Minden, amiről beszélni kell...

Minden, amiről beszélni kell...

Jönnek a migráncsok..?

2017. november 25. - A Polgi

helsinki03-1.png

Hallgatom a közmunkások beszélgetését.

…és ha idejön a migráns kapni fog 9 milliót. Milyen dolog ez?...

Nem azon kesereg, hogy mire lesz elég neki az 52.000 forint, amit majd a hó végén kap. Nem azon gondolkodik, hogyan élje túl a telet? Az fáj neki, hogy a „Soros terv” szerint minden migráns kap 9 milliót.

Oda menjek? Elmagyarázzam? Minek! Látta az TV-ben. Mondhatok én bármit.

Összefutottam egy régi ismerőssel. Kárpitos. Jó szakember. Nyugdíj mellett dolgozik, mert kevés a pénz. És már mondja is. Minden családhoz be fognak költöztetni egy migránst! Ne mosolyogj! Hozzád is! Olvastam a neten!

Mi van? Haggyá már ilyen bolondsággal! Egyébként a letelepedési kötvényes az jöhet? Melyik szerinted a terrorista? A csóró, vagy a gazdag? Bin Laden gazdag volt?

Szó nélkül rohan tovább! Kell a pénz, jön a karácsony!

Elmentem a fürdőbe. Ülök a meleg vízben. Szinte érzem azt, ahogy lazulnak az ízületeim. És akkor a boldog csendben meghallom az öt méterrel odébb ülőket. Két férfi, úgy hetvenesek lehetnek és az egyikük felesége. Kommunistáznak mindenkit. Hangosan. Odébb húzódom. Jönnek ők is. Kiderült, hogy az egyikük Fidesz szavazóköri delegált valamelyik önkormányzatnál. Milyen lehet az, amikor 89-ben kezdődik az önéletrajz? Nem kérdezem meg, átmegyek a medence másik oldalára. A jótékony párafelhő elrejti őket, de még hallom: Gyere, menjünk öltözni! Mire a másik: Van még 12 percünk. Maradjunk! Kifizettük nem?

Mikor 15 éve a politikába kerültem a Fidesz jelöltjei egytől-egyik jó kiállású, 35-40 körüli, általában jól képzett, többnyire diplomás emberek voltak. A szavazóbázis pedig városi, leginkább megyeszékhelyen lakó, középosztályhoz tartozó polgárok voltak.

Ma a jelöltek tragikusak. Olyan Németh Szilárd formák. A szavazók pedig leginkább falun, vagy kisvárosban élő, alulképzett, középkorú és idős emberek.

Magyarország gyűlölködésben jobban teljesít!

A bejegyzés trackback címe:

https://apolgi.blog.hu/api/trackback/id/tr9113384109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.25. 21:20:04

Ez van, a nép nem kér Soros tervéből. Tessék beletörődni.

A Polgi 2017.11.26. 07:38:08

Szerinted ez erről szól? Szar a melód öregem!

Éhesló 2017.11.26. 16:41:25

Sorost kirángatták a fényre és mikor mindenki látta mit, mivel és miként tesz, lebukott.
A sameszai is.

Szar ügy.
Ez van.
Ebből nem mosható tisztára sem soros, sem a sameszai.
Még ilyen posztokkal sem.

Kelly és a szexi dög 2017.11.26. 17:17:32

Én egy 19 éves thai lányt befogadnék...na jó, kettőt!

ProjectMayhem 2017.11.26. 17:44:47

Gyűlölködni egyszerű. A haragnak utat engedni, fröcsögni, kárhoztatni és átkozni addig könnyű, míg van kire mindezt zúdítani. A feladat, hogy a propaganda megtalálja ezt a "kit". A többit a posztban nevezettek megoldják.

midnightcoder2 2017.11.26. 17:46:22

Na jó, akkor számoljunk. Ha a demográfusoknak hinni lehet, 2050-re Afrika népessége megduplázódik. Ezt kb. 10 perc guglizással bárki le tudja ellenőrizni akár angol, akár magyar nyelven. Szóval, ez azt jelenti, hogy lesz ott úgy 1.3 milliárddal több kicsi néger, miközben kaja most sincs annyi hogy a jelenlegi létszám jóllakhasson, és nem úgy tűnik hogy ez különösebben javulni fog. Na most, vajon hova szeretne ez az 1.3 milliárd kicsi néger majd elindulni ? Az USA messze van, különben is megvan a maguk baja a mexikóiakkal, Kanada még messzebb van. A közel-keleten lőnek, ráadásul ott is nagyobb a népszaporulat mint az eltartóképesség. Ja, hogy itt van ez a jó kis kényelmes Európa, a pacifista, elpuhult, genderszelmléletű, liberós lakosságával, ahol már a kisfiúknak is barbie babát adnak a kezükbe, és eltiltják a játékpisztolytól.

De persze, ha a 400 millió nyugat-európai mellé érkezik majd úgy 1.3 milliárd agysebész abból nyilván semmi baj nem lehet, majd jól integrálják őket és az egekbe nő a GDP. Vagy a másik lehetőség, hogy a kicsi négerek simán kiirtják az életképtelen fehéreket, aztán persze egymást is.

Jakab.gipsz 2017.11.26. 17:55:36

Soros a maffia filozófus azt hitte ő csinálja a tudományt a kilóra megvett félnótás " CEU-s professzoraival" egyetemben, és most berezelt a vén kufár.

Sorosnak ennek a "filozófus fenevadnak", háborús uszítónak demokrácia őrültnek, Hágában van a helye, azért mert az emberiség ellen elkövetett bűncselekmények sohasem évülnek el.

Ez az ember pontosan olyan zsidó szélhámos mint Madoff a zseniális befektető.

Sir Galahad 2017.11.26. 18:03:12

Az, hogy az Európát fenyegető migrációs áradatnak a kormány nevet, arcot adott, megkönnyíti a téma közbeszédben tartását. A Soros-kampány tehát természetesen politikai marketingfogás, de azért tud működőképes lenni, mert minden otrombasága ellenére is olyasmiről szól, amit nehéz volna tényszerűen cáfolni. És a politikai közbeszédet ez azért uralja más, ugyancsak fontos problémák helyett, mert az ellenzék ezt nem tudja/akarja beismerni.

2017.11.26. 18:06:06

@midnightcoder2: Tényleg? Csak akkor azt nem értem, hogy miért sírsz? EU-ellenes fideszgyökér vagy, tehát örülnöd kellene, hogy a migráncsok ellepik idővel. Erre meg itt rinyálsz. Há' hülye vagy te bazmeg? Elpusztul az EU, erre itt ajvékolsz, mint egy hülye libsi. Különben ez nem számít, mert addig úgy is megdöglesz. Aztán migráncs formában fogsz újjászületni (szegény kecskebaszók, mintha nem lenne elég bajuk nélküled is), és ide akarsz majd szökni a libsik közé. Nem kellene téged inkább agyonütni a saját kezed által? Segítenél ebben a nemes ügy érdekében?

2017.11.26. 18:08:38

@Sir Galahad: Megint hazudsz, Orbán-troll. Miért nem fideszes blogokon teszed, ahol közösen tudtok lopni, hazudni? Itt szart sem érsz.

Sir Galahad 2017.11.26. 18:09:59

@kutyás majmok népe: Bocsánat, de miben hazudtam? Azt már meg sem kérdezem, honnan veszed, hogy Orbán-troll vagyok...

2017.11.26. 18:10:49

Kitől hallani nap, mint nap, hogy le kell gyilkolni a menekülteket, a menekültek nem is emberek, hanem állatok? Kik fröcsögnek, gyűlölködnek, ordítanak, összeesküvést kiabálnak reggeltől-estig?
Ezek a fidesz hívek.
Akinek alacsony az intelligenciája, azt könnyű behülyíteni. Majd 100 éve egy ember azt mondta, hogy mindenért a zsidók és a kommunisták felelősek. Több tízmillió állampolgár elhitte és szentül meg volt győződve, hogy igaza van. Aki felszólalt, hogy talán hazudik ez a bajszos kisember, az rögtön hazaáruló lett és a helyi B közép elverte, majd börtönbe zárták, ha túlélte. A magyar emberek nagy része elég buta ahhoz, hogy vele is elhitessenek bármilyen hazugságot.

midnightcoder2 2017.11.26. 18:14:30

@kutyás majmok népe: Annyira nem örülök annak, hogy a Notre Dame és a Szen Péter bazilika mecset lesz, hogy a lorelei melletti kastélyok elpusztulnak, hogy az amit az európai civilizáció az elmúlt 2000 évben létrehozott szarrá megy. És ehhez képest csak viszonylag kevés vigasz, hogy az elmúlt 50 év liberósbolsi faszságai is vele pusztulnak.

midnightcoder2 2017.11.26. 18:16:12

@roli101: Ja. Aztán 60 éven át hallgathattad hogy mindenért a bajszos kis ember a felelős, miközben szerte a világon a komcsik alsó hangon is legalább 10x annyi civilt öltek meg mint ő.

