Minden, amiről beszélni kell...

Minden, amiről beszélni kell...

Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan

2018. november 10. - A Polgi

ripost.jpeg

Újpalotán gyerekeskedtem. Az épülő lakótelep remek hely volt a játékra. Hilti-patront szereztünk és rátettük a villamossínre. Felmásztunk a toronydarura, beindítottuk és elvittük egy körre az úthengert. De a legkedvesebb játékunk a rabló – csendőr volt. A csapat két részre oszlott. Egyikük a rabló volt és próbált elrejtőzni, a csapat másik része - mint csendőr – igyekezett elkapni a rablókat. Talán ennek köszönhető, hogy közülünk igen sokan álltak be rendőrnek. Így történt Jóskával is, aki szorgalmának köszönhetően ma már kapitányhelyettes a „z” kerületi rendőrségen. Tegnap találkoztam Jóskával és beszélgettünk. A téma igen gyorsan egy hitvány újság uszító címlapjára terelődött.

  • Hát nálatok mi a helyzet a hajléktalanokkal? Kérdeztem Jóskát.
  • Semmi különös – mondja – reggel megtartom az eligazítást. Ki sem kell mondani, hogy mit gondolok, mert mindenkiben van emberség. A járőrök, ha látnak egy szerencsétlent a padon, nem vegzálják. Elfordítják a fejük és mennek tovább.
  • De hát a sajtóban meg az jött le, hogy nálatok is eljárás indult egy hajléktalan ellen.
  • Ja igen. El sem tudod képzelni mennyi állampolgári feljelentést kapunk, hogy a híd alatt láttak két gyanús elemet, meg a parkban alszik egy hajlékony a padon és most, azonnal lépjünk. Ilyenkor nincs mit tenni. Meg kell indítanom az eljárást.

Két dolog jutott erről eszembe. Az egyik tavaly télen történt. Eindhovenbe – turistaként - bementem egy templomba, hogy megcsodáljam az építészetét. Azt láttam, hogy az egyik oldalhajóban asztal van és székek. Könyvek és tévé. A betérő, utcán élő embereket, pedig éppen meleg étellel kínálták az egyházfik.

A másik, Stern Samunak, a Budapesti (Központi) Zsidó Tanács elnökének közvetlenül a háború után megírt visszaemlékezése. Ebben említi, hogy maguk a németek, Eichmann zsidótlanító különítményének tagjai tájékoztatták a Központi Zsidó Tanács tagjait arról, hogy Európa egyetlen más országában sem kaptak annyi (kb. 35 000) feljelentést, mint Magyarországon. A történészek az 1944-es feljelentő levelek nagy számát a "polgárosodásunk megkésett, satnya voltára, a citoyeni létezés lehetőségének korlátozottságára vezethető vissza".

Nem hiszek a történészeknek, hogy mi magyarok ilyenek lennénk. Inkább hiszek Tamási Áronnak, aki ezt írta "Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan."

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apolgi.blog.hu/api/trackback/id/tr4414363275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jakab.gipsz 2018.11.10. 20:09:35

T. A Polgi !

Érdekes ez a "Jereváni rádiót" idéző farizeus tudósítás az elképzelt emberiességről.

Tájékoztatom Önt eredeti összefüggéseiből kiragadott, rész igazságok átcsoportosításával, igazolni, hazug rágalmakat, primitív manipuláció, aminek semmi köze sincs a valósághoz.

Röviden Ön aljas módon hazudozik, a magyar nép egészéről és történelméről és a jelenlegi állapotáról.

kvadrillio 2018.11.10. 20:54:21

HMMM....ÉS AKIK A SAJÁT LAKÁSUKBAN MEGFAGYNAK, MERT NINCS PÉNZÜK TÜZELŐRE, ŐK IS KAPNAK ILYEN TÁMOGATÁSOKAT ???!!!

A svájci keresztények, muszlimok és zsidók közösen szólítottak fel a menekültek támogatására
TÓG
2018.11.08. 18:20

Közös nyilatkozatban szólították fel a híveket a menekültek fokozottabb támogatására Svájcban a keresztények, a zsidók és a muszlimok legfőbb vezetői.

- írja az MTI a Kathpress katolikus hírügynökségre hivatkozva.

Svájcban a három felekezetnek ez az első közös állásfoglalása a menekültügy kérdésében. A felhívásukban a Svájci Vallások Tanácsának tagjai az alpesi állam vezetését is sürgették, hogy reagáljon a menedékkérők helyzetére a többi között egy áttelepítési program létrehozásával.

A nyilatkozatot szerdán a következő vallási szervezetek írták alá:

a svájci katolikus püspöki konferencia,
az evangélikus egyház,
a svájci ókatolikusok,
az izraelita közösségek,
az ország iszlám szervezetei,
valamint a Svájci Vallások Tanácsának képviselői

Harald Rein ókatolikus püspök, a Svájci Vallások Tanácsának vezetője a dokumentum ismertetésekor azt mondta:

A zsidók, keresztények és muszlimok számára minden ember Isten teremtménye, s ezért az ő védelmét élvezi. Ránk hívőkre ezért külön felelősség hárul a menekültek iránt.

A nyilatkozat egyebek mellett felhívást tartalmaz a menekültek védelmére, humanitárius vízumok kibocsátására, valamint a genfi menekültügyi egyezményeknek megfelelő "tisztességes és hatékony menedékkérelmi eljárások" lefolytatására, de felszólít a menedékkérők számára legális útvonalak megteremtésére is a több országban is sikeresen működő áttelepítési programok mintájára. A vallási vezetők emellett a menekültek korai beilleszkedésének elősegítését is szorgalmazzák a családi élethez való jog tiszteletben tartásával, valamint a "méltósággal való visszatérést" azok számára, akik nem kaptak menekültstátuszt.

A nyilatkozatot aláíró egyházak és vallási közösségek lehetőségeikhez mérten egyben felajánlották segítségüket az egyes intézkedések végrehajtásához, a többi között önkéntesek, szomszédsági segítségnyújtás, és egyéni kezdeményezések révén, de elképzeléseiket a svájci hatóságokon keresztül is érvényesíteni szeretnék.

A felekezetek közötti nyilatkozatot az ENSZ Menekültügyi Főbiztossága (UNHCR) is támogatásáról biztosította. Anja Klug, az UNHCR svájci vezetője a dokumentumot olyan "kiemelt zászlóshajóprojektnek" nevezte, amely szerinte remélhetőleg más országokban is követőkre talál majd. A vallási közösségek nyilatkozatukkal António Guterres ENSZ-főtitkár egy korábbi felhívását követik, aki a felekezeteket egységes cselekvésre sürgette a menekültek védelme érdekében és 2012-ben útjára indította a "Hit és Védelem" nevű nemzetközi párbeszédet.

élhetetlen 2018.11.10. 22:12:39

@midnightcoder2: Azért alakul. Még nem a világ, csak a világlátásod, és ennek örülök. (Félre ne érts, csak wordben írom a kommenteket, ettől visszakereshető akármi, amihez hozzászóltam ). Akkor ezt írtam, ”Sajnálatos ténynek látom, hogy nem fogod fel, hogy nem az utcára szarás jogáért szállnak harcba. Egyszerűen csak arról van szó, hogy előbb kéne élhető otthontalan szállót biztosítani, és csak utána kéne elzavarni őket a közterületekről. Most arról van szó, hogy menjenek a sehova, vagy bírság, börtön. A szarásról meg annyit, hogy nem engedik be őket sem egy szálló előterébe, sem egy vendéglátó wc-jébe, ingyenes Wc nincs, de lehet, hogy még a fizetősbe sem engedik be. Ha biztosítana az állam, mondjuk két embernek egy 12 nm-es lyukat, ahol minden este ugyanott alhat, zárható, ott hagyhatja a motyóját, tisztálkodhat, és még nyilvános vécék is lennének, akkor lehet, hogy nem a kapualjba, vagy a bokorba szarnának. Nem feltételezhető?” 2018.10.22-én még ezt írtad rá: „Amúgy pedig miért is kellene a társadalomnak megoldani valakinek a lakhatását ? Tovább megyek: ha az övét megoldja, akkor miért nem oldja meg mindenkiét? Előre a kommunizmus útján, elvtársak!”. Lehet, hogy tévedek, de úgy látom, egy picit jobb a hozzáállásod. Most az, hogy egy embernek 6 nm, vagy kettőnek 12, az mindegy. Annyi, hogy a 12-be már beférhetne egy plexivel leválasztott zuhany, és wc is. És hidd el, hogy nem az utcán szarás jogáért küzdenek a tiltakozók, hanem csak azért, hogy amíg az állam ennyit nem biztosít, (mert az ellenzéknek erre nincs pénze), addig legalább ne vigyék ezeket a szerencsétleneket vezetőszáron bíróság elé. És igen, a mentálisan sérülteket meg kezelni kellene. Bocs, ez csak egy érzelmi kitörés volt részemről.

