családos ember. Most akkor beljebb vagyunk?

Valószínűleg te sem vagy reprezentatív minta, ahogyan én sem. Nem a sok diplomás ember döntötte ezt el, hanem a sorostól rettegő nyugdíjasok a mélyvidéken.

antiinternáci 2019.01.11. 12:57:17

@nnnnnnnn:

"egyből a hatalmat akarják"

Csak azt akarják.
Ezért kampányolnak folyamatosan azzal, hogy "ezek is lopnak".

Programjuk nincs, az a pár dolig amit eddig mindogattak, rémisztő. Az embetek teljes joggal tartanak attól, hogy megint elkúrnák...

TSandor Toth 2019.01.11. 12:58:05

Nincs de! Paraszt vagy és kész!

nnnnnnnn 2019.01.11. 13:01:44

@felucca02: hiába uncsi lemez,. a társadalom minden rétegében és csoportjában a fidesz vezet. nem csak a migráncstól rettegőknél meg ilyen hülyeségeknél amiket mondtál. az emberek többsége minőségtől függetlenül a fideszt akarja. ennyi. csak ezt az ellenzéki oldalon nem képesek felfogni se.

nnnnnnnn 2019.01.11. 13:03:56

@felucca02: ezért fideszbirkáznak, vidékiznek meg ilyenek. nem tudják elképzelni hogy az átlagemberek többsége fidesz szimpatizáns. és azt sem tudják megérteni hogy minősíteni a fideszeseket mennyire kontraproduktív.

Orbán veje 2019.01.11. 13:07:22

@erkölcsi hulla: Haver! Nem kellene felháborodni a tényeken. Aki szétlopja a hazáját, és szétveri a jogállamot, az bizony egy geci. Tehát O1G.

Ezt még retkes orbánista trollként sem tudod levarkarni róla (nem is kell) hacsak nem kasztrálni akarod a gazdád. Te tudod.

Helga Beauty Salon. 2019.01.11. 13:15:03

A stílus, maga az ember! Ezek vagytok semmi több és még büszkék is vagytok erre!
Tahó bagázs!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.01.11. 13:20:58

@felucca02: nincs olyan korosztaly vagy telepulestipus, ahol ne a fidesz nyert volna.

felucca02 2019.01.11. 13:21:43

@Helga Beauty Salon: A stílus után miért raktál vesszőt? Nem szólnék, de mivel stílusozni kezdtél...

felucca02 2019.01.11. 13:22:53

@nnnnnnnn: Biztosan így van. És akkor mi van, ha az átlagemberek többsége fidesz-szimpatizáns? Az menti a fidesz geciségét?

nnnnnnnn 2019.01.11. 13:24:51

@felucca02: nem menti. de a fideszes átlagemberek szerint például nem geci a fidesz, hanem jól kormányoz. szerintem is. kevés dolog van amivel nem értek egyet a kormány álláspontjával. az én nézőpontomból az ellenzék a geci meg a sargentini, ilyesmik.

felucca02 2019.01.11. 13:25:48

@nnnnnnnn: Egyébként nem valamilyen produkció érdekében minősítam azt, aki képes a szavazatát a fideszre adni. Egyszerűen minősítem és kész. Attól, hogy ő ide, vagy amoda szavaz, miért lenne az én véleményem más a főgeciről, vagy a bandájáról? Pláne a szavazójáról?
Ti meg valahogy itt vagytok eltévedve, hogy amikor a minőség kerül szóba, akkor jöttök ezzel, hogy milyen népszerű. Igen, a szar is népszerű a legyeknél, mégsem fogom megenni, ha nem probléma...

ételizésítő 2019.01.11. 13:26:42

@maxval balcán bircaman:
Hogy ízlik a second hand Gundel-palacsinta, még azon melegében az O1gecigány seggéből, bolgár buzi?
Az állaga már hasonlít az eredetihez, mi?
Otthon erre a családnak már azt mondod, a Gundelből ebédelsz?

felucca02 2019.01.11. 13:27:18

@nnnnnnnn: Na, akkor ebben megállapodtunk, indulhatsz, taposhatod bele a hóba, hogy E1G.

orgoványi erdőjáró 2019.01.11. 13:27:37

Jó ez a logó. Mutatja, hogy ennyi telik tőletek, suttyó, lipsi lumpenproliktól. Szánalmas, nyomorult mikiegerek gyülekezete vagytok.

Helga Beauty Salon. 2019.01.11. 13:29:46

@felucca02: A stílus után miért raktál vesszőt? Nem szólnék, de mivel stílusozni kezdtél...

A vessző után szünetet adtam hogy rá tudjatok jönni, mi az a stílus! De mivel te is egy O1G fan vagy, úgy is megérted ha azt mondom hogy elmehetsz az anyukádba nyelvtannáculni! :D

Thunder_th 2019.01.11. 13:32:07

Ami ami az az. O1G. Nem kell megmagyarázni, szépítgetni. O1G.

GyMasa 2019.01.11. 13:36:53

@Bobby Newmark:
"Hm, és akkor vajon mivel lett kifizetve, ha éppen, hogy elvettek tőle ezermilliárd forintos bevételeket?"
1., Kivasaroltak az uzletreszeibol. Siman kaphatott erte tizmilliardokat is. Abbol meg siman ellesz a nyugdijas eveben. Ezermilliard HUF-nak 10 milliard az 1%-a. Annal pedig biztosan tobbet kapott.
2., Ha igaz, amit te, es a tobbi ellenzeki hajtogat, akor azok az ezermilliardok NEM az ovei voltak hanem csak stroman volt, akkor nem "TOLE" vettek el, csak a hozzafereset korlatoztak.
3., Vannak emberek, akiknek nem a penz a legfontosabb (marmint egy bizonyos szint felett.)
Lasd erre a legjobb peldanak D-209 Petert. Neki mar megvoltak a sajat milliardjai a bankar eloeletebol, o igy nem penzert jatszotta at francia kezre a fel orszag kozmuveit, hanem egy becsuletrendert.
4., Mivel azota semmit nem lehet tudni rola, azt sem tudni, hogy nem eppen egy karib tengeri paradicsomban szurcsolget koktelokat, es kapja meszarostol fu alatt a havi apanazst.

nnnnnnnn 2019.01.11. 13:38:52

@felucca02: nekem felesleges bármit taposgálnom, én választani szoktam menni, behúzok egy X-et és nyer a pártom. nagyon nem kell ezenfelül megerőltetnem magam.

konrada 2019.01.11. 13:40:33

@felucca02:
Szvsz. tévedsz.
Attól van most 2/3, mert ez az ellenzék elhitette velük, hogy a beképzelt - másokat lenéző - nullák által is támogatva ők fognak győzni.
...és ezért sokak orrukat befogva - ahogyan az a kedves néni is javasolta - mentek szavazni.
(Csak nem úgy ,ahogyan elvárták volna a maguk véleményburkától elszállt megmondóemberkék.)

