Minden, amiről beszélni kell...

Minden, amiről beszélni kell...

Majom a küszöbön.

2018. december 09. - A Polgi

londonimetro.png

 

Réti néger Londonban!

A szülői munkaközösségben ismerkedtünk össze. Júliából ügyész egy vidéki kisvárosban. Gréta elhagyta az országot és lakberendezéssel foglalkozik Londonban. Ameddig a gyerekek általánosba jártak, sok volt a közös program. Szerveztünk osztálykirándulásokat, ahová kisérő szülőként mi is eljártunk. Esténként egy pohár vörösbor mellett váltottuk meg a világot. Ahogy a gyerekek középiskolába mentek, eltávolodtunk, de annyira nem, hogy ne tudjunk egymásról. Havonta, fél évente – mikor hogy jött ki a lépés – összefutottunk és ott folytattuk a beszélgetést, ahol utoljára abbahagytuk. Politika nem nagyon jött szóba. Ki nem mondott gondolat volt, hogy politikai meggyőződését, mindenki tartsa meg magának.

Gyerekeink is jóban voltak. Gimnazista lányom Júli Katájával gyakran lógott együtt. Akár barátnőknek is mondhatnám őket.

Júlia egy hónapja felhívott, hogy vett három fapados jegyet Londonba és örömmel elvinnék a lányomat is magukkal. Hétfőn mennek és szombaton jönnek. Gyerekem odáig volt, meg vissza. Egyrészt London, másrészt nem kell suliba járni. Beleegyeztem, hálából vállaltam a reptéri transzfereket is. Miután felpakoltam őket a gépre, felhívtam Grétit is, hogy ő, mint tizenéve londoni, nézzen már rájuk néha.

Az első gyanús jel az volt, hogy Júli a második nap végén felhívott, hogy már mindent láttak és van-e valami ötletem? British múzeum? Kérdeztem gyanútlanul. Jaj, már voltunk. Másfél óra múlva kijöttünk. Nincs ott semmi látnivaló!

Gréti is hívott skypon. Te, mi lett ezzel a nővel? Nem száll fel olyan buszra, ahol más bőrszínű ember is van. Azt mondja, hogy ő nem utazik együtt egy küszöbmajommal. (A küszöbmajom kifejezés az porch monkey szó tükörfordítása. A déli rabszolgatartók használták az afrikai származású, tornácon parancsra várakozó rabszolgákra). Küszöbmajomnak nevezi a pakisztánit, az indiait, meg mindenki mást is, aki nem fehér bőrű. Ha visszaér, kérlek magyarázd el neki, hogy Brit birodalomnak hol voltak a határai és a brit birodalmi szemlélet alapjait. Mond el azt is - amit én itt naponta megtapasztalok -  hogy egy általa lenézett pakisztáni, mindig inkább lesz brit, mint én a tízéve ott élő, sutyerák keleteurópai. Londonban nem szokás ez hangnem! Nézzem a meg a metróplakátokat. Szívesen látnak a britek mindenkit, a föld bármelyik pontjáról is érkezett. Mi a fene van nálatok?

Miután megérkeztek a gimnazista lányom csak annyit mondott: Olyan ciki volt az egész. Mondtad, hogy nagyvárosnyi magyar él Londonban. Júli néni egyfolytában küszöbmajmozott. A buszon a metrón, mindenhol. Leküszöbmajmozta a múzeumi teremőrt is. Én meg attól féltem, hogy lesz ott valamilyen magyar, aki hallja és érti is ezt. Annyira gáz.

Azt nem tudom, hogy Júliával megmarad-e a barátság, de azt tudom, hogy még egyszer nem engedem el vele a lányom.

Az meg végképp elkeserítő, hogy egy egyetemet végzett, városi értelmiségi így gondolkodik. De tényleg, akkor miért is csodálkozom a falusi parasztasszony félelmein, hogy majd este jön a migráns és olyat tesz vele…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apolgi.blog.hu/api/trackback/id/tr4314465790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kodacx 2018.12.10. 20:43:40

@Hungryhorse:
"Tedd meg, ha mered, ne másoktól várd, hogy helyetted megtegyék."

te miről beszélsz, gyalogpóniló?!?
Mit nem merek én, mit várok én másoktól, agyviharjelzés?!?

David Bowman 2018.12.10. 20:45:02

@seol: A mi falunkban tíz évente van gyilkosság. Most egy cigó ölt meg két nyugdíjast. Az unokaöcséim iskolatársa volt. Azt mondják, már az iskolában agyon kellett volna verni. Az újságban egy szó se volt se arról, hogy elkapták, se az itéletről.

Hungryhorse 2018.12.10. 21:13:01

@math0: rögtön utánad nácizó barom.