2017.11.26. 18:28:36

@midnightcoder2: ezért csókolgatod lefekvés előtt a portréját, te nyomorult? :D

2017.11.26. 18:31:00

@kutyás majmok népe: nekem pont az ellenkezője jött le. A jelek szerint pont annyi eszed van, amennyi a nikked alapján elvárható. Pont, mint egy átlagos fideSS szavazónak.

Scott Tenorman Must Die 2017.11.26. 18:31:09

@roli101: gyilkolni, akasztgatni egyelőre a hiszterolibsi kistársaid akarnak éjjel-nappal, csak úgy demokratikusan. történelmi témához inkább ne szólj hozzá, butuska vagy és csak égeted magad

@hullajelölt88: van már munkahely, pronyó?

if you 2017.11.26. 18:31:21

Talán a jó kérdés miért fordultak el az emberek (leginkább falun, vagy kisvárosban élő, alul képzett, középkorú és idős emberek)nem csak azok a kiket leírsz !!!!!! Mainstream értelmiségnek talán önmagában kellene keresni a hibát! Miért nem figyel oda arra mi foglalkoztatja a társadalom nagy részét és azokra keresni a válaszokat! Persze ahhoz ki kellene lépni a konform zónából ! Egyszerűbb primitív "lafusi" bunkónak a társadalom c.c. 60% ellenségnek tekinteni! Csak úgy mellesleg kimaradt az értelmiség egy jó része,akik szinten nem tudnak azonosulni a mainstream-mel ! Ezt a hozzáállást nevezzük az értelmiség árulásának!!!!!!!!!!!!! 60% mainstream áldozata!Ez meg áldozathibáztatás!

2017.11.26. 18:32:32

@Éhesló: csak az a baj, hogy ezt még értelmes ember nem mondta... csak a magadfajta, takonygerincű náci tetvek hangoztatják.

2017.11.26. 18:33:09

@Scott Tenorman Must Die: miért ne lenn, szaros pofájú, náci elmebetegem?

2017.11.26. 18:33:47

@Scott Tenorman Must Die: ja, nem, téged még a nácik is leköptek, amint hallom. :D

steery 2017.11.26. 18:33:53

Soros elkövette azt a nagyon nagy szamárságot, amit egy igazi, dörzsölt milliárdos soha nem követne el: hogy elkezdett belepofázni a politikába és egyes számú közellenséget csinált magából az idealista ügyleteivel. Ezen semmit sem nyerhet, viszont sokat veszíthet. Orbán meg röhög a markába és köszöni szépen a tökéletes ellenséget, akivel tematizálhatja a közbeszédet és a politikát és a maga malmára hajtja ezt is, mint a hiperostoba ellenzék minden hiperostoba húzását, amivel a béka popója alá degradálták le saját magukat az elmúlt években. Az lenne a beteg dolog, ha nem használná ki az ellenfelei által nyújtott tökéletes célpontokat a saját hatalmának megerősítése érdekében! Bizony, bizony, mondom néktek: áldott az a vezér, akinek ennyire hülye ellenzéke van! Még pár év és Orbán szobrot kap a Hősök terén és szentté fogjuk avatni, mint a magyar nép és eutropa megmentőjét!

Nekem egy ideje már olyan érzésem van, hogy a magyar ellenzéket Orbán fizeti, hogy legyenek ennyire hiperostobák és minden megnyilatkozásukkal magukat rombolják és Orbánt erősítsék a nép szemében. Sőt, szerintem Sorost is Orbán pénzeli, hogy legyen szíves a főgonosz szerepét eljátszani a kedvünkért! Sőt, Brüsszelt is Orbán fizeti, hogy legyenek már ennyire hiperostobák és a húzásaikkal totálisan gyűlöltessék meg az emberekkel magukat és az uniót. Mert ez a szitu ide vezet, jól láthatóan.
:-D

2017.11.26. 18:34:54

@midnightcoder2: Tehát szerinted szerint Hitler jó ember volt? Mivel volt tőle több embert megölő ideológia, ezért az ő gyilkosságaira legyinthetünk? Pláne, hogy ő bizonyos népcsoportokat irtott. Kezdem már kapiskálni, hogy miért tetszik neked Hitler életműve. A fideszesek is, akár csak Hitler, utálják és megvetik a melegeket, a liberális gondolkodásúakat, a négereket. Hitler meg is gyilkoltatta őket és az igaz fideszhivek szintén gyilkolnák őket.

5perc 2017.11.26. 18:35:47

Az Amerika Egyesült Államok évszázodok óta tele van afrikai leszármazottakkal. Nem mind agysebész. De egyikükből példűául elnök lett. Ráadásul bizonyos országok miniszterelnökeivel szemben úriember, és nem egy sötét bugris.

2017.11.26. 18:39:26

@Sir Galahad: Hagyd a sódert, troll. Nem vagyok rá vevő. Hazudsz mindenben, mint egy fideszes. Ehhez nem kell több magyarázat. Különben nem lennél itt.

@midnightcoder2: "Annyira nem örülök annak, hogy a Notre Dame és a Szen Péter bazilika mecset lesz"

Értelmezni vagy olvasni nem tudsz, gyíkarc? ha megdöglesz, hol számít az neked, te idióta?

2017.11.26. 18:44:03

@steery: "Soros elkövette azt a nagyon nagy szamárságot, amit egy igazi, dörzsölt milliárdos soha nem követne el: hogy elkezdett belepofázni a politikába és egyes számú közellenséget csinált magából"

Ostoba vagy. A milliárdosok mindig belepofáznak a politikába, sőt ők alakítják. Ezzel szemben a csúti kancigány főnököd gondolta magáról azt, hogy ő is megteheti ugyanezt. Közellenség nem a Soros bácsi, hanem a fideszes bűnözők.

2017.11.26. 18:45:41

@hullajelölt88: köszi, elfogadom a kritikát

2017.11.26. 18:51:58

@5perc: "Az Amerika Egyesült Államok évszázodok óta tele van afrikai leszármazottakkal. Nem mind agysebész. De egyikükből példűául elnök lett. "

Magyarország évszázadok óta tele van hülyékkel meg jobbágyokkal. Nem mind az, de ebből az országból soha nem lesz semmi.

midnightcoder2 2017.11.26. 18:52:27

@kutyás majmok népe: Valahol még akkor is számít, ha megdöglök. Tudom, neked ez valami olyasmi mint galambnak a sakk, de annyi ilyen dolog van még, igazán kár lenne fennakadnod pont ezen.

2017.11.26. 18:55:26

@midnightcoder2: @Sir Galahad: Na mi van, gyökér? Lehúztad magad vagy még nem mondták el, hogy mit írhatsz? Úgy látom, már a fidesztroll banda is felhígult, holnap már közmunkásokat küldenek a lippsi blogokra. Hiába, nagy a szakember hiány...

midnightcoder2 2017.11.26. 18:56:32

@roli101: Egy percig sem mondtam hogy jó ember volt. Csak tudod, Hitleres pólóban egy félhülye sem rohangál, míg Che Guevarásban meg elég sokan, Hitler áldozatainak nagy részét név szerint ismerjük, a kommunistákat pedig még milliós pontossággal sem számolta még össze senki. Ez a kettős mérce az, amivel nekem bajon van. Amúgy kedvelem a zsidókat, és sajnálom hogy anno Hitler pont őket szúrta ki.

midnightcoder2 2017.11.26. 18:58:06

@kutyás majmok népe: Na, még egy hülye aki összevon vadidegen nickeket.

2017.11.26. 19:02:58

@midnightcoder2: Hidd el, csak számít, hogy megdöglesz. A világ meg halad tovább a saját útján, nélküled. Ezer száz évvel ezelőtt a magyar kecskebaszók elűzték az őslakosokat innen és letelepedtek. Holnap őket űzik tovább más migráncsok és te ez ellen nem tehetsz semmit, legfeljebb beleugorhatsz a Dunába (sokak örömére). A világ már csak ilyen, átalakul és te semmit nem tehetsz ellene. Még az orbánod sem. Ha ez lelkileg megvisel, ne itt sírj, mert erre vannak szakképzett orvosok, akik a lelki nyűgjeidet tudják kezelni (ha csak el nem húztak Angliába).

2017.11.26. 19:08:14

@midnightcoder2: Helyesen: csak az számít, hogy megdöglesz. Bocs, hogy elírtam.

2017.11.26. 19:10:07

@midnightcoder2: Megint lemaradtál, fideszmeleg fiú...

r5turbo 2017.11.26. 19:10:38

@midnightcoder2: "lorelei melletti kastélyok" Buta f.sz!

midnightcoder2 2017.11.26. 19:13:22

@kutyás majmok népe: Azért szerencsére Európa maradéka meg fogja itt védeni magát. Nyugat menni fog a levesbe, ez nem kérdés. Kelet talán nem.