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.11. 13:43:29

@Hujber Tünde: tudod, ez egy ilyen világ. OMG! WTF!
Mond valamit? Avagy ki kell guglizni? Naugye!
A D 209 sem mondott semmit, amíg a fidesz fel nem világosított.

ételizésítő 2019.01.11. 13:43:53

@Kivlov:
@Sir Galahad:
@Minden ballib bérretteg:
@Populista Pista:
@KUHULIN:
@József Körmendy:
@wmiki:
@rallus:
@antiinternáci:
@GiaMarie:
@nemecsekerno_007:
@Árpádházy Saul:
@konrada:
@nnnnnnnn:
@Virgilius:
@Hata Mari..:
@erkölcsi hulla:
@Helga Beauty Salon:

Hogy ízlik a second hand Gundel-palacsinta, még azon melegében az O1gecigány seggéből, Fidesz-troll seggfejek?
Az állaga már hasonlít az eredetihez, mi?
Otthon erre a családnak már azt mondjátok, a Gundelből ebédeltek?
Nem ciki nektek, náciknak egy cigány seggét nyalni napi több órában, felturbózott nyelvvel?

A Helga nevű román gecin nem csodálkozom, az megszokta otthon, már Csau bácsi seggét is fényesre nyalta, pedig az nem is Gundel után volt fosos, csak a puliszkától.
Szóval Helga szintet ugrott kajaminőségben.

incze 2019.01.11. 13:43:58

ne erőéködj.

o1g

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.11. 13:46:53

@Helga Beauty Salon: stílus, maga az ember! Ezek vagytok semmi több és még büszkék is vagytok erre!
Tahó bagázs!"

Magadat minősíted.

Ma Baker 2019.01.11. 13:47:51

nálunk azért nem lesz ilyen megerősödő ellenzéki mozgalom, mert Orbánnak és pártjának talán a legnagyobb a támogatottsága Európában.

felucca02 2019.01.11. 13:48:34

@Helga Beauty Salon: Nem kell a stílus után szünet, ezért vessző sem kell. Csak így simán: a stílus maga az ember.

Azért akadtam rá erre, mert úgy gondolom, hogy aki összevissza ír, annak összevisszák a gondolatai is. Például itt van ez a szerencsétlen Gipsz Jakab, na, ott mindig csak találgatok, hogy vajon mi a fenét akart mondani.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.11. 13:48:37

@ételizésítő:

Egyszer jártam ott 15 éve, nem tetszett különösebben, sznob hely.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.11. 13:49:01

@nnnnnnnn: ja, mint Kádár alatt. Szavaztál és örültél. Megint nyertünk! Mily dicső!

Ma Baker 2019.01.11. 13:49:13

@ételizésítő:

"Hogy ízlik a second hand Gundel-palacsinta, még azon melegében az O1gecigány seggéből, Fidesz-troll seggfejek?"

Zseniálisan prezentálod, hogyan szalámizza fel önmagát az ellenzék kontraproduktív megnyilvánulásokkal

bobbafet 2019.01.11. 13:49:32

@_B_: Marmint az oroszok, majd Simicska altal penzelt KGBelas neonaci ideologiaval "kacerkodo" Jobbikra gondolsz? Hitelesnek en nehezen tudnam tekinteni, de talan nem olyan baj, hogy mar elmult.
A baj az, hogy a nem kormanyparti szavazok partkepviselet hijan vannak...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.11. 13:50:40

@ételizésítő:

Egyébként meg cukorbeteg vagypk, nem eszem ilyesmit. Helyette az agyagban sütött, előtte bedöngölt sült ballibát kedvelem.

Populista Pista 2019.01.11. 13:51:43

Külön móka, hogy polgárinak nevezi magát ez a blog (polgi azért, mert kispolgári?) miközben útszéli tróger rigmusokat népszerűsít. Sztem fogalmuk sincs mi az hogy polgári, ezt is csak úgy magukra aggatták.

GyMasa 2019.01.11. 13:52:04

@felucca02:
"Igen, a szar is népszerű a legyeknél, mégsem fogom megenni, ha nem probléma..."
En pl. pont ezert nem szavazok senkire mostani garniturabol ( legfokeppen beleertve a jelenlegi (al)ellenezket).
Ha nem problema.

felucca02 2019.01.11. 13:53:11

@orgoványi erdőjáró: Jajajaj! A fidesztől ellenben szépen koreografált, velős, finom gondolatok jönnek, igazi értelmiségi tempó, zene a füleknek. Nem is tudok választani, melyik a jobb, ha egy Kósa szólal meg, vagy egy rezsiszilárd, mindkettőről süt a műveltség és az értelem!
Ja, mellesleg Kósa egy geci és Rezsiszilárd is egy geci. Plusz egy fasz!

nnnnnnnn 2019.01.11. 13:53:19

@ételizésítő: be ne szarj az erőlködéstől

Populista Pista 2019.01.11. 13:54:14

A magasba tartott ököl meg szélsőbalos jelkép, de volt már szélsőjobbos is, csak épp nem polgári

felucca02 2019.01.11. 13:55:17

@GyMasa: Nem, egyáltalán nem az:)

mel gibson 2019.01.11. 14:03:21

Nagyon butának és suttyónak kell ma ahhoz lenni, hogy bármi szimpatikusat találjon az ember abban a gnóm geciládában és az egész pártjában.
O1G
G, mint geci, szó sincs itt géniuszról :D

erkölcsi hulla 2019.01.11. 14:04:15

@Orbán veje:

"Haver! Nem kellene felháborodni a tényeken. Aki szétlopja a hazáját, és szétveri a jogállamot, az bizony egy geci. Tehát O1G.
Ezt még retkes orbánista trollként sem tudod levarkarni róla (nem is kell) hacsak nem kasztrálni akarod a gazdád. Te tudod."

Eddig jut el az összes ellenzéki. Gazdázás, orbánistázás gecizés. Sosem szavaztam még, de az ilyenek miatt elmegyek legközelebb erre a cigány tolvajra szavazni, mert ha az ellenzéke ilyen gyökér idióta, akkor inkább egy tolvajcigány, mint Te.
Bármilyen kis negatívumot ír bárki az ellenzékről, azonnal orbánista. Te fassszopó, még akkor is amikor az illető SOSEM SZAVAZOTT és nem szereti a fideszt AKKOR IS.

konrada 2019.01.11. 14:04:15

@ételizésítő:
Te is jó sz.r melót kaptál!
Ahelyett hogy nyugodtan iszogathatnál kedvenc törzshelyeden a sarki köpködőben, hozzád hasonlóan szocializált barátaid között, neked kell tartanod a frontot, és megválaszolnod.