@kodacx: te ezt okádtad ide:
"kodacx 2018.12.10. 19:58:26
@Hungryhorse: Ha majd esetleg, a nem is olyan távoli jövőben, bejön ide megint az orosz, olyan, az Uralból öszeibrantott srácokkal, akik alig tudnak írni-olvasni és otthon deszkán szarnak, de modern tankokkal, modern repülőgépekkel, modern tüzérséggel, rakétákkal, helikopterekkel, és téged, aki ugye nagy hungaroáriaként tudsz keményen dolgozni is, meg keményen harcolni is, mégis úgy lenyom, meg úgy az egész országot, mint vak a poharat, akkor majd ez, ez a "ez primitívebb, az fejlettebb, ezért az legyőzi ezt" azért jusson az eszedbe...mielőtt majd megdöglesz! "

Erre válaszoltam: ne álmodozz te szerencsétlen hülye. Tedd meg, ha mered, ne másoktól várd, hogy helyetted megtegyék.
Ha nem érted, kérdezd bátran a rabbit.
Vagy valami küszöbmajmot.

@Sandor Szajcz: akkor miért nekem címezted?
Olvashatod az első hozzászólásomat.
Mi volt abban ami nem tetszik, kinek a személyével foglalkoztam abban a sok sok trágár barom közül, beleértve a cenzorkodó személyeskedő posztert is?
A többi pedig: mosdó=törölköző.

@Fülig José: hazudsz ismét.
Itt trágárkodsz nekem címezve órák óta, úgy, hogy hozzád se szóltam te szerencsétlen nácizó barom.
Apádat köcsögözd, aki anyádba verte a kutyátok vagy a nővéred helyett.

Fülig José 2018.12.10. 21:25:44

@Hungryhorse: csak nyugodj meg fityeSSrerek, nem venném a lelkemre ha megütne a guta mielőtt megtalállak...megkapod a magadét te szutyok kurva, ne aggódj..! Majd személyesen kiskancsó, megmutatod, mekkora istencsászár vagy...

Hungryhorse 2018.12.10. 21:29:13

@Fülig José: nagyon erős vagy ma.
Birkózó szart csúzlizott anyád a retkes pofádba?

Fülig José 2018.12.10. 21:33:12

@Hungryhorse: á, közel sem annyira mint az újhullámos 50 kilós bitvadász fityeSSköcsög a kisszobából... de sebaj, öcsi, jön kutyára kamion..csak türelem!

ese1985 2018.12.10. 21:59:49

@kodacx: szerintem te nagyon messze laksz ettől a kérdéstől. Tudod, az egyik választás előtt mondta azt a Miskolci polgi a győrinek, hogy messziről ő is nagyon hasznos tanácsokat tud adni, miként kell a másik helyében megoldani ezeket a problémákat.
Szóval költözz melléjük.

kodacx 2018.12.10. 22:04:52

@ese1985: Igen, én, most, hál istennek messze lakom tőlük...ellenben meg évekig sokkal közelebb laktam, NÁLUK ROSSZABAKHOZ!
Ezért elsősorban nem is az én érdekem lenne, hogy DRÁGA JÓ KORMÁNYUNK ÉS DICSŐ ADMIRÁLISUNK esetleg, 50 év után, végre hathatósan foglalkozna ezzel a problémával, az erre a célra adott és szánt források lenyúlásáról már nem is szólva!

erkölcsi hulla 2018.12.10. 23:27:43

Nem semmi hogy ezek a geciarcúak kb este 4 óta verik magukat, nem tudják abbahagyni, hajtja őket a marxista tűz.

Kanyarfúró 2018.12.11. 00:58:43

Kedves Üzemeltető,
El tudna gondolkozni, hogy legalább a legalapvetőbb moderációt alkalmazza a lapon. Ez egy szennyáradat ami itt van. Ezzel keresni a kattintást igazán a legalja munka.

BiG74 Bodri 2018.12.11. 06:49:02

Tényleg felcsúszott a bélsár az agytekervények közé, oldaltól, érveléstől függetlenül.
Nagyon szép művet alkotott itt néhány jóember. Nincs mit kommentelni. Azt hittem az elején lemegy a post tartalmától függően kötelező megjelenésű jobber megmondóemberek rohama, aztán lehet egy normálisabb hangnemű vitát folytatni. Na, erre semmi esély sem volt.

midnightcoder2 2018.12.11. 07:36:10

@math0: "az általános arány, hogy muszlim/arab országokba nagyjából nulla a nemi erőszakok aránya. ennyikeh, hazudós náci. ne ugrálj általános arányokról! "

Na ne viccelj. faktor.hu/faktor-iszlamellenesnek-talaltak-a-noket-vedo-torvenyt

BiG74 Bodri 2018.12.11. 08:17:46

@midnightcoder2:
A sarija vagy mi a tököm szerint a nemi erőszak halállal büntetendő.
Viszont az a benyomásom, hogy csak azért, hogy az egyik fontos árut ne rongálja illetéktelen.
Tény, hogy szépen hangzik, hogy nincs sok nemi erőszak (dokumentálva) viszont a családon belüli erőszak megengedett, elnézett. A hitetlenekkel szembeni ( még a másfajta muzulmánnal szembeni is) erőszak is elfogadott. A hatalommal bíró erőszaktétele, nem erőszak.
Az is tény, hogy vannak muzulmánok akik a vallásuk gyakorlása közben odáig jutottak, hogy a vallási tételeikből az ilyen erőszakos részeket ki kell gyomlálni. Kár, hogy az iszlám világ még nem tart ott, hogy ezt nyugodtan megtehessék. A kereszténység és az ateizmus ezért nem csapott még össze, mert a kereszténység már le tudta vetkőzni ezt a mindenbe beleavatkozó, dogmatikus, erőszakos részét.
Az iszlám is nagyon jól tudja, hogy a legnagyobb veszély rá az ateizmus, nem a kereszténység.