2017.11.26. 19:18:40

@midnightcoder2: Európa maradéka? Az lennél te és a fidesz kommunista párt? Kitaláljam, hogy ki lesz az új El Cid, a keresztesek újkori lovagja? Szaracén barna változatban, persze...

midnightcoder2 2017.11.26. 19:26:03

@kutyás majmok népe: Addigra már régen nem lesz sem FIDESZ, sem Orbán. De hogy mi lesz, az engem is érdekelne.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.11.26. 19:34:52

" Minden családhoz be fognak költöztetni egy migránst! "
Elöbb a " Minden családnak " ki kell költöznie Németországba.
Az a baj, hogy a suttyók oda se kellenek!
Bár vihetnék a csúti kisvasutat is, az " Állomásfőnök "-kel együtt!

A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok 2017.11.26. 20:01:26

"Minden családhoz be fognak költöztetni egy migránst!"

Hátha a Soroson meg a civiljein múlna, akkor tényleg így lenne. Mert ez szószerint benne van a sorostervbe.

egy_ember_ 2017.11.26. 20:14:54

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Az úr tudja tutit. Hiszen Adyról is megmondta már hogy ballibként nyalta a nyugat seggét. IQ szintje és hazaszeretet frenetikus.
nemgogol.blog.hu/2017/11/22/intim_hazaarulasaim

Cycmen 2017.11.26. 20:26:38

Jól látod poszter! Utálnak benneteket sorosostól, migránsostól! Ennyike!
Különben ahogy leírtad a napodat jó nagy léhűtő lehetsz ha egész nap hallgatózol!

ulpius66 2017.11.26. 20:28:53

"Jönnek a migráncsok..?"

Áááááá.... dehogy!

Hiszen NAGGGYON-NAGGGGYON JÓL TUDJUK a "migráncsok nincsenek is" az egész migráncs kérdés csak Fidesz-kitaláció... és csak arra jó, mint a mumus, hogy ijesztgetni lehessen vele!

Sőt!

nincs SoroSS -terv sem!

Még sőtebb!

Az EU Parlament NEM SZAVAZOTT MEG SEMMILYEN KÖTELEZŐ BETELEPÍTÉSI KVÓTÁT SEM!

Ez mind-mind csak a Patás agyszüleménye........

Hiszen a nagggyon-naggyon művelt, és nagyon-nagyon nagy tudású A Polgi is megírta, HOGY ILLLLYEN NINCS IS!!!!!

steery 2017.11.26. 20:28:55

@kutyás majmok népe: Én nem látom, hogy bűnözők lennének. Ez is csak egyike a szokásos netes hazugságoknak, amiket a fizetett ellenzéki gyűlölködő bérkommentelők nyomatnak, azt gondolva, hogy ettől majd jobban fogjuk szeretni az ellenzéket. De hát ez nem fog bejönni. :-(

ulpius66 2017.11.26. 20:32:17

@Cycmen:

Cicc manus!

Komolyan kérdem!

Mit vársz egy SoroSS-bérenctől?

A Polgi ezért a kis firkálmányáért több pénzt kap a gazditól, mint a te teljes havi fizetésed!
(és mint jól tuggyuk: VAN AZ A PÉNZ.......AMIÉRT MÉG AZ ANY........KAT IS)

Sir Galahad 2017.11.26. 20:36:37

@kutyás majmok népe: Amit írtam, azt nem tudtad cáfolni, csak sértegettél. Nem gondolom, hogy erre reagálnom kellene.

dr. mesterséges színezék 2017.11.26. 20:58:02

@midnightcoder2: Ez egy korrekt jövőkutatási alap, de semmi köze a témához.
Azzal, amit itten írsz Németh Szilárd SEM foglalkozik, pedig mibe vóna neki!?

Jakab.gipsz 2017.11.26. 20:58:59

@hullajelölt88: @kutyás majmok népe:

Miről ugattok itt Ti csupasz majmok, úgy visítoztok mint a bepánikolt csimpánzok.

A Magyarok már akkor csináltak önmaguknak jog-államot és alkotmányt amikor ti még csak makogtatok, (mind ezt úgy, hogy őseinknek a görög filozófiáról, demokráciáról fogalmuk sem lehetett). Ti pedig mert beszélni sem tudtatok, egyetlen egy nyelven sem. és ezért gondolkodni sem.

Csak a hazudozáshoz értetek, a végtelenségig pedig azt sem lehet.

teéjesenmindegy 2017.11.26. 21:01:18

@A Polgi: Te haver, miért nem adsz a közmunkásaidnak jól fizető munkát? Miért 52 rongyért melóznak?

Leszakadhatnátok a letelepedési kötvényről. Baszod, pógi, kit akarsz látni a libafosos faludban? Még 3 csórót, vagy gazdag befektetőt? Aztán kiben bízol jobban, mesélj, abban aki bement az ügynökségre, leadta a papírjait, útlevéllel jön az országba, vagy abban aki átugrott a határon? Hány kínai terroristát ismersz?

na4 2017.11.26. 21:02:48

Nekem meg a Gyurcsány komcsiktól kellett hánynom.

dr. mesterséges színezék 2017.11.26. 21:07:20

@na4: Csakugyan, Gyurcsány és bandája bicskanyitogató volt. Nem véletlenül ígérte a Fidesz a negáltját.
Aztán hozta ahelyett ugyanazt, megsoxorozva.
Mindegy.
Mikutyánk, miszarunk -> csokitorta.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.11.26. 21:42:57

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @Éhesló: @midnightcoder2: @Jakab.gipsz: @Sir Galahad: @Scott Tenorman Must Die: @A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok: @teéjesenmindegy: @na4:

Még jó hogy itt vagytok és szállítjátok a bloghoz a bizonyítékot miszerint orbán szavazói a legostobábbak, legprimitívebb néprétegekből állnak össze. Orbán rájött, hogy nem 100 ezer értelmiségihez kell a hatalom megragadási politkáját szabnia,mert abból sose lesz kormányzás, hanem a sokmilliós, iszonyatosan ostoba suttyó magyarjához. Ez az alapja Magyarországon egy tömegpártnak. 2010-ig a ballibek tudták maguknak befpgni ezt a sokmilliós számú idiótát. Ma meg Orbán. Most ők a tömegpárt.

Majd ha egy másik párt is rááll, ezekhez a prmitív hülyékhez szabmi a politikáját, agysejt leépítő propagandát fújini éjjel nappal és az egész világot szidni, akkor majd nekik lesz kétharmaduk.
Addig is az érelmiségi, polgári, európai élet Magyarországon egyre jobban visszaszoruló rétegjelenség. 4-5ev múlva meg is fog szünin, ha 2018-ban a fideszmaffia nem lesz elkergetve, meg bebörtönözve.

Zsuzsi25 2017.11.26. 22:41:17

Kedves Blogiro!
Miért van az, hogyha valaki nem akar dögökkel együtt élni, arra már rögtön rásütik, hogy fideszes. Holott a veszély, amiröl orbán dumál, abszolut valos.
Nem, nem a propaganda dumát "szoptam be", hanem a saját börömön tapasztaltam. És nem csak itthon (körmendi lakosként) , hanem külföldön is.

sumes67 2017.11.26. 23:23:58

@teéjesenmindegy: Csak most ne. Csak most fel ne dobja a pacskert a gyuribá. Beláthatatlan lenne a következmény . Drága barátom a gyurcssány azonnal betolná a patás lábát az ajtórésbe. Ja nem, az enyém patás, űgy mondják. Fene megeszi, ha bekrepál. Találhatunk ki valami újat kokós hablonnyal, hogy tudjunk plakátozni. De jó buli, piszok sok dellát hoz. Kell is nagyon, mert ezek a genyók addig basztatták a kötvénybiznicemet, hogy azzal muszáj vót leállni. Kis köcsög tóninak meg helyet csinálni. Propagandista, balfasz, állandóan megbukik valamivel. repülni fog, helikopival. De legalább a szomszédja hozza a pizt, de figyelnem kell, sunnyognak még a szemük sem áll jól, na néd oda, errő beszélek nida ott a kacska. Eriggy , fizes ki a fletót, igen muszály, ő is adott a metróból.
Csak az én földim, csak benne lehet bizni, eggyütt szotyizni, az én drága pinztárnokommal. Jáj lőrincz, de jó cimbim vagy!

sumes67 2017.11.26. 23:31:36

Tóni, az anyád istenit, gyere ide! Hogy a rosseb álljon beléd, te vagy a propagandista góré, nem kellett volna odafigyelni? Miért engedtétek be a doboznézegetőt? Vagy ha már beengedtétek miért nem lett áramszünet? Olyan bénák vagytok, hát senki nem kapott eligazitást? Egyébkén leszarom. Holnapra 2 milla legyen a szám!