Jakab.gipsz 2018.11.10. 22:19:05

@kvadrillio: A multikulti megbukott. Felesleges és értelmetlen reklámoznod.

A szekularizált jog-állam lelketlen marxista ateista-zsidó fantazmagória.

öreg baka nem rakéta 2018.11.10. 23:31:27

Az igaz, hogy az aluljárók, stb nem hajléktalanszállások. De! lehetne némi kormányzati pénzből viszonylag normális hajléktalanszállókat csinálni. Nem kerülne olyan elviselhetetlenül sokba. A hajléktalanok is emberek. Nekik is kijár a normális, cuccuk tárolásának a lehetősége, a bogarak nélküli alvás. Nem kriminalizálni kellene ezeket az embereket, hanem normális segítséget nyújtani. Csak egy laza kérdés: Hova menjen a hejléktalan? Nincs normális, több férőhelyes nappali melegedő! Mehet isten hírável, reggelente... Hol tud a hajléktalan tábort verni, ahova másnap-sokadnap is visszamehet, az erdőn kívül? Hol zárhatja el a kicsi "vagyonkáját? Nem büntetni kellene ezeket a társadalom peremére kerülteket, hanem segíteni.

nemecsekerno_007 2018.11.10. 23:40:15

@Fülig José: Nagyon, nagyon el vagytok tévedve. Egyszer talán rájöttök. Addig marad a Fidesz.

teéjesenmindegy 2018.11.10. 23:45:23

@élhetetlen: "Egyszerűen csak arról van szó, hogy előbb kéne élhető otthontalan szállót biztosítani, és csak utána kéne elzavarni őket a közterületekről. "
Ott vannak a szállók. Nem mennek be. Miért? Mert nem lehet bebaszni. Patthelyzet.
@öreg baka nem rakéta:
"A hajléktalanok is emberek. Nekik is kijár a normális, cuccuk tárolásának a lehetősége, a bogarak nélküli alvás. Nem kriminalizálni kellene ezeket az embereket, hanem normális segítséget nyújtani."
KIJÁR? Baszod, neked kijár? Kinek JÁR a tárolás lehetősége, meg az alvóhely? Én fizetek érte. Minden ismerősöm fizet érte. Ezeknek meg jár?
Ja, és ott vannak a szállások, ahova azért nem mennek, mert nem lehet tütükélni, meg drogozni. Ja, meg a duma, hogy "lopnak". Kik? Mit? Egymástól? Olyan a szálló amilyenné ezek a derék emberek teszik.

élhetetlen 2018.11.10. 23:55:57

@teéjesenmindegy: - - -
Ennyit érsz, nem többet.

teéjesenmindegy 2018.11.11. 00:53:43

@élhetetlen: Hű, de megmondtad, nyomorult :D

teéjesenmindegy 2018.11.11. 01:02:57

@élhetetlen: Arra van valami válasz a belvárosban ha a nagyságos hajléktalan nem akar beköltözni a retkes 12 nm-edre, faszfej?
Vagy ha beköltözik, másnapra eladja ami mozdítható, a szar lakásodat meg felgyújtja?

De maradjunk annyiban, hogy azt mondja, hogy neki az nem tetszik, és nem akar odamenni. Akkor?

élhetetlen 2018.11.11. 01:10:36

@teéjesenmindegy: - - -
Nem vagyok hajlandó a stílusodnak megfelelő hangnemben kommunikálni. Érthető?

öreg baka nem rakéta 2018.11.11. 07:08:17

@teéjesenmindegy: Kicsit úgy tűnik nagy az egod. Még te is kerülhetsz abba a helyzetbe, hogy jó lenne letenni valahova a cuccod,. és nem kéne vándorolni a szállásért.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.11.11. 07:26:18

Anno a mostani ellenzék - ill. azok a pártok, amelyekből ezek kiszakadtak - mit tett a hajléktalanok érdekében?

Amúgy meg mi van azoknak az embereknek a tisztasághoz, tiszta környezethez való jogával, akik kénytelenek elviselni a szaros-húgyos aluljárókat és kapualjakat?

Vajon mit szólna a mélyen letisztelt ellenzék, ha a kormány valóban építene szoc. lakást minden hajléktalannak, de ezután kötelezné őket arra, hogy azokban lakjanak? Rögtön kibújna a szög a zsákból, mert akkor valóban expressis verbis az utcára szarás jogáért kellene küzdeniük.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2018.11.11. 08:52:28

@öreg baka nem rakéta: Csakhogy a csövik egy része (a nagyobb része) egyáltalán nem az az önhibáján kívül szerencsétlenné vált, segítségre méltó jóember, aminek a balos kommunikáció beállítja. Nekem sajnos épp elég dolgom van velük; és a többsége hitvány, utolsó alak, aki azért nem fürdik, mert abszolút teljesen igénytelen. Ha rákényszerítik, akkor megint csak megsértik a régóta nem létező "emberi méltóságát". A hajléktalanszállók nem azért lepusztultak, mert olyannak akarja a gonosz kormány, hanem mert a benne lakók lepusztítják.

Mégis, ugyan mit kéne csinálni azzal a hóttbüdös csövessel, aki nemrég jubilált, mert századszor hozták be kijózanításra (sajnos a kórházba, mert ez Magyarországon "beteg"). A veszettül antidemokratikus USA nem tekinti a részeget betegnek, hanem a rendőr viszi el, bevágják a rácsos előállítóba, ha kijózanodik, akkor meg elviszik a seriffhez vagy városban a rendőrbíróhoz, az rávág pár száz dollár bírságot, és ha ki tudja fizetni, kifizeti, ha nem, leüli ugyanott. Ez a normális. Emberi joga annak legyen, aki az emberi kötelességeit teljesíti. Az aluljáróban meg éjszakánként ugyanazok, akik nappal kéregetnek, olykor rabolni szoktak.

A csövik többsége emberi hulladék, ez van. Kár értük két szót is szólni.

Fülig José 2018.11.11. 08:58:20

@nemecsekerno_007: mondod te... Sebaj, amíg te fizeted a cukerberget/tiborcot/luxitotót, engem nem zavar. De nekem me gyere picsogni 20 év múlva, hogy a búvárbéka segge alatt az ország és a megítélése, hogy 50IQ felett mindenki elment mert nem fog érdekelni. Én szóltam...

Namir 2018.11.11. 09:14:16

Ez nagyon gyenge szöveg volt. A zsidós is.
Korábban olvastam, miszerint amikor egy magyar történész panaszkodott a 2.vh-s feljelentések mennyiségére, egy holland történész közölte vele, az mind semmi ahhoz képest, ami náluk történt.
És nézhetjük, hogy 1944-ig ide menekültek a zsidók pl. Szlovákiából vagy 50 ezren stb. vagy hogy mit csináltak a franciák stb.

De van magyar, akinek az a jó, ha szidhatja a magyarokat. Bármiért, bármikor...

Egyébként ha minden liberális hazavinne egy-egy hajléktalant, talán nem maradna egye sem az utcán.
Vagy ennyi liberális sincs?
Vagy nincs bennük ennyi emberség?

Meleg Sándor · http://alimento.blog.hu/ 2018.11.11. 09:21:43

Azoknak, akik nem értik, miért ekkora a felháborodás a hajléktalanok-elleni intézkedés kapcsán:

A kormányzat áttolt az országgyűlésen egy alkotmánymódosítást, amely szerint a közterületen való életvitel-szerű tartózkodás ex-lex állapotba kerül. Ebből fakad, hogy a hajléktalanság büntethető - büntetendő.