erkölcsi hulla 2018.12.11. 09:00:26

@BiG74 Bodri: Mindjárt jön math0 és a többi agyhalott libbant ès elmagyarázza hogy hazudsz. Aztán az x-edik rèszcáfolata és hazudozásanután elkezd floodolni. Btw ezeknek a kecskebaszó csótányok nak semmi helye a nyugati posztkeresztèny kultúrában.

erkölcsi hulla 2018.12.11. 09:07:35

@BiG74 Bodri: Ilyenkor a kedvencem amikor elkezdenek a keresztènysèg 500 èvvel ezelőtti erőszakossá fára hivatkozni, ès azt hasonlítják a mostani iszlámhoz. Mindenfajta logikai kètely nèlkül. Fogyatèkosok.

erkölcsi hulla 2018.12.11. 09:09:14

A pedofilja mindjárt jön nácizni, hogy feldobja a napunkat :D

Jakab.gipsz 2018.12.11. 09:14:59

@math0:

1. Napjainkig bezárólag, minden civilizációt a saját értelmisége tett tönkre, még a hódító birodalom építőket is.

2, hasonló sors vár az ateista jog-állami civilizációra is.

3. A kommunista jog-állam már elbukott, mint ahogyan a nemzeti szocialista is.

4, Most az ateista globalista nyitott társadalom bukdácsolását figyelhetjük meg.

Jakab.gipsz 2018.12.11. 09:23:48

@erkölcsi hulla: Így igaz ahogyan mondod.

Brendel a "harcos ateista" blogger azért anyázik és nácizik, mert egyetlen egy épkézláb gondolata sincs, rendszerint más ateistákra hivatkozik, (szeretik egymás valagát körbe nyalni, meg-szak-érteni).

Lélektelen bio-robotok oktatják ki a keresztény demokratákat, arról hogy hogyan tolerálják a keresztények, a szemen szedett hazugságaikat.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 09:34:10

@midnightcoder2: ha megnézed az 1. táblázatot, akkor kiderül, hogy nemi erőszakot Pakisztánban 1515 esetben jelentettek 2014-ben. Tekintve, hogy Pakisztán egy 200 milliós ország, ez 100 ezer főre levetítve 0,75 körül van. Magyarországon 2 felett. megjegyzés: a magyar adatokból látszik, hogy a 100 ezer főre vetítést egyszerűen a teljes népességre veszik, nem szűkítik azt.

megint csak koppantál, nácikám! azért vagytok nácik, mert idióták vagytok. ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 09:36:43

@Jakab.gipsz: "minden civilizációt a saját értelmisége tett tönkre"

az olyan parasztok, mint ti, ezt megoldják egy "kulturális forradalommal", kinyírják az értelmiséget, és akkor meg van mentve a civilizáció. ugye?:)

CleanYourRoom 2018.12.11. 10:08:16

@math0: PFFFFFHAHAHAHAHA!

en.wikipedia.org/wiki/Mass_sexual_assault_in_Egypt
Az egyiptomi arab tavasz idején igen fínom dolgok történtek ám, és nem nyugati turisták voltak ám a résztvevők...

en.wikipedia.org/wiki/2015%E2%80%9316_New_Year%27s_Eve_sexual_assaults_in_Germany
Hát Kölni Szilveszterkor se éppen a tősgyökeres német férfiak engedték el magukat...

Ami a feketéket illeti, hát, őket se nevezném éppen ideális bevándorlónak, legalábbis a náci Guardian azt írja, hogy csúnya dolgokat csinálnak otthon...
www.theguardian.com/world/2010/nov/25/south-african-rape-survey

sas70 2018.12.11. 10:19:04

Én tiszta magyar vagyok, úgyhogy mindenki kinyalhatja a ruszin-jász-kun-szász-sváb-magyar seggemet!

David Bowman 2018.12.11. 10:29:35

@math0: Pfffh.. Ti lennétek a kinyírt értelmiség?
Az összes magyar párt közül a MIÉPnek volt a legmagasabb az iskolai végzettsége.

Kelly és a szexi dög 2018.12.11. 11:14:04

Én meg nem hiszem, hogy magyarként a küszöbmajom kifejezést használná bárki - persze ha nagy Shop-stop film rajongó, akkor esetleg, de erre kevés az esély.