...az meg, hogy neked csak így megy, hát mindenki azzal főz, amilye van.
...én speciel azokat is sajnálom, akiket veled kell megvédetni, mert azért az nekik elég ciki lehet....

erkölcsi hulla 2019.01.11. 14:07:02

@Helga Beauty Salon: "A stílus, maga az ember!" Milyen találó. A gecizés meg panelproli, valóvliág bámuló tirpákok mindennapi kifejező szókincse. Éljen győzike meg a többi vv ajladék.

Void Bunkoid 2019.01.11. 14:08:50

Azt az egyetlen dolgot nem értem meg soha, hogy Gyurcsányt máig elkúróként fújolják nemcsak a fideszesek, de az egykori, de akkor elfordult hívei is, mert bevallotta egyszer hogy csaltunk, hazudtunk - egy zárt körű rendezvényen, ami véletlenül kiszivárgott. Óriási skandallum, örök hitelvesztés.

Amikor Viktor bevallotta dölyfösen a Parlamentben, hogy ő világéletében magánrepülővel járt focimeccsre, és punktum, na az teljesen rendben van, hiszen jár neki.

Pedig a szavazótáborának a jelentős része olyan ember, aki maximum biciklin ült életében, nemhogy repülőn, de még vonaton sem (ide tartoznak pl a 90 százalékos Fidesz-szavazati arányú borsodi-szabolcsi zárvány-nyomorfalvak).

Talán az a magyarázat, hogy Gyurcsány Ferenc habár szuggesztív, ellentmondásos, megosztó (igen, lehet utálni is) személy, de ő csak egy pártvezér-miniszterelnök volt, egy ember a politikusok közül egy felelősségkörrel.

Orbán Viktornek ellenben akár próbálja bárki tagadni, mára már konkrét kialakult személyi kultusza van, akár az egykori szovjet, vagy magyar kommunista vezetőknek, akár Hitlernek, akár Horthy Miklósnak. Ő egyszerűen érinthetetlen, nem is lehet utálni.

erkölcsi hulla 2019.01.11. 14:11:38

@Void Bunkoid: Majd eldől a választásokon, mennyire elmozdíthatatlan. Minél több ember szuggerálja, hogy diktátor, annál nagyobb mértékben lesz az. Ha mindenki egy leváltható vezetőként kezelné. lehet könnyebb lenne, ez csak ingyen reklám a diktatúrához.

erkölcsi hulla 2019.01.11. 14:16:13

"Alpári, és mégis működik! Reményt ad azoknak, akik még hisznek abban, hogy lehet változás. "

Ó istenem miért olvastam el ezt a szart :D:D:D: A gecizés, más szidása, minden más rossz, de jobbat nem tudok ősmagyar szokás, REMÉNYT ad.

felucca02 2019.01.11. 14:22:25

@erkölcsi hulla: Hát ez az. Nekem ő egy aklalmazott, szolga, akit én fizetek azért, hogy foglalkozzon az ország ügyeivel, erre isteni babérokra tör, nézze meg az ember!
A munkáját meg elhanyagolja. Nem ezért tartjuk. Ha én így dolgoznék, már régen repültem volna.

BiG74 Bodri 2019.01.11. 14:23:10

Orkbán és rendszere ennyit érdemel. Ő sem bánik másképp a vele szemben állókkal. Mit tiszteljünk benne? Amúgy meg ki azok a pc rendszerével elsőként kívántak leszámolni? Talán legyen ellenfél és nem ellenség, akkor igen, addig viszont O1G!

gomorra 2019.01.11. 14:34:37

@antiinternáci: Apád fasza mondja, hogy a magyar tehetségtelen fajta, marha!!! Ezt te mondod maximum. A baj ott van, hogy szar vezetés mellett szerencsétlen magyar nép nem tud megfelelően teljesíteni. Marha, hogy mered félremagyarázni amit mondtam? Azért valszeg, mert beállott az agyad, hogy aki kételkedni mer ebben a szarban (orbán) az csak hazaáruló geci lehet. Hát nem!

VT Man 2019.01.11. 14:36:41

@Void Bunkoid:
"Orbán Viktornek ellenben akár próbálja bárki tagadni, mára már konkrét kialakult személyi kultusza van, akár az egykori szovjet, vagy magyar kommunista vezetőknek, akár Hitlernek, akár Horthy Miklósnak. Ő egyszerűen érinthetetlen, nem is lehet utálni."

Birom az ilyen kijelenteseket.

Iszonyu nagy hazugsag, semmi alapja, de minel tobbet nyomatjak a ballibek, annal tobben esetleg elhiszik, hogy igaz.

Ezt hivjak suttogopropagandanak, ebben a ballib mindig is jo volt.

Árpádházy Saul 2019.01.11. 14:41:22

sivalkodjatok, nekünk stadionjaink vannak, nektek semmitek nincs, csak idióta magukat politikusnak gondoló pojácák és ripacsok.
SOHA nem lesztek többé hatalmon.

haXXXor 2019.01.11. 14:46:40

Humorosba elrakom ezt a posztot

erkölcsi hulla 2019.01.11. 15:00:55

@felucca02: "Ha én így dolgoznék, már régen repültem volna." Ez az egész kibaszott parlamentre, benne minden politikusra igaz, nem csak a fideszre.

Ha lenne másik alternatíva, akik nem zsidó tolvajok, lehet lenne kormányváltás is. De az összes egy hazug tolvaj szar.

Orbán veje 2019.01.11. 15:01:49

@erkölcsi hulla: "Ha mindenki egy leváltható vezetőként kezelné. lehet könnyebb lenne, ez csak ingyen reklám a diktatúrához. "

Haver te vagy nap fidesz barma. Mondanánk orbánra szívesen, hogy géniusz. De nem mondhatjuk te szarházi troll.

Azé nem mondhatjuk, mert az hazugság lenne, és nekünk veletek ellentétben jobb igazat mondani. Tehát Orbán 1 Geci.

BaGabi 2019.01.11. 15:04:58

"...aki azt mondta, hogy ez sok. Gusztustalan. Én magam is így gondolom....."

Szóval a blogoló szerint a SZAR, tárgyi, szagos valójában nem gusztustalan. De ha kimondjuk rá, vagy leírjuk azt a szót, hogy "SZAR", na, az már igen.
Na húzzál vissza anyádba és ott picsogjál azzal a kifinomult sznobgeci lelkeddel!

Helga Beauty Salon. 2019.01.11. 15:14:28

@felucca02: Na azért csak nem zavart meg a vessző annyira hogy érthetetlen legyen. Egyébként szent igaz, sas szemed van, valamint nyelvtanprofesszor is lehetnél ha akarnál, mert tényleg nem kell oda vessző! Elfogadod így, vagy hemperegjek meg szurokba is, mert gecizni jófejség, de a vesző komoly dolog!