Ez a rendelkezés önmagában ellentmond az Alaptörvényben rögzített emberi jogi alapelveknek (emberi méltóság, stb.). másrészt a hajléktalan ellátó rendszerben nincsenek meg azok a kapacitások, amik a problémák érdemi kezeléséhez szükségesek, hiányzik a lakhatási szegénység (mint hajléktalanságot megelőző állapot) kezelésére bármilyen stratégia, intézményrendszer, stb. Ez jól dokumentált tény.

A hajléktalanság egy szociális probléma, illetve szociális problémák halmaza (szenvedélybetegség, pszichiátriai betegség, mélyszegénység, időskor, betegségek, stb. egyben) - ezeket a szociális problémákat ebben az egy kategóriában teszi szankcionálandóvá a jelenlegi rendszer.

A kényelmetlen igazság az, hogy a hajléktalanság elleni intézkedés egyszerűen egy határozott kirakatrendezés a probléma érdemi kezelése nélkül - az Alaptörvény előző módosítása ugyanez volt, de ott hagytak kiskapukat, ami miatt nem működött a dolog. A kirakatot meg azért kell rendezni, mert a hajléktalanság megtestesíti és megjeleníti mindazt, amivel nem tudunk és nem akarunk szembenézni pszichológiailag és politikailag sem.

Etniez 2018.11.11. 09:23:41

A sok faszkalap Fideszes nem fogja fel, hogy börtönbe zárni, eljárásokat lefolytatni sokkal többe kerül, mint értelmes hajléktalanszállókat üzemeltetni.
Ehelyett megy ez az ostoba tiltsukbe okoskodás, ami nagyon hatékony lesz, hiszen a drogokat és a kurvákat is betiltottuk, tehát azok sincsenek.

És akkor jönnek az utcára szarás jogával az ostobák, holott itt nem arról van szó, hanem arról hogy embereket nem akartok emberként kezelni.
Hányni tudnék tőletek.

bontottcsirke 2018.11.11. 09:24:00

@A Polgi: Igen, szóval lehet ájtatoskodni, de semmi értelme. Azt ezerszer leszögeztük már, hogy aki az utcán dekkol, az még ebben a nem létező szociális hálóval rendelkező országban is sokat dolgozik azért, hogy az aluljáróban aludjon. Úgyhogy hagyjuk a dumát.

Etniez 2018.11.11. 09:27:58

@bontottcsirke: az aluljáróban maximum néhány száz hajléktalan lakik, míg a számuk több tízezer is lehet.
Őket eddig is kilehetett volna tenni, de ehelyett kriminalizáltak egy szociális problémát.
Hallom otthon nagy a szmog Budapesten, tiltsák be azt is és akkor nem lesz.
Idióták.

bontottcsirke 2018.11.11. 09:29:40

@Meleg Sándor: Mint nem fideszes mondom; engem a hajléktalanok a legkisebb mértékben sem érdekelnek, számomra a legegyszerűbb megoldás is jó, például elviszik őket a Wrangel - szigetre, de ott meg az állatvilágot fogják basztatni.
Például hány jmilliós kárt okozhattak annak a pékségnek, akik a húgyszagban nem tudták kinyitni a boltot, mert az embereknek hányingere volt, az állandó rettegés, hogy valami fertőzést elkapunk ezektől a hulladékoktól. A könyvtárba nem lehet bemenni Tatabányán mert ott dekkol az összes, összeszarják a vécét, ott bűzlenek., Úgyhogy menjél te a picsába a többi ájtatos haveroddal együtt.

Etniez 2018.11.11. 09:40:56

@bontottcsirke: szerencsére én nem vagyok olyan, mint te.

Európai téridő 2018.11.11. 10:03:32

A Stern Samu-történet a németek felelősségének egyik áthárítási formája volt. A feljelentések mennyisége pedig "létszámarányos" volt: Ennyivel több a megszállt Európából hozzánk menekült és zsidó torlódott össze hazánkban a háború miatt. És más országok utólag kevesebbet vallanak be.

ekat 2018.11.11. 10:04:15

Szintén mint nem-Fideszes mondom, hogy a Riposzt-címlap ugyan tényleg undorító, visszataszító, megengedhetetlen uszítás és elképzelni se tudom, hogy ki gondolkodhat így, de ettől még a hajléktalanok nem ártatlan, önhibájukon kívül utcára került emberek, akiknek aztán minden segítség alanyi jogon jár. És nem, nem pszichológiailag zavart az aluljárókban az ott fekvő / tántorgó részeg és/vagy bűzlő hajléktalanok látványa, nem az munkálkodott a kis tudatalattimban, hogy jaj, most elfordítom a fejem, mert nem akarok szembesülni azzal a nagy igazsággal, hogy ez velem is bármikor megtörténhet. LOL. Ez a duma úgy hat rám, mint bikára a vörös posztó. Igen, mindenki lehet hajléktalan, de nekem mondjuk 1% esélyem van rá, egy alkoholistának meg 99. És belátom, hogy ebben szerencsém is van - hogy milyen családba születtem - , de az is hozzájárul, hogy nem vagyok alkoholista, és nem verem hülyére a házastársamat vagy a gyereke(i)met, ilyesmik.
Szóval azért zavar a látványuk, mert úgy gondolom, hogy budapesti polgárként jogom van az aránylag tiszta, rendezett környezethez. Részegen ott tanyázó angol turisták látványa ugyanúgy zavarna. És egyébként is az emberek (ez esetben a hajléktalanok) jogai ott érnek véget, ahol mások kárára mennek. Nézegettem itt a Pillangó parkba a metróhoz közel betett új padokat, és az volt az első gondolatom, hogy na basszus, azokon hempergő hajléktalanok mellett mehetek majd minden reggel munkába.... Ebben a városban már nem szabad padot letenni sehol.
Jóban voltam én (igaz, Németországban) a hipermarket előtt hajléktalanújságot áruló hajléktalannal, és bár nem dob fel, de elfogadom, ha kiserdőben, ilyesmiben tanyáznak, akár kunyhóstól, és persze hogy se ne vegyék el semmijüket, se ne büntessék őket , ha nem csináltak semmit, de a BKV-ról, az aluljárókból, a padokról és a parkokból tűnjenek el.
Úgy gondolom, hogy aki tényleg a körülmények szerencsétlen összejátszása miatt került utcára, az aránylag hamar segítséghez / munkához juthat a megfelelő szervezetektől, és vissza tud lassacskán kapaszkodni.

Etniez 2018.11.11. 10:08:52

@ekat: ez korrekt hozzáállás.

ekat 2018.11.11. 10:12:00

@ekat: UI. És amikor ilyeneket olvasok, hogy szegény háromdiplomás háromgyerekes mérnök elvesztette a munkáját, és utána meg kitette a felesége, és ezért hajléktalan, akkor úgy vélem, hogy az illető talán nem bontotta ki az igazság minden részletét. Mert különben pl. a kitett a feleségem-dologhoz a bíróságnak is lehetett volna egy-két szava.