Kamu a poszt!

erkölcsi hulla 2018.12.11. 11:49:16

@CleanYourRoom: Erre nem fog reagálni, vagy relativizál, hogy a keresztények sokkal többet erőszakolnak, NA MEG: A NETRE BÁRKI FELTEHET BÁRMIT, NEM BEGBÍZHATÓ, kivéve, ha ő linkel bármit is.

ugye, @math0: , te patkány ?:D

erkölcsi hulla 2018.12.11. 11:52:18

@math0: "Pakisztánban 1515 esetben jelentettek 2014-ben. Tekintve, hogy Pakisztán egy 200 milliós ország, ez 100 ezer főre levetítve 0,75 körül van. Magyarországon 2 felett"

Ha ezt tényleg elhiszed, hogy egy muszlim országban, ahol a nőket a tehenekkel együtt kezelik kb, és tárgyként viszik adják őket, ott KEVESEBB az erőszak ???

Te KOMOLYAN ENNYIRE AGYHALOTT VAGY? Pedofil gyökér.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 12:50:53

@erkölcsi hulla: ha te azt HISZED, hogy az érv, hogy te mit HISZEL, akkor te elmebeteg vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 12:51:58

@David Bowman: az összes itteni kommentelőnél nekem nagyobb iskolai végzettségem van.

N. Barbie 2018.12.11. 12:53:04

@erkölcsi hulla: Igen, o tenyleg elhiszi, hogy egy pakisztanbol, ahol nemzeti sport a nemi eroszak, a valosaghoz barmi jellegu koze lehet annak az adatnak, amit a paki kormany kozol es pont ugyanolyan megbizhato adat lehet, mint amit mondjuk az europai orszagok tesznek kozze. Ennyi esze van.

Meg annyi, hogy ugy tizedszerre tagadta le a belinkelt hivatalos statisztikakat, csak mert nem illenek a rozsaszin libsinaci alomvilag dogmaiba. :D

erkölcsi hulla 2018.12.11. 13:37:28

@math0: Ja, most hozol 3 példát, versus Pakisztán, ahol kulturális szinten természetes a nemi erőszak.
Libsináci.

erkölcsi hulla 2018.12.11. 13:54:04

Egyébként mehetett volna itt normális vita is, ha ez a gyökér nem kezd AZONNAL nácizni. Keressetek vissza, ő kezdte, ő folytatta. Ennyit erről.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 14:11:12

@erkölcsi hulla: midnightcoder statisztikái szerint Pakisztánban nem magas a nemi erőszak aránya. saját náci elvtársad adatai cáfolnak téged. nem 3 példa, hanem statisztika cáfol téged.

David Bowman 2018.12.11. 15:08:31

@math0: Nem látszik. Azért drukkolok neked.

erkölcsi hulla 2018.12.11. 15:21:02

@math0: Annyit kérek tőled, jelentsd ki, hogy igen, te teljes mellszélességgel elhiszed, sőt, igazolod a tények alapján, hogy pakisztánban kevesebb nőt erőszakolnak meg, mint európában.

Ha ezt kijelented, igaz embernek bélyegezlek, és békén hagylak, mert menthetetlen vagy.

BiG74 Bodri 2018.12.11. 15:22:22

@erkölcsi hulla:
Akkor fogyatékos vagyok szerinted, de nem baj.
A kereszténységnek nevezett államvallás erőszakosan lépett fel egy rakat helyen. Gyilkolt, kiírtott, tiltott ezelőtt néhány száz évvel. A nevében tudatlan emberek gyilkoltak, védték a hitet. Ezen a helyzeten pedig nem a vallásosok lökték át a világot. Lásd a mai iszlám.

N. Barbie 2018.12.11. 15:37:53

@math0: Esetleg osszefugghet ez az alacsony paki szam azzal libsinacikam, hogy ott a sajat csaladod gyilkol meg, ha kiderul, hogy megeroszakoltak, a csalad jo hirenek vedelme erdekeben. Igy aztan biztos jo sok megeroszakolt no megy be a rendorsegre (ahol szinten megprobaljak lebeszelni a feljelentesrol, mint szamos ilyen hir es cikk bizonyitja) feljelentest tenni, tudva, hogy a masnap reggelt nem valoszinu, hogy megeri, ha megteszi.
Gondolom megvannak az elmult par ev hirei az indiaban kezelhetetlen mereteket oltott (csoportos) nemi eroszakokrol, oriasi tuntetesekkel, ami hatasara a kormany kenytelen volt beemelni a nemi eroszakot is a halalbuntetessel sulytando buncselekmenyek koze? Ha nincs, olvass utana.
Na, tudva ezt, annyira eletszeru, hogy indiaban nemzeti sport a megeroszakolas, de a szomszedos pakisztanban, ahol ugyanaz a nepseg el, raadasul meg muszlim tobbsegu is, ahol meg annyiba se nezik a noket, mint indiaban, na ott meg meg a Magyar atlagnal is alacsonyabb az ilyen fajta buncselekmeny. Igen, annyira eletszeru.
Na, azert a valosagtol ne rugaszkodjal mar el ennyire.

Jo kerdes, hogy miert pazaroltam rad az idom megint, mikor ezt is ugyanugy le fogod tagadni/terelni, mint minden mast, ami nem fer bele a libsi alomvilagodba
Es akkor nacizas indul, 3,2,1 :DD

BiG74 Bodri 2018.12.11. 15:41:09

@N. Barbie:
Speciel ezekől még lehetsz náci :)

erkölcsi hulla 2018.12.11. 16:09:11

@BiG74 Bodri: Pontosan, minden szavad igaz. Nem vitatom.