teéjesenmindegy 2017.11.26. 23:39:39

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:
Még jó, hogy te itt vagy értelmiségnek. Túl jó vagy te nekünk, túl okosak az elvtársaid az országnak.
Annyi de annyi előremutató dolgot mondasz, mondtok folyamatosan, hogy csak úgy kapkodom a fejem.
Most is pl. Jól elmondtad, hogy mindenki hülye és primitív, azért szavaz a fideszre. ÉÉÉS, ennyi. Ezt jól elmondtad, aztán kész.

teéjesenmindegy 2017.11.26. 23:41:53

@sumes67: Hát, ezt szerintem ne erőltesd. Nagyon szar volt.

sumes67 2017.11.26. 23:47:22

@sumes67: Na szevasztok, az értekezletet megnyitom. Tölcs egy páleszt mindenkinek. Lórinc, dellát hoztál?
Ja nem , ma tóni hozza. Vettél ma nekünk valamit? Tőzsdei vagy sima? Bakker ne vegyél már több borászatot, azt már unom. Földet se, már nem tudjuk kinek a nevére irni. Energetikában a vejkó utazik, arról szállj le. Vegyél mozdonyt, fullosat, duplaturbóst. Vagy új játékost a csapatba, mert nem jók. Edzőt ne, az a legjobb. Feri ülj ide. Mindjárt kapod a boritékot nyugi. Klári jól van? Bocsmár a kihallgatásért, kell a cirkusz. Jut eszembe, ne told már túl a bicajt, azé nem kell teljesen kinyirnod az mszp-t. Tudod, ugy beszéltük meg, hogy 13 % ot visztek ketten. Tartsd a megállapodást, vagy nincs della. Ne reklamálj, kétszer annyit adtam már, mint te a metróból. Jó, de mi sokkal ügyesebbek vagyunk.

sóskatáska 2017.11.27. 00:00:44

@midnightcoder2: a Loire mellett TE FASZKALAP TAHÓ!!!

teéjesenmindegy 2017.11.27. 01:02:02

@sumes67:
"Uram, könyörögve kérem, ne próbáljon meg viccelődni, ez nem a maga műfaja!"
"Uram! Önnek nincs humora!"

E.Katolnai 2017.11.27. 04:51:45

Gyűlölet? Én nem gyűlölöm a négereket meg az arabokat csak lenézem és megvetem őket fanatizmusukért, viselkedési szokásaik, alantas kultúrájuk miatt, és egyet sem akarok az utcámban, a kerületemben látni. nem idevaló népség, ráadásul a világ legaljasabb ideológiáját követi legtöbbjük, ami veszélyes családomra, népemre, nemzetemre.
Izrael hozzáállását kellene követni, akik vagy goromba táborokba zárják őket vagy lehet repülni vissza afrikába, ahova valók, ahova illenek.

bkkzol 2017.11.27. 05:19:46

Amikor thaiföldi vendégemnek meghívólevelet csináltam kérék hozzá a NAV nullás papíromat, kereset igazolást,szállást biztosítok,befogadó nyilatkozatot, nyilatkozatot, hogy szükség esetén fizetem a meghívott egészségügyi költségeit, ellátását, visszaútját.
Nagyjából ilyen feltételekkel fogadjanak örökbe egy-egy migránst akik szeretik őket. Mindenki olyan háziállatot tart amilyet akar ha nem tiltja a környezete.

commentes nikk 2017.11.27. 08:50:05

Na most erről annyit, hogy hülyeségeket beszélő emberek minden oldalon vannak százezerszámra, nekem a fb-on vannak olyan ismerőseim, akik harcos nagy libsik, kb minden nap látom a posztjaikat a barna terrorról, a világvégéről, aztán mégse gondolom, hogy ennyiből áll a világ, meg hogy mindenki ilyen hülye. Arra azért felhívnám a posztoló figyelmét, hogy lehet hüledezni azon, hogy az egységsugarú magyar polgár szájából ömlik a mocsok meg a hülyeség, de azért ha kinyitja a szemét, a fejlett nyugaton is túltengés van idiótákból, hadd mondjak csak annyit, hogy brexit meg Trump. Szóval az emberadag silány, úgy általában, ha rajtam múlna, akkor például a szavazási jogot végzettséghez, felmérő tesztekhez kötném, akkor az ilyen féleszűek kiesnének, sokkal hamarabb előre jutnánk.

Scott Tenorman Must Die 2017.11.27. 08:54:19

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: igazándiból egyetlen egy hiszterolibsi jóslat sem következett még be. szóval kb ennyire releváns, amit írsz a jövőről. puszi

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 09:06:15

@Sir Galahad:

"@kutyás majmok népe: Amit írtam, azt nem tudtad cáfolni, csak sértegettél. Nem gondolom, hogy erre reagálnom kellene."

Ezzel a szennyel eleve nem kellett volna leállnod vitatkozni.

Jakab.gipsz 2017.11.27. 09:16:49

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: és a Soros csőcseléket és az urbánus csőcseléket a leszavazza.

És Te ez ellen nem tehetsz semmit sem, mert demokrácia van.

És mert, nem a nagy hazugok a zsidó-filozófus kufárok osztják az észt, az emberiség számára.

vergyula 2017.11.27. 09:18:37

@commentes nikk: Végre egy elvtárs, nem a szó politikai értelmében. A szavazati jogot én is szigorítanám, ha nem is kötném végzettséghez, vagy felmérő tesztekhez. Az előbbi igazságtalan, az utóbbi megvalósíthatatlan. Az én ötletem szerint a szavazólapon lenne néhány egyszerű, feleletválasztós kérdés, amit mindenki meg tud válaszolni, ha nem teljesen hülye. A többinek érvénytelen a szavazata.

commentes nikk 2017.11.27. 09:39:12

@vergyula: én ezen már sokat agyaltam, az én megoldásom az lenne, hogy lenne egy előre kiadott száz kérdésből (és azok megoldásaiból) álló választási/állampolgári kérdőív, szavazás előtt pedig ebből lenne feltéve tíz kérdés, aki legalább 7-re tud válaszolni, szavazhat, aki háromnál többet ront, annak szevasz, hüklye vagy hozzá. Akár be is lehet magolni, nem kell hozzá okosnak lenni, de vállalja már az ember, hogy kicsit foglalkozik is az egésszel, nem csak a két kiló száraztésztáért megy el szavazni arra, akire mondják.

Éhesló 2017.11.27. 09:44:36

@hullajelölt88: a nácizásod mesüge nem helyettesíti az érveket és értelmedet sem.
A tényekkel van vitád, nem velem, mert én csak nevetek rajtad, meg a fajtádon.

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: van neked egy rossz hírem, akiket most lecsőcselékezel a libsi tolerancia, nyitottság és polkorrektség, no meg persze a gyűlölet elutasítása jegyében, azok szavazók.

Ha látják a toleranciádat és a tiszteletedet mások nézeteinek, véleményének, vallásának, alapvető emberi jogainak irányában, tuti nem szavaznak rád, még részegen sem, amint nem szavaztak rátok 2006 őszét követően egy országos választáson sem.
Ezért (is) tartotok itt, a béka segge alatt.

Azt is szívesen leírom neked, hogy a primitív, intoleráns álláspontod nem "értelmiségi" hanem ballibbant, amin belül a suttyómagyarozásod egy gyűlölködő mesügére utal.
Senki nem lesz bebörtönözve, még az ávós apádat , meg a bűntársait se zárták be, vagy akasztották fel, te szerencsétlen hülye, mert a magadfajtákat védik azok az elvtársaitok, akik most a terror európai fővárosából okádnak hozzád hasonlóan ész nélkül minden mocskot a magyarokra.

Ez segít sokaknak a tisztánlátásban.
A suttyó magyarok képesek a barátaikat és ellenségeiket megkülönböztetni több--kevesebb tanulást/tapasztalást követően.
Az időtök kitelt, húzzatok innen, amint azt elqró atyátok is javasolta.

vergyula 2017.11.27. 09:51:56

@commentes nikk: akár így is lehetne, bár az okostelefon szinte mindenkinél ott van a szavazófülkében. Valószínűleg elhúzódna a szavazás :)

commentes nikk 2017.11.27. 10:09:05

@vergyula: mindenre gondoltam, a fülkébe bemenetel előtt egy érintőképernyős modulon lenne kérdésenként 10 másodperc, még kint a bizottság előtt, nem a fülkében eldugva. Gyakorlatilag egy ember egy perc alatt végezhetne, csak nyom egyet kérdésenként a képernyőre. Milyen jó kis közbeszerzés lehetne a választási felmérő gépekre :)))))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 10:36:19

@Éhesló:

Hát igen, a liberráltak évek óta ezt képtelenek felfogni. Nem tudják azzal megnyerni a szavazókat, hogy agymosott idiótáknak nevezik őket.

teéjesenmindegy 2017.11.27. 10:39:57

@commentes nikk: Annyira vicces, hogy egyik esetben mind hülye aki mondjuk megbeszéli a haverjával, hogy nem akarja a migráncsokat, másik esetben pedig ugyanez a nép szavazzon mondjuk olyan közérthető és egyszerű dologról mint az atomerőmű, vagy az olimpia hosszútávú hatásai.

commentes nikk 2017.11.27. 10:47:18

@teéjesenmindegy: fontos erény a következetesség :))))

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.27. 11:25:11

Volt egy népszavazás a migronsokról nemrég.