Világít a torony 2019.01.11. 15:15:45

@Helga Beauty Salon: Tényleg remek a stílusod. Olyan utca sarki! :D

2019.01.11. 15:26:45

annyira sötét a fidesznyik papagáj-kommandó, hogy a pohos vajda saját párttársa által ráragasztott jelzőt is az ellenzék mocskolására használja fel.
ostobák vagytok!

felucca02 2019.01.11. 15:29:55

@Helga Beauty Salon: Nem szurokba, hanem szurokban. Hemperegjek meg a szurokban is?
Nem, nem kell meghemperegned, elfogadom a megadást így is!

felucca02 2019.01.11. 15:45:24

@Árpádházy Saul: Nem, a stadion sajnos nem neked van, ez nekünk van, de minek? ha csak neked lenne, az nem zavarna, neked lehet akár ötszáz is. Jó életszínvonalat kívánok a stadionjaidhoz!

BiG74 Bodri 2019.01.11. 15:47:43

@felucca02:
Van a f..t stadionja. Akkor lát olyat amikor befizet egy szar meccsre, vagy ha elhívják legelni!

BiG74 Bodri 2019.01.11. 15:52:05

@balfaszokkal sáncoló:
Te nagyon hüje, már a simicska is liberált?

felucca02 2019.01.11. 15:55:57

@balfaszokkal sáncoló: Nem, ez csak úgy jött. A brainstorming az ellenoldalon van, hogy mit kezdjenek vele. Most éppen a géniusznál tartanak...

BiG74 Bodri 2019.01.11. 15:58:35

@felucca02:
Eddig ez nem brainstorming, hanem a " hogyan nyalhatjuk mélyebbre orbán seggébe magunkat" kommunista szombati foglalkozás.

felucca02 2019.01.11. 16:02:56

@balfaszokkal sáncoló: Mi a lakmuszpapírja a működik-nemműködiknek? Mi nem működik?

2019.01.11. 16:03:22

@BiG74 Bodri:
monyuk ő is soros ösztöndíjas volt mint a kedves vezér....

innen adódik szegény fidesz-zombik zavartsága!

blasiuss 2019.01.11. 16:14:47

Hát ez nagy marhaság volt, amit itt összehordtál. Magyarázod a magyarázhatatlant.

ételizésítő 2019.01.11. 16:18:14

@balcán maxval birca:
Jaja, ezért nyalod most O1G seggéből egyenesen, melegen.
"Egyébként meg cukorbeteg vagypk"
Azért nyalod second hand formában a seggéből, bélben való átalakítás után? Éd söngölt libának képzeled, mint Cypher a zabkását sztéknek a Mátrixban?

@nnnnnnnn:
Miért, ha beszarok, az én seggem is kinyalod?
A több éves gyakorlatod már megvan hozzá, ajánlólevélnek nem rossz.

@Ma Baker:
Szóval:
Hogy ízlik a second hand Gundel-palacsinta, még azon melegében az O1gecigány seggéből, Fidesz-troll seggfejek?
Az állaga már hasonlít az eredetihez, mi?
Otthon erre a családnak már azt mondjátok, a Gundelből ebédeltek?
Nem ciki nektek, náciknak egy cigány seggét nyalni napi több órában, felturbózott nyelvvel?

@konrada:
Bezzeg neked milyen jó melód van, Gundel alapú szart nyalhatsz Orbán1gecigány seggéből nap min nap. Biztos irigyel is a családod!

@VT Man:
@balfaszokkal sáncoló:
Hogy ízlik a second hand Gundel-palacsinta, még azon melegében az O1gecigány seggéből, Fidesz-troll seggfejek?
Az állaga már hasonlít az eredetihez, mi?
Otthon erre a családnak már azt mondjátok, a Gundelből ebédeltek?
Nem ciki nektek, náciknak egy cigány seggét nyalni napi több órában, felturbózott nyelvvel?

@Árpádházy Saul:
Milyen stadionotok, te szellemi nyomorék faszkalap? Be sem engednek egy hozzád hasonló szerencsétlent oda.
Hogy ízlik a second hand Gundel-palacsinta, még azon melegében az O1gecigány seggéből, Fidesz-troll seggfej?
Az állaga már hasonlít az eredetihez, mi?
Otthon erre a családnak már azt mondod, a Gundelből ebédelsz?
Nem ciki neked, nácinak egy cigány seggét nyalni napi több órában, felturbózott nyelvvel?

ételizésítő 2019.01.11. 16:18:47

@blasiuss:
Hogy ízlik a second hand Gundel-palacsinta, még azon melegében az O1gecigány seggéből, Fidesz-troll seggfej?
Az állaga már hasonlít az eredetihez, mi?
Otthon erre a családnak már azt mondod, a Gundelből ebédelsz?
Nem ciki neked, nácinak egy cigány seggét nyalni napi több órában, felturbózott nyelvvel?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.01.11. 16:19:15

ez a logotok?ököl?komcsi disznók...

blasiuss 2019.01.11. 16:22:43

@ételizésítő: furcsa a stílusod. Nem emlékszem, hogy valaha találkoztunk volna, de jól beazonosítottál (gondolod te). Mindenesetre te biztosan nem érted amit (és amiért) írtam. :-)

Ellenzéki Tüntető 2019.01.11. 16:27:45

No mi az, kezd ráébredni az ellenzék, hogy ez a színvonal kontraproduktív? Most még magyarázgatja, hogy de nem is annyira, de belül már érzi, tudja. A gecit kántáló kétezer ember nem hoz új szavazókat, sőt.

De most erre mit lehet mondani, gyerekek? Rátok fog ez égni hosszú évekre, ugyanúgy, ahogy a 23 millió románozás meg a szemkilövetés. És még csak a fideszre se foghatjátok.

BiG74 Bodri 2019.01.11. 16:28:10

@balfaszokkal sáncoló:
Mondom, hogy egy marha vagy.
Nem az ellenzék ment át az ő oldalára, hanem ő jött ide. Ettől viszont kicsit sem lett szerethetőbb, viszont lehetett volna hasznosabb, de nem akart hős mártírként megdögleni. Ennyi.
Az alja szarok ti vagytok akik, amíg a vitya oldalán feszített, mindenért nyaltátok a seggét, és minden rendben volt. Amint pattant szar lett, mocsok áruló. Nekem a g nap előtt, és után is ugyanaz a tetű alak volt, aki most is.
Azt, hogy ork egy geci, ő mondta ki, egy exfideszes nagykutya! Addig az ellenzéknek ilyen meg sem fordult a fejében, de valljuk be nagyon ül. A kontraproduktivitásról pedig annyit, hogy amíg itt és máshol tépitek a szátokat, addig ez nem az az O1G -re vonatkozik, hanem rátok.
Mennyire vagyunk jelenleg képesek, speciel annyira, hogy ha több évtizedes viktortámogató és barát szerint a megnevezés jó, akkor nekünk is az. Nem került ez semmibe, ezt is a fityisz adta!