KissGecihuszár 2018.11.11. 10:18:28

Hajléktalan témától nem teljesen független, de hadd kérdezzek má vmit, éspedig; anno az mdf alatt tömegével adták el az ex tanácsi lakásokat, melyekugye önkormányzativá vedlettek, miután a tanácsokból önkormányzatok lettek. Ez volt ugye a hirhedetten híres lakásprivatizáció, amire akkoriban -javarészben az akkor még bőven ballib túlsúlyú médiumok bőszen hírdették, hogy sejj, de jó is az, ha full csóró, lepukkant nyugger lakóknak szépen szarér-húgyér eladjuk az eddigi IKV-s tanácsi bérlakásokat, mer majd akkor lesznek legább társasházak, akiket majd szépen helyi rendeletekkel kötelezni fogunk arra, amit előtte 40 évig basztunk megenni, azaz az állagmegőrzésre, felújításra, korszerűsítésre. Nos, ez a "magyarosch sikertörténet" lakásprivi ha másra nem, arra egész biztos jó lett, hogy széles társadalmi rétegek számára szűnt meg az olcsó lakhatás, s ezáltal egy könnyebben tervezhető, reálisan fenntartható élet lehetősége és persze nem utsó osrban a társadalom elesett rétegeinek lakhatáshoz segítése! ami azonban sokkal vérforralóbb, az hogy a kb 20éve minden -beleértve a NER-t is!!- kormányzat által mantraszerűen ismételgetett olcsó bérű lakhatás felpörgetése, kisrezsijű önkormányzati bérlakás szektor ismételt megteremtése helyett tök felesleges (pl.stadion) beruházásokra mennek el itt 1000 MRD-k, miközben ezen a téren semmi nem történik! Igen, a hajléktalan kérdésben az olcsó rezsijű bérlakások építésével lehetne a legtöbbet tenni, ugyanis addig nyema melóhely, ameddig nincs vkinek konkrét lakcíme, ergo ha nyema meló, akkor nyem a della, amiből a zember fenttarthatná magát, egyebek mellett csengethetné eme bérkecó havi pár 10ezres bérleti díját!! Kábé ezt híjják úgy, hogy real keresztény (konzervatív) politika, amolyan Konrad Adenaueri, teccenek ismerni az NSZK-t anno a II. vh után real jóléti állammá tevő kancellárt?!

teéjesenmindegy 2018.11.11. 10:25:43

@öreg baka nem rakéta: Persze, hogy kerülhetek. Ha holnaptól baszok dolgozni, elpiálom az összes vagyonom, átbaszom az összes haveromat, megverem a feleségem párszor, hogy elváljon, terrorban tartom a gyerekeket, hogy utáljanak mint a szart. Ha ezt mindet elintézem, akkor elérem, hogy az utcán legyek, és senkit ne érdekeljen, hogy élek, vagy halok.
Ezt a legegyszerűbb egyébként elintézni. Az emberek 99%-a valahogy mégis megoldja, hogy ne legyen csöves. Milyen érdekes, mi?

morph on deer 2018.11.11. 10:25:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“... ha a kormány valóban építene szoc. lakást minden hajléktalannak, de ezután kötelezné őket arra, hogy azokban lakjanak? “

Intézd el, és esküszöm, hogy rád fogok szavazni! Azaz a fideszre! Azaz rád..

“Rögtön kibújna a szög a zsákból”

Ha a jövőbelátás már ennyire megy, akkor azt is elárulhatnád már, hogy meddig lesz még ez a rablóbanda hatalmon! De mist tényleg!

Az azért aranyos, hogy már olyasmiért is sikerült elítélned az ellenzéket, (kit???), ami egy, a kormány teljesen valószínűtlen, esetleges majdani lépésére adott feltételezett és jövőbeli válasz!

Ez azért elég szép teljesítmény, komoly elhivatottság tanubizonysága!
Viccen kívül!
(Merthogy az adekvát vicc a nyuszika porszívójáról szól...;))

teéjesenmindegy 2018.11.11. 10:48:40

@KissGecihuszár: "széles társadalmi rétegek számára szűnt meg az olcsó lakhatás"
Miért? Az önkormik eladták a bent lakóknak az ingatlanokat forgalmi érték 10%án. Ennél mi az olcsóbb lakhatás?
Előtte mindenki lakott valahol, meg tudta venni, és még mindig volt hol laknia. Nem mentek tömegesen az emberek az utcára, ez nem igaz.
Szóval, mindenkinek volt lakása. Aztán ugye az évek során volt aki szépen elitta az árát, vagy lepusztította és elitta, és volt olyan is, aki addig verte az asszonyt, amíg az elvált, és a bíróság nekiadta a lakást.
Nem tömegével kerültek az emberek hirtelen az utcára, hanem mindegyik szépen lassan magának intézte el az életét. És ha adsz nekik egy lakást, akkor pont ugyanúgy el fogják intézni azt is.

Aztán, csak úgy elvi síkon kérdezem, hogy az államnak miért is az egyes polgár boldogságával és lakhatásával kellene foglalkoznia?
Mondjuk épít egy tökfölösleges stadiont, vagy vasutat, vagy erőművet vagy utat, vagy térköves teret. Azt senki más nem fog építeni az állam helyett, viszont mindenki használhatja.
Az adómból miért arra kéne költenie, hogy XY-nak negyedannyit kelljen dolgoznia a havi lakhatásáért mint nekem? Ez egyik oldalról hol korrekt velem szemben, aki csak befizet, másik részről mennyire ösztönzi a bérlakásost arra, hogy mondjuk dolgozzon?

És még valami.
"ameddig nincs vkinek konkrét lakcíme, ergo ha nyema meló, akkor nyem a della, amiből a zember fenttarthatná magát"
Felejtsük már el ezt a kamut. A lakcímkártyán nincs lejárati idő, ergo, ha valakinek valaha volt lakcíme, és nem az égből pottyant le, akkor van lakcímkártyája.
De ha esetleg véletlen elveszti, akkor kb. addig tart, hogy bemegy a kormányablakba és kér egy újat. Vagy egy akármilyen bérleti szerződéses papírral, és kap egyet. Kb. egy óra alatt lehet intézni, ha csak ez kell a munkábaálláshoz.

masada 2018.11.11. 11:06:04

Na és Te mit teszel hogy jobb legyen? Semmit. Akkor meg kuss!

magyarparaszt 2018.11.11. 11:09:07

Orbánista, tehát embernek hitvány, magyarnak alkalmatlan.

kolomparlole1114 2018.11.11. 11:10:04

"Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan."

Az ilyenek zsideszesnek még pont megfelelőek. Sőt, ha jobbak lennének, akkor lennének oda alkalmatlanok. A zsidesz az MSZMP besúgó-hazaáruló hulladékának utódpártja. Nem hiába egy III/III-as besúgó KISZ titkár vezeti ezt a bűnszervezetet.

Dan da Man 2018.11.11. 11:12:50

@ekat: Az a baj, hogy értelmes vagy, de még te se látod a probléma lényegét.

1. Számolják össze hány hajléktalan van. Ne saccoljanak, ne statisztikázzanak - készítsenek egy pontos kimutatást, friss adatokkal. Mondhatnánk úgy is, hogy vegyék őket lajstromba (bár tudjuk, hogy az ilyesminek rossz vége szok lenni a világban mindenfelé.)
2. A kapott számot vessék össze a hajléktalanszállókban rendelkezésreálló helyek számával.
3. Ha több a hajléktalan, hozzanak létre egy plusz 10%-os hibahatárral dolgozó mennyiségű új szállást. Megfelelő, modern feltételekkel. (Magyarán legyenek olyan szigorított helyek, ahol esély sincs lopni meg erőszakoskodni. És így azok is odamehetnek, akik félnek odaköltözni most.) És CSAK AZUTÁN kezdjenek intézkedni.
4. Ha szállóhelyből van több, akkor tegyék azok egy részét (illetve ha el lehet vonni némi pénzt a stadionoktól meg a kurvafontos sporttól, akkor az egészét) élhetővé, rendezetté, modernné és megfelelővé. És UTÁNA lehet intézkedni.