De szerinted, ez miért érv? Mármint szerinted mennyire logikus felhozni egy többszáz éves történetet a MAI események cáfolatára, érvként?

Száz éve az ősöm afrikába indiánokat gyilkolt, ezért én egy gyilkos vagyok? Érzed a bukkanót, vagy szerinted ez teljesen jó érvelés?

Ne hozz fel érvként középkori, vagy sok 100 éves dolgokat. Vélemény?

BiG74 Bodri 2018.12.11. 16:32:44

Hogy a tökömben gyilkolt az ősöd Afrikában indiánokat?

Az iszlám elmaradottsága egy szimpla érv, nekem ateistának, hogy ha nem akarom a régi keresztény világot visszahozni, akkor az iszlámot még annyira se akarjam. Tömegekben semmiképpen.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 17:16:03

@David Bowman: Dunning-Kruger effektusod van. Szomorú lennék, ha te látnád.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 17:20:11

@erkölcsi hulla: én ateista vagyok, én nem hiszek, tehát ha a statisztikák ezt mutatják, akkor nem kezdek el náci előítéletek alapján mást hinni.

ha te náci előítéleteid alapján, rendes bizonyíték nélkül azt hiszed, hogy Pakisztánban több nőt erőszakolnak meg, akkor a nácizmusod alapján a hited a nemi erőszakról, és a nemi erőszakon alapul a hited a nácizmusról. akkor te csak egy körben forgó, hitekbe gabalyodott hülye vagy.

továbbá megismétlem neked, hogy minden általam ismert bizonyíték alapján azt gondolom, hogy az iszlám vallás nem rosszabb a kereszténynél, mindkettő ugyanolyan rossz. érdekes, hogy ezt a véleményemet nem veszed komolyan, csak a nemi erőszakról faggatsz. pedig ha adnál a puszta véleményemre, akkor kapásból is elfogadhatnád. ha meg nem, akkor mi a faszomért kérdezgeted?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 17:27:44

@N. Barbie:

"Esetleg osszefugghet"

Az ilyen "esetleg", érvnek nulla.

"Gondolom megvannak az elmult par ev hirei az indiaban kezelhetetlen mereteket oltott (csoportos) nemi eroszakokrol"

Többet tudok Indiáról, mint te, faszfejkém, bejártam. Tudod, India nem muszlim ország. Ezt mondjuk egy 80-as IQ-val is tudhatnád. De egyébként ezek is egyedi esetek.

Nekem megvannak a magyarországi nemi erőszakos esetek is. neked megvannak, nácikám?!

"Na, tudva ezt, annyira eletszeru, hogy indiaban nemzeti sport a megeroszakolas, de a szomszedos pakisztanban, ahol ugyanaz a nepseg el, raadasul meg muszlim tobbsegu is"

Aha, tehát abból indulsz ki, hogy a muszlimok biztosan többet erőszakolnak meg nőket, és ezáltal akarod igazolni, hogy a muszlimok többet erőszakolnak meg nőket. Lehet, hogy ezzel az elmegyógyintézetben sikereid vannak, de idekint a világban az ilyeneket, mint te, csak elmebetegeknek mondjuk.

Még mindig ott tartunk, te mélymagyar, hogy nem tudsz ékezetes betűkkel írni, mert egy kurva, büdös, hazaáruló fasz vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 17:34:25

@N. Barbie: most postolt egy indiai barátom egy fényképet, túrázni volt valahol, és a fényképen vagy egy tucat férfival volt. nem erőszakolták meg. rendszeresen megy túrázni. még mielőtt megint "esetlegeznél", szép csaj.

Indiában is alacsony a nemi erőszakok aránya:

en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics#By_country

tudod, veled ellentétben nekem vannak tapasztalataim a világról, és nem bulvárhírekből akarom megismerni a világot, mint te, amilyen kis korlátolt, náci fasz vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 17:35:26

@N. Barbie: Még mindig ott tartunk, te mélymagyar, hogy nem tudsz ékezetes betűkkel írni, mert egy kurva, büdös, hazaáruló fasz vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 17:52:11

@BiG74 Bodri: a keresztények itt vannak. tömegével. ha velük megbirkózunk, akkor pár muszlim már nem számít.

sőt, előnyei vannak

ateistaklub.blog.hu/2016/08/30/hogyan_kuzdjunk_az_iszlam_ellen_a_migracios_helyzetben

N. Barbie 2018.12.11. 18:04:30

@math0: Mert en mondtam olyat, hogy indiaban minden not megeroszakolnak? Szalmabab erveles megint te szerencsetlen?
En az aranyokat mondtam, amit ismet nem fogsz fel. Persze, hogy ott is alacsony, akkor biztos azert vannak rendszeresen tomegtuntetesek a nemi eroszak ellen, mert a resztvevok imadnak maguknak krealni temakat. Na ne farassz a nyilvanvalo hazudozasaiddal.