BiG74 Bodri 2019.01.11. 16:34:24

@Ellenzéki Tüntető:
Na, most megijedtem, rám fog égni, hogy orbán egy geci! Nem, bocs , orbánra ég rá a harcostárs elnevezése, lassan Európa is átveszi.
Nem hoz új szavazatokat? Ki nem szarja le? A jelenlegi rendszerben orbán demokratikusan nem váltható le.
A színvonalat meg hagyjuk, mert abban maga a nagy viktor is alkotott már alpáriakat, egyenesen az ország házában.

2019.01.11. 16:44:52

@Ellenzéki Tüntető:
"És még csak a fideszre se foghatjátok."
mégegyszer elmondom, hátha megérted:
te nyomorék, simicska aki kitalálta, fideszes és soros ösztöndíjas volt ahogy a csuti vajdád.
(ez okoz zavart a fidesz-erőben)
a millio migráns aki a magyarok munkáját elveszi szintén a kedves vezér plakátjain szerepelt a mi adónk ból.
hol láttál te 23millió románról plakátokat?
mit nem értesz ezen fogyatékos zombi?

ételizésítő 2019.01.11. 16:56:12

@blasiuss:
Szóval még egyszer kérdezem:
Hogy ízlik a second hand Gundel-palacsinta, még azon melegében az O1gecigány seggéből, Fidesz-troll seggfej?
Az állaga már hasonlít az eredetihez, mi?
Otthon erre a családnak már azt mondod, a Gundelből ebédelsz?
Nem ciki neked, nácinak egy cigány seggét nyalni napi több órában, felturbózott nyelvvel?

2019.01.11. 16:56:33

-------különben meg ne itt ríjatok naphosszat, hanem fizessétek be a kiküldött sárga csekkeket az elszegényedett, éhező fidesz vezetőségnek és indítsatok imaláncot a gazdátokért, az eddig is segített rajta mindig!------

ételizésítő 2019.01.11. 16:56:54

@Ellenzéki Tüntető:
Hogy ízlik a second hand Gundel-palacsinta, még azon melegében az O1gecigány seggéből, Fidesz-troll seggfej?
Az állaga már hasonlít az eredetihez, mi?
Otthon erre a családnak már azt mondod, a Gundelből ebédelsz?
Nem ciki neked, nácinak egy cigány seggét nyalni napi több órában, felturbózott nyelvvel?

blasiuss 2019.01.11. 17:01:41

@ételizésítő: értem én, hogy a copy-paste kombináció megspórol egy csomó írást, de egy kicsit (?) komolytalan amit csinálsz. :-)

n3spr3ss0 2019.01.11. 17:15:39

Röviden ,tömören. Az!

nemecsekerno_007 2019.01.11. 17:23:34

@Etniez: Inkább a patásnak rendelj...

Ellenzéki Tüntető 2019.01.11. 17:31:50

@BiG74 Bodri: @vitéz Beverneky: Hát akkor hajrá, gecizzetek teliszájjal :D

Közben meg időnként sírdogáljatok, hogy ez a birka magyar nép miért nem lázad már fel és áll mellétek. És ne értsétek, ne értsétek... :D

2019.01.11. 17:35:45

@Ellenzéki Tüntető:
ti meg üljetek a stadionokban és tapsoljatok ütemesen!

dare 2019.01.11. 18:37:27

A bajszos sz.r vállalhatatlan.
Az Orbán egy g.ci szintén.
Ezért nekem az O1G is az....volt mostanáig.
Mióta van ez a Gundel ügy, azóta így gondolok rá: Országomat 1 Gundelért.
Így már vállalható. :D

Dread Naughty 2019.01.11. 18:39:52

Fidesz szavazóként mondom, hogy nem zavaró ez a szimbólum.
Mindig lesznek ilyenek, pl most készül a hullámszerűen kígyózó mintájú árpádsávos zászló illetve a banksy-stílusban készített graffiti a füstbomba-dobálók között pózolva nyilatkozó politikusról.

teéjesenmindegy 2019.01.11. 18:49:40

A fekete párduc párt jelmondata a "All power to the people".
Ezzel kifejeznek valamit, van értelme, ez a céljuk.

A hülye négerek ha olyan okosak lettek volna mint a mai ballibák akkor biztos "Johnson 1 Cum" szlogennel sokkal messzebb jutnak..

enrikokaruszo 2019.01.11. 19:04:03

végül is, o1gt hóba pisálni, matricázni, blogolni leköt néhány hülyegyereket, akik megunták a fidgetspinnert, tehát hajrá

ételizésítő 2019.01.11. 19:11:58

@teéjesenmindegy:
@enrikokaruszo:
@blasiuss:
Hogy ízlik a second hand Gundel-palacsinta, még azon melegében az O1gecigány seggéből, Fidesz-troll seggfej?
Az állaga már hasonlít az eredetihez, mi?
Otthon erre a családnak már azt mondod, a Gundelből ebédelsz?
Nem ciki neked, nácinak egy cigány seggét nyalni napi több órában, felturbózott nyelvvel?

felucca02 2019.01.11. 19:21:55

@enrikokaruszo: Már az, hogy ennyire rá vagytok pörögve a témára, jelzi, hogy azért csak betalált ez.
De ha nem, az sem baj. Titeket összefog a Sorosss, ami majdnem ilyen bonyolult minta, minket meg az O1G. Csak a sorossst lassan újra kell alkotni, mert rohamosan kopik a varázsa, az O1G még friss, ropogós.
Miért sajnálod tőlünk?

teéjesenmindegy 2019.01.11. 19:26:33

@ételizésítő: Most először szóltam hozzá a poszthoz te faszfej.
Egy kurva szót nem mondtam orbánról.
Na, húzz az anyád picsájába

teéjesenmindegy 2019.01.11. 19:28:25

@felucca02: én speciel nem sajnálom tőletek. Tiétek.
Meg az is a tiétek ami eredményt elértek vele.