De ha te beszopnád a faszt, és az utcára kerülnél, szívesen mennél mosdatlan alkoholisták közé, ahol lopnak tőled, és esetleg erőszakoskodnak veled? Tudom, hogy ilyen nem történik, csak a mesékben, mert nyilván mindegyik hajléktalan csak hazudik, hogy ne kelljen a melegben aludnia - de mi lenne, ha a kormány csinálna egy kutatást az ügyben. Beküldene egy-két álruhás államtitkárt, hogy vizsgálják meg a helyzetet és jelentsenek? Mert hogy eddig mindenféle érdekes dolgot hallottam mindenkitől, de se a kormány, se a riporterek, se a bloggerek nem vállalták a first-hand experience-ből származó beszámolók megszülését. Így pedig nehéz ítélkezni. De ha nekem kéne döntenem biztos azt mondanám, hogy próbáljuk már meg EGYENKÉNT, EGYEDILEG megvizsgálni, hogy ki miért van az utcán, még mielőtt mindenkit eltakarítunk onnan, és büdös, mosdatlan alkoholistának tituláljuk.
Félreértések elkerülése végett, én is rasszista vagyok, mert feltételezem például, hogy a cigányok közt arányában több a bűnöző. (És ennek okait is rasszistán ítélem meg - kultúrkör és gondolkodás szempontjából.) De nem gondolom, hogy MINDEN cigány bűnöző.
Tehát ha te se gondolod, hogy MINDEN hajléktalan büdös alkesz, akkor nem tarthatod ezt a rendszert igazságosnak, hiszen válogatás nélkül diszkriminál.
A tendenciáról nem is beszélve. Mert ma csak a közterek vannak soron. De egy ilyen precedens holnap már azokat is veszélyezteti, akik az erdőben egy kis kalyibát építettek maguknak. Hiszen az nem a terület nem az övék. És ha ők odaépíthetnek, mi akadályoz meg téged, hogy medencés villát telepíts az erdő közepére?
Szóval a baj a sorrenddel, és a példával van.
Szerintem értelmes emberként ezt te is beláthatod.
Akkor is, ha nem szereted a húgyszagot a pékség környékén. (Hidd el, hogy én sem, és nekem sem tetszik, hogy ott alszanak, és büdösek. Csak ezt nem a megbüntetésekkel fogjuk tudni megoldani. És nem a te és nem az én dolgom, hogy kitaláljam, hogy hogyan máshogy. Ezért emberek gecinagy fizetést kapnak, hogy megoldást dolgozzanak ki rá. Ők pedig erre jutottak. Szerintem mondhatjuk, hogy ez a legprimitívebb és legszarabb megoldás, és ha valaki ilyenekből építene neked házat, akkor azt elhajtanád a faszba. Akkor ezeket miért nem hajtjuk el?)

inteligencs elenzeki 2018.11.11. 11:15:20

@Namir:

"Korábban olvastam, miszerint amikor egy magyar történész panaszkodott a 2.vh-s feljelentések mennyiségére, egy holland történész közölte vele, az mind semmi ahhoz képest, ami náluk történt.
És nézhetjük, hogy 1944-ig ide menekültek a zsidók pl. Szlovákiából vagy 50 ezren stb. vagy hogy mit csináltak a franciák stb."

Úgy tudom, hogy legalábbis akkor, Magyarországon volt a zsidó lakosság aránya a legnagyobb, a többi nemzetiséghez képest. Így nyilván nagyobb volt az a "felület" amely mentén a többségi társadalommal érintkeztek, így nagyobb volt a kitettségük is, a feljelentések szempontjából.
Azonkívül szerintem nem lehet azt sem ellenőrizni, hogy nem zsidók adták le a feljelentések egy részét, egyszerűen valamilyen személyes indíttatásból.

ekat 2018.11.11. 11:32:40

@Dan da Man: Nem is kerestem semmilyen probléma lényegét, csak elmondtam a poszttal kapcsolatban felmerült gondolataimat. :)

Etniez 2018.11.11. 11:41:06

@morph on deer: mindegy neki, már nem az elmútnyócév megy, hanem a jövendő 8 év :D

Etniez 2018.11.11. 11:44:00

@Comte de Gippaud: Az SS szerint a magyar zsidók érkeztek a legjobban legatyásodva Aushwitz-Birkenau-ba. Kedves honfitársaink (csendőrök, nyilasok, hétköznapi emberek) már a delortálás során kirabolták őket.
A mostani közállapotokat elnézve ez ma sem lenne másként.

Helga Beauty Salon. 2018.11.11. 11:54:39

@Etniez: " Az SS szerint a magyar zsidók érkeztek a legjobban legatyásodva Aushwitz-Birkenau-ba. Kedves honfitársaink (csendőrök, nyilasok, hétköznapi emberek) már a delortálás során kirabolták őket."

És aztán az SS-ek mindezt simán el is mesélték neked anélkül hogy lámpaernyőt csináltak volna belőled! Pompás!

Parasite 2018.11.11. 11:55:47

Az a gond, hogy hajléktalan és hajléktalan között is van különbség. Én büszkén vállalom, hogy többször tettem bejelentést, több kerületi kapitánysággal egyeztettve, a Deák Ferenc téri és a Kálvin téri aluljáró állapota miatt. Amikor hetekig/hónapokig nem történt semmi, a Kálvin téri aluljáró boltosai folyamatosan tették a bejelentéseket, a Hős utcából ideténfergő nyomorultak meg csuklás nélkül lopták ki a pénzt a BKK automatákból, a boltokból, több boltost életveszélyesen megfenyegetve, majd az aluljáró egyetlen telefonfülkéjén rendelték meg a drogokat, naponta, heteken/hónapokon keresztül. Egy rendőrt sem zavart, mert ugyanúgy "szociálisan" elfordította mind a fejét, ahogyan a térfigyelő kamerák is el vannak fordítva. Ehhez képest most, először még a rendelet előtt a Kálvin teret sikerült kipucoltatni, a rendelet után egy nappal pedig a Deák tér lett megint használható úgy, hogy nem fog el a félelem meg a rettegés, amikor minden este tudom, hogy a feleségem arra jár haza, ahol a fogatlan alkoholista gólem testű állat rekedt torkaszakadtából üvölt a fogatlan alkoholista pondró nőjének hogy "meeegb***m a szemét tetves g****iládát, hogy a....". A többiekről nem is beszélve, mert voltak vagy 20-an! A magában csendesen kéregető hajléktalant sosem bántanám, de vannak, akik már nem vehetők emberszámba.

nemecsekerno_007 2018.11.11. 11:59:59

@Fülig José: Tudod mi van a hipochonder sírján? Na ugye megmondtam... :)

Térjünk vissza rá 20 év múlva... De elég ha csak annyit mondok térjünk vissza rá a jövőévi EP választás után...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.11. 12:15:35

@Jakab.gipsz:
Tájékoztatom Önt eredeti összefüggéseiből kiragadott, rész igazságok átcsoportosításával, igazolni, hazug rágalmakat, primitív manipuláció, aminek semmi köze sincs a valósághoz."

De mit akartál írni? Ettől még a google is jobban fordít oroszról magyarra...

Etniez 2018.11.11. 12:27:07

@Helga Beauty Salon: Nem, azután meséltek miután felpróbálták a nagymamád.

Etniez 2018.11.11. 12:29:11

@Parasite: felsoroltál egy csomó bűncselekményt és szabálysértést, ami alapján intézkedhettek volna, csak nem akartak.
Most ez a sláger, tél végére újra ott lesznek.

Helga Beauty Salon. 2018.11.11. 12:35:28

@Etniez: Na persze! 70 éve volt az ügy ha volt, kerülj már ki a hatása alól, mert leszarja mindenki. Ha meg nagyon fasisztának gondolod Magyarországot, szabad az út, van hely a földön ahol lesznek vevők erre a témára.

MEDVE1978 2018.11.11. 12:38:55

A hajléktalankérdés gyakorlatilag a vonatkozó ellátórendszerek kudarca. Ugye az első pont lenne a szociális ellátórendszer, ami számos okból (alulfinanszírozottság, kevés munkaerő stb.) alkalmatlan a feladata ellátására. Hogy miért? Nem nagyon oldható meg az, hogy a hajléktalan cuccait ne lopják el. Hogy miért? Egyszerűen azért, mert ha beviszi a szállóra, akkor sok ember között nyilván van valaki, aki az övét is el akarja lopni. Emellett a szállók nem túl modern épületek és zsúfoltak is. Míg mondjuk egy erdei kajibában nyilván van némi privátszférája, addig egy ilyen helyen nulla. Semmilyen privát tevékenységet nem tud végezni, a természetes tevékenységek közül például nem tud baszni, de ha nem arra gondolunk, a nem természetes tevékenységek közül nem tud inni vagy drogozni sem. Bár utóbbi helytelen, nyilvánvalóan visszatart sok hajléktalan embert attól, hogy szállóra menjen. Mivel tehát a hajléktalanok jó része nem megy be a szállóra télen, ezért megfázik, megbetegszik az utcai élettől. És rázuhan a következő ellátórendszerre: a kórházakra. Amikor odajut tehát már tényleg beteg lesz, szükségszerűen a rossz életkörülményei miatt. A kórház viszont nem tud mit kezdeni vele, kikezelik az éppen akut bajából, aztán visszaküldik az utcára, ahol futószalagon kapja a következő betegséget és visszakerül. A most bekapcsolt utolsó rendszer a büntetésvégrehajtás, ami majd ismét nem tud mit kezdeni a problémával. Bevonul a börtönbe, kivonul a börtönből. Ezzel valószínűleg nem lesz gondja, hiszen a mindennapi életénél még talán jobb is (rendszeres étkezés és fűtött szállás van, még az is lehet, hogy kisebb szobákkal, mint a hajléktalanszállón).