Igen, igen, neked aztan vannak tapasztalataid a vilagrol, mert voltal 2x horvatba nyaralni meg 1x meg 20 eve befizettel egy inusz utazasra. :DD
Aranyos ahogy ezzel jossz, es ezt el is kene hinni, meg tenynek elfogadni. De mikor en irtam, hogy 10 eve Angliaban elek, nem kell bemutatni a szineseket, akkor en meg csak kitalalom es nem is lattam semmit, nem is ott elek stb. :DDD

Nem libsinacikam, meg mindig ott tartunk, hogy ervek hianyaban az ekezetek hianyaba van csak ertelmi szinted belekotni, a kinosabb reszeket, mint a hivatalos angol niggerbunozesi statisztika meg ugy 10x tagadtad le, hogy belinkeltem volna. Meg mindig ennyit tudsz,

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 19:00:50

@N. Barbie: "En az aranyokat mondtam, amit ismet nem fogsz fel. Persze, hogy ott is alacsony"

Ennyi, és itt vége van, nácikám! Ha az arányok alacsonyak, márpedig igazoltam, hogy alacsonyak, akkor hiába erőlködsz itt!

"Igen, igen, neked aztan vannak tapasztalataid a vilagrol, mert voltal 2x horvatba nyaralni meg 1x meg 20 eve befizettel egy inusz utazasra. :DD"

Több, mint 30 országban voltam már, és 3 idegen országban éltem. Te meg ki se mozdultál Hajdúbazdmegről, te kis náci paraszt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.11. 19:10:48

@N. Barbie: beraktam neked egy tripadvisoros térkép screenshotot.

ateistaklub.blog.hu/2018/12/11/utazas_indiaban

de majd te, náci paraszt megmagyarázod Hajdúbazdmegről, a putriból, hogy ez se igaz, mert az indiaik tüntetnek.

David Bowman 2018.12.12. 09:07:16

@math0: Gondolom egész mást jelent a "nemi erőszak" Indiában, és Svédországban. Ha az előbbiben jelented, még a rendőrök is megbasznak. Ha Svédországban rámosolyogsz egy nőre, már a sitten is vagy. Már, ha nem vagy afgán. Akkor kultúrális sajátosság.

David Bowman 2018.12.12. 09:11:50

@math0: Aligha. Értem én amit mondasz, csak nem értek vele egyet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:21:00

@David Bowman: " Gondolom egész mást jelent a "nemi erőszak" Indiában, és Svédországban. "

lehet ilyenen is spekulálni, de amikor a svédországi statisztikákról van szó, akkor ti nácik kapásból ráfogjátok a migránsokra, és akkor nem jut eszetekbe, hogy lehet, hogy Svédországban megváltozott a "nemi erőszak" definíciója. ez utóbbi egyébként tényleg így van, és igazolható, ennek ellenére, ti náci ezt nem fogadjátok el. Indiáról, bizonyíték nélkül azonban spekuláltok.

ezek vagytok ti, ti náci véglények, a társadalom selejtjei!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:21:49

@David Bowman: le se szarom, hogy egy idióta mivel ért egyet.

David Bowman 2018.12.12. 10:33:51

@math0: Dehogynem. Említettem is a kurucon. kb olyan szinvonalú válaszokat kaptam, mint tőled.
tessék, egy fajtajelleges randi svédisztánból:
thedailymisanthropy.wordpress.com/2017/12/20/the-ruthless-murder-of-elin-krantz-graphic-images/
A brutális cselekedet után a néger a holttest mellé végezte a dolgát, köveket dobált áldozatára, majd elment reggelizni. Szemtanúk látták, ahogy a szendvicse majszolgatása közben elégedetten nevetgélt.
Forrás: kuruc.info/r/59/185190/

David Bowman 2018.12.12. 10:34:56

Akkor minek írogatsz ide?

Cycmen 2018.12.12. 10:36:41

@math0: : "az összes itteni kommentelőnél nekem nagyobb iskolai végzettségem van."

És az szerinted jó jel hogy ezt állandóan bizonygatnod kell? :DDDDD

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:40:09

@Cycmen: az jó jel, hogy te állandóan a magasabb iskolai végzettségemmel foglalkozol?! láthatóan téged nagyon nyomaszt az alacsonyabb-rendűség érzése.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:48:31

@David Bowman: te elmebeteg barom, meddig futod még ugyanazokat a köröket?! nem fogtad még fel, hogy ha beidézel 2 hírt, az semmi, én is be tudok idézni 2 hírt, de 200 hírt is arról, hogy magyarok hogyan erőszakolnak, meg ölnek, meg ilyenek?! ez csak az olyan elmebeteg, idióta náciknak "érv", mint amilyen te vagy. értelmes ember átlátja, hogy hírek szemezgetése nem érv, és nem mond semmit a valóságról. minden országban, minden nép között vannak bűnözők.

a statisztikákat tekintve meg megszívtátok, mert az arab/iszlám országokban alacsonyak a nemi erőszak statisztikák. ennyikeh, idióta, náci faszok!

David Bowman 2018.12.12. 10:49:00

@math0: Úgy érted, nem is történt meg, vagy nem tudod használni a guglit?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:49:16

@David Bowman: a helyzet az, hogy Magyarországon az összes tömeges népirtó gyilkosságot az utóbbi 30 évben olyan idióta nácik követték el, mint te.