97% nem kér a migránsokból.

Pesze lehet azt a 3 millió 200 ezer embert degradálni, sértegetni a körúton belüli értelmiségnek hazudott Soros bérenceknek, csak nem biztos hogy kifizetődő.

vergyula 2017.11.27. 11:39:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: szerintem ez olyan "kinek nem inge..." -dolog. Egyébként minden párt választói között megtalálható:
- az agymosott idióta
- a meggyőződéses
- az érdekember
- a fentiek ilyen-olyan arányú keveréke

vergyula 2017.11.27. 11:56:28

@Ballib cenzúrázók réme 25: Nyugodtam írhatsz nagyobb számot is, a migránsokból az emberek nagyobbik része nem kér, azok sem, akik egyébként ki nem állhatják jelenlegi kormányunkat. Ha azt a 3.2 millió embert sértegetni akarjuk, arra az indok nem az, hogy a migránsok ellen szavaztak, hanem hogy egyáltalán elmentek szavazni egy marketing szavazásra.
A kormány csinált néhány milliárdból egy migránsellenes kampányt, aztán mikor már érezte, hogy sikerült elegendően feltüzelt migránsellenes hangulatot teremteni, kiírt egy népszavazást újabb néhány milliárdért. A borítékolható eredmény biztos tudatában, és ez gusztustalan.
Valahogy így kellett volna:
- jönnek a migránsok
- ide nem kellenek
- akkor is jönnek
- kerítés, határzár
- most nem jönnek
- pipa, lépjünk tovább

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 12:00:13

@commentes nikk:

Ez is kijátszható, hiszen a szavazókörzetekben a választási bizottságokban minden párt képviselője ott van, kilophatja a kérdéseket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 12:04:55

@vergyula:

"a migránsokból az emberek nagyobbik része nem kér, azok sem, akik egyébként ki nem állhatják jelenlegi kormányunkat. Ha azt a 3.2 millió embert sértegetni akarjuk, arra az indok nem az, hogy a migránsok ellen szavaztak, hanem hogy egyáltalán elmentek szavazni egy marketing szavazásra."

Na de mi alapján állíthatnád, hogy az emberek többsége (azok sem, akik nem kedvelik a mostani kormányt) nem kér a migránsokból, ha az a 3.2 millió nem ment volna el szavazni egy "marketing szavazásra"?

Így viszont látható és bizonyított tény, hogy a Fideszt utálók nem kis része sem kér belőlük, hiszen a Fidesz fix szavazótábora nincs 3.2 millió, vagyis egyértelmű, hogy ellenzéki szavazók is NEM-mel szavaztak.

ZX 2017.11.27. 12:09:42

@Ballib cenzúrázók réme 25: Na ja. Írjunk ki népszavazást, hogy akar-e Ön adózni? Szerintem 100% fog nemmel válaszolni.

ZX 2017.11.27. 12:22:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: És ez most eredmény? Az ország nagy része a saját településéről sem teszi ki a lábát, nemhogy külföldre menjen. Jó részük alapból idegengyűlölő (még a szomszédot is utálja), és ezt még mesterségesen továbbgerjesztik. Kb. akkora eredmény ez a 98% mintha megkérdeznénk a szegényeket akartok-e sok pénzt peresni és puccos házban lakni?

vergyula 2017.11.27. 12:24:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nos, nem érzem magam látnoknak, de én már előtte is éreztem, hogy így lesz. Talán mert a gyűlöletkampány megteszi a hatását. Talán azért, mert eleve nem kedveljük az idegeneket.
Talán azért, mert magamból indultam ki :D
De leginkább abból, hogy a kormány népszavazást akar: ők mindig biztosra mennek.

BobAlice 2017.11.27. 12:33:10

A sok idióta fideszest az sem zavarja, ha tűzvész esetén bent ég a lakásban, mert a fidesz szétcseszte és kilopta a tűzoltóságot. A kórházakban rutinműtéteknél kapnak el emberek halált okozó fertőzéseket. Az életünkkel és a jövőnkkel játszanak, de mindegy, csak a migránsok ne jöjjenek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 12:36:28

@ZX:

"És ez most eredmény?"

Igen, eredmény: azt jelenti, hogy a lakosságnak ez a véleménye, vagyis nem akar migránsokat Magyarországon látni.

Ez ugyanannak a lakosságnak a véleménye, amelyet meg akartatok kérdezni Paks 2-ről, az olimpiáról, a miniszterelnök újraválaszthatóságáról stb. Na mármost, ha adni akartok a NÉP véleményére az említettek dolgában, akkor adnotok kell rá a migráció kérdésében is.

No cherry picking. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 12:38:16

@vergyula:

"Nos, nem érzem magam látnoknak, de én már előtte is éreztem, hogy így lesz. "

Talán belátod, hogy az érzéseiddel nem lehet érvelni Brüsszelben, de még egy betelepítést elutasító kormánydöntést sem lehet az érzéseidre alapozni. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 12:46:12

@BobAlice:

"Az életünkkel és a jövőnkkel játszanak, de mindegy, csak a migránsok ne jöjjenek."

A migránsok az életünket és a jövőnket tennék tönkre. Nem azonnal, de pár évtizeden belül mindenképpen. Lehet, hogy te ezzel nem értesz egyet, de a magyar nép többsége igen, és ezt népszavazáson kinyilvánította. És ez független attól, érvényes volt-e a népszavazás. Annyira biztos alapos, mint egy 1000 fő megkérdezésén alapuló telefonos közvélemény-kutatás... :P

A rezisztens kórházi baktériumok az egész világon súlyos probléma, a nálunk sokkal fejlettebb Nyugaton is. Ezt a Fidesz nyakába varrni olcsó demagógia.

"ha tűzvész esetén bent ég a lakásban, mert a fidesz szétcseszte és kilopta a tűzoltóságot."

Ne zavarjon, hogy az USA-ban is ugyanaz a 911 hívja a túzoltókat, mint a rendőrséget. Egy diszpécser hibája alapján általánosítani szintén olcsó demagógia.

sas70 2017.11.27. 12:51:04

@Zsuzsi25: És azt nem tapasztaltad, hogy a magyar utak olyan szarok, hogy lassan már közlekedni sem lehet rajtuk? Azt sem, hogy egy sürgősségi orvosi ellátásra 10-12 órát kell várni? Hogy hajléktalan éhező emberek vannak, akiken lehetne segíteni, csak a lopás, helikopter Tóni, meg a gázszerelő mesés meggazdagodása fontosabb? Csak az a lényeg, hogy fejkendős nőket, meg barna bőrű embereket látsz?
Megerőszakoltak már legalább? Mert ha nem, majd fognak!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 12:56:29

@sas70:

"a magyar utak olyan szarok, hogy lassan már közlekedni sem lehet rajtuk? Azt sem, hogy egy sürgősségi orvosi ellátásra 10-12 órát kell várni? Hogy hajléktalan éhező emberek vannak, akiken lehetne segíteni"

A lieblingjeid 12 évig voltak hatalmon, ők mit segítettek ezeken a problémákon? Pl. a vizitdíjjal, amit épp a szegények nem tudtak kifizetni?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 12:59:36

@sas70:

"Csak az a lényeg, hogy fejkendős nőket, meg barna bőrű embereket látsz? "

Barna bőrű naplopókból van már kb. egymillió az országból. Nem kell több segílyes.

És igen, az (is) a lényeg, hogy bennünket lenéző, utáló, dologtalan segélyvadász agysebész arabokból és négerekből egy se tegye be a lábát az országunkba.

vergyula 2017.11.27. 13:07:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezzel tényleg érvelnek Brüsszelben? Gondolom valahogy így: "Milliárdokat költöttünk rá, hogy megmondjuk az embereknek a véleményüket, aztán visszakérdeztünk."
Ha gyűlöletkampány nélkül csak simán kiírnak egy népszavazást, az valószínúleg még érvényes is lett volna, esetleg nem 97%-kal győznek, hanem 80-nal. Brüsszelnek meg tökmindegy, hogy MO. kormánya csak simán véleményt mond valamiről, vagy alátámasztja egy - többhavi milliárdos gyűlöletkeltés árán -"megnyert" népszavazás eredményével.

ZX 2017.11.27. 13:12:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az emberek 100%-a nem akar adózni. Egyéb kérdésekben viszont lehetnek eltérő vélemények. Főleg, ha kellően fel vannak világosítva.
Menekültügyben nemhogy felvilágosítást nem kaptak, hanem egyenesen a mélysötétbe taszítottátok őket. Úgyhogy ez kurvára nem eredmény. Ostoba irányított demagóg kérdésekre nem lehet jó választ adni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 13:21:44

@vergyula:

"Ha gyűlöletkampány nélkül"

Neked gyűlöletkampány, nekem a lakosság korrekt tájékoztatása. Nem hinném, hogy a te véleményed többet érne az enyémnél.