Orbán veje 2019.01.11. 19:31:49

@teéjesenmindegy: Haver. Ezen a nickeden szóltál hozzá először te rohadék bérhazudozó. Te is épp olyan geci vagy mint a gazdád.

enrikokaruszo 2019.01.11. 19:36:06

@felucca02:
pont arra jutottam, hogy teljesen adekvát

Rónarider 2019.01.11. 19:43:38

@Ellenzéki Tüntető:
szemkilövetés?
az megvan, hogy a figec 2006-ban halottakat akart? vagyis éles lőszert a fakabátoknak... utána persze a szokásos hazugság és szemforgatás napjainkig.

felucca02 2019.01.11. 19:52:47

@teéjesenmindegy: Milyen eredményt érünk el? Tudsz valamit? Nálad a bölcsek köve?

felucca02 2019.01.11. 19:53:30

@enrikokaruszo: Na, ennek örülök, végre egy normális hang!:)

teéjesenmindegy 2019.01.11. 20:02:56

@felucca02: Tudod, nem kell ahhoz bölcsek köve, hogy tudja az ember, hogy lófasz eredménye lesz az o1g mozgalmatoknak. Semmi értelme.
Szar lehet annyi ésszel élni, hogy erre nem jössz rá magadtól. MÁr elmondtam máshol is.
"All power to the people". "Cuba Libre". "Ruszkik haza" "Cum Deo Pro Patria et Libertate" Ezek jelmondatok. Van tartalmuk, van céljuk.
Az hogy orbán egy geci, nem cél. Megállapítod. Aztán ennyi.
Leninék azt írták ki valahová, hogy "Miklós cár egy fasz"? Castróék hogy " Batistuta hüje?" Nem. Célt fogalmaztak meg a szlogennel.

teéjesenmindegy 2019.01.11. 20:05:39

@Orbán veje: "Ezen a nickeden szóltál hozzá először te rohadék bérhazudozó. "
Hogy tetszett mondani? Látom gondjaid vannak a magyar nyelvvel.
Gondolom azt akartad mondani, hogy Ezen a nicken először, és más nicken már többször. Jól értem a félresikerült iskolázatlan magyar nyelvtanodat?

kvadrillio 2019.01.11. 20:10:00

jahhh.. ŐŐŐŐ..megmondaná ma is !...mint eza KRUG EMILIJJJA z TV-BEN......, TRAGIKUS HELYZETBEN VAN AZ EGÉSZSÉGÜGY,,,,,,AZ ÁLLAMIBÓL FOLYAMATOSAN ÁIRÁNYÍTJÁK A BETEGEKET A FIZETŐSBE, DE.... SOKAN NEM TUDJÁK KIFIZETNI A TARIFÁKAT !!!!! M IRE EZ A SZÉÉÉP,,,SZŐKE EMILIJJJAHHHH....NAVETVE MONDJA: DE MOST MÁR EGYRE TÖBBEN A CSALÁDI ÖSSZEFOGÁS MÓDJÁRA M ÉGIS KIFIZETIK A TARIFÁKAT, SŐT HITELEKET VESZNEK FEL ERRE EGYRE TÖBBEN ! NAGYON VICCES VOLT........EGY OLYAN PICHÁTÓL EZ, AKI MAjdnem , ha nem annyit keres havonta mint a kálmán olgika !!!!! :))))) igen...én is nagyot nevettem ezen...:O)))))))

a kurva körösztyén jó anyját a barom kizsákmányoló orbán-kormánynak !

kvadrillio 2019.01.11. 20:12:49

most a hercsel adélka az atv-ben benyomvaHHH,,, HOGY TANULJA A KOMMU IKÁCIJÓT, OCCT UTÁNA MAJD ŐT IS BENYOMJÁK KÉPVISELLLŐNEK A PARLAMENTBE MIN T A BŐSZANETTKÉT ! ANYÁÁÁÁM BOROGASSSS ! EZEK A POLITIKUSSSKELTETŐK TISSZTA BESZARÁÁÁÁÁS !!! :o)))

ludomik 2019.01.11. 20:21:51

nem Orkan Viktor egy geci,janem a Fidesz,meg Putyin, Jocky Ewing !!!

VT Man 2019.01.11. 20:24:28

@felucca02:
"Csak a sorossst lassan újra kell alkotni, mert rohamosan kopik a varázsa"

Tessék: S1G

Soros egy g.

Orbán veje 2019.01.11. 20:32:51

@VT Man: Jól mondod haver! Ha soros nem pénzelte és képezte volna ki orbánt, akkor a Nemzet 1. számú Gecije ma sima disznópásztor lenne a felcsúti mezőkön.

kvadrillio 2019.01.11. 20:33:56

ELEGEM VAN : 2019 pofára esés éve.....

kvadrillio 2019.01.11. 20:34:33

ELEGEM VAN : 2019 pofára esés éve........te itt most Nostradamust jáccolvagy csak Hasogdzsi sorsára akarsz jutni ?????...sztem van még egy kis időd ezen elgondolkodni ! :O)))))))))))))))))))))))))))))))))

Orbán veje 2019.01.11. 20:36:44

Hát ez haláli már a köztévében is az megy, hogy Orbán 1 Geci! Mondom a köztévében!!!! És a magyar zászló közepén!

444.hu/2019/01/11/egy-magyar-drukker-becsempeszte-az-o1g-t-a-kozmedia-elo-kozvetitesebe?fbclid=IwAR3f_QtKEtq13g94ug5oN4VSuFIdDxSQYvQy59ezBcy0NbLXFVQ2vaeyD28

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.11. 20:40:52

Háát..rövidebb,mint az utolsó hazaáruló féreg..

Jason Voorhees 2019.01.11. 20:41:31

@felucca02: igazad van tökfej. Aztán a 2022-es kurva nagy zakót majd akaszd a többi 3 mellé a szekrényedben. Zikkájl! Akarom mondani O1G!! Eszem-faszom megáll.....

kvadrillio 2019.01.11. 20:43:59

JAHHH.....A TÖBBI MEG NYUGODTAN MEGFAGYHAT A LAKÁSÁBAN !!!

Gyorsabban gazdagodik a magyar elit, mint a privatizáció idején
CsD
CsD
követés
2019.01.10. 14:26

Tavaly kilenc hónap alatt 463 milliárd forinttal nőtt a legvagyonosabb magyaroknak számító privátbanki ügyfelek vagyona - írja a privátbanki piacot elemző Blochamps Capital friss elemzése alapján a Napi.hu. 2017 végén a privátbanki vagyon 4141 milliárd forint volt, ez 2018 szeptember végére 4604 milliárdra nőtt.

A Blochamps szerint a magyar társadalom 50 ezer leggazdagabb emberének vagyona továbbra is növekedni fog, 2020-ra úgy 12-15 százalékkal.

A privátbanki szolgáltatásokat ma úgy 43 ezer fő veszi igénybe Magyarországon, nekik pedig az idén 5 milliárd forint fölé nőhet az összesített megtakarításuk. Ezeket a szolgáltatásokat tipikusan 10 milliós vagyontól lehet ezeket igénybe venni.

A cég elemzéséből az látszik, hogy a leggazdagabb néhány ezer fős elit most gyorsabban gazdagodik, mint a privatizáció idején a 90-es évek elején. A legvagyonosabb 1000-1500 ember évente nagyjából 300 millió forintot tud félretenni a privátbanki szolgáltatóknál.