David Bowman 2018.12.12. 10:50:50

@math0: Ez csak egy ilusztráció volt. Az viszont statisztika, hogy a berlini fiatalkorúak börtönében az étel 92 %a halal.

David Bowman 2018.12.12. 10:51:25

@math0: Péter Gábor is náci volt?

CSOKKI MÁLNA 2018.12.12. 10:54:42

@math0: Ezek a statisztikák már csak azért sem érnek sokat, mert egy fejletlen, harmadikvilágbeli országban sokkal alacsonyabb a bejelentési arány. A nők sokkal iskolázatlanabbak, és félállati sorban élnek európai társaikhoz képest. És a rendőrség sem feltétlenül olyan protokollok mentén működik, mint Európában. Javaslom Churchill véleményét elolvasni a statisztikákkal kapcsolatban..

Cycmen 2018.12.12. 10:55:52

@math0: : "az jó jel, hogy te állandóan a magasabb iskolai végzettségemmel foglalkozol?! láthatóan téged nagyon nyomaszt az alacsonyabb-rendűség érzése."

Mindet tőled idézem, mindig te hozod szóba, ergo neked van alacsonyabb rendűségi érzésed.
Joggal.

CSOKKI MÁLNA 2018.12.12. 10:58:51

@math0: Milyen tömeges népirtás volt Magyarországon az utóbbi 30 évben?

David Bowman 2018.12.12. 10:59:05

@math0: Ajánlom neked ezt a kiváló összehasonlító oldalt.
www.numbeo.com/crime/compare_cities.jsp?country1=Hungary&country2=Pakistan&city1=Budapest&city2=Karachi
Pakiban ki se engedik egyedül a nőket az utcára. Így elég nehéz megerőszakolni őket. Nemsokára Svédisztánban sem.
Ha előásnál egy fátyol nélkül utcán töltött idő / orvbaszás arányt, az engem is érdekelne.

CSOKKI MÁLNA 2018.12.12. 11:03:06

@erkölcsi hulla: Pakisztánban ha egy nőt megerőszakolnak, akkor nem a rendőrséghez fordul, hanem a férfi családtagjaihoz. Ha nincsenek ilyenek, kénytelen eltűrni, hogy rendszeresen megerőszakolják, mert a rendőrök kiröhögik.

David Bowman 2018.12.12. 11:07:47

@pina noir: Ezt már említették az előttem szólók.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:10:36

@David Bowman: de, megtörtént, hogy magyarok erőszakoltak meg magyar nőket, és öltek meg magyarokat. ki kéne toloncolni ezeket a magyarokat Európából, mert veszélyesek!

David Bowman 2018.12.12. 11:11:00

@math0: na látod. Van itt is elég barom, nem szorulunk importra.

David Bowman 2018.12.12. 11:12:33

@math0: Nem toloncolhatjuk ki őket, mert hova?. A likvidálásukban viszont benne lennék.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:12:55

@David Bowman: Karachi egy 15 milliós város. az oldaladon bemutatott bűnesetek száma hasonló. azaz összességében Karachi kurvára biztonságosabb Budapestnél.

pofán szartad magad, nácikám, már megint.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:16:10

@David Bowman: de egyébként ez egy olyan weboldal, amelyre feldobtak valami számokat, és semmi hitelessége nincs annak, hogy ezek a számok mik, és mit tükröznek, és honnan vannak. ilyen weboldalt bárki csinálhat, bármit hazudhat rajta.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:17:07

@David Bowman: a magyarok Szibériából jöttek, tehát Szibériába kéne őket kitoloncolni. bűnöző népség.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:18:52

@David Bowman: " Van itt is elég barom, nem szorulunk importra. "

a szokásos, náci idiótaság. a "logikád" mentén meg kéne tiltani a magyaroknak a szülést, mert lesz köztük barom. a nulla bűnözési rátát csak akkor érjük el Magyarországon, ha kihal az összes magyar, vagy kitoloncolunk mindenkit Szibériába.

David Bowman 2018.12.12. 11:19:33

@pina noir: Részletkérdés. Nácik vagyunk, ez a lényeg.

David Bowman 2018.12.12. 11:20:31

@math0: A cigók aljának tényleg meg kéne. Általában az emberiség aljának is.

erkölcsi hulla 2018.12.12. 11:26:01

@math0: amelyre feldobtak valami számokat, és semmi hitelessége nincs annak, hogy ezek a számok mik, és mit tükröznek, és honnan vannak. ilyen weboldalt bárki csinálhat, bármit hazudhat rajta"

Kivéve, ha te linkeled. Mert akkor szentírás.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:32:38

@erkölcsi hulla: én nem valami oldalt linkeltem, hanem a wikipédia oldalát, amelyre eleve nem rakhat fel bárki bármiféle hazugságot, és még a források is meg vannak adva.

tudom, ezt egy olyan elmebeteg nácinak, mint neked, nehéz felfogni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:33:21

@David Bowman: "Általában az emberiség aljának is. "

leginkább nektek, náciknak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:35:31

@David Bowman: ti nácik ölitek az embereket, ti csináljátok a népirtást. ki kéne titeket toloncolni Szibériába, és megtiltani nektek a gyerekszülést (kötelező abortuszt az asszonyállataitoknak). sokat javulna a bűnözési statisztika a világon.