"az valószínúleg még érvényes is lett volna, esetleg nem 97%-kal győznek, hanem 80-nal."

Már megint jósolgatsz. Milyen alapon állítod, hogy a nemszavazók között több volt a migránspárti? Tudod, ez ugyanaz a fals érvelés részedről, mint amikor valaki azzal jön, hogy a Fideszt nem a választásra jogosultak többsége vitte kormányra.

Aki nem szavaz, az a szavazókra bízza a döntést. Ha ő nem kíván véleményt nyilvánítani, te milyen alapon állítod, hogy tudod a véleményét, Megkérdezted mind a 3+ milliót?

A lakosság véleményt nyilvánítani szándékozó részének 98%-a NEM-mel szavazott. Megértem, hogy ezt nehéz tudomásul venned, de akkor is ez van. Tudod, az ogy. választásokon sem azoknak a véleménye alapján alakul meg az országgyűlés, akik nem nyilvánítanak véleményt, vagyis nem szavaznak.

ZX 2017.11.27. 13:24:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Pl. a vizitdíjjal, amit épp a szegények nem tudtak kifizetni?" Főként a barna bőrűek akiknek sokba fájt volna egy kórházi verekedés? Vagy Mari néni aki csak trécselni járt az orvoshoz az meg aki tényleg beteg órákat vár? A vizitdíj lehet szar volt de legalább kísérlet arra, hogy jobb legyen az eü. Orbán még ennyit sem csinál, hagyja lerohadni az egészet. Lényeg, hogy legyenek stadionok mert abból lehet sokat lopni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 13:26:02

@ZX:

"Egyéb kérdésekben viszont lehetnek eltérő vélemények."

Voltak is. 2-3% a betelepítés mellett szavazott. Ennyien vagytok ti migránssimogatók, vegyétek tudomásul.

"Menekültügyben nemhogy felvilágosítást nem kaptak, hanem egyenesen a mélysötétbe taszítottátok őket."

Miért nem világosítottátok fel őket TI? Ja, hogy megtettétek, tőletek zengett az internet, csak az emberek nem vették be a migránspárti hazugságokat? Tudod, nem az emberek hibája, ha nem hiszik el nektek, hogy az ég szöld, a szar meg finom.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 13:27:33

@ZX:

"A vizitdíj lehet szar volt de legalább kísérlet arra, hogy jobb legyen az eü."

Igen, ha a szegényeket a vizitdíjjal kizárjátok az eü. ellátásból, akkor a megmaradóknak valóban jobb lett volna.

ZX 2017.11.27. 13:35:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kicsit álszent és demagóg dolog itt a szegényekkel takarózni miközben az orbán kormány alatt nőtt a leginkább a szakadék a gazdagok és szegények között. Minden arról szól, hogy a haverokat 100 milliókkal segítjük, a szegényeknek meg marad a szétrohadó kórház és a színvonaltalan oktatás. Mielőtt hülyeségeket írsz nem ártana körülnézni.

"Miért nem világosítottátok fel őket TI?" Mert pár online hírportálon meg egy tv csatornán kívül alig maradt független hírforrás? Hm.. csak kérdem. Elképzelhető, hogy ez az oka? A netet meg vajon hányan olvasák egy borsodi zsákfaluban, ahol egyébként 50 méterenként kint vannak a soros plakátok? Ja, ők biztos kurva tájékozottak.

vergyula 2017.11.27. 13:40:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Korrekt tájékoztatás, mint bármelyik reklámkampány. "aki nem iszik coca-colát, az köcsög"
A tájékoztatás meglehetősen egyoldalú volt. Értem én, hogy egy részük gazdasági menekült, hogy veszélyesek az európai életformára, hogy lehet köztük egy rakás terrorista, de van köztük nem kevés, aki elvesztette az otthonát, veszélyben az élete, kisgyereket nevel, mittomén, ezeket valahogy kihagyták a korrekt tájékoztatásból.
Egy alternatív verzió: "Európa egyre súlyosbodó migrációs problémával kénytelen szembenézni. Kötelességünknek érezzük, hogy megsegítsük rászoruló embertársainkat, de nem engedhetjük, hogy a beáramló embertömeg, és a benne esetlegesen elvegyülő terroristák veszélytessék egzisztenciánkat. A magyar kormány készen áll segítséget nyújtani a megfelelő óvintézkedések mellett."
Egyébként nem a kormány migrációs politikáját kritizálom, hanem a kidobott milliárdokat értelmetlen konzultációkra.

Flaggx 2017.11.27. 13:41:30

A Nógrád (!!!) megyében élő nagyanyámtól is tök jó hallgatni a migránsozást, főleg, hogy arabot max. akkor látott, amikor dokihoz ment (ő volt a doki), migránst meg még egyet se, de ő is retteg. Persze, villanyszámlára meg fűtésre már a "féleszű, buta, liberális" unokától kell pénzt tarhálni... Mehh...

vergyula 2017.11.27. 13:55:18

@Flaggx: Értelek, és valószínűleg nem egyedülálló eset a tiéd. A legszomorúbb mégis az, hogy a nagyinak tarhálnia kell a pénzt rezsire....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 14:07:22

@Flaggx:

Miért is kellene látnie szemtől szemben migránsokat ahhoz, hogy eldönthesse, akarja-e őket a hazájában?

De hadd fordítsam meg a mondatodat: Ha nem látott még arabot, akkor milyen alapon dönthetné el, hogy NEM kell rettegnie tőlük? Hogy szívesen látná őket az országban, a szomszédjaiként?

ZX 2017.11.27. 14:10:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én láttam már magyart. Az utcán szemetelt, lopott, a kocsmában hőbörgött. Tehát egészen biztosan az összes magyar ilyen...ja nem is. :P

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 14:24:46

@ZX:

Nem válaszoltál a kérdésemre.

A magyarokat meg ne keverd ide, ők már itt élnek. A migrik még nem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 14:26:06

@vergyula:

Bizony, nagyon szomorú, hogy szegény nagymamának könyörögnie kell az unokájának egy kis segítségért, mert az önmagától nem segít neki.

ZX 2017.11.27. 14:33:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mármint erre? " akkor milyen alapon dönthetné el, hogy NEM kell rettegnie tőlük? " Te milyen alapon döntöd el egy kajáról, hogy szar vagy jó ha még nem kóstoltad? Veled ellentétben én jártam nem egy arab országban, tehát én tudom miről beszélek. Te meg nem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 14:38:55

@ZX:

Ne tőlem kérdezd, hanem a nagymamádtól.

ZX 2017.11.27. 14:39:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az én nagymamám nem retteg, mert nem féleszű mint a fidesz szavazók többsége.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 14:50:40

@ZX:

Attól mélg megkérdezheted tőle, miért akar néger/arab szomszédot.

Beszéltél a Fidesz-szavazók többségével?

ZX 2017.11.27. 14:57:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Óóóó persze b+ minden menedékkérőnek rögtön veszünk a rózsadombon villát. Hagyjál már a demagóg faszságaiddal.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 15:09:56

@ZX:

Ja, nem tudtam, hogy a nagymamád a Rózsadombon lakik egy villában. Ott persze nem kell tartania a migriktől. A közemberek meg le vannak szarva, mi?

"Hagyjál már a demagóg faszságaiddal."

Mi van, kibújt a szádból a kapanyél? Érvek elfogynak, jössz a trágárságaiddal?

ZX 2017.11.27. 15:13:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Sajnos nem ott lakik. Ettől még totálisan értelmezhetetlen amit mondasz. Pláne úgy, hogy gőzöd sincs miről beszélsz, csak a pártközpont szövegét böfögöd fel újra és újra.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 15:23:16

@ZX:

Ha kettőnk közül valaki nem tudja, miről beszél, akkor az te vagy. De mindegy, legyen mindenben igazad, csak nyugodj le végre.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.27. 15:34:15

A ballibek mindenkiért aggódnak.

Mikor sikeresen ledagradálták magukat 10% alá, akkor elkezdenek aggódni azon, hogy átverik a jobboldali szavazókat a kormánypárt.
Aggódnak értünk, mert ilyen rendesek.

A népszavazás elött pl világosan tudtunkra hozták, hogy nincs is kvóta, soha nem is lesz, azaz fölösleges a népszavazás, csak átbasznak minket.
Nincs Soros Terv nincs kvóta.

Utána rögtön azt mondták, hogy csak 1294 emberről szól a kvóta, úgyhogy a kormány átbasz minket. Szóltak időben, mert ilyen rendesek. És nincs Soros Terv.

Most hogy az EP megszavazta a korlátlan kvótát a Soros Terv betűje szerint, nem győzik hangsúlyozni, hogy ez nem is így van. NIncs kvóta, csak EP-s terv, de véletlenül sincs Soros-Terv.
A 3 millió 200 ezer megtévesztett emberért viszont nagyon aggódnak, akik a korlátlan betelepítés ellen szavaztak, mert ilyen rendesek.