A Blochamps szerint a magyar társadalom felső tíz százalékába már úgy évi 5 millió forintos jövedelemmel be lehet kerülni, a gazdasági elit viszont valahol 15 millió forintos éves jövedelemnél kezdődik. A felső középosztály a cég szerint jó esélyekkel gazdagodhat tovább a jövőben, mert a kormány intézkedéseinek jó része ennek a csoportnak a felemelkedését segíti. A klasszikus értelemben vett középosztály vagyoni ereje viszont folyamatosan csökken, ahogy nőnek a társadalmi egyenlőtlenségek az országban.

kvadrillio 2019.01.11. 20:50:42

@kvadrillio: ...és meddeig akarja még fenti faszokat gazdagítani közpénzből a viktorkA ???!!+!+

kvadrillio 2019.01.11. 20:51:12

JAHHH.....A TÖBBI MEG NYUGODTAN MEGFAGYHAT A LAKÁSÁBAN !!!

Gyorsabban gazdagodik a magyar elit, mint a privatizáció idején
CsD
CsD
követés
2019.01.10. 14:26

Tavaly kilenc hónap alatt 463 milliárd forinttal nőtt a legvagyonosabb magyaroknak számító privátbanki ügyfelek vagyona - írja a privátbanki piacot elemző Blochamps Capital friss elemzése alapján a Napi.hu. 2017 végén a privátbanki vagyon 4141 milliárd forint volt, ez 2018 szeptember végére 4604 milliárdra nőtt.

A Blochamps szerint a magyar társadalom 50 ezer leggazdagabb emberének vagyona továbbra is növekedni fog, 2020-ra úgy 12-15 százalékkal.

A privátbanki szolgáltatásokat ma úgy 43 ezer fő veszi igénybe Magyarországon, nekik pedig az idén 5 milliárd forint fölé nőhet az összesített megtakarításuk. Ezeket a szolgáltatásokat tipikusan 10 milliós vagyontól lehet ezeket igénybe venni.

A cég elemzéséből az látszik, hogy a leggazdagabb néhány ezer fős elit most gyorsabban gazdagodik, mint a privatizáció idején a 90-es évek elején. A legvagyonosabb 1000-1500 ember évente nagyjából 300 millió forintot tud félretenni a privátbanki szolgáltatóknál.

A Blochamps szerint a magyar társadalom felső tíz százalékába már úgy évi 5 millió forintos jövedelemmel be lehet kerülni, a gazdasági elit viszont valahol 15 millió forintos éves jövedelemnél kezdődik. A felső középosztály a cég szerint jó esélyekkel gazdagodhat tovább a jövőben, mert a kormány intézkedéseinek jó része ennek a csoportnak a felemelkedését segíti. A klasszikus értelemben vett középosztály vagyoni ereje viszont folyamatosan csökken, ahogy nőnek a társadalmi egyenlőtlenségek az országban.

kvadrillio 2019.01.11. 20:58:52

ORBÁN-LÁTNOIK, HONNAN TUDJA, HOGY MEGVÁLTOZNAK AZ ERŐVISZONYOK ????? ÉLE VAN ZSÍROZVA A DOLOG ???

kvadrillio 2019.01.11. 20:59:24

ORBÁN-LÁTNOK, HONNAN TUDJA, HOGY MEGVÁLTOZNAK AZ ERŐVISZONYOK ????? LE VAN ZSÍROZVA A DOLOG ???

Orbán szerint az erőviszonyok meg fognak változni

Orbán Viktort hosszú idő után mindenről kérdezhették az újságírók, ő pedig Tiborczról, Mészárosról, a média helyzetéről és az O1G-ről kapott kérdéseket.

Orbán veje 2019.01.11. 21:14:13

Hogy milyen rohadék a geci orbán rendszere. Ezt aztán érdemes elolvasni:

ttps://444.hu/2019/01/11/igy-meg-soha-senki-nem-kuldte-el-a-francba-orban-viktor-kedvenc-ujsagjat-es-hazi-sportujsagirojat-szollosi-gyorgyot

Orbán tényleg Egy Geci.

haXXXor 2019.01.11. 21:21:27

@kvadrillio: biztos semmi koze ennek ahhoz, h milyen merteku mar evek ota a bovules. Ez mind lopott penz/ner/meszaros

enrikokaruszo 2019.01.11. 21:24:15

@felucca02: a skandálóival adekvát... semmi pozitív üzenetet nem kap a választópolgár, és ez már a 3. ciklus...nem értek lófaszt se, gyerekek

dare 2019.01.11. 21:46:18

Mi is a poszt címe?
Igaz kérdőjellel, de szerintem tartsuk is ehhez magunkat.
Hallgassunk inkább zenét, az legalább mindekit megnyugtat : youtu.be/luYM0pF8auY

felucca02 2019.01.11. 21:48:10

@Jason Voorhees: Nem értem, mit akarsz ezekkel a kurva nagy zakókkal! Szerinted mennyiben fogja befolyásolni véleményemet a nemzet első számú köztörvényes bűnözőjéről, hogy nyer-e, vagy veszít?
???

felucca02 2019.01.11. 21:53:26

@enrikokaruszo: Nem kap, hiszen nem ez a célja. A pozitív üzenetet is meg fogja kapni, amikor ideje lesz, de itt most egyszerűen arról van szó, hogy orbán egy geci, ez nem a pozitív üzenet helye. Miért akarsz helyette mást, mint ami van? Van helye a gecizésnek és van helye a pozitív üzenetnek.

teéjesenmindegy 2019.01.11. 21:57:39

@kvadrillio:
Már bocs, nem szoktam reagálni a baromságaidra, mert tudom, hogy értelmetlen... de van neked agyad?
" felső tíz százalékába már úgy évi 5 millió forintos jövedelemmel be lehet kerülni, a gazdasági elit viszont valahol 15 millió forintos éves jövedelemnél kezdődik."
Tehát a gazdasági elit az évi 15 milliós jövedelemnél kezdődik? BRAVÓ!
Az egyéni vállalkozók adózását most emelték 12 millióra. Tehát a vízszerelőtől a gazdasági elit csúcsa 3 millió forintra van? Bakker! Beszarás.

beeble 2019.01.11. 22:06:35

Orbán 1 Géniusz.
És ezt ti is tudjátok, és tehetetlen dühötökben vonítotok. Ez a hejjzet, srácok ;)

enrikokaruszo 2019.01.11. 22:07:49

@felucca02: egy apró részlet elkerülte a figyelmedet, a 3. ciklus...én ráérek

felucca02 2019.01.11. 22:13:47

@enrikokaruszo: Mindig ugyanazzal jösz, fárasztó...
Értsd meg, kérlek, hogy a hatötöd és a 23. ciklus ellenére is geci, mert az. Mert nem tud más lenni. Ez jön a torz személyiségéből. Mit akarsz még ezen lovagolni?
Ami pedig tény, azt kimondom, mert nem tehetek másként.
Jóccakát!