David Bowman 2018.12.12. 11:38:33

@math0: Nem is tudom. Maó, lenin, polpot sztálin ....

CSOKKI MÁLNA 2018.12.12. 11:40:13

@math0: Gondolom szted Mao Ce Tung , Pol Pot , és Idi Amin is náci volt..

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 12:36:25

@pina noir: nem vagyok benne biztos, lehet, hogy voltak náci nézeteik. de, hogy te idióta vagy, hogy most meg egy ilyen idiótasággal jössz, az biztos.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 12:37:31

@David Bowman: nem bánom, ők is mehetnek veletek Szibériába, ha ennyire ragaszkodsz hozzájuk!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 12:38:13

@David Bowman: ha jól emlékszem, ezek közül Sztálin és Lenin volt is Szibériában, tehát jó helyen lesztek ti is ott!

erkölcsi hulla 2018.12.12. 13:15:31

@math0: "én nem valami oldalt linkeltem, hanem a wikipédia oldalát, amelyre eleve nem rakhat fel bárki bármiféle hazugságot, és még a források is meg vannak adva. "

Neked is lett linkelve wikipédia, amit teljesen figyelmen kívül hagytál.

" ti nácik ölitek az embereket, ti csináljátok a népirtást. ki kéne titeket toloncolni Szibériába, és megtiltani nektek a gyerekszülést (kötelező abortuszt az asszonyállataitoknak). sokat javulna a bűnözési statisztika a világon."

na ez még tőled is egybites volt, nem hittem hogy mélyebbre tudsz süllyedni...kezdesz olyan lenni mint valami flamer 10 éves kisgyerek az online játéktérben.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 15:02:03

@erkölcsi hulla: "Neked is lett linkelve wikipédia, amit teljesen figyelmen kívül hagytál."

hazudsz.

"na ez még tőled is egybites volt, nem hittem hogy mélyebbre tudsz süllyedni...kezdesz olyan lenni mint valami flamer 10 éves kisgyerek az online játéktérben. "

látom, amikor tükört tartok eléd, akkor felismered, hogy mi az embertelen , és egybites, csak akkor nem, amikor te csinálod.

elmebetegek vagytok.

erkölcsi hulla 2018.12.12. 15:38:49

@math0: Elmebetegek vagyunk, amiért nem akarunk muszlimokat és feketéket az európai társadalmakba. Meg hogy biztosak vagyunk benne, hogy pakisztánban vagy indiában vagy afrikában nagyságrendekkel több nőt erőszakolnak meg, mint európában, dacára az általad linkelt szarokra, miszerint pakisztán BIZTONSÁGOSABB a nők számára mint magyarország.
Meg hogy a fekete , és egyéb faji bűnözési statisztikák léteznek, és ezek a rasszok nagyságrendekkel több gyilkosságot követnek el mint a fehérek. Ja meg létezik globális iq-chart, és arról az derül ki hogy afrikában a feketék kb olyan intelligensek mint egy okosabb gorilla, vagy egy fehér enyhébb fogyatékos. Na meg abban is volt összetűzés, hogy szerintünk a nácik nem léteznek a világháború lezárta óta. Szólja ha kihagytam valamit.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 15:42:36

@erkölcsi hulla: így van. elmebetegek vagytok. gyűlöltök népeket, mert sok rosszat hisztek róluk, és ezt a hiteteket nem tényekre alapozzátok, hanem, mert a tényeket nem hiszitek el, mert gyűlölitek ezeket a népeket.

az elmebetegségetek körben forog. az előítéletek alapján hisztek téves dolgot a valóságról, e téves hittel akarjátok igazolni az előítéleteiteket.

nektek mindegy, milyenek az indiaiak, a statisztikát elutasítjátok, mert az előítéletetek "jobban tudja".

ez elmebetegség.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 15:45:33

@erkölcsi hulla: mint ahogy mondtam, én bejártam fél Indiát, több tucat indiai közeli ismerősöm van, ismerem, milyenek. ők is csak olyan emberek, mint a fehérek. biztos ugyanolyan náci is van köztük, mit ti, ugyanolyan arányban. és jó emberek is. ugyanolyan arányban.

van olyan indiai kollégám, aki meg tud csinálni egy deep learning modell tanítását önállóan, ehhez képest te a 4 elemis, analfabéta szinteddel elmész a jó édes kurva anyádba!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.13. 14:01:19

@erkölcsi hulla: utáljad csak a kis szaros tyúkóladból a világot, amelyet nem ismersz, és közöd nincs hozzá!

David Bowman 2018.12.13. 21:04:27

@math0: Én nem megyek senki más országába.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.13. 21:09:21

@David Bowman: 1956 után mentek a magyarok. remélem, mész még te is, megérdemled!
süti beállítások módosítása