Ha már szankcionálják majd az országot, mert nem fogad be korlátlanul minden migránst akiket Soros NGO-i az embercsempészek segítségével hoznak az EU-ba, akkor is mondanak majd valamit, és figyeld meg aggódni fognak, hogy minket átver a kormány !
Mert ilyen rendesek, hogy ők időben szólnak ha átver minket a kormány.

De ők sose sose hazudnak, és nincs Soros terv, nincs kvóta, vagy ha van, akkor még jó hogy, mert az EU-s pénzért meg kell dolgozni.

ZX 2017.11.27. 15:43:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Óóó én biztos nem tudom. Jártam már arabok közt Egyiptomban, Tunéziában, Ománban, az Emírségekben, Jordániában, Törökben is találkoztam arabokkal, jártam Berlinben állítólagos nogo zozában, Párizsban és Firenzében feketék közt, de jártam Ázsiai muszlim országokban is. Szóval nekem egész biztosan nincs fogalmam róluk. Te biztos jobban ismered őket, hiszen iszod a kedves vezéred minden szavát és ő megmondta a tutit.

sas70 2017.11.27. 15:51:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Leváltották őket demokratikus választásokon, jobbak lettek az utak? Drága Orbán megcsinálta! Útdíjat fizetünk és még szarabbak mint voltak! De ez neked így jó, sok sikert hozzá!

sas70 2017.11.27. 15:54:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Azzal, hol kampányol a fidesz, hogy a rogánkötvénnyel mennyien jöttek és mit csinálnak? Ja azok nem segélyesek, csak mindenki más jól járt, az adófizetőket kivéve!
Orbán ostoba gyűlöletkampányán pörögtök, miközben majd Albánia is lehagy bennünket, de az nem baj!

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.27. 15:55:18

@ZX:

És ?

Ez indok arra, hogy korlátlanul engedjük be a muszlim migránsokat, vagy mi ?

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.27. 15:57:34

@sas70:

A legtöbb kötvényt kínai milliárdosok vették, nem muszlimok, akik vagy ide akarnak költözni vagy nem.

De hidd el. Aki kötvényt tud venni, és ezzel állampolgárságot, annak van útlevele, és akkor jön ide amikor akar.

sas70 2017.11.27. 15:59:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Persze te kapásból megmondod Lőrincbarátról amikor az utcán látod, hogy milyen tehetséges gázszerelő? De legalább itthon költi el a tőled is ellopott pénzt Adriai nyaralóra, meg Yachtra! Ez olyan szép! Miközben 10 milliárdokat basznak el, idióta kormányzati néphülyítésre, amit te is beszopsz gondolkodás nélkül!

ZX 2017.11.27. 16:03:31

@Ballib cenzúrázók réme 25: Ne gyere már te is ezzel a faszsággal. Ki mondta, hogy korlátlanul meg ellenőrzés nélkül? Ilyet senki sem akar akkor sem ha nap mint nap ezt hazudjátok. Én csak arra világítok rá, hogy nem mind gonosz terrorista gyilkos erőszakoló. Egyik sem azért hagyta el a hazáját mert épp nem volt jobb dolga. Annyit megérdemelnek, hogy embernek nézzük őket. Nem kell korlátlanul befogadni őket, de lehet őket segíteni. vagy ha nem érdemlik meg akkor más országnak miért építünk luxuskórházat miközben a mieink rothadnak?

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.27. 16:05:01

@sas70:

És mennyivel jobb, ha Starabag vezetői, meg Alstomé vesz Yachtot, miközben száz millákat visszautal Simornak, Gyucrsány féle Altusnak, esetleg becsületrendet adnak a vízművek eladásáért cserébe ?

Ebben nincs különbség. Viszont Mészáros itt adózik, itt teremt munkahelyet, és a nyereség jelentős részét is itt költi el.
Azaz sokkal jobb választás a magyarokkal dolgoztatni, mint a külföldi multikkal.

Ettől már csak az lenne jobb, ha valódi versenyen árban nyernének a maygarok tendereket,
De a legszarabb megoldás az az, ami volt a ballib elkúrók alatt. Hogy külföldi multik postafordultával viszik haza az EU-s pénzeket, és a befizetett adóforintokat.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.27. 16:06:05

@ZX:
Hogyhogy ki mondta ?
Ezt szavazták meg a minap az EP-ben:

www.europarl.europa.eu/news/hu/press-room/20171115IPR88120/dublini-reform-kezdodhetnek-a-targyalasok
Nem az a tagállam lenne felelős a kérelem elbírálásáért, ahová a menedékkérő megérkezik
Minden tagállamnak ki kell vennie a részét a menedékkérők befogadásából
Aki nem működik együtt, uniós forrásokat veszíthet

sas70 2017.11.27. 16:06:39

@Ballib cenzúrázók réme 25: Bin Ladennek is volt pénze! Húdejó majd pénzes terroristák raknak a segged alá bombát, az sokkal jobb! Mellesleg a kínai milliárdosokból mi hasznunk van? Mert a nemoffsór kötvényforgalmazóknak van bőségesen, csak neked nincs. Amúgy neked megmondták, hogy kik vettek kötvényt, mert állítólag titkosan kezelik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 16:07:08

@sas70:

"Leváltották őket demokratikus választásokon"

Nocsak, hát nem választási csalással került Orbán kormányra? Eddig így szólt a balliba mantra...

ZX 2017.11.27. 16:07:41

@Ballib cenzúrázók réme 25: "van útlevele, és akkor jön ide amikor akar." Vízummal, korlátozott ideig. De ha már demagógia, legyen kövér. A pénzén sok robbanószert vehet és átadhatja behülyített kábítós másodgenerációs bevándorlóknak. Ahogy Bin Laden is tette.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 16:08:11

@ZX:

Nyugi, elismertem már, hogy mindig és mindenben igazad van. Nem kell tovább erőlködnöd. :)

ZX 2017.11.27. 16:10:24

@Ballib cenzúrázók réme 25: Ne hazudozzál már össze vissza. Az összes blogon lejáratod magad a hazugságoddal? Hányszor kell még elmondani, hogy ide írni olvasni tudók jönnek? Vagy azért nyomatod mindenhol ezt a kamut mert csak egy kibaszott csetrobot vagy?

sas70 2017.11.27. 16:13:06

@Ballib cenzúrázók réme 25: A külföldi multi is adózik! Az aztán komoly érték és munkahely teremtés, hogy ellopják az EU-s támogatásokat, túlárazott szerződésekkel!
Ez olyan magyaros: fönt is lopnak nagyban, lent is lopunk kicsiben és mindenki boldog, nyakig ülünk a posványban. De legalább te boldogan!

ZX 2017.11.27. 16:13:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A lovad mindig megfarol a végén." W. Shakespeare

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.11.27. 16:17:05

A tömeges kiköltözés ütemét elnézve lassan tényleg mind az 1492 piréz migráncsra egy-egy itthon maradó család jut majd... :)

sas70 2017.11.27. 16:17:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Te ennyire sötét vagy, vagy engem nézel annak? Ki írta át a választási törvényeket és mikor? Ki írt remek gránitszilárdságú tákolmányt, meg törvényeket tableten? Senki nem mondta, hogy Orbánt 2010-ben nem demokratikusan választották meg. Csak azóta volt majdnem 8 évük, hogy megmutassák mennyivel különbek, csak elég rosszul sikerült.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.27. 16:17:27

@sas70: @ZX:

Nézd..

Ha egy pénzes csóka idejön az EU-ba, akkor az finghat a buszon, építhet űrhajót, vagy bombát, késelhet, dughat, azt csinálhat amit akar, és minden tettéért vállalja névvel, arccal a felelősséget, ha lebukik.

Nyílvánvalóan megvan a kockázati faktora minden ide érkező embernek, hogy olyan dolgokat tesz, ami demoralizálj a társadalmat. Robbanthat, erőszakolhat, stb, ....

Éppen ez az oka, hogy az útlevél nélkül érkező migrációt meg kell állítnai, és a papírok nélkül érkező honfoglaló csürhét nem szabad beengedni. Mert az a kockázati faktor, ami alapból megvan az útlevéllel rendelkező potenciális terrorsiták és gazdagok miatt, az hatványozottan megnő, a több millió ellenőrizetlen migráns beengedése által.

sas70 2017.11.27. 16:18:48

@Frady Endre: Főleg ha a halandóságot is hozzá tesszük, nem fogyunk, nem fogyunk, mint a filmben, csak ott elsüllyedtek.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.27. 16:19:23

@ZX:

Tehát az Európa Parlament saját weboldalát hazugozod kínodban, amiből idéztem ?

Idáig sűllyedtél ?

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.27. 16:22:22

@sas70:

Tehát te arra szavazol, hogy lopjanak újra a külföldi multik az MSZP-Gyucrsány csürhe asszisztálásával.
Én arra, hogy a magyar vállalkozók kapjanak melót a Fidesz asszisztálásával.