Tehát egyik sem oldja meg a problémát. Természetesen pénzzel minden megoldható lenne: albérlet a visszailleszkedni akaró hajléktalanoknak, kényelmesebb szállók stb. Dehát másra sincs pénz, nemhogy a csövesekre. Akiknek egy része nyilván kiváltja aztán azt a reakciót, amit a kormány most szeretne: aki kikerül az utcára döntően rövid idő alatt megőrül vagy mentális zavara lesz. Ép ésszel ilyesmit nem könnyű kibírni. Illetve ugye valahogy megpróbálja elterelni a figyelmét a nyomoráról, itallal, droggal. Mivel ezt követően minden mindegy lesz, az utolsó lépés, hogy bűnözni kezd, nem veszi figyelembe a társadalom normáit, lop, agresszív. Ezzel kész is a "gonosz" hajléktalan, őrült, részeg és még agresszív is, tőle kell megszabadítani a köztereket.

A helyzetet némileg jobban lehetne jó pár helyen megfogni. A KDNP által szorgalmazott magáncsőd például nyugaton megszokott. Ha ott valaki nullázza magát, akkor magáncsődöt jelent. Mindenét elveszik, kivéve, ami egy minimális életszívonal fenntartásához szükséges, emlékeim szerint a németeknél például 8-10 évig. Ha ezt kibekkelte utána szabad. Persze nyugaton a lakásállomány 60%-a bérlakás, így ezekben az esetekben a bérleti díjat is beleszámítják a létminimumra, így az illető nem kerül az utcára. A bérlakások alacsony aránya miatt ez nálunk kivitelezhetetlen. Kivitelezhető lenne a kilakoltatások elhalasztása, ami segíthetne a problémán.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 12:55:42

polgi mindig akkor kapja a zengedelyt amikor 3 libbant blogasz mar kikerult ugyanezzel a cimlapra

Etniez 2018.11.11. 13:00:48

@Helga Beauty Salon: Miattam ne aggódj, én jó helyen vagyok.
Az állítólagos sztorit sok túlélő megerősítette, pl a sonderkomando is.
Nem vagyok a hatása alatt, nem vagyok zsidó, csak valami soha nem változik.
Hajléktalan-ügy, menekült-ügy, stb alapján látszik, hogy a magyarok jelentős része még mindig ugyanolyan hitvány, mint elődeik.
Szerencsére engem nem így neveltek a szüleim.
Nektek meg marad a napi két perc gyűlöltet.

Etniez 2018.11.11. 13:03:43

@MEDVE1978: pontosan. A Fidesz nem megoldási akarja a problémát, hanem besöpörni a szőnyeg alá, akárcsak a devizahitelesekkel és a rokkantakkal tette.
Ritka embertelen a nagy keresztény kormányunk.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 13:05:34

" Az SS szerint a magyar zsidók érkeztek a legjobban legatyásodva Aushwitz-Birkenau-ba. Kedves honfitársaink (csendőrök, nyilasok, hétköznapi emberek) már a delortálás során kirabolták őket."

Az SS szerint a magyar zsidok voltak a legjoltaplaltabbak, amikor Aushwitzba erkeztek dolgozni. Annyira, hogy meg 80 evvel kesobb is mind vigan el es blogol. A zsidok gyakran kiraboltak egymast, hiszen szabadon tarthattak maguknal keszpenzt es ertekeket, amit az auschwitzi kocsmaban, kupiban, kaszinoban hasznaltak fel.

BiG74 Bodri 2018.11.11. 13:06:15

Hajléktalan dolog is egy briliáns mód az ellenzék lejáratásához.
A hajléktalanok, csövesek mindig is ott voltak a köztereken. Mindig probléma volt.
A hajléktalanok közössége is tagolt, az önerőből felemelkedni nem tudó, de akaró, és a semmit sem akaróak közötti skálán. Ezáltal a megoldás is bonyolult, többrétű.
A csövesek egy piciny hányadától kifordul az ember gyomra, mert csak a padon való ivást és a közelben történő ürítést preferálják, időnkénti handabandával, verekedéssel színesítve mindennapjaikat. Ez a piciny hányad rengeteget árt a többi hajléktalan megítélésének.
Az emberek jelentős része a hajléktalan esetében a fenti kis csoportra asszociál, és ha nem is mondja ki, de börtön helyett akár gyűjtőtáborba is vihetnék őket.
Az emberek nagy többsége irtózik a hajléktalanoktól. Kimondatlanul is örülnek neki, ha józsi, teri, pityú eltűnik egy kicsit a mindennapjaikból vizeletszagú, szaros ruhájukkal, nyújtogatott koszos kéregető kezükkel együtt.
Az álszentek, ki nem mondják, de élvezik, hogy valami most történt végre, a fityisz nem szarik a problémára tett valamit. Lehet messze van a tökéletestől, de legalább rájár a rúd a csövesekre, király!
Az ellenzék pedig egy kicsit sem érti, hogy mit is kellene a kurva nagy felháborodáson túl csinálnia, de bele megy olyan vitákba, amelyekben az álszentek bólogatnak mindenre, mert emberségesek(nek) látszanak, de az ikszet képzeletben már be is húzták a fityiszhez.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 13:06:20

@Etniez: Mondd el ezt a kibucban a 2022es kampanyban is, nagy sikere lesz.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 13:12:47

Kristályéjszaka Wittenbergben: felgyújtottak egy hódítókat Európába hozó bárkát, amelyből az agymosott németek tavaly örömükben emlékművet csináltak

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 13:13:54

Néger és antifasiszta hulladékok ezrei tüntettek több migránsért Rómában

BiG74 Bodri 2018.11.11. 13:16:58

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:
Nem tudom, de kíváncsi lettem volna, egy megfelelő válasz esetén, mennyi idő alatt jelentenek fel.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 13:17:15

Agyi szint Kongóban: tombol az ebola, ők meg elrabolják és megölik a segíteni érkező orvosokat

Helga Beauty Salon. 2018.11.11. 13:18:35

@Etniez:"Hajléktalan-ügy, menekült-ügy, stb alapján látszik, hogy a magyarok jelentős része még mindig ugyanolyan hitvány, mint elődeik."

Ez az önhibáztatást követelő propaganda szintén undorító! Mehetsz a picsába a hitvány magyarozással!
A hajlékonyaknak ott a szállás, a menekülteknek meg az illetékesek ne dúlják fel az országukat sem gazdaságilag, sem háborúk formájában. Az nem gyűlölet hogy a kérdezésünk nélkül ne basszanak ide senkit eltartani! Hitványságotl pedig mindkét esetben az ellenzék részéről tapasztalhatunk, bármilyen árulásra, keresztbetevésre hajlandóak, semmi sem drága nekik, ha ártani tudnak! A választási eredmények pedig tanúsítják, hogy nem csak én gondolom így.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 13:18:41

@BiG74 Bodri: Kerdeztem valamit. Mit tagadok, miben hiszek? Ja azt nem tudod?