2019.01.11. 22:17:46

@beeble:
mint már említettem, csaucseszku is az (volt) ! ;)

BiG74 Bodri 2019.01.11. 22:48:42

@Ellenzéki Tüntető:
Megint mellé lőttél! Nem használom az O1G kifejezést, de ismerem és értem. Elárulom a múltkor egy busz hátulján láttam a koszba belevésve kb. 50 cm- es betűméretben. Láttam az emberek egy része nem érti miről van szó, a másik fele meg röhögött. Felháborodás csak a facén jelent meg hithű fityiszestől.
Mégegyszer, nektek kurvára nincs jogotok felháborodni, mert amilyen az adj isten......
Ti akik a Télapót is lekaraktergyilkolnátok, nektek pofátok lapos, jelenleg nem vagytok az erkölcs bajnokai, tolvaj szarháziak!

E1G ellenzék egy geci 2019.01.12. 02:32:22

Az O1G azert jo, mert folyamatosan emlekezteti az orszagot a libbantak bukasara, alkalmatlansagara, mivel, hogy egy bukott baloldali oliharga,szanalmas megnyilvanulasa.

felucca02 2019.01.12. 05:25:06

@E1G ellenzék egy geci: Baloldali oligarcha? A Simicska?
Ez nagyon jó! Mesélj még!
Amúgy szerinted száz emberből hány tudja, hogy ez Simicskához köthető, és abból a kettőből hánynak van ezzel gondja?

Helga Beauty Salon. 2019.01.12. 08:27:51

@felucca02: Nem, nem kell meghemperegned, elfogadom a megadást így is!

Ha úgy éreznéd hogy nagy napod volt, arra az esetre közölném, hogy nem megadás, hanem leszarás! :D
Van még homályos pont?

felucca02 2019.01.12. 08:35:44

@Helga Beauty Salon: nem, nincsen teljesen tiszta, hogy a kommentelés arra megy ki, hogy ki tudja lenyomni és jobban megalázni a másikat, úgyhogy nincsen vége, itt mindenki a legvitézebb. Hajrá!

Orbán meg közben egy geci, de ez mellékes.

Helga Beauty Salon. 2019.01.12. 09:01:29

@BiG74 Bodri: " Elárulom a múltkor egy busz hátulján láttam a koszba belevésve kb. 50 cm- es betűméretben. Láttam az emberek egy része nem érti miről van szó, a másik fele meg röhögött. Felháborodás csak a facén jelent meg hithű fityiszestől."

Mi törtéééént????? :DDDDDD Te egy buszon látható felirat kapcsán készítesz ad hoc szociológiai felméréseket? Na persze, mindenkinek abban a pillanatban láttad az arcát amikor a "műre" pillantott és az arckifejezésük alapján el is készült a közvélemény kutatásod!
Ilyen alapon az nem lehet hogy téged néztek és mivel egy szerencsétlen alak vagy, az egyik felük röhögött, a másik csoport pedig azt sem tudta hogy milyen állat vagy?

Helga Beauty Salon. 2019.01.12. 09:09:15

@felucca02: nem, nincsen teljesen tiszta, hogy a kommentelés arra megy ki, hogy ki tudja lenyomni és jobban megalázni a másikat, úgyhogy nincsen vége, itt mindenki a legvitézebb. Hajrá!

Egyetértünk, ez itt így megy, viszont vesszőhibákra vadászni nem a nagy játékosok szoktak. :P

felucca02 2019.01.12. 11:00:57

@balfaszokkal sáncoló: nem adtál választ. Honnan látod, hogy nem működik, illetve, ha működne, azt honnan lehetne látni. Hová dugtad a működést mérő műszert?

2019.01.12. 11:50:32

@balfaszokkal sáncoló:
nem áruló, csak egy szarfaszú, jellemtelen köpönyegforgató geciláda aki veri a mellét, hogy kiűzte az oroszokat, most meg szétnyalja a seggüket és orosz adósságcunamiba kúrja az országot, csak mert a saját és haveri körei jó üzletet találnak benne.

Helga Beauty Salon. 2019.01.12. 12:11:47

@vitéz Beverneky: "most meg szétnyalja a seggüket és orosz adósságcunamiba kúrja az országot, csak mert a saját és haveri körei jó üzletet találnak benne."

Paksozni már nem trendi. Le vagy maradva, mert már bevette a németeket is az építésbe, így még drágább ugyan, de már nem baj. :D Gondolod hogy az EU-t érdekli a Magyar adósság? Tőlük éhen is dögölhetünk egyébként, egyedül akkor érzékenyek ha nem ők üzletelhetnek itt és nem feléjük adósodunk el fülig!
Szerintem maradj a Greg mekkorát fingott kategóriájú híreknél, az a világod.

BiG74 Bodri 2019.01.12. 22:23:16

@Helga Beauty Salon:
Ki mondta te szerencsétlen, hogy szociológiai felmérést készítettem? Elmondtam, hogy mit láttam, mit tapasztaltam, aztán pont leszarom, hogy te mit gondolsz. Értő olvasást próbálgasd, hátha megy!

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 09:03:57

@BiG74 Bodri:" Ki mondta te szerencsétlen, hogy szociológiai felmérést készítettem? "

Senki és nem is állítottam komolyan, mindössze gúnyolódtam!
Pont ott volt egy O1G feliratú busz, mindenki észrevette, egyik felüknek érzelem ült ki az arcára, a másik felének nem, te természetesen mindegyiket láttad és azonnal le is vágtad hogy mit gondoltak és itt pedig mindezt meg is osztottad velünk kordokumentum képében!
Hát nem bárgyú? Csak röhögni lehet az egészen!

BiG74 Bodri 2019.01.13. 15:21:12

@Helga Beauty Salon:
Sajnos még mindig a saját malmodban őrölsz. A gondolkodástól pedig messze állsz.
De maradjunk a fajtádnál, ezek szerint igen mindenkit láttam, én mindig mindenkit látok, természetesen nem csak azt tudom mit gondoltak, hanem azt is, hogy mit fognak gondolni.
Kordokumentumnak pedig jók lesznek a te fityiszsegg nyalogató kommentjeid.

kiskutyauto 2019.01.16. 16:28:24

Látható, hogy a posztíró illetve akikről ír, hogy nem tetszik nekik és szerintük gusztustalan NEM ÉRTIK ezt a szimbólumot. Hát persze hogy gusztustalan! Nagyon helyes hogy undorító és még lehetne sokkal inkább is... Szándékosan az; egyszerre gusztustalan és mégsem, hiszen nincs kiírva csúnya szó. Hogy ez lett a szimbólum az talán a kedves (a szó minden értelmében) keresztapán kéne számonkérni, hogy miért is beszél ocsmányul és a célszemélyen hogy miért viselkedik ocsmányul... és legfőképp hogy miután együtt kiraboltak egy országot, elzüllesztettek egy nemzetet, habzó szájjal gyűlölködtek és hergeltek, utána hirtelen miért és hogyhogy kezdték el egymást is gyűlölni... (költői kérdés)... Csakis őket tükrözi, igen szemléletesen a az o1G logó megalapozott és jogos gusztustalansága....
süti beállítások módosítása