Majd meglátjuk a választók hogy döntenek.

Merthogy harmadik alternatíva nincs.

saci02 2017.11.27. 16:24:23

Evente 1 millio migrans. Mindegyiknek 9 millio forint. Az 3 PAKS2. Evente. Jo kis terv....

ZX 2017.11.27. 16:26:35

@Ballib cenzúrázók réme 25: Veled ellentétben én tudok olvasni és értem is ami le van írva.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.11.27. 16:27:58

@Ballib cenzúrázók réme 25: Jelenleg épp a harmadik alternatíva zajlik, azaz Mao Csútung és a Fidesz asszisztálásával Mészáros Lőrinc és népi zenekara nyer el (nyúl le) mindent a külföldi és a magyar vállalkozók elől. ;-)

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.27. 16:34:42

Bayer ismét remek cikket írt, arról, hogy a muszlim melósokat az EP-ben lecserélték Kelet Európai melósokra:

magyaridok.hu/ahelyzet/muszaj-rendnek-lenni-2487247/
És persze a világ legtermészetesebb dolga, hogy az Európai Parlament lecseréli a dzsihadista sofőröket és takarítókat, a terroristákat és potenciális tömeggyilkosokat, hát micsoda világ lenne itt, kérem, micsoda szörnyűség, elviselhetetlenség, micsoda skandallum, ha az Európai Parlamentben megbújó dzsihadista sofőrök és takarítók esetleg éppen akkor robbantanák fel magukat és tennének kárt az Európai Parlament nagyon liberális, nagyon felvilágosult, nagyon haladó, nagyon humánus, nagyon emberséges, nagyon európai képviselőiben, amikor azok éppen megszavazzák, hogy Európa ezentúl felső határ nélkül, automatikusan és kötelező kvóták szerint fogadja be a bárhonnan érkező dzsihadistákat, iszlamistákat, radikális muszlimokat, potenciális tömeggyilkosokat és terroristákat.
Már tényleg csak az hiányozna, hogy ezeket a nemes hölgyeket és urakat a demokrácia gyakorlásának nehéz és felelősségteljes munkája közben valamiféle terrortámadás érné! Még rágondolni is elborzasztó!
Mert, kedves felebarátaim, lássuk be, első dolog a biztonság, sőt legelső dolog a biztonság, a biztonság mindenekfelett! Persze óva intenék mindenkit attól, hogy olyan hebehurgyán fogjon neki a biztonságnak, hogy csak úgy nekiessen, mint tót az anyjának, nem, ilyesmiről szó sem lehet! Megfontoltan kell haladni a biztonság rögös útján, vagyis az európai társadalmak még ráérnek.

legális 2017.11.27. 16:44:21

Te Poszter!
Nem kicsit vagy utálatos.
Egyrészt nem hiszem, hogy te 15 év alatt nem öregedtél. Én is öregedtem, más is.
Miből gondolod, hogy a Németh Szilárd "formák", vagy maga a rezsibiztos nem diplomás?
Mióta kötelező, egyébként, diplomásnak lenni?
Miből gondolod, hogy a mostani szavazók olyanok, amilyennek bemutatod őket? Azt ugye sejted, hogy a Fidesz tábort nem budapesti, nem nagyvárosi, nem diplomás, nem fiatal emberekből ki sem lehet állítani. Ha meg még kivonjuk az egyébként megfelelőkből a baloldali szivárvány egyesület és a jobbik szavazóit, valamint a nemszavazókat, tutkó nem marad 2,5 millió szavazó.
De azért csak köpködj minket, csinálj magadnak elméletet és ne foglalkozz a valósággal.

"Mikor 15 éve a politikába kerültem a Fidesz jelöltjei egytől-egyik jó kiállású, 35-40 körüli, általában jól képzett, többnyire diplomás emberek voltak. A szavazóbázis pedig városi, leginkább megyeszékhelyen lakó, középosztályhoz tartozó polgárok voltak.

Ma a jelöltek tragikusak. Olyan Németh Szilárd formák. A szavazók pedig leginkább falun, vagy kisvárosban élő, alulképzett, középkorú és idős emberek.

Krumpli Bogart 2017.11.27. 17:11:36

"Mikor 15 éve a politikába kerültem a Fidesz jelöltjei egytől-egyik jó kiállású, 35-40 körüli, általában jól képzett, többnyire diplomás emberek voltak. A szavazóbázis pedig városi, leginkább megyeszékhelyen lakó, középosztályhoz tartozó polgárok voltak."

Ez igaz. Külsőre meg lehetett állapítani, hogy ki a fidesz-szimpatizáns. (A szocikat meg a fogatlan lepukkant , durvaarcú, rosszul öltözött, buta népek támogatták.) Nagyot változott a világ. Undorító ez az ország.

Krumpli Bogart 2017.11.27. 17:13:56

@legális: Nincs ezen mit védeni. Védhetetlen. Németh Szilárd egy hájalágyúrt kopasz bunkó.

AK76 2017.11.27. 17:24:27

@sas70: És te pont mostanában vetted észre a legendásan szar utakat,meg az elkúrt egészségügyet,meg a jobb/bal,majd bal/jobb oligarchákat,akik 2010 előtt is voltak,csak akkoriban még nem baszta a csőrödet hogy nem Mészárosnak hívják,hanem Suchmannak,és a hajlékonyakat sem tűntek fel,pedig a Blahán a sor ugyanúgy kígyózott 2006-ban is az ingyen kajáért mint tavaly,vagy idén,vagy jövőre,és a balos Leisztinger féle birodalom sem idegesített,mert az egész kibaszott média a kezükben volt,és a hozzád hasonló suttyó idióták azt sem tudták épp mivel repkednek,mivel azt sem tudhattátok hogy egyáltalán a világon vannak..
Bezzeg most megvilágosodtatok,a kurva 444-index-hvg-N24 bemondásra elárulja a napi tutiságot Mészáros Lölőről,meg a többiekről,lehet bőszen Tónizni,meg helikopterezni,és azt képzelni hogy azok,akik egy szaros összeborulást sem képesek összehozni egy nyomorult választásra,legalább csak addig amíg megnyerik az egész rakás szart,hogy majd azok képesek lesznek nem így,de még jobban elvezetni egy egész országot...
Ehhez kurvára hülyének kell lenni.

MEDVE1978 2017.11.27. 17:56:31

Viktor jó szokásához híven ezt is túltolja. Ettől függetlenül a migráció nekünk nem nagyon lehet pozitív összegű játszma. Hogy miért? Ha Ahmed a szír orvos valahova akar menni az nem Magyarország, hanem Nyugat-Európa. Nekünk tehát csak az alja jut(na) a migrációból is. A képzetlen fiatal arab és néger srácok.
Viszont ezzel nem elégszünk meg, túltoljuk. Pedig át lehetne venni 2000 migránst, kirakni őket 10 táborba a határon. Egy hét múlva egy se lenne itt, de a sok német hipokrata, meg idióta idealista nem ugatna, hogy milyen gonoszok ezek a magyarok.

Larry SiIverstein 2017.11.27. 18:53:32

@teéjesenmindegy: Te hülyegyrek! A letelepedési kötvényre ma nagyobb kamatot fizetünk mit a piaci.

MIx 2017.11.27. 18:53:49

Láttak már ezek az 1 bites agyú emberek menekültet?
Az a 10 ezer külföldi, akinek a fideszbiznisz állampolgárságot adott az nem zavar?
Ők államkötvényért cserébe kaptak állampolgárságot.
Az államkötvényt pedig az államnak (gyengébbek kedvéért nekünk) 10 év után vissza kell fizetni.
Én majd akkor kezdek izgulni, hogyha Ausztriából tömegesen települnek át hozzánk, mert olyan vonzó itt az élet.

Larry SiIverstein 2017.11.27. 18:55:54

@Scott Tenorman Must Die: Ha nem ittad volna le magad, te is tudnád.

Éhes Ió 2017.11.27. 18:56:58

Tőlem jöhetnek a migráncsok, nagyobb lesz a választék a gőzfürdőben.

Éhes Ió 2017.11.27. 19:02:47

Legfeljebb nem fehéreket dugok seggbe

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 19:22:46

@ZX:

Mindenben igazad van. Mindig és mindenhol.

Ugye tudod, kinek van mindenben igaza?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.27. 19:23:32

@sas70:

"Te ennyire sötét vagy, vagy engem nézel annak?"

Nem _nézlek_ sötétnek: az vagy.

Éhesló 2017.11.29. 10:24:19

@ÉhesIó: te egy nyomorult, elmebgyenge nicktolvaj vagy, akinek a karkaterlapján bárki láthatja, hogy aljas módon él vissza a nicknevemmel.
Remélem ennél nagyobb élvezeted és sikerélményed nem lesz a hátralévő rövid életedben te szerencsétlen nyomorék barom!
süti beállítások módosítása