BiG74 Bodri 2018.11.11. 13:27:08

@Etniez:
Nem kell, láthatóan amúgy sem használja.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 13:28:28

1942-ben az első bordély MAuthausenben nyílt meg, majd az SS 10 ilyen intézményt üzemeletetett: a legnagyobb Auschwitzban volt, ahol egyszerre 21 nő dolghozott. az utlsüó bordélyt 19425 elején, nem sokkal a háború vége előtt nyitották meg. A prostitúcióra kényszerített nők keresztények voltak, többségük "antiszociális" magatartása miatt került fogolytáborba. Bár a náci Németország hivatalosan törvénytelennek minősítette a prostitúció intézményét, az SS elit alakulatai elégedettek voltak a tábori bordélyházak üzemelésével, így elkerülhetőnek látták a homoszexualitás katonák közötti megjelenését is. A bordélyokba a legtöbbször Auschhwitz-ból és Ravensbrückből vitték a nőket, akik 70 százaléka német volt, míg a maradékot ukrán, lengyel és fehérorosz nők tették ki.

A prostituálttá vált foglyok közül sokan önként jelentkeztek a feladatra, mivel azzal hitegették őket, hogy hat hónap elteltével szabadon távozhatnak. Később névsor alapján, végül pedig már a gyengélkedőről is vittek el nőket. Kiváltságos helyzetük kimerült abban, hogy nem kellett tábori ruhát viselniük, fizikailag viszont teljesen tönkrementek, fertőzéseket kaptak el, kísérletezések alanyaivá váltak, abortuszra is kényszerítették őket. A nőknek minden este két órát kellett szórakoztatni a rabokat. A megjutalmazottak számára két birodalmi márkába került a nőkkel töltött 15 perc. A tarifát sokan a még életben lévő rokonok által küldött pénzből tudták fizetni, az összegeket a német tisztek egy külön tábori számlán tartották nyilván.

mult-kor.hu/20090825_tabutemanak_szamitanak_a_koncentracios_taborok_bordelyai

Geco ezt nem is mondtak a disneyland turan Auswiccban.

Etniez 2018.11.11. 13:33:30

@Helga Beauty Salon: rólad beszélek. Magadra ismertél, látom.

Etniez 2018.11.11. 13:37:17

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: és ez most mit bizonyít? Vagy milyen kérdésre a válasz?

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 13:41:09

@Etniez: " Az SS szerint a magyar zsidók érkeztek a legjobban legatyásodva Aushwitz-Birkenau-ba. Kedves honfitársaink (csendőrök, nyilasok, hétköznapi emberek) már a delortálás során kirabolták őket."

hat nem ezt az tuti

muhaha

persze az ilyesmit nem kell bizonyitani mer holokauszt

Etniez 2018.11.11. 13:46:28

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: több túlélő vallomása említi. De te persze jobban tudod, hiszen ott voltál.
Ja nem.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 13:52:42

@Etniez: Mintha a tulelok ott lettek volna, na hagyjuk.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 13:54:53

@Etniez: Amugy ha Horn Gabor tulelo, akkor en is.

"Azt gondolom, hogy egy folyamat közepén vagyunk Magyarországon. Szerintem Magyarországon nincs fasizmus, vannak Magyarországon szélsőjobboldali, radikális nyilasok, akik bennem is félelmet keltenek, tehát nem tudom az asztalnál ki, hogy van, én nagyon-nagyon utálom, amikor Árpád-sávos zászlókat látok ebben az országban, mert az én szüleimet egyébként kivitték ide a Duna-partra" - mondta Horn Gábor a "közszolgálati televízió" A szólás szabadsága című műsorában. A karácsonyfát feje tetejére állító kamukauszt-szökevény egyébként 1955-ben született, és mint tapasztalható, sajnos nem szakadt az anyjába a feje, így tehát csak azt tudjuk elképzelni, apja spermáját nem sikerült elpusztítani.

muhaha

teéjesenmindegy 2018.11.11. 14:31:07

@Etniez: " Az SS szerint a magyar zsidók érkeztek a legjobban legatyásodva Aushwitz-Birkenau-ba. Kedves honfitársaink (csendőrök, nyilasok, hétköznapi emberek) már a delortálás során kirabolták őket."

Rém hihető. Az SS nyilván nyilvántartásokat vezetett arról, hogy melyik fogoly jólöltözött. és melyiknek szakadt a nadrágja.

Helga Beauty Salon. 2018.11.11. 14:38:27

@Etniez: ": rólad beszélek. Magadra ismertél, látom."

Miután magyarokról ugatsz és én az vagyok, mit lepődsz meg. Csak velem és pár másik magyarral az a baj (bajotok) hogy mi nem tűrjük az ilyen szarházi gyalázkodókat és elküldjük őket az anyjukba. Én nem esek kétségbe ha egy ilyen hozzád hasonló szar, nácinak vagy fasisztának nevez, én tudom az igazságot, benneteket pedig leszarlak. Valahol még örülök is egyébként ennek, mert egyre több lefasisztázott normális ember utál meg benneteket, tehát ti a nemzeti összetartozáson munkálkodtok akaratotok ellenére! LOL!

Etniez 2018.11.11. 14:48:27

@Helga Beauty Salon: szóval te vagy a magyarok :D
Orvos látott-e?

Igaz, magyar vagy csak a szarabb fajtából.
Én is magyar vagyok, csak a jobbik fajtából.
Neked meg továbbra is ott a napi két perc gyűlölet. Élvezd.

morph on deer 2018.11.11. 14:55:53

@ekat:
“de ettől még a hajléktalanok nem ártatlan, önhibájukon kívül utcára került emberek, akiknek aztán minden segítség alanyi jogon jár.”

Ez ezen a ponton már teljesen érdektelen, ugyanis a dolog már megtörtént, és a személy az utcán van, az idő meg kibaxottan egyirányú és visszafordíthatatlan.
(Csak a történelmünkben nem, de ebbe most ne menjünk bele.)

Szóval attól még, hogy valaki tehetett VOLNA róla, hogy ne így legyen, a delikvvns még ugyatúgy fekszik az aluljáróban, mint a megzuhant devizahiteles. Azaz MOST már teljesen mindegy miért, mindenképpen probléma a helyzete.

Egyébként DE, alanyi jogon jár(nia kell) az emberhez méltó létezés lehetőségének, mert EMBER, és mert egy társadalomban élünk, nem utolsó sorban pedig honfitársad az illető.
Magyar, tudod?

Minden tisztességes társadalom kötelessége gondoskodni az elesettjeiről, attól (is) tartozunk össze, mint nép, hogy törődünk és szolidárisak vagyunk egymással. Mert ki más, ha mi sem?

Tudom, erre a szokásos tapló válasz az az, hogy “akkor költözz össze egy hajléktalannal” - de a dolog lényege nem ez, hanem az, hogy érjük el pártunk és kormányunk vezetőinél, hogy ne csak üres lózungokat puffogtassanak a magyarság mikéntjéről, hanem cselekedjenek is magyar emberhez méltóan!

A meg nem született gyermeket mindenféle védelem illeti meg, később meg legyen-e joga apához és anyához, de a felnőttek minden további nélkül leselejteésre kerülnek, amint betegek és/vagy nyomorékok lesznek, neadj isten hajléktalanok és aloholbetegek, mert csak!

Épp elég adót fizetünk ahhoz, hogy kiköveteljük a tisztességes bánásmódot mindenki számára, mert VAN MIBŐL!
csak nem - igen, jól gondoltad, - kisvasút, stadion, meg egyéb száz- és ezermilliárdos pénzpocsékolásra kéne fordítani a javainkat, hanem pl arra, hogy az ország minden állampolgárának emberhez méltó élete lehessen!

Ez azt is jelent(het)né, hogy lenne miből megfizetni azokat, akik tudnának segíteni az elesetteknek, hogy ne csak egyedül küszködjenek a problémáikkal, és adják fel a kilátástalan helyzetekben.

És akkor talán nem csak a sikítozás zajlana, hogy “fogy a magyar”, hanem talán sikerülne ezt a trendet fékezni, ha egyből megállítani nem is...

BiG74 Bodri 2018.11.11. 14:59:11

@morph on deer:
Ugye mekkora szemétség ez a "akkor fogadj magadhoz egy hajléktalant" szöveg?

Etniez 2018.11.11. 15:00:14

@teéjesenmindegy: Látod, ha nem lennél ilyen kis tudatlan, akkor pontosan tudnád, hogy igen, vezettek statisztikát. Sőt, minden rabot nyilvántartottak, tetováltak.
Az érkező zsidókat minden csomagjuktól, ékszertüktől és ruháiktól megfosztották. Még a hajukat is levagták. Akiket megöltek azoknak az aranyfogait is kirángatták a szájukból. Ezeket a ruhákat szortírozták és elküldték Németországba. Pontos statisztika van róla, SS vezette. Volt olyan hónap, hogy csak az aranyfogakból 40 kg jött össze.
Ezt a munkát a sonderkomandóval végeztették, majd átlag négyhavonta likvidálták őket. Az utolsó kommandó túlélte, ők meséltek el, mi történt, Nürnbergben is tanúskodtak. A magyar zsidók kirabolva érkeztek.

Nem baj, ha tudatlan vagy, csak legyen kisebb a szád.

Etniez 2018.11.11. 15:01:57

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Az remélem megvan, hogy ezért a kommentért feljelenthető vagy.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.11. 15:54:35

"Ha a grönlandi jég elolvad, akkor elég nagy bajban leszünk"

Index megint cimlapon nyomja a klimakamut

morph on deer 2018.11.11. 16:10:17

@Etniez:
“A magyar zsidók kirabolva érkeztek.”

Már párszor meséltem, hogy nagyapám hogyan csórta ki gyógyszerész haverját a gyülekező helyről, és ez mivel járt.

Azt még nem, hogy mire pár órával később hazaért, hogy összeszedjen pár dolgot és meneküljön, épp cipelték kifelé a házából az ebédlőasztalt, - a környékbeliek, - ráadásul még vissza se akarták vinni, merthogy ő zsidó, és egyébként is mit képzel...
A ház egyébként is lényegében ki volt fosztva, - kiderült, hogy az ebédlőasztalt azért vitték, mert addigra már nem maradt kissebb mozdítható bútor...

És ez nem mese, sajnos.
Túlélték, a szomszédok legnagyobb bánatára, bár a cuccaik java része soha nem került vissza hozzájuk.
Az is kiderült, hogy már az egyik csendőr végignézte a fiókokat, míg a másik vigyázott rá, mikor elvitték.
Pontosabban: elkísérték, a táskájával amit vihetett, “dolgozni”...

De nem kell igazán idegeskednetek, mert előbb-utóbb még az én generációm is kipusztul, akik még első kézből ismerik a történeteket, aztán már nyugodtan lehet hazudni, senki nem fog megcáfolni...

Azt mondjuk nem értem, hogy kinek miért jó elhazudni ami történt, attól még nem lesz a nácizmus elfogadható egyetlen civilizált ember számára sem, csak az aljanép helyesel, mint mindig is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.11.11. 16:37:40

@morph on deer:

"Ha a jövőbelátás már ennyire megy, akkor azt is elárulhatnád már, hogy meddig lesz még ez a rablóbanda hatalmon! De mist tényleg!"

Nagy bánatodra még sokáig.

Minden ballib bérretteg 2018.11.11. 16:51:48

A bűnös nemzet mítoszát löketik a ballib tetvek, éppen mint komcsi elődeik.

Nem szabad komolyan venni őket, mert mi akik most élünk semmiről nem tehetünk, akár hogy is szajkózzák a ballib hazaárulók.

Le kell szarni őket, és elmondani minden ilyen patkánynak, hogy ha én nem csesztetem Sztálin bűneiért őt, akkor ő is hagyjon engem lógva Hitler faszásgaival, amihez az ég világon semmi közöm.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.11.11. 17:23:50

@Dan da Man:

"szívesen mennél mosdatlan alkoholisták közé, ahol lopnak tőled, és esetleg erőszakoskodnak veled?"

A hajléktalannak alapvető emberi joga mosdatlannak lenni. Ahogy alkoholistának lenni is alapvető emberi jog. Az pedig cúna diszkrimináció lenne, ha a mosdatlan és/vagy alkoholista hajléktalanok elkülönített szállásokon laknának.

Hajrá, az ellenzék határozottan lépjen fel a mosdatlansághoz és az alkoholizmushoz való jogért.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.11.11. 17:39:32

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:

"@Etniez: Amugy ha Horn Gabor tulelo, akkor en is."

Te még nem tudod? A holokauszt-túlélők leszármazottai már régóta szintén holokauszt-túlélőknek számítanak. Hetedíziglen, de lesz ez még hetvenhetedíziglen is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.11.11. 17:42:06

@Etniez:

"Én is magyar vagyok, csak a jobbik fajtából. "

Te csak magyar állampolgár vagy, a rosszabbik fajtából.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.11.11. 17:44:54

@morph on deer:

"Ez ezen a ponton már teljesen érdektelen, ugyanis a dolog már megtörtént, és a személy az utcán van, az idő meg kibaxottan egyirányú és visszafordíthatatlan. "

Légy következetes, mondd ugyanezt a Fidesz lopásaira is. :DD

Etniez 2018.11.11. 18:01:38

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: nem vagyok házmester típus, nem értek egyet a törvénnyel, de veled kivételt tehetek.

Etniez 2018.11.11. 18:07:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Sajnálattal kell közölnöm veled, hogy nem te döntöd el magyar vagyok-e, akármennyire is szeretnéd.

Etniez 2018.11.11. 18:10:17

@Minden ballib bérretteg: senki nem mondta, hogy azok a bűnök a te válladat nyomják, ezért nem értem miért próbáljátok letagadni, relativizálni.
Akinek nem inge ugye...

Etniez 2018.11.11. 18:13:16

@morph on deer: én sem értem miért tagadják. A magyarok nagy része hitvány volt a 2. Vh alatt. Nem letagadni kell, hanem tanulni belőle.
Ehhez képest most ugyanolyan hitványak, csak jelenleg nem a zsidókkal, hanem a rokkantakkal, menekültekkel, most meg a csövesekkel.

oassasa 2018.11.11. 18:47:36

Egyszerűen fogalmazva.
Hajléktalan este nem ágyaz meg magának a padon, aluljáróban ,akkor azt csinál amit akar és egyébként is szokott.
Napközbe azt teheti amit eddig is, aludhat a padon, koldulhat.

teéjesenmindegy 2018.11.11. 20:38:46

@morph on deer: "alanyi jogon jár(nia kell) az emberhez méltó létezés lehetőségének, mert EMBER,"
Oszt kisapám ez nem jár neki? Megtiltja valaki, hogy bemenjen a szállóba, kijózanodjon, kimossa a göncét, megtisztálkodjon, aztán elmenjen munkát keresni?
Bassza meg, ez tilos nekik?
A faszért állítjátok be úgy, hogy bárki is a retkes csövesek társadalomba való visszailleszkedése ellen lenne? Csak ehhez elspsorban saját maguknak kéne tenni egy keveset.
Mivel szarnak bele, innentől kezdve ne tekintsük már a társadalom tagjainak őket. Nem én, nem te, és nem 10 millió másik itta el az összes eszét, hanem a drága hajléktalanod.

"A meg nem született gyermeket mindenféle védelem illeti meg, később meg legyen-e joga apához és anyához, de a felnőttek minden további nélkül leselejteésre kerülnek, amint betegek és/vagy nyomorékok lesznek, neadj isten hajléktalanok és aloholbetegek, mert csak!"
A meg nem született, meg a megszületett gyereknek kell is a védelem, mert nem tud tenni magáért. Egy felnőtt embernek, aki elintézi az életét, szétbassza az összes emberi kapcsolatát és elissza az agyát hova kéne kerülnie, ha nem a seljetbe? Az. Egy selejt.

És MINDEN ismétlem MINDEN másnak több értelme van, mint ezekre a szarokra költeni pénzt. Még annak is, ha felgyújtják a Hősök terén a pénzt, annak is több értelme van, mint ezekre költeni.

Measurer 2018.11.11. 22:19:36

Csak pár másodpercre álljunk meg, Hamburgban megfagyott 2018/2019 telének első hajléktalanja:
www.mopo.de/hamburg/erste-kaeltetote-in-hamburg-obdachlose-johanna---43--auf-der-strasse-erfroren-31512584

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.11.11. 23:55:14

@Etniez:

Valóban, ezt te már rég eldöntötted. Még akkor is, ha a döntésed eredményének nem vagy tudatában.
süti beállítások módosítása